Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Als we Sverre laten liggen, of even gaan sussen, wordt het van kreunen langzaam aan jengelen en dan uiteindelijk krijsen. :( Dus dat is geen optie. Ook eruit tillen en even wiegen werkt niet (meer). Even iets drinken is ook niet genoeg meer. Ach, ik neem gewoon aan dat het een fase is.
    Hij ligt er nu trouwens al vanaf 18:15 in. Was echt blij dat hij naar bed mocht volgens mij.

Zanoni, wat een bijzondere naam! :D Past ook mooi bij Elise. (Ik hou wel van namen die op -e- eindigen ;))

Jekkia, als hij eerder mag komen zou ik voor woensdag gaan! ;) 20-08-2008 is wel een mooie datum..

Die buik! :confused: Jeetje, had zij geen rug- of bekkenklachten?! Ik vond Sverre al zwaar zat en die woog gewoon evenveel als 1 van die tweeling! :confused: (Ben jij degene met die witte broek en roze shirt? Zittend?)

Jody: Nou, het viel me niet tegen maar ik had wel gehoopt dat het net zo snel en 'schadevrij' zou gaan als bij jou. Helaas.. Ach, voor de bevalling zou ik het zwanger raken absoluut niet laten. Dat gevoel als je hem voor het eerst vast mag houden!

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja die namen blijven moeilijk.. het kind zit er wel zijn leven lang aan vast. Ik heb eigenlijk best spijt dat ik Sverre nog 2 namen extra heb gegeven, vernoemd naar mijn en Alex' zijn vaders. :( Zullen de hormonen wel geweest zijn. Maar ik heb het zelf altijd jammer gevonden dat ik maar 1 naam had, dus ik dacht, 3 initialen zijn ook wel mooi.

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kar, laten we hopen dat het een fase is. Lijkt me knap vermoeiend.

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Zanoni, mooie naam hebben jullie trouwens voor jullie zoon uitgekozen.

Ik hou onze naam nog een paar daagjes geheim maar kan wel zeggen dat die ook op een -e eindigd. ;)

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Wat zijn we hier opeens aktief vandaag
    Dat is lang geleden :D

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi ik ben steeds al aan 't kijken of je al begonnen bent Jekkia :) Ik hoop ook woensdag voor je :D zou wel fijn zijn als ie zelf wil komen.

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo,

Nou ik schreef gisteren nog dat Sverre om 18:15 in bed lag omdat hij zo moe was.. Om 19:45 was hij blijkbaar uitgeslapen want toen was het weer feest. Uiteindelijk is hij pas om 00:15 gaan slapen! :confused: Hij was heel gezellig hoor, spelen en vrolijk kletsen en dansen en klimmen etc. Maar ja, niet echt de bedoeling natuurlijk.

Verder hebben we gisteren opeens gehoord dat Alex ontslagen wordt. :( Echt totaal onverwacht. Zijn baas is terug gekomen van vakantie en heeft dat eventjes besloten. Alex is nu aan het onderhandelen over de termijn. Pff... En we zaten al te hannessen met geld de laatste tijd. Misschien moet ik maar een tijdje 5 dagen gaan werken ofzo.

Jekkia, nog niets? ;)

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh dat vroeg ik me ook nog af Jekkia, als hij nou inderdaad uit zichzelf wil komen, mag je dan gewoon bevallen? Of moet je dan alsnog een keizersnee?

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Tjee Kar das slecht nieuws. Hoop dat hij snel nieuw werk vind. Enig idee waarom eigenlijk?

Als de kleine zich eerder aanmeldt (dan moet hij wel snel zijn ;)) moet ik toch naar het ziekenhuis. Mag van de doktoren niet op de normale manier bevallen omdat ze bang zijn dat het vanbinnen weer mis gaat.

Nog niks, behalve onregelmatige oefenweeen en veel harde buiken

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Das flink balen Kar. :(

11. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wat een k*tnieuws. Dat komt rauw op je dak en dan ben je denk ik erg blij dat je toch niet zwanger bent, want dan had je nog meer zorgen erbij gehad. Is er makkelijk iets anders te vinden in zijn vakgebied (weet eigenlijk niet of je ooit verteld hebt wat hij doet :oops: )?

Zanoni; Leuke naam!

Jekkia; morgen is idd een mooie dag om te bevallen ;) .

Ik ben ziekjes geworden. Neus dicht, hoofdpijn, keelpijn, koortsaanvallen en daarbij nog zwanger ook :rolleyes: . Mick is ook ziek en ik heb mijn schoonmoeder gevraagd hem op te halen, want het is niet zo plezierig bij elkaar. Daarbij heeft Ruud het helemaal niet meer naar zijn zin op het werk en reageert regelmatig redelijk overspannen en daar maak ik me wel zorgen om. Ik heb al genoeg aan mijzelf en Mick en heb eigenlijk te weinig over om er extra voor hem te zijn, terwijl het wel zo nodig is. Zit echt te zoeken hoe ik dit allemaal ga doen :( . Had mijn laatste weekjes toch wel anders voorgesteld.

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Tjee Jody, allereerst heel veel beterschap!

Kan me best voorstellen dat het nu niet altijd gezellig thuis is nu jullie 2 ziek zijn en Ruud niet lekker in zijn vel zit door zijn werk. Tis eigenlijk dan net allemaal te veel.
    Is Ruud opzoek naar ander werk?

Veel succes meid, dikke knuffel

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jekkia: wil je zo vast heel veel succes wensen. Nog een paar dagen en dna ben je 'gewoon' mama van 2 kindjes!

14. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Jody, ben benieuwd met welke jongensnaam je nu genoegen gaat nemen. En ook wat de uiteindelijke meisjesnaam geworden is!

Beterschap meid! Ik hoop dat je het allemaal nog weet te trekken die laatste weken! En dat je Ruud ook nog een beetje extra steun kan geven.

Jekkia, ik zou me een beetje een vreemde voelen denk ik tussen al die september mama's. Weet/Denk niet dat ik dat durf...

Ik ben benieuwd naar de naam!

Karlijn, jemig, gelukkig is Sverre niet vervelend maar het is niet echt de bedoeling :rolleyes:

Dat is schrikken zeg dat Alex ontslagen wordt. Hoop dat hij snel ander werk vind!

Iedereen bedankt voor de complimenten over de naam :D

15. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ah Zanoni dan ga je lekker met mij mee ;) en als je "te vreemd" voelt tussen die meiden gaan we gewoon ergens anders lunchen. Maar zijn gezellige meiden hoor

Weer geen sesamstraat door de spelen. Grr en Raven zat er al helemaal klaar voor

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ja, dat is ie al een tijdje. Maar je weet ook niet hoe het bij een ander is he? Ik hoop dat ie snel iets vindt wat bij hem past. We hebben het er wel eens over om voor ons zelf te beginnen. Lijkt me heel spannend. We hebben alleen geen idee waarin dan :rolleyes: , en dat maakt het wel vrij lastig :) . Ik wil graag iets met sport blijven doen en Ruud is gelukkig ook erg sportief en daarbij handig met de computer. Mijn moeder is van het boekhouden e.d., dus eigenlijk zijn er wel mogelijkheden. De kwaliteiten die nodig zijn om een eigen bedrijf te starten hebben we (dichtbij) in huis. Daarbij hebben mij ouders een eigen bedrijf en kunnen ons dus wel met raad en daad bijstaan. Nu nog iets leuks bedenken ;) , gelukkig zijn we nog jong.

Nog 2 nachtjes slapen Jekkia!

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    He wat naar Jody, beterschap! Ik kan me wel voorstellen dat je nu even geen ruimte hebt voor Ruud; ik voel me zelf al tijden zo en ik ben niet eens hoogzwanger! Ik hoop dat jullie of iets heel leuks bedenken om samen te doen, of dat Ruud snel ander en vooral leuk werk vindt.

Jekkia, spreek je zoon maar even streng toe dat hij op moet schieten als hij de 20e geboren wil worden! :D

Marloes, wat leuk om jou weer even hier te zien! En wat spannend dat jullie ook voor een tweede gaan! :D

De reden voor het ontslag van Alex is nogal vaag; die baas heeft hem helemaal zwart gemaakt maar ik denk zelf dat Alex te duur was. Z'n baas had net een nieuwe drukpers aangeschaft, en Alex in dienst genomen (Alex = drukker), en ik denk dat hij gewoon financieel in de problemen zit. En dat op Alex afreageert. :( Gelukkig heb ik de toezegging op mijn werk dat ik nog wel 2 jaar kan blijven, maar niets zwart op wit nog. :( Dus daar ga ik snel achteraan.

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Marloes, wat lief dat je aan mij denkt.

Jullie heel veel succes met het klussen voor een 2e. Hoop dat het bij jullie ook snel raak is.

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    kar, het is ook altijd wat in die drukkerijwereld he. Vind het de laatste jaren er niet stabieler op worden voor de werknemers.

jekkia, succes morgen! (of vandaag?)

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Nee nog 1 dagje wachten ;)

en dan ben ik zeker tot na het weekend in het ziekenhuis, dus hou morgen de september 2008 mama's in de gaten (stuur een van hun een sms als de kleine geboren is ;))

Deel Deze Pagina