Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Waaaaaaaa! Mijn zusje is aan het bevallen! :D :D Ik werd net gebeld, ze had net 4 cm ontsluiting en de VK komt om 12 uur terug. Spannend! :D :D
    Wij gaan vanavond dus naar Helmond op kraamvisite (neem ik aan)!

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Spannend Kar! Balen van het KDV :( Wat dat aangaat hebben we 't echt getroffen.

Daan
    Daam
    Richard
    Jago
    Jarno
    Rob
    uhm *zucht* kweet geen namen meer :)

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    of een lieve gastouder voor sverre. Misschien dat dat rustiger is voor jullie mannetje.

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Waardeloos, dat je mannetje het niet naar zijn zin heeft daar en dat jij er ook twijfels bij hebt. Idd een ander zoeken denk ik.

Spannend dat je tante wordt! Leuk weer zo'n kleintje. Ik hoop dat je zus de bevalling goed doorstaat en dat ze straks een prachtig kindje mag vasthouden.

Gisterenavond hebben we een meisjesnaam gevonden. Tenminste; als we niet weer van gedachten veranderen :rolleyes: . Nu nog een jongensnaam en dan inderdaad de gedichtenpagina doorspitten (staan er ook niet veel gelukkig ;) ).
    Wij hadden beiden het gevoel dat we 'vanzelf' wel een leuke naam, kaartje en gedichten zouden vinden. Maar nu moeten we toch wel gaan opschieten :(

Ik heb ergens een leuk kaartje gezien, maar die kan ik natuurlijk nergens meer terugvinden.... Blijf het ook lastiger vinden voor een jongen dan voor een meisje. We hebben er zelfs nog even aan gedacht om toch nog maar een geslachtsbepaling te laten doen. Maar ik heb het al zo lang volgehouden. Die laatste weekjes moet toch ook lukken? Het lijkt me ook wel heel speciaal om straks na de geboorte te horen dat we een ....... hebben! Ben zo'n twijfelkont. Hormonen of gewoon gestoord ? :)

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoe zag 't kaartje eruit? Misschien kan ik je zo vertellen waar ie vandaan komt :) Of wil je dat niet zeggen :)

Tja namen blijf lastig. Ze zitten er toch voor de rest van hun leven aan vast. Namen voor een eventuele volgende weet ik al wel, maar dat zit er voorlopig niet in.

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Goed nieuws!
    Uitdrogingsverschijnselen zijn minder geworden en hoef niet worden opgenomen! Waarschijnlijk kwam het door het heerlijke weer wat we hebben gehad (en dan heb ik alleen maar binnen voor de ventilator met een fles water gezeten :( )

Deze kleine blijft dus nog even zitten zolang ik maar volledige rust blijf houden en warmte vermijdt. Aan de rest van de klachten konden ze niks doen, maar ach daar leef ik al heel de zwangerschap mee, dan kunnen die 2 weken er ook nog wel bij.

Ben al lang blij dat ik gisteren weer wat heb kunnen eten en drinken zonder dat ik het gelijk aan de toilet hoefde te doneren :)

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Spannend!
    Dus er komt vandaag weer een helmondertje bij ;)
    Kom Sverre maar brengen als hij lastig is op kraamvisite, kan hij mooi met raven spelen ;)

Sjeesus zeg, wat een KDV zeg. Hoop dat je snel wat beters vind. Hoor wel vaker van die verhalen dat ze maar 1x per dag de luiers verwisselen omdat ze vaker niet nodig vinden :rolleyes: en vinden dat de kleintjes zich aan HUN schema moeten aanpassen omdat ze het anders niet aankunnen :rolleyes:

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Lijkt me idd niet fijn als je geen goed gevoel heb over je KDV.
    Maar huilt Sverre lang?
    Bij mij is er ook 1 kindje dat als ze dat brengt heel erg huilt, maar voordat de mama de straat uit is, is die al weer rustig, terwijl de mams misschien nog wel steeds met een vervelend gevoel zit

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Jekkia, fijn dat er niets aan de hand was, laat dat kleintje nog maar mooi even blijven zitten.

En Kar wat spannend voor je!

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Zeker goed nieuws Jekkia!

Koeky; ja, het was een overwegend roze kaartje (vierkant) met van die retrokrullen en de naam op de voorkant. Kan je je er iets bij voorstellen of is het te summier?

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

13. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Goed bezig! Thanx!
    Ik heb ze open staan en Ruud gaat zo kijken. Hopelijk kunnen we het eens worden.

Fijne avond!

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ben tante! :D :D Ze heeft het supersnel gedaan, gistermiddag om half 1 was het kindje al geboren. Het is een jongetje, heeeeel klein (vond ik), precies 3000 gram. Hij heet Hugo. Daar moest ik wel even aan wennen. ;) :(

Gisteren zijn we er meteen heen gegaan (3 uur heen, 3 uur terug..). Hij heeft dezelfde vingernageltjes als Sverre! Zo grappig om te zien. We gaan er zondag weer heen. Met Sverre deze keer.

Monique Sverre heeft het gisteren gelukkig goed gedaan op het KDV. Hij schijnt wel echt te krijsen in bed. Ook als we weggaan, maar dat is idd maar heel eventjes. Maar hij wil dus gewoon niet slapen. Tja...

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Kar, wat vervelend dat je niet echt tevreden bent van het kdv waar Sverre gaat (snap ik overigens wel hoor). Ze zouden toch een manier moeten kunnen vinden dat Sverre zonder huilen gaat slapen?

Jody, veel succes met het kiezen van een kaartje haha, zou het zelf supermoeilijk hebben, er zijn zoveel mooie...

Jekkia, gelukkig was het beter en moest je niet in het ziekenhuis blijven. Maar je bent nu echt ook al aan een veilige termijn om te bevallen! Dat moet ook wel een opluchting zijn voor je toch?

16. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Kar, gefeliciteerd!
    Wel een kleintje ja, maar fijn dat het zo vlug gegaan is.
    Ik vind Hugo een mooie naam hoor :D

Gaat Sverre thuis wel zonder krijsen slapen?
    En valt hij uiteindelijk niet in slaap daar?
    Lijkt me idd erg vervelend want ze redden het nog niet een hele dag zonder slaap (tenminste hier niet)

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Gefeliciteerd tante Kar!
    Ik vind Hugo niet vervelend hoor, zou het zelf niet kiezen, maar goed. Best een leuke naam. Heeft ze zeker snel gedaan. Ben benieuwd hoe Sverre op hem reageert!

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Kar gefeliciteerd met je neefje Hugo! Vervelend hoor dat Sverre niet wil slapen. Ik heb op 't KDV ze de vrije hand gegeven wat slapen betreft als 't maar niet te lang is want anders zit ik de hele avond met ADHDRianne. Maar ze hebben wel vaste tijden waarop ze dingen doen als 't nodig is verschonen ze en op een vaste tijd ook iig. Verder slapen wat bij Rianne heel erg hielp is dat ze niet bij haar vriend werd neer gelegd want dan sliep ze minder lang. Dan gingen ze echt keten. Hebben jullie niet een soort ritueel thuis wat ze op het KDV ook kunnen proberen misschien. Ik weet niet geef maar tips alsj e 't vervelend vind moet je 't zeggen hoor. Of toch tja tis vervelend maar een ander KDV zoeken :( Wel naar voor Sverre want hij kent z'n leidsters natuurlijk wel goed.

En Jody zijn jullie er een beetje uit :)

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

@Kar gefeliciteerd met je neefje Hugo!

@Kirby als de kleine nu geboren zou worden hoeft hij zelfs niet meer in een couveuse. Dit gaat weer een compleet nieuwe ervaring voor ons worden (had me er al op ingesteld dat het weer een vroeg kindje zou worden, maar deze heeft blijkbaar tijd genoeg)

Maar hij mag wel komen van mij hoor... heb het gehad ha ha

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Jekkia, laat hem nog maar ff zitten... Ana-Lucia is immers geboren aan deze termijn en zij moest dus wel nog in de couveuse, ze had moeite met ademen.

Kar, gefeliciteerd met je neefje! Ik moet ook wel ff wennen aan de naam :) Ik vind hem niet echt klein, Ana-Lucia was ook maar 3070 gram en 50cm, maar zij was natuurlijk wel bijna een maandje te vroeg :)

Share This Page