Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Jemig wat een zwangeren. Leuk! Gefeliciteerd!Stiekempjes wel een beetje jaloers hoor. Maar ja, bij ons zal het niet zomaar gaan en daar heb ik me eigenlijk wel bij neergelegd. Ik neem nu lekker de tijd voor ons marinneke.
    Ze doet het goed. Is nu alweer 74,5 cm. In een maand weer 2cm gegroeid. Zitten gaat nu best aardig ook al wil ze in een onoplettend ogenblik wel zomaar omvallen.
    Tijgeren gaat ook redelijk, maar ze legt geen meters af. Schuivelt wat rond op 4 vierkante meter.
    Ik heb haar al wel in het fietszitje, maar alleen voor de korte ritjes naar de winkel.
    Verder heeft madam nu ontdekt dat ze toch echt een eigen willetje heeft. Vooral fijn bij het eten als ze genoeg heeft gehad. De lepel kan tegenwoordig mét inhoud vliegen.......

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Oh, Tanya. Wat een geweldige fotoshoot. Is Esther prof-fotograaf?

3. Niet meer actief

Sjips Kim, was ik net te laat met het lezen van je hyves waarschuwing. Verwijder mijn berichtje maar dan!

@Femke Nee Esther is geen prof fotografe, maar amateur, maar wel een steengoede! Ze was ook lid van de oude garde hier, alleen weet ik niet meer onder welke nickname dat was...

4. Amle

Amle Niet meer actief

Kim: van harte gefeliciteerd, wat ontzettend leuk!
    Kijk regelmatig ff bij je op Hyves ... wat gaat Aidan snel zeg, schitterend om te zien! Vindt het dan af en toe wel jammer dat Brennan dat allemaal nog niet kan.... maar dat komt vast vanzelf ;)

VickyS: welkom en gelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.

Het is ondertussen inderdaad een hele lijst met juli-mama's die alweer zwanger zijn, erg leuk.
    Wij zijn er nog niet mee bezig, nog maar ff een jaartje wachten!

Verder hier weinig bijzonders. Met Brennan gaat het gewoon goed en we genieten volop. Update's en foto's staan op zijn website!

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Kim, wat gaaf! Gefeliciteerd!
    Ik hoop dat je een goede zwangerschap hebt!

6. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ik heb afgelopen maandag en dinsdag wat bloedingen gehad. Dat was wel even schrikken. We konden dinsdag gelijk terecht voor een echo en met de kleine is alles goed.
    Ze denkt dat het van mijn placenta af komt. Die ligt gedeeltelijk voor de baarmoedermond. De kans is aanwezig dat ik meer bloedingen ga krijgen. Ze kunnen daar niets aandoen (alleen de kleine in de gaten houden). Mocht ik vanaf 25 weken bloedingen krijgen dan word ik opgenomen. Je kunt je voorstellen dat dat voor niemand leuk is, laat staan voor een gymdocente die niet stil kan zitten. Pfff, moet er niet aan denken om 15 weken in het ziekenhuis plat te liggen. De hoop is dat de placenta tijdens de groei van de baarmoeder weggetrokken wordt zodat de baarmoedermond weer vrij komt.

We hebben wel hele leuke foto's van de kleine en hebben al een vermoeden wat het gaat worden (al is het nog wel erg vroeg...).

Mick loopt inmiddels achter zijn blokkenwagen en aan twee vingers. Oke, nog niet lang (stap of 10-15) maar mama is beretrots!

Meiden ik hoop dat het goed gaat met jullie en jullie gezinnetjes!

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    poeh. ff spannend dus.

8. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ow bah jody, wat zul je geschrokken zijn..Gelukkig niks ernstigs, als ik het goed begrepen heb..maar wel heel vervelend en geen leuk vooruitzicht natuurlijk!
    Ik ben erg benieuwd hoe je er nu uitziet, groeit je buik ook harder nu dan bij Mick? Succes, hoop dat alles goed blijft gaan

En Kim, hoe gaat het met jouw buik(je)? En de andere zwangere mama's, gaat het allemaal goed met jullie? Hoe voelen jullie je?

9. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    @ Tanya, hete Esther niet Sterrekind hier?

@ Jody, jee meid wat zullen jullie geschrokken zijn. Ik hoop dat de groei van de baarmoeder het probleem gaat verhelpen!

Hier gaat alles z'n gangetje. Met Elise gaat het goed en ook met de beeb. Nog 2,5 week tot de 20weken echo, erg spannend!

10. Niet meer actief

@Vicky Welkom en gefeliciteerd!

@Zanoni Ja klopt! Schoot me ineens te binnen gisteren. Wauw over 2,5 week al. Willen jullie weer weten wat het is?

@Kim Ga jij nog die shoot doen bij Esther?

@Jody Jeetje dat is schrikken! Ik hoop ook dat de bloedingen tot het minimale beperkt blijven en dat de placenta meer omhoog groeit.

Nieuwtje Ruben zegt de hele dag door papa..., mama kan hij nog niet zeggen:(. Eerst was het alleen papapapapapapapapa en nu echt papa. En vorige week maandag is tand nummer 7 ontdekt en we zien tand nr 8 ook zitten maar die is er nog niet door. Gelukkig heeft Ruben weinig last van het doorkomen van zijn tandjes, alleen de 1e had hij wat last van, de overige 6 niet echt.

Liefs, Tanya

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    pffff marin heeft binnen twee weken 4 tanden erbij gekregen. Hoop dat het nu eerst even klaar is. Hier zijn haar billen niet tegenopgewassen.....

12. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

zaoni..alweer bijna 20 weken pffff ik vond dat trouwens de mooiste echo..op de 3d na dan he..
    Wat gaat de tijd snel he..

en tandjes....wat schattig...hier nog geen een :confused: te bekennen.
    Zo lachen als ze haar big smile laat zien..zoen tandloos mondje..
    maar ze eet toch alles op, hoe ze het doen.i dont now :D

tantan..leuk he dat bewust papa zeggen vooral om 6 uur s,morgens :D
    zeg ik altijd hoor schat ze wil naar jou toe! ahhahah
    hier zegt ze nu mama , papa en bah en voor de rest echt onverstaanbare babytaal. ;)

13. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    @Tanya, we willen inderdaad weer weten wat het wordt. Ik kan gewoon niet wachten. Ben echt nieuwschierig. Weet ik trouwens ook meteen of ik weer een hele berg nieuwe kleertjes kan kopen ;) :D
    Fijn dat Ruben zo weinig last heeft van het doorbreken van de tandjes.
    Welke heeft hij nu al?

@ Sonya, ja de tijd gaat heel snel! Echt niet te geloven. Maar ben natuurlijk ook druk met Elise nu, dus dat scheelt veel.

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Femke, hier ook vliegende groenten als je niet oplet ;)

Jody, jeetje wat zal jij geschrokken zijn.
    gelukkig was alles goed en nou hopen dat het zo blijft gaan

Tantan, hier komen papa en mama al regelmatig voorbij, alleen heeft ze geen idee, wanneer te gebruiken, dus ik heet ook regelmatig papa :D
    Wat fijn dat Ruben geen last heeft van de tanden, hier toch wel wat last elke keer, maar gelukkig ga je het herkennen

Vicky, welkom en gefeliciteerd.
    Geweldige datum 27-7 ( onze trouwdag)

Hier gaat ook alles zijn gangetje.
    Mirthe doet het super.
    Is een hele vrolijke meid en tijgert vrolijk achter me aan nou.
    Kruipen snapt ze nog niet, zo gaat wel keurig in kruiphouding zitten, maar kruipen ho maar.
    Ze trekt zich vooruit op haar armen en sleept haar benen gewoon mee.

Als ik ga zingen dan begint zij te dansen ook als ze muziek hoort dan is het raak, dag zwaaien gaat ook goed.

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hoi Meiden,
    Vinden jullie het erg dat ik er zomaar weer even tussen val? Zal proberen wat terug te lezen over wat er allemaal aan het handje is bij iedereen, maar kan niet beloven dat dat gaat lukken hoor! ;)
    Groetjes voorlopig weer van,
    Da Lex.

16. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Wauw monique, mirthe is ook al lkker bezig dus.
    Papa en mama zeggen en tijgerend achter je aan de kamer door is toch wel heel knap hoor! Ik vind d'r ook erg mooi trouwens in je kleine foto'tje, zal zo es even in je album neuzen.

17. lieff

lieff Actief lid

Nov 8, 2006
    292
    0
    0
    Jeetje, jullie kindjes gaan allemaal wel heel hard hoor. Zie dat Norah nog niet doen.

Het enige waar ze snel mee is zijn haar (7) tandjes.

Jody: pff wat erg zeg, wat zul je ongerust zijn geweest, hoop dat alles goed blijft gaan.

18. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Oh Lieff da's niet waar, norah tijgert ook al!

19. lieff

lieff Actief lid

Nov 8, 2006
    292
    0
    0
    Da;s waar, maar doelde meer op bv het papa/mama/mem/heit zeggen, kruipen/staan/zitten ed. ;)

20. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    He Lexi, natuurlijk mag jij ook even binnen wippen, leuk je weer eens te zien.

En Mirthe vlug, hi hi ik vond ook altijd dat ze zo "achter" liep.
    Is denk ik maar met wie je vergelijkt hoor.

Ze doet lekker alles op haar eigen tempo en we zien elke 2 weken weer wel iets nieuws, dus ontwikkeling en dat vind ik het belangrijkste.

Maar dacht idd wel dat alle beebs zich ondertussen konden voortbewegen en wel zouden babbelen.
    Verkeerd gedacht dus :D

Vinden jullie het ook steeds leuker worden?
    Kan zo genieten van die kleine uk

Share This Page