Soww lekker weekie CP achter de rug En tand nr. 4 is nu echt een feit hij zat steeds al klaar maar wilde niet. hihi Kruipen, slopen, herrie maken en kiekeboe is een grote hobby en kastjes open maken dus we hebben mooie haakjes gekocht van de Ikea. zucht die krijgen wij niet eens meer open. Veilig, ja. Handig, niet zo. Dus dat worden anderen. Ow wel mooie traphekjes voor weinig bij de Ikea. We hebben 'r nl al van treede 1 moeten plukken vraag me niet hoe ze 't heeft gedaan vast per ongeluk maar we nemen geen risico's. Ik denk dat 't volgende woordje wat Rianne gaat leren is Nee. Hebben jullie kids ook zo'n last van een selectief gehoor Nou weet ik wel nee snapt ze nog niet. Maar me huis afbreken wil ik ook niet. Jody gelukkig gaat alles goed met de uk. Tan ow wat cool dat ie Papa zegt Dan zal ie vast binnenkort verblijden met MAMA! Hier allebei al alleen willekeurig wat ze tegen wie zegt. Wat ze wel al heel goed kent is Bah. Nou wie wil raden wat dat betekend . Ow d'r fop heet ook regelmatig papa of mama. Volgens mij is papa wel makkelijker op te zeggen want dat deed ri volgens mij ook als eerste. Ahhhhh arme Marin. Heeft ze zo'n luieruitslag dan? Ik hoop dat ze snel er vanaf is. Son nog ff en ze is al gewoon 1 jaar! Wow. Hihihi Mirthe doet al aan jumpen Heeee Lexi gezellig!
Dames niet zo'n leuke mededeling van mijn kant af. Door privé-omstandigheden heb ik besloten te stoppen met dit forum. Vind het jammer maar het kan gewoon even niet anders. Ik ga aan de mods vragen of ze me willen verwijderen. De meeste van jullie hebben mijn hyves dus jullie kunnen me daar wel vinden. Het gaat jullie allemaal goed met jullie zelf en jullie beebs en alle zwangerschappen! Ik zou zeggen tot hyves! Liefs, Tanya
He jakkes Tan, wat is dat nou? Jammer zeg! Ik hoop niet dat het om hele ernstige zaken gaat. Heb je hyves niet. Liefs Fem
woordjes zeggen: Ik vrees dat mama/mem niet als eerste uitgesproken gaat woorden. Ze is zo met de p en b klanken bezig. Ach, heeft haar papa ook eens iets. Ze is al zo afgejaagd op mij. tanden: De eerste twee veroorzaakten alleen een rood wang. Nu heeft ze vier boven gekregen. De billen waren erg ruw. Sudocreme werkte niet. Gelukkig is het met bepanten weggegaan. Toch wel fijn aangezien we zaterdag op vakantie gaan en ze ene poos in de stoel moet. Sinds gisteren kan Marin vanuit kruipstand gaan zitten. Ook wel weer handig. Het woordje NEE (met vinger) is hier al een aantal keren genoemd. Madam weet dondersgoed wat het inhoudt aangezien ze ons lachend aankijkt en dan stug doorgaat waar ze aan begonnen was.... Wat was bij jullie de volgorde van tanden doorkomen? Hier dus eerst 2 onder en nu 4 boven. Oh ja. was overgestapt op 8 maanden pap. Diarree diarree en nog eens diarree. We zijn dus gisteravond teruggegaan naar 6 maanden pap en bouwen na onze vakantie heel geleidelijk af. Zag ons al in de auto zitten tussen de poepspetters..... Hoe gaat het met de buikjes? Werken alle mama's? Zoja, hoevbeel?
We zijn maandag weer bij CB geweest en alles is (nog steeds) perfect. Gewicht: 9460 gr. Lengte: 76,5 cm. Hoofdje: 47,5 cm. Qua lengte en hoofdje ligt hij nog steeds voor op het gemiddelde en het gewicht zit mooi op de middenlijn. Wat zijn we weer trots. Het schema is nu als volgt: 07.00: wakker worden 08.30: 1e fles of bord pap (180+6) 10.00: drinken en koekje 10.30: slapen 12.30: brood en 2e fles (150+5) 14.45: fruithapje of vers fruit 15.15: slapen 17.45: avondeten 20.00: 3e fles (180+6) We kunnen nu de laatste fles gaan afbouwen. Hij heeft nu 2 ondertandjes, 1 boven (zij) tand en de voorste 2 boven komen ook door. Gelukkig heeft hij er ook geen last van. Verder kruipt hij nog niet, maar schuift of rolt ergens naartoe, hij kan ook nog niet staan/lopen, maar zitten gaat steeds beter. Hij brabbelt erg veel en het lijkt vaak ook wel op papa en mama, maar dat is het zeker nog niet. Vooral veel ppppaaaapppppaaaa, mmmmmmaaammmmmaaaa en bbbrrrrrrmmm We genieten volop. Jody: dat is een schrik geweest, hoe gaat het nu? Monique: fijn dat het met Mirthe zo goed gaat, gewoon lekker z'n gangetje! Wij genieten ook steeds meer.. Lieff: hier gaat het ook niet zo snel hoor, maar tijd genoeg; het komt vanzelf! Koeky: Rianne is al een echte dondersteen, of niet? Brennan probeert hier ook kastjes e.d. open te maken hoor, we moeten dus maar snel haakjes halen (we hebben ook die van Ikea, maar ga ze nu maar niet gebruiken... haha) FemkeJ: alvast een fijne vakantie. Voor het eerst weg met de kleine meid? Ik werk 20 uur per week, verdeeld over 4 (halve) dagen. Jammer dat ik 4 dagen naar het werk moet, lekker dat ik elke dag vroeg thuis ben en dan nog tijd met Brennan kan doorbrengen. Bas is door de week nog steeds niet thuis, dus doe het alleen. Tijdens het werk gaat Brennan naar een gastouder!
Ik werk officieel 40 uur maar kep 1 dag in de week verlof genomen. tis wel veel maar Roen is ook nog 1 dag in de week vrij dus Rianne zit 3 dagen in de week op "school"
Nee, dit wordt madam haar 3e vakantie al. We zijn in september een weekje naar texel geweest en in oktober een week naar Vlieland. Het wordt wel de eerste keer buitenland.
De reis gaat naar zuid frankrijk. dus 1400 km naar het zuiden. We overnachten vlakvoorbij Dijon in een hotel. Leek ons wel zo verstandig. ik werk op di-do-vrij. Op woensdag heb ik nog betalad ouderschapsverlof tot maart volgend jaar. di en do is ze tot half zes-zes uur bij de gastouder en op vrijdag tot half vijf.
Bedankt voor alle lieve reacties! Het (rode) bloedverlies is wel over, maar nog wel regelmatig oudbloed. En dat al bijna 2 weken. De VK zei gisteren dat als het na het weekend nog zo is ik even terug moet komen. Verder gaat het goed! Mick heeft eerst onder 2 tanden gekregen, daarna 3 op een rij boven. Hij loopt al een kieviet en raakt soms al wat overmoedig en laat dan ineens los. Hij weet zichzelf al goed op te vangen als het plotseling mis gaat. Ik ben zo trots! Hij zegt papa en als hij huilt mama! Verder geeft ie kusjes en zwaait hij als je daarom vraagt. "mama wil een kusje Mick" of "zwaai maar even naar die meneer Mick". Echt super cute! Wij vinden het erg knap van hem en vragen ons stiekem af of hij niet wat vlot is met alles. 's nachts gaat iets minder, hij is vaak wakker. Hebben jullie dat ook? Oja, mijn contract is verlengt en na mijn half jaar verlof kan ik dus weer aan de slag. Of ik dat dan ook nog wil is een tweede, haha! Tanya, ik weet natuurlijk niet wat er is, maar wil je wel sterkte wensen! Liefs vanuit Apeldoorn
Wauw, wat gaaf voor jullie Kim! Join the club ha ha. Hoop dat je een relaxe zwangerschap hebt. (ik hou mijn mondje dicht op hyves) @Sonya Wat gaat de tijd toch rap he. Maak je niet druk over Chedella's ontwikkeling. Raven kan ook alleen zitten (eindelijk is ze geen tuimelaartje meer ), kruipt nog niet en heeft sinds kort haar eerste tandje door. Afgelopen weekend heeft ze voor het eerst papa gezegd de rest blijft onverstaanbaar gebrabbel. Chedella zegt al 3 woordjes, tis gewoon een dametje die graag klets, de rest komt heus nog wel Wauw, Anneke krijgt zelfs 2 brusjes erbij. De juli 2007 mama's zijn goed bezig. @Vicky Welkom hier en gefeliciteerd met je tweede zwangerschap! Heb je ook een foto van Arwen (gave naam, vernoemd naar de elfenprinses uit the Lords of the Ring?) want ik zie alleen een foto van 2 lieve honden in je mapje (ben gewoon heel nieuwsgierig) @Jody Wauw, Mick die al een aantal stappen achter de loopwagen loopt. Kan me goed voorstellen dat het schrikken is geweest, die bloedingen. Ga hard met je mee hopen dat de baarmoedermond alsnog weer snel vrij komt. Wij hebben afgelopen weekend een familieweekend gehad. Zodra we met Raven binnen kwamen vlogen mijn nichtjes als vliegen op Raven af. Dus Raven heeft heel het weekend de volledige aandacht gehad van alle achternichtjes, ooms en tantes. Kwam wel goed uit want ik ben nogsteeds niet lekker, nogsteeds last van misselijkheid en maagzuur en als ik iets te veel doe hang ik weer boven de wc. Maar ik ben sinds vorige week wel weer voor 4 uurtjes per dag aan het werk, nog iets te zwaar voor mij want 's middag is het bijkomen en flink ziek zijn. Niet zo leuk voor Raven want dan heb ik geen puf meer over voor haar, dus ik ga vragen of ik een uurtje minder mag. Zolang ik op een tempo van een hoogbejaarde zit gaat het wel Kleine 2 weken geleden hebben we de 20 weken echo gehad. Alles zag er hardstikke goed uit en het de beeb is zo trots op zichzelf dat ze meerdere keren zijn geslacht duidelijk hebben kunnen zien. Ja, ja, Raven krijgt er een broertje bij midden augustus! Ikke wel een beetje balen, Ravens kamertje is nu precies zoals ik het wel en dat kunnen we nu gaan veranderen (ze komen bij elkaar op de kamer te liggen, zolderkamer heeft een te schuin dak en daar kan Ivo nauwelijks staan) want een jongetje in een compleet roze kamer...dat zal ik hem maar niet aandoen Met Raven gaat het hardstikke goed, haar eerste tandje is vorige week doorgebroken, afgelopen weekend heeft ze voor het eerst papa gezegd. Ze was kleine 2 weken geleden bij haar controle (en 4e prik) 74 cm lang en woog ze 9.3 kilo. Netjes op de middenlijn van de groeicurve. Eten gaat hardstikke goed want tot nu toe eet ze alles wat ze voorgeschoteld (en in haar handen) krijgt. Ze lust zelfs paprika terwijl Ivo en ik daarvan moeten gruwelen. Kruipen doet ze niet, hoogstens op haar billen een paar centimeter. Ze gaat soms wel in kruipstand zitten maar verder komt ze niet. Ze heeft behoorlijk een eigen willetje, als ze iets niet hoeft duwt ze het gelijk weg of houdt ze haar handen voor het gezicht.
jekkia! een zoontje...wat gaaf zeg..een konings gezin zeggen ze dan he! wel balen dat je nog ziek bent zeg pffffffffffff maar goed je bent al een heel eind op weg he.. geniet toch van je zwangerschap he xxxxxxxxxxxxx
Gefeliciteerd! Wat gaaf een zoon erbij! Ach het kamertje wordt vast weer prachtig! Wij hebben 19 mei de 20 weken echo. Hopelijk is de placenta dan ook opgeschoven. Krijg morgen de prik die je eigenlijk bij 30 weken hoort te hebben (resus negatief), maar vanwege de bloedingen willen ze het toch maar nu alvast doen. Zie er best een beetje tegenop. De vorige keer was ik er goed naar van....
Sonya!! Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Chedella!!!! Wat is het toch snel gegaan he...
Gefeliciteerd nog Sonya met Chedella! Al gewoon 1! WAUW Jekkia gefeliciteerd een zoon echt cool! Wat fijn trouwens dat ze alles gewoon eet.
alemaal bedankt.....het was een geweldige verjaardag...om nooit te vergeten... zie mijn website voor heel het verhaal. We zijn nu druk bezig om de laatste dingen in het koffer in te pakken, want SURINAME HERE WE COME!