spannend...nog even en dan heb je wer een lief klein mannetje in je armen.. ik zal aan jullie denken morgen! kar...erg balen zeg van dat ontslag..maar ik dacht dat het tegenwoordig niet zo makkelijk was om iemand te ontslaan?
Jekkia Oeh nog maar 1 nachtje! De 21e is ook een mooie dag, namelijk de verjaardag van Alex! Sonya blijkbaar kan het nog wel; bovendien is het nu in gezamenlijk overleg gegaan omdat Alex ook geen zin had het eindeloos te rekken door het via de officiële weg te doen. Ze hebben nu een 'gouden' handdruk afgesproken. Pff ik heb gisteren tussendoor ook nog even een wortelkanaalbehandeling gehad aan mijn kies. Het komt even allemaal tegelijk hier. Sverre heeft voor de verandering eens 12 uur aan één stuk geslapen vannacht, maar nu lag ik dus wakker van de pijn. Die pijn kan ik me niet van de vorige keren herinneren.. Meestal was die weg op het moment dat de verdoving erin werd gezet. Maar eventjes flink aan de ibuprofen dus. Zo raar, mijn collega is bevallen van een zoontje en haar hele zwangerschap had ik al zo'n raar jaloers gevoel.. En nu dus helemaal. Snap niet waar het vandaan komt, want ik heb gewoon het leukste kind van de wereld natuurlijk.
spannend Jekkia, ik zal september in de gate houden Kar, ik snap je gevoel heel goed. Ik heb 't ook steeds hoor. Me buren zijn allebei eind juni en begin juli bevallen. Als ik ze zag lopen dacht ik meestal ow ik wil ook weer dat heerlijk getrappel in je buik. Contact met elkaar zoeken zonder dat iemand 't ook maar door heeft. *zucht*
Jekkia, heel veel succes morgen! Geniet van je kraamtijd! Ik ga zeker bij de september mama's kijken hoe je ventje heet etc. En tot snel maar weer! **Knuffel**
Spannend, over een paar uur ben ik al mama. Zal vanmiddag iets aan de september 2008 mama laten weten, hoe en natuurlijk wat de naam is
Jody, hoop dat je toch kan genieten van de laatste weken van je zwangerschap. Ben je al wat beter? Kar, hoe gaat het nou met slapen met Sverre? Heb je al geprobeerd om hem van 5 tot 6 te laten slapen en dan er weer uit zodat hij later op bed komt? En Alex opeens zijn baan kwijt, jemig zeg. Is er makkelijk ander werk te vinden voor hem? Jekkia, vandaag zullen we dan kennis gaan maken met jullie zoon, spannend hoor! Hier gaat alles zijn gangetje, alleen is de dame soms even uit haar hum. Maar mag ook wel met 2 kiezen onder die bijna helemaal door zijn en nou zag ik gisteren boven ook 2 puntjes, dus gewoon 4 kiezen die tegelijk rommelen
Zet m op Jekkia! Ik ga zo even bij de septembermama's kijken, maar misschien is het handig dat diegene die het eerst het berichtje ziet van Jekkia deze even kopieert naar hier. Dan is iedereen op de hoogte. Monique; lief dat je er naar vraagt. Ik heb geen koorts meer, maar echt lekker gaat het nog niet. Moet wel zeggen dat ik minder pijn heb in mijn bil en dus idd meer kan genieten. Ik ben heel goed bezig geweest met zelf geboortekaartjes maken (voor jongen en meisje). Ik ben tevreden, Ruud hopelijk ook!
Heb net nog even gekeken bij de septembermama's maar nog niets... spannend hoor! Jody, fijn dat je je weer iets beter voelt, en wat goed van die kaartjes! Toch wel leuk om dat weer uit te zoeken enzo, lijkt me.. Monique, arme Mirthe, 4 kiezen in een keer! Sverre's twee onderkiezen zijn nu ook aan het doorkomen, en scherp! Hij heeft er ook erg lang over gedaan, wel een paar weken. Vandaag is Alex jarig! Ouwe vent, 35 alweer. Het wordt verspreid over een aantal dagen gevierd, pff.. Ik zit lekker veilig op mijn werk nu, terwijl hij thuis zijn ouders vermaakt. Verder heb ik ein-de-lijk ook eens goed nieuws: ik heb mijn eerste publicatie te pakken! (Ik ben m'n proefschrift aan het schrijven en we moeten artikelen publiceren om ook maar enige kans op een vervolgbaan te hebben) Ik ben zoooo blij! Goed nieuws kon ik echt wel gebruiken. Oh, en Sverre slaapt al 2 nachten redelijk goed tot heel goed! Gisteravond 2 keer kort wakker, hij had ontzettend rode en zere billen. Nu zijn zijn kiezen dus doorgekomen, én zijn favoriete leidster is weer terug op het KDV, én sinds zij er is slaapt hij weer 2 keer per dag... Ik weet niet hoe het komt mara ik ben er gewoon maar blij mee. Ik kom straks weer ff spieken voor Jekkia!
Er is nog steeds geen nieuws van Jekkia, die zal wel lekker aan het genieten zijn. Fijn dat het je gegunt is om toch nog wat beter in je vel te zitten de laatste weken. Heeft Ruud iets te vertellen dan?
jekkia gefeliciteerd met jullie ZOON! doe maar goed uitrusten en genieten van de 2 kids! en kom maar snel een foto showen.
Jekkia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Matice! Hoop dat alles goed met jullie gaat en jullie heerlijk van elkaar kunnen gaan genieten
Jaaaaaaaa Jekkia gefeliciteerd met Matice! Ook weer zo'n mooie naam! En wat een kleintje... Vast superschattig om te zien! Ik ben heel benieuwd naar foto's, en ook hoe Raven haar kleine broertje vindt. Maar geniet eerst maar eens lekker met zijn viertjes.
Ik plaats het berichtje maar vergeet het volgende : Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan meid! We wachten in spanning af naar de foto's!
hartelijk gefeliciteerd meid! geweldig...nu genieten en uitrusten... straks lekker samen naar huis toe..dikke knuffel
Yes! Gefeliciteerd met jullie zoon Matice! Gaat het goed met jullie allemaal? Ik ben benieuwd naar je verhaal. Liefs!