@Monique; 4 kiezen dat zal wel even doorbijten zijn . Nee, zonder gein; arm kindje en arme jullie misschien ook wel (ik weet niet of ze erg lastig wordt). Ja, Ruud heeft wel wat te zeggen hoor , niet te veel natuurlijk . Ik heb net 2 proefdrukjes besteld. Ik hoop dat ze in het echie ook mooi zijn. @Kar; Wat een supernieuws! Het is je gegund. En je kan het zeker gebruiken nu! Gefeliciteerd met je mannetje! Verkeerde kant van de 30 nu he? Fijn dat het met Sverre beter gaat nu zijn favo-leidster terug is. Betekent dit nu dat je niet verder gaat zoeken?
Jekkia: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Hopelijk gaat jouw herstel goed en komt de kleine snel wat aan, zodat hij weer uit de couveuse mag geniet van je kraamtijd!
Jekkia van harte gefeliciteerd met de geboorte van Matice! Geniet maar van je kleine kereltje! Kar, zo stom van Alex zijn baas, hoop iig dat hij snel werk vindt, anders moet hij maar hier komen werken, waar Gianni werkt, hier zitten ze te janken achter drukkers... alleen een beetje ver he... Fijn dat Sverre beter geslapen heeft de laatste twee nachten, bij Ana-Lucia viel het ook heel goed mee, ze werd wel een keer wakker maar ging snel weer slapen.
Goedemorgen! Kirby, ik denk dat Alex best jullie kant op zou willen hoor! Hij komt uit Den Bosch dus 't zuiden (& België) trekt nog wel.. Fijn dat Ana-Lucia ook iets rustiger lijkt te zijn geworden 's nachts. Hopen dat ze het volhoudt! Toevallig was Sverre vannacht weer wakker, maar 'maar' een uurtje en hij is daarna tot 8:30 in slaap gevallen! Dat hebben we sinds hij 5 maanden was al niet meer meegemaakt! Ik ben zo benieuwd naar Matice! En hoe Raven het vindt! Nu is Zanoni de eerstvolgende die aan de beurt is toch?! Spannend... Ik krijg zelf eigenlijk ook wel weer kriebels moet ik zeggen.. Zeker als ik hier op het forum een beetje lees in de bevallingslijst of de 'zwanger worden' topics. Ik ga vanaf volgende week mijn medicijnen afbouwen dus wie weet...
Hier ook volop kriebels, maar we gaan wachten tot Ana-Lucia naar school gaat omwille van mijn moeilijke zwangerschappen... Afgelopen nacht ging ook goed hier, wakker van 00u tot 00u20 daarna geslapen tot 6u45, bij mij genomen in bed om te drinken en samen verder geslapen tot 9u45 8)
@ Jody, die kiezen duren vooral lang. Echt last heeft ze niet behalve op het moment dat ze echt door het tandvlees komen, toen heeft ze echt gehuild was best even zielig. Verder eet ze soms wat minder, rommelt ze wat meer in bed en lekker vieze luiers, maar je weet het en kent het nou dus weet wat er aan de hand is. De bovenste zijn nog maar net zichtbaar dus daar krijgen we het gehuil nog van. Ben benieuwd hoe de proefdrukken zijn. @Kar, heerlijk he dat uitslapen! Hopen dat hij het blijft doen Ben benieuwd of de kriebels het gaan winnen
En daarna ik! (Toch?) Ik begin langzaam aan wel een beetje zenuwachtig te worden.........jij dan, Zanoni?
Goedemorgen! Zanoni, ik hoop ook voor je dat hij wat eerder komt.. Heb je al een mooie datum in gedachten?! Ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig begint te worden Jody! Is het nou op een andere manier spannend dan vorig jaar? Hier is alles okee, Sverre wilde gisteren weer niet echt slapen 's avonds, werd toen hij uiteindelijk sliep na 2 uur weer eventjes wakker maar heeft weer keurig tot 7:30 doorgeslapen daarna. Bovendien vierden we gisteren de verjaardag van Alex dus we waren zelf ook laat in bed. Verder niet veel te melden eigenlijk.. Geen nieuws is goed nieuws, toch?!
Jekkia gefeliciteerd! Wat een prachtnaam. Kiezen, hier ook twee enorme bulten op de onderkaak en de hoektanden proberen ook een weg naar buiten te vinden aan de bovenkant. Meiske is helemaal bont om haar snufferd....
Ja, t is wel anders. Aan de ene kant weet je wat je te wachten staan, maar wie garandeert je dat het hetzelfde gaat......daar zou ik anders wel voor tekenen hoor
hahaha, ik niet Tenminste de uitdrijving was geen ramp daar teken ik voor! Maar die 22 uur weeen die eraan vooraf gingen.. nee dat mag een heel stuk korter!
Bij mij was het juist andersom. Ik zou er voor tekenen om dezelfde bevalling weer te hebben. (twee weken overtijd, maar wel vanaf start tot einde binne 6,5 uur klaar) Alleen die ellendige nasleep maakt me wel wat huiverig voor het geval dat we dit een tweede keer mogen gaan meemaken.
Ahhh, dat zal vast wel korter zijn deze keer. Als je iedereen moet geloven tenminste. Laat je het wel gelijk weten hoe het ging (als het zo ver is), dan kan ik me ook vast geestelijk voorbereiden . Mamamarin; ik was ook in 6 en half uur klaar! Grappig. Alleen die persweeen mogen wel wat korter duren nu. Hopelijk weet ik nu beter hoe het moet en ben ik met 2 weeen klaar !
Jaaaaaaa daar is Peetje ook! Ik zou ook de bevalling zo weer over doen, ook al duurde die bij mij ook ruim 20 uur exclusief 2 uur persen.. Toen ik Sverre eenmaal vast had was ik dat wel kwijt. Maar daarna.. Pfff. Het is nog steeds niet over, merk ik op een dag als vandaag extra goed. Ik heb vanavond ook weer geroepen dat er dus echt géén tweede komt. Het zal de vermoeidheid en de stress van de afgelopen week wel zijn.