Tjeetje, das waar ook jij bent de eerst volgende na mij Spannend! Zie net dat jij helemaal niet op de lijst staat van de september mama's, wist je dat er al een paar bevallen zijn daar?
Ja klopt, ik lees af en toe even mee wat de stand van zaken is. Maar om 2 forums bij te houden gaat me gewoon niet lukken. Ik stond er in het begin wel op maar ze hebben me eraf gegooid omdat ik niet (meer) mee schreef.
Dan zal ik je een beetje hier op de hoogte houden... Mamameike is vannacht bevallen van haar tweeling. Noah Joy om 1.28 uur en Levi Joas om 1.39 uur na een bevalling van 3,5 uur. Ze wegen beide 3540 gram en mogen zo met Mamameike en partner mee naar huis! Flink gewicht voor een tweeling maar haar buik was ook gigantisch (2x die van mij)
5 oktober. Het gaat wel goed. Helaas niet zo goed als met Mick, maar je kan niet alles hebben he? Geniet nog even van de laatste daagjes Jekkia. En succes voor a.s. donderdag. Ik zal aan je denken! Liefs!
Jeetje nog maar 3 nachtjes en dan heeft Raven een broertje! Ben je nu niet helemaal op van de zenuwen?! Jody, nog maar 7 weekjes voor jou.. Jammer dat het een mindere zwangerschap is. Maar ja, je hebt er nu ook een dreumes naast! Ik moet wel zeggen dat jouw bevalling echt mijn 'voorbeeld' is geweest vorig jaar! Ik weet niet waarom, maar ik had jouw verhaal natuurlijk vlak voordat het bij mij begon gelezen en ik moest er veel aan denken, die laatste dag. Vreemd he? Zanoni, jij ook nog maar eventjes! Ben ook zo benieuwd hoe jullie een jongen gaan vinden, en hoe hij gaat heten! Koeky, maak ik nou op uit jouw banner dat jullie ook bezig zijn voor een tweede?! Leuk hoor! Hier is alles okee. Sverre was vannacht helaas weer 3 uur wakker. Van 12 tot 3. Pfff.. Gelukkig neemt Alex hem dan mee naar beneden, waar hij vrolijk aan het spelen en kletsen gaat. (Sverre dus ) Vrijdag was het ook raak. Ik hoop zooooo dat dit een fase is.
Ow nee hoor wij gaan nog niet voor een 2e alleen mijn cyclus is zo in de war door alle stress dat ik nou niet meer weet wanneer ik nou weer moet en hoelang 't nou duurt want 't komt volgens mij nog om de 2 weken. Maar dan is zo'n banner wel ff makelijk om bij te houden
Hou op, en of ik zenuwachtig ben. Tis toch anders als je al van te voren weet wanneer je gaat bevallen. Ben nu stiekum aan het hopen dat hij zich toch iets eerder aanmeldt (heb al tijdje flinke last van oefenweeen dus heb hoop ) Kar, helpt het niet als je Sverre 's nachts gewoon laat liggen? Raven is rond die tijd ook vaak even wakker, maar slaapt dan na een aantal "minuten" weer in Jody wat rot dat je nogsteeds last hebt van je zwangerschap. Hoop dat het snel verdwijnt en je alsnog kunt genieten. Bij mij is het sinds een week een flink stuk minder geworden dus er is nog hoop!! 5 oktober, das ook al snel
wij 2 febr ...duurt nog even maar ik vind het zo ongelooflijk snel gaan. soms zelfs te snel.. vind het nu nog wel lekker zo met chedella alleen. zeker omdat ze nu in de babypuberteit zit is erg bijdehand en dwars ...zegt heel de dag nee.. Maar raven bijna grote zus. spannend! ik probeer het te volgen hier
zoooo, dat zijn 2 flinke baby's En dat voor een tweeling... Die buik die moet echt super groot zijn geweest...
Fijn he Sonya, die puterpubertijd Geniet nog maar lekker van je zwangerschap want het gaat echt super snel zo'n 2de!
Ow jee, projectiel plassen Zal wel zo'n scherm voor de commode zetten met van die gaten erin waar ik mijn handen in kan steken om de luier te verschonen Hetzelfde als die spuitpoep, heb daar nog nachtmerries van. Wat kennen die kleintjes ver mikken http://erikaatje85.hyves.nl/fotos/305758737/0/zr2Z/ (zij staat helemaal rechts, zwart shirt en groene rand eronder. Kunt redelijk zien hoe giaga die buik is)
hahaha, misschien een leuke uitvinding voor het programma, het beste idee van Nederland Jee dat is inderdaad een flinke buik, en die foto die was toch al een tijdje terug genomen...
Had ik al verteld dat we een meidennaam hebben? De jongensnaam; tja, Ruud kwam met een suggestie en die neem ik maar aan (totdat ikzelf wat beters verzin ). Wat blijft dat moeilijk zeg, pffffffff. Wat dat betreft zou ik zo een geslachtsbepaling laten doen, maar de verrassing blijft toch ook wel leuk. Bij Mick had ik echt heel sterk het gevoel dat ik eerder ging bevallen, nu heb ik dat zeker niet. Het kan dus nog wel even duren. Ik zie het wel en laat het wel weer over me heen komen.
Lastig he Jody, namen. We hadden hier hetzelfde probleem (voor een meisje had ik Raelin en Mijs uitgekozen) Ivo heeft de jongensnaam uit mijn lijst gekozen en is er nu al zo aan gewend dat hij die naam niet meer wilt veranderen in een andere. Dus pas op als je voor zolang akkoord gaat met een naam, voordat je het weet is je man zo aan die naam gewend dat je er aan vast zit Ben benieuwd wat jullie gaan krijgen. Niet normaal die buik he, dies 2-3x zo dik als die van mij! (Foto is van ongeveer een maandje geleden, toen we als een zwangere karavaan door Utrecht liepen nadat we high tea hadden gehad) Zanoni, ze willen trouwens een meeting doen in Utrecht als de kids geboren zijn. Lijkt me leuk om jou dan ook eens te zien (en de kleine natuurlijk)