Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi ja was ook best wel orgineel. Vooral omdat ik thuis kwam en gelijk dacht wat heeft ze nou toch weer aan. :)

Idd Jody ik had 't ook noooooit verwacht. :D

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi adine

nee ben niet meer aan het voetballen. Heb nog ff gedaan, maar voelde me niet meer thuis in het team dat was samengevoegd met ander team. Ben nu voornamelijk lekker buiten aan het tennissen en na de zomer misschien weer jiujitsu!

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi meiden,

Long time...! Wat goed om te lezen dat het zo goed met jullie en de juli-baby's gaat! En de eersten zijn gewoon alweer 1 jaar oud! :confused: En sommigen krijgen er een broertje of zusje bij! Echt super.

Hier gaat het ook goed; Sverre gaat als een trein. Hij zit alleen midden in de 11 maanden sprong volgens mij. Wordt achterlijk vroeg wakker en was gisteravond niet in slaap te krijgen. Pff.. Hopelijk duurt het niet echt 3-5 weken zoals in het boek staat! ;)

Verder weinig nieuws hier.. Vandaag maar eens spullen voor de vakantie gaan kopen; we gaan naar Z-Frankrijk en moeten nog een klamboe etc. hebben. Fijne dag vandaag! Hier lijkt het weer super mooi weer te worden..

Liefs, Karlijn

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Kijk je uit met die klamboe? Zodra Sverre hem te pakken kan krijgen kan je die eigenlijk niet meer gebruiken. Je hebt ook campingbedjes met horgaas die dus gesloten zijn. Een stuk veiliger. Kindje van een kennis is bijna gestikt in haar klamboe....

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Gefeliciteerd!!!

En wat een leuke manier om je te laten vragen!

19 september van dit jaar al?
    Oei, oei dan ga jij het nog druk krijgen met alles regelen ;)

6. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ana, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Koek, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Kar :D ik hoop idd ook dat sverre snel uit 't sprongetje is. Ik haat 't die rot sprongetjes. Leuk weer wat van jullie te horen :)

Jekkia dank je :) vond 't ook super leuk :) En druk is 't zeker :( ik wist niet dat er nog zoveel bij komt kijken :)

Femke hoe gaat 't met jullie?

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier gaat alles zijn gangetje. madam heeft wat last van de gevolgen van een slechte nacht. Maft al zowat de hele dag.
    Heb haar vanmorgen na het zwemmen rond kwart voor elf in bed gelegd. Even na twee uur heb ik haar er uit gehaald en om kwart voor vier lag ze alweer op apegapen.

ach, heb ik eindelijk weer eens een middagje in de tuin kunnen zitten met een boek. Heerlijk toch?

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Best lekker toch, zo ff de tijd voor jezelf!

Zoë vindt zwemmen ontzettend leuk, ze is bijna niet te houden in het water. Na de zomer mag ze voor brons gaan zwemmen....

Dinsdag had ze haar 11mnd prikjes, gelukkig niet veel last ervan gehad! Ze was super gegroeid, wel 3,5cm in 2 mnd en ze woog net geen 10kg....

Vandaag zijn San en ik 10jaar bij elkaar en strakkies gaan we uit! Raar hoor, zo midden in de week, maar de oppas hoeft morgenmiddag pas naar stage, dus dat scheelt.....Zelf moeten we wel om 6u opstaan, maar ach dat mag de pret niet drukken...

grjts
    TWinny

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Gefeliciteerd! 10 jaar, pfff, gaat snel he?
    Wij zijn een dag voor de uitgerekende datum 11 jaar samen. Ongelooflijk. Niet dat we samen zijn hoor, maar dat het zo snel is gegaan :) .

Ik heb een blauw oog :cry: , ziet er echt niet uit. Zelfs make-up kan niet helpen. Gelukkig schijnt de zon en kan ik, als we naar buiten moeten, een zonnebril op 8) .
    Tja, softballen blijft gevaarlijk :( . Ik voel me ook best wel een beetje zielig eigenlijk :( . Gelukkig hebben we geen feestjes dit weekend.

Zijn er al een aantal door het 11 maanden sprongetje heen?
    Mick zit er nu in denk ik. Hij is eigenlijk de hele dag door moe, maar slaapt hooguit 3x1u. Verder wil hij van alles, maar ook eigenlijk niet, want als hij zijn zin krijgt gaat ie toch nog lopen zeuren. Wat hebben jullie gedaan tijdens dit sprongetje? Tips!

Nou, meiden; geniet van het mooie weer. Nog een paar uurtjes werken en dan WEEKEND!

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Wij hebben geprobeerd zoveel mogelijk aan het vaste schema vast te houden. Vaste slaaptijden, vaste eettijden en bekende spelletjes. Lekker naar buiten hielp ook wel een beetje.
    Verder werd ze einde van het sprongetje ook nog ziek en toen was alleen nog maar huilen!

Soms wou ze ook helemaal back to basics! Liggen onder haar mobiel in de box! Ach als ze zich daar ff veilig bij voelde!

En uitleggen, heel veel uitleggen en vertellen waar ik mee beizg was en wat er ging gebeuren, vond ze ook prettig, dat maakte het misschien allemaal wat voorspelbaarder!

succes met je blauwe oog, vervelend hoor!

twinny

12. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Twinny, Hier ook de prikkies gehad afgelopen dinsdag. Het was een aardige verpleegkundige maar prikken kan ze niet. Lijk net of ze 2 muggenbulten heeft. Dinsdagavond heeft ze ook behoorlijk gekrijst als je haar vastpakte. Geprobeerd zo min mogelijk te doen, maar dat lukt natuurlijk niet altijd.

Was het leuk, gisteravond? Nog gefeliciteerd. :D

Als Marleen 's nachts wakker wordt, dan wil ze niet alleen zijn. Wij moeten dan bij haar blijven totdat ze in slaap valt. Hihi vannacht lag ik bijna te slapen aan het voeteneind van haar ledikantje. Heeft ze nog nooit gehad. Wij hebben een echt slaapmonstertje. Dus dit zal denk ik ook wel bij die 11 maandensprong horen. Nou ja, het zal vast wel een keertje ophouden.

Jody, je krijg zeker veel commentaar op je blauwe oog. :D Sterkte ermee.

13. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Is ook weleens lekker. Die rust heb je nu maar zelden. ;)

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Rust? wat is dat ;)

Jody, sterkte met je blauwe oog

Tis alweer een tijdje geleden dat Raven de 11maanden prik heeft gehad. Gelukkig had ze er niet al te veel last van. Ivo kon het niet aanzien hoe die spuitjes werden gezet (ha ha wat een held op sokken)
    Het sprongetje is hier ook weer voorbij. Raven slaapt nu nog overdag 2x. Jammer genoeg heeft ze nogsteeds niet door dat ze ook gerust om 7u pas wakker kan worden, tis steevast 6uur.
    Ach, kan ik alvast oefenen voor over 10 weken...

15. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

jajaja :D :D Chedella wordt grote zus!

we zijn er nog een beetje beduusd van maar de eerste week van februari
    mogen wij ons 2 e wondertje in onze armen sluiten! :D :D

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Sonya GEFELICITEERD! :D

Jody hoe is 't nou met je blauwe oog?

Jekkia, wat een rottijd 6 uur :|

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wat een weertje!
    Bedankt voor de reacties. Mick heeft ook nog niet door dat hij best na 6 uur wakker mag worden. Vanmorgen was het om 5u al feest..........

18. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Sonya;vanuit hier ook gefeliciteerd! Heel leuk!

Koekie; Hij is nu pimpelpaars met geel en groen :( . 5 lagen make-up en je ziet er bijna niets meer van, ahum.......
    Mensen kijken me wel een beetje raar aan, maar dat is dan niet anders he?
    Alles goed daar?

19. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Sonya, gefeliciteerd!
    Echt super leuk meid!

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Sonya gefeliciteerd!

Jaja..... ook hier is de 11 maandensprong aangekomen.
    Schreeuwen afgewisseld met huilen afgewisseld met schreeuwen.
    Ik houd mijn hart vast als dit echt volgens het boek 7 weken gaat duren.
    Ben het nu al beu.

Deel Deze Pagina