Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Het is wel anders hoor. Je hebt echt minder tijd om er bij stil te staan. Heel jammer.... Er wordt aan alle kanten aan je getrokken en je kan niet even wegdommelen en dromen over het kindje wat er aan zit te komen. 's Avonds ben ik helemaal op en lig dan ook al vroeg te slapen. Niet leuk voor Ruud. Maar ja, wat doe je eraan? Hoop dat ik snel weer voldoende energie heb om alles te doen wat ik zou willen doen. Ik ben nu 13 weken zwanger en heb een buik alsof ik over de helft ben. Ongelooflijk. Met Mick gaat het goed. Hij is verkouden nu en krijgt 4(!) tandjes door (allemaal boven). Hij is zo sterk; trekt zich de hele dag overal aan op en wij maar altijd alert 'voor het geval dat'. Verder blijft hij onwijs vrolijk en heel lief (behalve als hij mijn haren uit mijn hoofd trekt ;) ).

Hoe is het met Devin en jou? Nog nieuwe dingetjes? Hoe gaat je boek? Ik zit te wachten :) !

Leuk dat zo nu en dan iedereen weer even langskomt. Ik moet zeggen dat ik nu veel minder met het forum bezig ben dan toen ik zwanger was van Mick. Je bent ook minder onzeker en je hebt minder tijd, dus het is wel te verklaren. Ik lees af en toe mee bij de okt 08 mama's en het is wel grappig dat ik dan dezelfde 'probleempjes' langs zie komen als destijds bij de juli 07 mama's. Zoals dat er zoveel gekletst wordt dat het niet bij te houden is. Dat meiden zich gepasseerd voelen omdat er niet gereageerd is op een berichtje van hun. Enz, enz. Ik denk dat dat dus elke maand zo is. Het blijven vrouwen he :rolleyes: ;) ?!

Nou, ik ga even snel wat doen. Daarna naar het werk voor een vergadering en dan weekend!

Veel plezier met jullie kindjes!

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Wat ik erg leuk vind aan dit opgeleefde topic is dat het niet meer zo snel gaat. Het is nu goed bij te houden. Je kan dus echt zien dat men niet alle tijd mee heeft om in het forum te steken.

Vandaag hebben we bij marin tand 3, 4 en 5 ontdekt!
    Eindelijk. bij de vorige 2 was ze pas 3 maanden.

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:) :) Zo Marin gaat snel met d'r tandjes :D

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nou Rianne is officieel een grote meid! Ze heeft een grote meidenstoel in de auto!

Beetje jammer dat ze 't de gewoonste zaak van de wereld vind :) ik had helemaal een verbaasd hoofd verwacht maar nee hoor gewoon als of ze 't al jaren zo doet. hihi 8)

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Marin is idd dit weekend ook een grite meid geworden. ipv verbasd om zich heen te kijken heeft ze alleen maar liggen tukken!
    Wat hebben jullie gekocht?
    Onze Römer King Plus staat in mijn album

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dit is 'm geworden :D

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
  8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Raven krijgt volgende week haar grote meiden stoel

Wauw marin heeft al veel tandjes, Raven heeft er nog geen enige wat ze doet is kwijlen en overal op bijten. De oma's roepen nu al maanden dat de tandjes doorkomen....

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Kwijlen is haar al vanaf twee maanden oud een gewoonte. Sommige dagen loopt het er in stralen uit. Dan hebben we echt een slabbetjesdag of heeft ze zo'n kliedernatte cirkel op haar shirt.
    Het moment van doorbreken is bij Marin niet echt te peilen. Ze zeggen open billen enzo, maar dat is hier niet zo. hoogstens een beetje rood.
    Vorige week heeft ze één onrustige nacht gehad en dan opeens zie je ze zitten. Hele dunne gekartelde streepjes.

10. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Wat leuk Jekkia dat je het schoppen hebt gevoeld ...! Heeft Ido het ook al gevoeld?
    Kun je het een beetje combineren..zwanger zijn en de zorg voor Raven?

Mijn zus krijgt een tweeling! Joehoeee vind ik zó leuk!

Jody wat grappig dat je daar dezelfde probleempjes tegenkomt..het zijn ook wel van die typische vrouwendingen he, je achtergesteld voelen, denken dat anderen je niet mogen etc etc..Pff vrouwen zijn zó voorspelbaar!

Kijken jullie ook tegen de zomer op? Ik kijk er naar uit, maar kan me nog wel herinneren dat ik er vorig jaar weinig zin in had ;) Hoewel..ik kijk er naar uit, wanneer Sonja kwakker een beetje haar werk doet tenminste ;) Ik ben nu sinds 4 dagen (geloof ik) aan het sonja kwakkeren..Niet via de menu's maar wel qua hoeveelheden, combinaties, tussendoortjes etc.
    Heb me nog niet gewogen...dat doe ik pas over een maand ofzo , dan weet ik zeker dat ik al resultaat zou moeten zien in getalletjes.

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ja, zin in de zomer is er zeker. Zie marin al door de tuin scharrelen. Over twee weken hebben we een eerste voorproefje als we naar zuidfrankrijk gaan. Heb er echt zin in!

Goh een tweeling, wat leuk. Zijn het haar eerste kindjes?

Sonja B kijkt hier ook af en toe om het hoekje, maar vooral omdat ze zulke leuke recepten heeft voor het avondeten.
    Hier zijn gelukkig alle zwangere kilootjes wel weg. Nu de rest nog.....

12. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Nee ze heeft nog een meisje van nu bijna 2
    Precies een jaar ouder dan Devin (op een week na) en nu komen er zomaar ineens twee (!) bij! wat een verrassing.

Heerlijk femke, lekker naar frankrijk..pff ik ben jaloers hoor :)
    Ja het lijkt mij ook zo romantiserend mooi om Devin lekker door de achtertuinn te zien rollen/kruipen/liggen whatever..Heb vandaag even proefgedraaid. Er zitten hier namelijk steeds twee konijntjes van de buren in de tuin, dus ik ben vanmiddag buiten gaan zitten en heb Devin even in het gras gelegd..ze vond de knijntjes prachtig! He bah, ik vind het allemaal zó ontroerend :)

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hoi dames!

nou ik kom even vertellen dat aidan er in december een brusje bij krijgt!
    ik heb een onregelmatige cyclus en had deze maand blaasontsteking en hiervoor medicijnen. dacht dat ik daar misselijk van was maar nee... hahahaha
    vrijdag positief getest, op de dag dat aidan 9 maanden was.

xxx

14. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Nogmaals gefeliciteerd Kim!!

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    dank u dank u 8) :) 8)

16. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

proficiat....wat leuk.zeg :D :)
    hier gaat alles oke...chedella kan nu alleen zitten en heeft nog geen tandjes. kwa gewicht en lengte zit ze boven het gemiddelde maar de ontwikkeling loopt ze toch helaas wel achter :confused:
    Over 2 weken word ze al 1 jaar! pfffffffff waar blijft de tijd..

17. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Kim gefeliciteerd! Wat cool..wat zijn er al veel brusjes op komst bij de juli mama's zeg! spannend. Hoe vind je het zelf? Compleet overvallen zeker?

Jeetje Sonya..chedella al bijna een jaar...
    Dat kán toch niet? pfff....

18. Niet meer actief

Kim gefeliciteerd!

Jeetje gaat goed met de zwangeren van de juli-mama's. Ik hoorde dat Ana (Marianne die hier ook meeschreef, zij woont in Spanje) ook zwanger is, zij is in november uitgerekend van een 2 ling :confused: !

Hoeveel zwangeren hebben we nu? Jody, Zanoni, Yashica, Marianne, Kim. Ben ik nog iemand vergeten? Sorry dan alvast... :oops:

Hier nog geen plannen hoor om zwanger te geraken. Ik zit net weer aan de medicijnen. We hebben het er wel over gehad. We zitten erover te denken om na onze vakantie (29 augustus tot 12 september) om dan af te gaan bouwen met mijn medicijnen, in de kerstvakantie naar de internist en gyneacologe te gaan en dan als we groen licht hebben en ik ben weer aan het spuiten, om dan weer voor het echt te gaan. Dus dat duurt nog wel even hier.

Ruben gaat steeds meer op handen en knieën zitten maar echt kruipen zoals sommige beebs dat doen is nog niet hier. Hij is nu te druk denk ik met zijn pincetgreep. Alles wil hij pakken met duim en wijsvinger, kruimeltjes, knopen, haartjes, alles!
    Hier nog een grotere autostoel, wachten even op het geld ;), zodra we hem hebben gaat Ruben erin want qua hoofd kan het nog wel maar zijn voetjes steken buiten de MC uit. Ook nog geen fiets hier, die heb ik nog niet, ben me druk aan het orienteren. Dat gaat dan overigens via een fietsplan van Marcs werk. Wel heeft Ruben in een winkelwagentje gezeten (voor foto's en filmpjes zie mijn hyves voor diegene die dat hebben).

Begin maart zijn we ook op een fotoshoot geweest bij Esther, ook een juli-mama van hier. Je kan alle foto's zien op http://www.sterstijl.nl/shoots/ruben/, als je op de foto klikt opent hij hem groter.

Dat was het weer voor nu,

see you later!
    Liefs, Tanya

19. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Ik ben ook een juli 2007 (27/07/07) mama.
    Ik ben toen bevallen van een dochtertje Arwen.
    Ik ben ondertussen zwanger van een tweede kindje en het is voor eind november.

Proficiat aan alle andere zwangere juli 2007 mama's ! :)

groetjes, Vicky

20. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    even tussendoor
    niet op hyves krabbelen, want verder weet niemand het nog en dat willen we graag zou houden ;)

@niva, we waren wel bezig alleen had niet verwacht dat het zo snel zou gaan!

Deel Deze Pagina