Gefeliciteerd Sonya! Wat een boel broertjes en zusjes hier! (Hier nog geen plannen trouwens) Femke, sterkte met Marin en het sprongetje.. Ik hoop ook voor je dat het iets minder heftig is dan het boek voorspelt. Hier ook veel gekrijs, vooral als ik iets doe of juist niet doe of afpak of verbied...of nou ja, wat dan ook
Ow balen Femke en kar. volgens mij is 't sprongetje hier ook aangekomen Wat was ze vervelend vandaag!
hier al 3 dagen vervelend pfffffffffff ze wil vanalles maar ze kan het niet..valt voordurend om, wil dan dit en dan weer dat! erg vermoeiendt en dat terwijl ik al zo moe ben.... maar goed het is een fase e groeit er vast snel overheen!
Karlijn Leuk je hier ook weer eens te zien. Heb je leuke vakantie gehad en hoe is het met de 11 maandensprong? Twinny, Beetje laat maar toch nog gefeliciteerd met jullie jubileum! Jody, Balen van dat oog zeg Sonya Wow meisje, gefeliciteerd zeg! Femke Hoe is het nou met Marin? Ben je idd zo beu he, als ze zo sjaggie zijn Hier gaat alles zijn gangetje. Wel merk ik ook dat Mirthe wat anders is de laatste week. Maar kan van alles zijn, het 11 maandensprongetje, ze heeft prikken gehad en op CB zei de arts dat haar kiezen er aan komen. Die kiezen kan ik trouwens merken aan haar broeken, echt strontbommen hier, blegh. Gelukkig is ze vandaag weer vrolijk opgestaan dus eens kijken wat deze dag brengt.
Ana-Lucia gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Hier is het sprongetje redelijk genomen geloof ik. Uiteindelijk was de echt vervelende tijd ongeveer een week. Marin slaapt nu alleen erg licht. ALs ze dan wakker schrikt, is ze compleet over haar toeren. Heb het idee dat elke sprong net iets harder aankomt als ze ouder worden.
Dat idee heb ik ook Femke. Hier ook rare dingen ze was zo makkelijk maar nu sommige dingen doet ze gewoon niet meer zo goed. Zoals ergens anders slapen . Ik hoop dat dat wel weer over gaat.
hoi! Wat héérlijk, na m'n gebruikelijke afwezigheid hoef ik maar 4 páginas bij te lezen! Dát kan ik wel bijhouden, kan ik ipv bijlezen, even een keertje reageren... Hier alles goed tot nu toe, de brusjes lijken zusjes te zijn dus we krijgen een heus kippenhok hier thuis Wel grappig, ik kom uit een echt jongensgezin (heb 3 broers) en nu krijgen we een girlpower-team, vind het wel leuk eigenlijk (Agustín had natuurlijk graag 1 jongetje gehad maar is toch heel blij met z'n dames, wordt ie lekker verwend, haha!). Femke: Ik had er niet bij stil gestaan dat de rebelsheid van Anneke wel eens aan haar 11maandensprong zou kunnen liggen. Ze wil alleen nog maar staan, ook in bed, en op de grond kruipen, klimmen, langs meubels lopen, overal aanzitten, superdruk en onrustig, héél aanhangerig en soms vréselijk vervelend als ze haar zin niet krijgt, mènnnnnn wat een doordouwer! Goed, áls het idd zo'n sprongetje is, dan zal dat idd wel overgaan... al moeten we er 7 weken voor de adem inhouden (staan er echt 7 weken voor?? ) - Dat hoop ik maar, anders wordt het nog gezellig in november, haha! Ik heb mazzel want ik ben freelancer en werk thuis (1 vd kamers is m'n studio) maar dat is nu dus een aflopende zaak en voorlopig ga ik geen opdrachten meer aannemen tot volgend jaar lente. En mss nog wel langer niet, dat hangt er een beetje af van hoe het met de 3 meiden gaat, gelukkig kunnen we net rond komen van het salaris van Agustín dus er is ook geen echte noodzaak voorlopig (en scheelt weer in crèches). Later zie ik wel hoe ik de draad weer oppak. Koekie: gefeliciteerd met je trouwen!!! Leuke manier om gevraagd te worden! Succes en veel voorpret met de organizatie, ben benieuwd hoor. Twinny: heerlijke foto van Zoë, jeeee 10 kilo al! Mijn meisje komt net boven de 7 kilos uit (geloof dat ze nu net op de 7,5 zit) met veel pijn en moeite, misschien is dat normaal voor spaanse begrippen (ik ben zelf eigenlijk ook aan de magere kant), heb donderdag CB dus dan hoor ik het wel. Zanoni: jij gefeliciteerd met je zoon in de maak! Toch leuk om van allebei wat te hebben, lekkere mix. Ana-Lucía (kirby): gefeliciteerd met je 1e verjaardag nog! Jeee, er zijn er al wat die het 1e jaar rond zijn!! Jekkia: Ik heb je ergens anders al gevraagd naar je intrigerende opmerking een half jaar geleden over de "roscón de reyes" maar weet niet of je geantwoord hebt:... hoe weet je zo'n typische "insiders" gebruik? Ik ben onder de indruk dat er al een paar dames aardig bij de eindsprint beginnen te komen voor de familieuitbreiding (ben jij de 1e of is er nog eentje die verder is?), dat brengt de mijne zo dichtbij, brrrrr. Het gaat me wel een beetje snel allemaal (al heb ik niet te klagen natuurlijk, ik heb zo veel jaren moeten wachten en nu gaat het "wat snel" voor de oude geit ). Monique: krijgt mirthe al kiezen??? Joh, Anneke kreeg haar 6 eerste tandjes tussen de 4 en de 7 maanden maar sindsdien is het over en uit, ik wacht nog steeds op het 2e paar onderste snijtandjes dus de kiezen zullen ook wel op zich laten wachten. Wel fijne gedachte voor je dat ze dan tenminste behoorlijk kan kauwen! Jody: beterschap met je blauwe oog! Irritant is dat hoor, zo lekker frontaal. Karlijn: hoi! Sonya: heb je geloof ik ergens anders al gefeliciteerd (anders bij deze), spannend! En sterkte met de vermoeidheid, zoveel mogelijk aan toegeven hoor, je lichaam heeft veel meer rust nodig. Ik ben er gelukkig sinds een paar weken overheen en hoef niet meer 2x per dag achterover, voel me nu uitstekend (voorlopig).
He wat... ik zie gewoon dat dit topic leeft! HOI! Na lange tijd kwam ik me hier op het forum weer melden met (voor ons) leuk nieuws. Zie ik jullie hier! HOI!
Dank je wel. De tijd ontbreekt me op dit moment om even terug te lezen hoe het met jullie beebs gaat. Maar ik zal snel gaan teruglezen.
Wat voor nieuws? Ook een dikkebuikinspé? Net de 4e prikjes gehaald. Madam gaf geen kik! 10.645gram en 77,5 cm schoon aan de haak.
Sow Marin is een grote meid zeg! Hier was 't 75cm en ff boekie spieken 9550gr. Vorige week prikken was gillen maar verder geen last van gehad.
[/Eef, gefeliciteerd. Wat een geweldig nieuws! Dus ergens in februari wordt Demelza een grote zus. Wens jou van harte een probleemloze zwnagerschap toe!!color] Gisteren is Raven naar CB geweest. Ze is nu 76 cm, weeg 9,6 kilo en zat heel netjes op de middenlijn met de curve. Enige wat ze aan te merken hadden was dat we Raven minder moesten laten zitten maar meer neerleggen zodat ze kan oefenen om van liggen naar zitten te gaan. Als het in augustus niet verbeterd is dan moet ze naar de fysio. In augustus krijgt ze ook weer de (voorlopig laatste) prikjes...ditmaal in de armpjes. Germ... De kleine in de buik groeit goed, is flink actief. Vandaag hebben we gevraagd of mijn half-zusje en Ivo's beste vriend de peetouders willen zijn (wilden ze gelukkig graag zijn) dus dat ik alvast geregeld.
Eef, gefeliciteerd met je zwangerschap. Femke, grote meid ook die Marin he! Netjes hoor Mirthe was vorige week 75,7 cm en 9420 gram Jekkia, Naar de fysio? Is dat echt nodig dan? Dat komt toch vanzelf wel joh. Raven doet het ook netjes, die zit in de buurt van Mirthe ook. Fijn dat het goed gaat met je kleintje en dat de peetouders weer gevonden zijn! Hier gaat alles zijn gangetje. Wel gaat Mirthe sinds maandag zelf staan, terwijl ik nog liep te roepen dat dat nog eeuwen ging duren. Dus madam dacht zal jou eens wat laten zien
Fijn dat het goed gaat met alle mama's en baby's. Eef, jij ook gefeliciteerd! Het is een vruchtbaar groepje, die juli-mama's . Ik ben zo onwijs trots op Mick! Hij is echt een kanjer! Vandaag de eerste verjaardag van de kleine van mijn vriendin gevierd en Mick is zo netjes geweest. Ongelooflijk! Hij heeft lief gespeeld, lekker gegeten en gedronken en niet 1 keer vervelend geworden. En dat terwijl hij wel heel moe was. Wat een heerlijk mannetje ! Hopelijk zal de tweede het net zo goed doen. A.s. dinsdag hebben we nog een echo en misschien kunnen we dan de knoop doorhakken wbt het geslacht. Ik ben wel benieuwd wat het schema is van jullie toppertjes. Mick slaapt van 19u tot 6u en dan geven we hem een fles en leggen we hem weer terug. Vandaag heeft ie zowaar tot 8u doorgeslapen. En mama dus ook! Heerlijk. Maar ik vraag me af of ie niet zonder die fles zou kunnen? En hoe we dat dan voor elkaar kunnen krijgen. Ik denk dat hij best om 8u een boterhammetje met halfvolle melk zou kunnen hebben als ontbijt. Maar hoe pakken we dat aan? Hoe is dat bij jullie? Alvast fijne verjaardagen gewenst voor alle kindjes die binnenkort 1 worden! Wat gaat het hard, pffff.