Hiephoi! Jekkia voelt zich steeds weer meer mens! De toiletpotvereering is zowat als over (nog maar 1-2x per dag!) Wel nog rustig aan doen want anders heb ik megalast van maagzuur, maar kan eindeljk weer normaal eten en drinken! Ben al druk bezig geweest met dingetjes regelen voor Ravens verjaardag (en Ivo want die is 2 dagen later jarig, dus vieren we hun verjaardag samen) De taart is al besteld, volgende week de stad induiken om cadeautjes te halen .http://www.babytvchannel.nl/mybabyclip/ ... undefined& (even knippen en plakken voor Ravens verjaardagsclipje) Sonya, veel plezier in suriname. Heeft jou vriend nog familie daar wonen? Dan zal Chedella wel gruwelijk verwend worden
Raven dingt mee naar de titel 'Baby van het jaar' op www.babyvanhetjaar.nl... Winnen we, dan komt Raven op de cover van 'Wij Jonge Ouders'. Daarnaast is Raven een jaar lang het gezicht van Prénatal en als klap op de vuurpijl winnen we voor de toekomst van Raven een AEGON Rendementplan met 10.000,- van AEGON Bank. Help ons een van de 101 finaleplaatsen in de wacht te slepen door nu op Raven te stemmen! Klik op de onderstaande link om je stem uit te brengen: http://www.skyradio.nl/index.php?page=a ... ery%2F7091 ahhhh, pliese!
Hey Meiden! @ Jekkia, wat heerlijk dat je je wat beter voelt! Hoe vindt jij het om nu zwanger te zijn? Ik vond het van Mick toch wel heel anders. Nu heb je toch minder tijd om er bij stil te staan. Dat is wel jammer. Ruud voelde het van de week trappelen en ik voel het sinds 2 weken ook draaien (buiten het schoppen e.d. om). Poe, eindelijk heb ik wat meer energie. Waarom? Omdat Mick sinds deze week weer doorslaapt! Maanden zijn we er 3-8 keer per nacht uit geweest. Ik was kapot. Afgelopen weekend zijn we begonnen met de 5 min methode en het werkt! In elk geval voor Mick en voor nu...... Ik weet niet wat mij overkomt; ik kan zo een hele nacht slapen en voel me dus ook veel beter. Mick slaapt ook overdag beter en je ziet hem zoveel nieuwe dingen doen. Zo gaaf! Zo kan hij nu staand iets van de grond op pakken, op zijn hurken zitten, heel losjes aan 2 vingers lopen. Hij kletst veel meer en begrijpt ook meer. Mama blij, papa blij, Mick blij; HEERLIJK! Ik heb de weekboodschappen al in huis! Jammer dat het nu zo regent, maar mijn dag kan niet meer stuk. Ik heb trouwens ook een verlenging van mijn contract gekregen, dus na mijn verlof kan ik weer aan de slag. Dat geeft ook wel rust. Nog 5 weken gewone lessen, daarna toetsweek en vergaderweken en dan heb ik een half jaar verlof! Hoe gaat het met alle kleintjes? Zijn er al die helemaal loslopen en andere (verstaanbare) woordjes zeggen dan papa en mama? En hoe is het met alle mama's? Valt het jullie mee of vallen er ook dingen tegen? Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal!
Jemig zeg, de eerste julibaby alweer een jaar. Nog gefeliciteerd! Heerlijk dat het met alle brusjes goed gaat en ook met de hummels. Marin kruipt sinds onze vakantie en gaat nu ook uit zichzelf staan. Het gaan zitten gaat gelukkig ook prima. Verder zoeft ze in haar ufo door de kamer. Tjonge zeg, wat gaat dat nu snel. Wordt steeds leuker vinden jullie ook niet? En hangen ze ook zo aan jullie als mama?
@Jody, Lekker joh dat 't allemaal zo goed gaat nu. Hier tja wat is loslopen achter de loopwagen doet ze 't hihi en losstaan doet ze ook al super en losstaand drinken losstaand je beker terugzetten is dan weer een probleem. Verder gaat 't hier goed! En hoes met de rest.
We hebben de 20 weken echo gehad en het wordt........ sorry, we houden het toch nog even een verassing! Kan wel melden dat alles helemaal goed was met de kleine!
jody wat fijn dat alles goed was! ben benieuwd wat het wordt|!|! wij hebben ook al een echo achter de rug. ik was toen volgens hun 8 weken en 6 dagen en volgens mezelf 8 weken en 3 dagen dus we houden het nog even in het midden ik mag 10 juni weer dan zijn we de 12 weken alweer gepasseerd|! ik ben wel weer misselijk maar niet zo erg als bij aidan. bij hem was ik rond deze tijd al bijna 4 kilo kwijt en nu pas 2 haahha. merk wel dat het zwaar is én werken, én een kleine én zwanger zijn. vooral omdat ik bij deze extreem moe ben! maar verder mag ik niet klagen! in het begin dacht ik die buik gaat snel , maar blijkt nu toch gewoon opgeblazen darmen te zijn want s ochtends zien we niks en s avonds gaat het opzetten aidan doethet goed. is al een tijd geleden dat hij bij het bureau was maar hij zit inmiddels in maatje 86 en heeft schoenenmaat 23! wat een minireusje. hij heeft op moederdag zijn eerste losse stapjes gezet en vind het leuk om achter de bal aan te lopen/kruipen en er tegenaan te schoppen. merk wel dat hij echt alles met links doet... dikke x kim
Is toch ook 't belangrijkste dat 't goed gaat met de kleine . Maar ben wel nieuwschierig Als ik een gokje mag wagen denk ik een jongetje. Geen idee waarom want als ik je banner bekijk is ie overwegend roze maar dat kan ook weer een afleidingsmaneuvre zijn
jazeker! kan niet wachten hahaha misschien weer een voordeel als je bij de gyn loopt, ik ga gewoon vragen of ze het rond 16 weken al kunnen zien
Gaaf! Gefeliciteerd! @Kim; ik had met 17 weken een echo en toen dacht ze dat het wat anders ging worden dan wat ze nu denken..... kan nog een hoop veranderen . Ach, het maakt ook niet uit, als het maar gezond is toch? Wat betreft te banner; ik dacht doe maar blauw en roze en dan kan men daar niets uit opmaken !
hoi meiden kennen jullie mij ook nog. Ik dacht dat er in dit topc niet meer geschreven werd, dus kwam nooit meer kijken! Nu zie ik allemaal zwangere meiden, wat gaaf. Van Zanoni en Jekkia wist ik het al, maar Kim wat gaaf voor jou! Spannend hoor meis..... twinny
hoi! Ik kom voor de 1e keer even langs nadat we van de bevallingstopic naar de mama's-topic zijn verhuist... Zoals gewoonlijk heb ik eigenlijk helemaal geen tijd om hier te spieken maar ik kon het toch niet laten en zie dat er een hoop weer zwanger zijn (GEFELICITEERD!) en dat het posten beetje bij beetje gaat en dat is voor mij perfect want dan kan ik zo 1x per week bijlezen (dat was eerst onmogelijk!). Hier alles goed, Anneke is een pracht van een meid, sterk, gezond, vrolijk, razendslim, superdruk, heel snel met alles behalve met groeien... ze is nu ruim 10 maanden en weegt nog steeds 7.4 kg ... goed, over 3 weken heb ik controle met haar dus dan hoop ik dat we uitvinden of ik iets verkeerd doe of dat ze zelf zo eigenwijs is. Verder ben ook ik weer zwanger! Iets eerder dan gedacht (ik was nog met borstvoeding bezig) en iets meer dan gepland... we krijgen een tweeling! Dat was even schrikken want Anneke is ook nog zo klein maar na de schrik zijn we toch heel erg verguld, ik heb altijd al een groot gezin willen hebben en ik dacht dat toen ik zo lang op de eerste moest wachten, dat dát er niet meer inzat en nu krijgen we, als alles goed gaat, binnen anderhalf jaar 3 koters in huis, en dat nét voor m'n 40e! We zijn er dolgelukkig mee Het wordt bikkelen over een half jaar, maar ik voel me erg bevoorrecht... We zijn op dit moment 15 weken en alles lijkt tot nu toe perfect in orde, ik word alleen nauwzettend in de gaten gehouden (vorige week een high-resolution echo van 1,5 uur gehad!) want het is een één-eiige tweeling die de placenta delen en dat kan ernstige problemen opleveren als er aders gedeeld worden (TTTS - Twin to Twin Transfusion Syndrome), dus ik krijg nu elke 2 weken een uitgebreide check en vanaf volgende week is die wekelijks. Jammer dat het nu zo'n ziekenhuisproces wordt (ik loop bij een speciaal departement "Medicina Fetal" voor hoog-risico zwangerschappen) maar ik heb al érg genoten vd probleemloze zwangerschap van Anneke en het enige dat ik wil is er volgend jaar 2 gezonde broertjes of zusjes bij te hebben dus ik lever me maar over aan wetenschap. Goed, ik probeer deze week de laatste 10 pagina's bij te lezen om te kijken wie er zoal langskomt en hoe het met jullie is (de laatste 2 pagina's zijn veelbelovend!). *ADINE: ik had je uit het oog verloren en ben blij je weer te zien met je kruimel! En ik zal proberen om af en toe wat van me te laten horen.