Ow leuk! Ben gek op puppies Ja die arme studenten Maar ze worden ieder jaar volgens mij ook wel dommer hoor. Sjonge jonge
Matice is zo stil dat ik af en toe bijna vergeet dat hij er nog is ha ha Maar het gaat wel goed hier, ben weer veels te aktief (huis moest schoon vandaag vanwege verjaardagsbezoek) Matice heeft jammer genoeg nog niet het nachtritme te pakken met als gevolg dat ik sommige nachten 2-3x mag opstaan om meneer te voeden. Maar bij Raven heeft het ook een paar maanden geduurd dus ga nog een hoop gebroken nachten tegenmoet. Raven vind haar broertje hardstikke interessant en is er superlief voor. Ze aait hem soms (zegt dan ook aai erbij) en zegt M'ties en wijst naar hem (maar papa zeggen ho maar ) Ze heeft hem ook al geprobeerd haar boterham te voeren en haar drinken aangeboden . Met voeden van Matice moet ze er perse bij staan om te kijken, mag ze dit niet dan komt die bekende driftbui er weer aan.
Wat fijn om te horen dat het goed gaat bij jullie Jekkia. Leuk dat Raven er zo goed op reageert. Tja, de gebroken nachten......bikkelen....... Wat een enorm droppie, kar! Eigenlijk jammer dat ze nooit zó blijven. Zo vertederend zo'n puppy. Ook leuk als ze groot zijn, maar deze koppies............ik smelt!
Jekkia, wat lief dat Raven zo blij is met haar broertje! Daar smelt je toch van. Ook schattig dat ze haar boterham wil delen.. Sverre doet dat ook, met zijn tuttel (slaappopje). Echt übercute. Die nachten.. Pfff.. gelukkig weet je dat het ooit weer over gaat. Sterkte hoor! We hebben eindelijk een naam voor de pup verzonnen: FLO! Lekker kort, stoer en toch meisjesachtig. Sverre heeft vanochtend eindelijk zijn 11-maanden DKTP/hib gekregen. En krijsen! Hij schrok echt van die naald, en zeker toen hij de tweede kreeg moest hij echt zo hard huilen. Arm mannetje. Hij woog nu 10.6 kilo en was 78.5 cm lang. Wederom precies gemiddeld. Gewicht zit er zelfs iets onder, maar hij loopt ook zoveel. Volgende maand krijgt hij de BMR.. Daar zie ik zo enorm tegenop. Ik kan die verhalen over de link met autisme maar niet uit mijn hoofd zetten.
Oehhhh Flo cule naam! Flo is leuker! Ik zit ook op tegen die prikken. Maar ik weet gewoon dat ik nuchter moet blijven hierbij anders krijgt ze nooit meer prikken.
Nou we hebben de naam toch maar weer veranderd.. Het wordt toch onze eerste keuze, PEPPER! Pff het is maar goed dat ze er nog niet is. En dat het geen kind is! Ik vond het veel makkelijker om voor Sverre een naam te verzinnen, raar toch? Gelukkig ben ik niet de enige die over die prikken in zit. Maar niet geven is inderdaad ook zo'n risico.
Ik herken het. Ik maak me ook zorgen over deze prikjes. Ben net terug van de vk. Ze kon merken dat mijn buik al wat geprikkeld was en dat klopt ook wel want ik heb van het weekend wat weeen gehad. Niets ernstigs, gewoon wat voorwerk. Verder schat ze in dat deze iets kleiner zou zijn bij de geboorte dan Mick. Ongeveer 6 pond. Het blijft gokken natuurlijk. Verder alles goed. Kleine ligt gelukkig goed (maakte ik me zorgen om) en is al een klein beetje ingedaald. En daar was ze heel blij mee (dat hoeft namelijk helemaal niet bij een tweede).
Hmm dat wordt dus ook spannend bij jou, Jody! Zou je de 40 weken gaan halen? Wie weet wordt het wel een meisje als ze/hij kleiner is dan Mick! Nog over een jongensnaam nagedacht trouwens? Pff ik word ziek, heb koorts en overal pijn. Komt echt slecht uit nu!
Ja, wie weet.....zou wel leuk zijn. Alhoewel 2 jongens ook fantastisch zijn natuurlijk! Pffff, ik wou dat ik het wist. Bij Mick had ik heel sterk het gevoel eerder te zullen bevallen. Nu heb ik dat niet. Dus of ik de 40 weken ga halen.......de tijd zal het leren. Ja, we hebben een jongensnaam! Ruud kwam er mee en heeft ook het kaartje gemaakt. En ik de naam en het kaartje voor een meisje. Grappig he? Wat rot dat je ziek wordt. Neem een aspirine en ga even liggen als Sverre ook ligt. Misschien dat je er dan weer wat sneller bovenop bent. Wij zijn hier ook ziekig met zijn allen. Heel vreemd virusje denk ik. Maar het gaat alweer beter. Mijn schoonmoeder komt zo Mick ophalen. Heb ik even lekker de handjes vrij en kan ik straks nog mijn bedje in!
even snel meegelezen.....over de prikjes...chedella heeft ze al een tijdje geleden gehad.. ze moest wel verschrikkelijk huilen. maar verder nergens last van. na een week is ze een halve dag wat hangerig geweest verder gelukkig niets! hooplijk een troost voor jullie.
Raven heeft woensdag de prikken gehad. Buiten wat gehuil heeft ze er tot nu toe weinig last van gehad... Was wel een heel gedoe om daar te komen. Onze duo-kinderwagen staat nog op zolder en Ivo sliep (had die nacht gewerkt) dus raven in de buggy en Matice in de draagdoek jody nu al last van voorweeen... jammer genoeg kun je daar nog weken last van hebben. Ben erg benieuwd naar wat jullie krijgen... Zanoni zal nu ook wel elk moment kunnen bevallen, was die niet bijna uitgerekend?
@Jekkia, wat fijn dat Raven nou ook zo goed gaat! En hoe vond Matice haar boterham? @Kar, denk je niet dat je bij een 2e veel makkelijker gaat zijn? Ik herken dat wel van bij Mirthe, maar denk zelf dat ik bij een 2e veel relaxter ga zijn En wat een geweldig hondenzusje hebben jullie! @Jody, zijn de foto's al binnen? Hier gaat alles oke. Hebben een jantje lacht, jantje huilt in huis. Ze kan echt super vrolijk zijn, maar volgende moment mag iets niet of lukt er iets niet en dan is het mopperen en huilen, ze kan zo bij het toneel Ze heeft ook besloten dat klimmen op haar lijstje mag. Klimt in de bank, op de stoel en op ons bed, allemaal leuk en aardig maar ze kan er dus niet af en wij vinden het toch best eng allemaal
Hey meiden! Die voorweeen, tja, het was vervelend. Maar voorlopig is het bij 1 (serieuze) keer gebleven. Dus dat is nog niet heel erg. De foto's zijn nog niet binnen. Helaas....ik kijk er echt naar uit. Kunnen we de opa's en oma's ook weer nieuwe foto's geven. Klimmen; ja, super! Mick ook hoor. Maar hij weet dondersgoed wat wel mag en wat niet en kijkt ook als hij iets doet wat niet mag, dus dan is hij redelijk snel te corrigeren. Hij heeft gisteren 2 keer vastgezeten met zijn duimpje in de radiator (zo'n lage waar je ook op kunt klimmen). Hoop dat ie nu door heeft dat zijn vingers te groot worden daarvoor. Hij is gisteren trouwens 2 keer keihard met zijn hoofd ergens tegenaan gelopen. Het is echt een harde, maar nu moest hij zelfs 1 á 2 min huilen en dan weet je dat het ECHT hard is gegaan. Hij heeft ook een behoorlijke plek op zijn voorhoofd. Vannacht is hij ook wel 5 keer huilend wakker geworden. Terwijl hij normaal wel doorslaapt. Heb echt het gevoel dat het is van de pijn. Zo zielig. Maar verder is hij wel vrolijk en drinkt en eet goed. Moet ik verder nog letten op signalen?
Jody, ik zou opletten of hij niet heel suffig is/wordt. Als mensen een hersenschudding hebben moeten ze ook de eerste nacht wakker gemaakt worden geloof ik, om te controleren of ze nog een beetje 'bij' zijn en überhaupt wel wakker willen/kunnen worden. Wat stoer Jekkia, dat je gewoon met Matice naar het CB bent geweest! Ik zou hem denk ik toch lekker bij zijn papa hebben gelaten.. Monique, ik hoop dat ik het makkelijker vind bij een tweede! Al hoor ik wel overal om me heen dat men de overgang van 1 naar 2 kinderen heftiger vond dan van 0 naar 1! Ach, dat zien we dan wel weer. We hebben besloten het pas op zijn vroegst in april te gaan proberen. Grrrr bij ons doet Microsoft Office het op dit moment niet! Net nu ik het dit weekend ECHT nodig heb! Straks nog naar een huwelijksfeest van een collega. Moet ik weer heen en terug naar Groningen. Blegh. Maar ja, ik kan echt niet wegblijven vind ik zelf.