Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Nee hoor, nog niet :D .
    Ik ben wel heel blij en doe een dansje \:D/ :whistle: , want vanaf nu mag ik thuis bevallen (nou ja, eigenlijk nog anderhalf uur, maar dat ga ik wel halen ;) ). Heb wel regelmatig wat voorwerk. Ik ben zo benieuwd wanneer het gaat gebeuren......

Niva zal jullie op de hoogte houden mocht er iets gebeuren. =D> voor mijn buddy!

Slaap lekker dames!

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jaaaa Jody mag thuis bevallen! :D Dat heb je bij Mick ook gedaan, of niet? Ik vraag me wel af hoe dat is. Ik wilde het wel vorig jaar, had ein-de-lijk een beslissing genomen en toen bleek dat Sverre in het vruchtwater had gepoept. :( Achteraf wel goed, want m'n weeën kwamen ook niet op gang zonder het infuus.

Niva, ik denk wel dat jouw fybro het dubbel erg maakt, de moeheid en de kwaaltjes. Of beter, ik denk dat je gewoon dubbel zo lang hersteltijd moet rekenen. Mijn moeder heeft het ook, en wat ik begrepen heb van haar is dat je met fybro in je slaap eigenlijk niet goed in de diepste slaap komt, waarin je lichaam herstelt. Dusss.. dat verklaart het wel een beetje. Niettemin erg k*t voor je.

Mamamarin hahahaha, dat herken ik wel, dat strak opzij kijken bij de sportschool. :D :D Al denk ik dat het eigenlijk best weleens de oplossing voor mijn energie-probleem zou kunnen zijn. En dat hebben de huisarts, arbo-arts en nog vele anderen mij al regelmatig op het hart gedrukt. :( Maar die eerste stap! En het is zo dúúr!

Hier alweer een topnacht met Sverre! Al 5 op rij! :confused: Zou het door het nachtlampje komen, of doordat we hem om 20 uur naar bed doen en hem eerst lichamelijk afmatten? ;) Hoe dan ook, fingers crossed dat het zo blijft...

Verder is nu de kat heel erg ziek. Hij ligt onder een struik, wil niet eten, als hij beweegt gilt hij van de pijn. :cry: Ik denk dat we maar de spoed-dierenarts moeten bellen. :( Zelf denk ik dat hij niet meer kan plassen en dat hij nu zichzelf aan het vergiftigen is. Hij lijkt ook héél dik. :( Pfff.. Het zit niet mee hier met die dieren.

Met Pepper gaat het goed, alleen heeft Alex nu al 2 nachten op de bank beneden geslapen omdat hij bang is dat ze gaat krijsen in de bench boven (dat krijsen doet ze ook) en dan Sverre wakker maakt. Lief, maar zo leert ze nooit zindelijk worden natuurlijk. Dus vanavond toch maar naar boven met haar..

Fijne zondag allemaal!

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Sportschool duur, ja, wel als je er vervolgens niet heen gaat. Ik zou een stille sponsor worden vrees ik.
    Ben me nu aan het orienteren voor een crosstrainer omhier op zolder te zetten.
    En ik ga elke week babyzwemmen. 12 kilo boven je hoofd gooien is volgens mij ook topsport. Toch?

Wij hebben (ok, mijn ouders hebben) de hond nooit mee naar boven genomen toen we ze net hadden. Ok, hij jankte een week 's nachts, maar dat was dan in de verte. Wat je kan doen is een zachte doek om een kruim heen wikkelen en bij hem in de bench doen. Daar gaat 'ie dan tegenaan liggen slapen omdat hij het nest mist. denk ik....
    Wat je kat betreft, lijkt idd op blaasgruis. heeft jullie kat ook dieetvoer? Die van ons wel. we hebben hem ook al een anatal keren vlakbij de dood weg moeten halen omdat hij zich vergiftigde. Ik zou snel de spoedarts bellen.
    succes met alles
    kus Femke

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    De kat is dood.. :( We hadden net de huisarts gebeld en zouden om 12 uur op het spoedspreekuur langs. En net lag hij dood in de tuin. :( :(

We gaan hem zo in de tuin van mijn ouders begraven. Daar is de minste kans dat hij door iets (lees: Pepper) opgegraven wordt.

Pfff... 2 huisdieren binnen één maand dood, is wat veel.

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ah gos.....
    Had hij onder de struik dus een rustig plekje opgezocht.
    Wat ontzettend sneu voor jullie.
    Zoek idd maar een mooi peppervrij plekje voor 'm op. Maar kroel 'm eerst nog even door zijn haren nu hij er nog is.
    sterkte

6. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ach jeetje, dat is plotseling.
    Succes en sterkte gewenst.

7. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hey, ik zie net dat ik op 19-09 lid ben geworden.
    Als ik dus de 19e zou bevallen, zou wel grappig zijn. Binnen 2 jaar lid, 2 kindjes!

Hmm :-k , eens even kijken op welke dag dat valt....
    vrijdag.......is wel een mooie dag 8) . Verder zijn er de komende periode maar weinig dagen waar ik wat mee heb en voor mijn gevoel moet het gewoon een speciale datum zijn :rolleyes: , stom he? De eerste komende dag zou dan 4 okt zijn. Wij zijn dan 11 jaar samen. Heel mooi om dan te bevallen mits het wel dierendag is dan :-k [-( , misschien iets minder geschikt om jarig te zijn ;) .
    En dan natuurlijk de 5e, de uitgerekende datum. Of zie ik een mooie datum over het hoofd? :(:

8. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Kar, heel veel sterkte!

Jody, niet stiekem voor mij bevallen he ;)
    Maar een mooie datum... ik denk dat de dag waarop je zult bevallen altijd een mooie datum is!

9. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Nee, hoor jij mag eerst!
    Als je het maar snel doet ;) Hahahahaa, nee, zonder gein; hoe gaat het? Nog 1 weekje tot de uitgerekende datum!

10. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    ik hoop toch echt dat hij snel komt :D
    Hij loopt 2w en 2d voor op groei dus hij is nu al 41w3d.... ik hoop echt dat hij zich snel gaat melden!

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

ik hoop 't ook Noon. :) Maar voor je 't weet is ie d'r. doe even een bevallingsdansje ;)

12. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Ohw wat spannend om te lezen, twee mama's die bijna uitgerekend zijn. Leuk!

Kar, wat erg van je kat, en één huisdier kwijtraken is al veel, laat staan twee.

Femke, hier ook geen sportschool hoor, maar nog wel heeeeeeeeeel veeeeeeeeel kg's teveel. Vind het in de weer zijn met Norah al beweging zat eerlijk gezegd hihi.

Kirby, ik werk wel, twee late diensten waarbij manlief 's avonds thuis is, maar moet er net als jij ook eerlijk gezegt niet aan denken om haar bij vreemden te laten hoor. Snap dat het inderdaad misschien niet goed is, maar het voelt aan de andere kant bij mij weer niet goed als ik het wel zou doen, lekker dubbel hé :s

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen,

Zanoni, dat wordt een reus als hij nog langer blijft zitten! ;) Maar dan kan het toch niet lang meer duren..! Doe idd even een dansje ofzo.. Of even ramen lappen?!

Hier gisteren nog veel gehuild.. Alle verdriet over Morris komt nu ook naar boven merk ik. Dat heb ik toch weggeduwd al die weken (geen tijd voor :(). Ach, het komt wel weer goed. Pepper is een goede afleiding. En Sverre natuurlijk! :)

Ik heb besloten weer 100% aan de slag te gaan, dus 5 dagen. Alex is voorlopig nog thuis en als hij weer werk heeft kunnen we altijd besluiten of hij dan 3 of 4 dagen gaat werken, en of Sverre dan dus 3 of 4 dagen KDV gaat doen. Het voelt goed moet ik zeggen. Het zal ongetwijfeld erg zwaar worden. Zeker omdat ik 's avonds en in het weekend nog vaak alleen ben. Maar minder werken kan altijd nog.

Nu we Pepper erbij hebben merk ik dat ik echt nog laaaaaang niet klaar ben voor een tweede kindje. Dus wel handig, ff oefenen met een puppie! ;)

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nou kar gooit 't er maar gewoon uit hoor meid. Tis ook niet nix 2 huisdieren te verliezen. :( :(

En fijn dat jullie eruit zijn wat betreft 't werken. Weet je wat 't is misschien moeten we wat makkelijker gaan worden en ook aan ons zelf gaan denken. We proberen vooral voor de buiten wereld de schoneschijn op te houden maar waarom eigenlijk. Om jezelf volledig ongelukkig te maken :( Goeie beslissing, meid! :D

hihihi nog niet toe aan een 2e hihi ik ook niet echt hoor. Straks krijgen we een 2e Rianne. Leuk maar heeeeel druk. ;) Dus wij wachten nog ff. En willen ook eerst verbouwen.

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Sorry, ik moet je toch echt teleurstellen. Voorliggen op de groei wil niet automatisch betekenen dat uk zich eerder meldt.
    Marin was met 36 weken al "klaar" op sommige vlakken. Echter ik ben met 42 w 1d ingeleid. Dus eigenlijk was ze toen 46 weken.
    Er kwam dan ook heel veel kind uit, dat moet ik wel bekennen. 55 centimeters en 9,5 pond........ :(

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hahaha... ja dat is wel een groot kind! :D Jeetje..! Dat heb ik toen helemaal niet zo meegekregen joh.
    Sverre was echt een kleintje dan, met zijn 48 cm en 3655 gram.
    Maar Marin is nu ook nog groter dan Sverre trouwens, Sverre was vorige week pas 78.5 cm en 10.6 kilo.

Heb jij eigenlijk een keizersnee gehad toen? Of alles er nog zelf uitgeperst ook?!

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Binnen 6,5 uur! :D

Was in de 41e week al 3x gestript zonder resultaat (ja, dat madam met haar hoofd de vingers van de vlos wegduwde)

Ze hebben dus met 42w1d om 7.50 de vliezen gebroken aangezien er nog geen enkele activiteit was wat ook maar op weeen leek.
    Om 8.00 wilden ze het infuus aanhangen, maar toen had ik binnen die tien minuten al weeen om de 2 minuten ontwikkeld :confused:
    14.08 was mevrouw er.

Ok, lekker vlot maar ik kwam niet ongeschonden uit de strijd.
    Had een subtotaalruptuur naar binnen toe (dus niet naar achteren) en een ferme knip (buitenkant zaten zo'n 15 hechtingen, de binnenkant hebben we het maar niet over gehad....) . Heb verder 1,5 liter bloed verloren.
    Ze zijn uiteindelijk anderhalf uur onder narcose met me bezig geweest omd e schade te herstellen.
    Bovendien heb ik twee bloedtransfusies gehad en 4 dagen in het ziekenhuis gelegen.

Is niet vreemd dat je er hier toen weinig van hebt meegekregen hoor. Voelde toen op een bepaald moment niet zoveel aansluiting meer. Dit werd mede veroorzaakt door dames die hier nu (gelukkig) niet meer mee schrijven.

18. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    ja dansen maar!

19. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    waarom zou dat niet goed zijn?
    Is toch je eigen keuze! Vroeger was het toch niet anders dat de ouders (lees:moeder) bij de kinderen was!

20. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen

Deel Deze Pagina