Goedemorgen, Alles goed met iedereen? Hier een goede nacht gehad; Sverre slaapt alweer 2 nachten super goed. En mama ook. Alex slaapt nog steeds beneden bij Pepper. Nou ja hij doet maar. Op dit moment zijn we op een dieptepunt in onze relatie aangekomen geloof ik... Dus ik voel me psychisch iets minder prettig. Gelukkig heb ik afleiding hier op mijn werk. Sterkte met de laatste loodjes Jody en Zanoni, als jullie baby's tenminste nog binnen zitten!
Ach Kar, dat is niet leuk. Wat is er aan de hand dan? Of ga je er liever niet dieper op in? Dat hij beneden sliep wist ik wel, maar ik ging er van uit dat het alleen om Pepper was. Blijkbaar is er meer aan de hand. En jullie hadden toch net besloten dat jij meer zou gaan werken en hij meer thuis zou zijn? Dan communiceren jullie dus nog wel (of zie ik het verkeerd)? Wel fijn dat Sverre beter slaapt de laatste nachten. Ik bedacht me vannacht dat Mick ook weer beter slaapt, maar het is toch weer feest geweest. Verder ook erg onrustige buik en ik dacht echt dat het vanmorgen wel door zou zetten, maar het is weer rustig. Sterkte meid!
Hoihoi, Het gaat hier relatie-gewijs weer iets beter gelukkig. Ik moet afleren dat ruzie maken/hebben niet meteen betekent dat alles voorbij is.. Ook al zou ik dat op zulke momenten niet zo erg vinden. Weer een goede nacht gehad; en we gaan zo naar de eerste les van de puppycursus met Pepper! Ben heel benieuwd. Ik vind vooral al die andere pups zo schattig dan.. Fijne zaterdag allemaal! Hier schijnt de zon, 't is dus goed begonnen!
@Kar, gelukkig gaat het alweer wat beter tussen jullie! En heb je nog steeds goede nachten? Het is vandaag D-Day voor mij... helaas nog geen tekenen dat hij vandaag nog komt. Hoe gaat het bij jou Jody?
He jammer, dat het nog niet gelukt is Noon. Of ben je nu bezig ? Hier wel wat voortekenen, maar of het ook wat te betekenen heeft.......geen idee........afwachten maar. Ik heb wel heel veel harde buiken (kan ik me niet herinneren van Mick destijds) en slijm. Heb jij dat ook? Fijn Kar dat het wat beter gaat. Laat je niet gek maken. Hoe is het met Sverre en Pepper?
nee, nog niet bezig.... Hier ook hoor, veel meer harde buiken en oefenweeen dan bij Elise. Daarom had ik ook het idee dat deze beeb veel eerder zou komen...
wat spanennd hier zeg...beebjes kunen al komen? even een vraagje..hoe hebben jullie het gedaan met slapen. ik ben er niet uit of ik chedella nu al in een juniorbedje ga leggen of een 2e ledikantje er bij ga halen? ze zullen de eerste maanden samen op een kamer moeten slapen omdat we pas eind december gaan verhuizen en dan niet alles af zullen hebben. ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat.. groetjes...en veel succes met bevallen
Goedemorgen! Sonya, maak ik uit het roze hartje in je banner op dat jullie weer een meisje krijgen?! Alles goed op de 20-weken echo? Ik zou een tweede ledikantje kopen, desnoods op Marktplaats. Je loopt kans dat Chedella gaat lopen keten 's nachts, en daarmee de baby ook wakker maakt, als ze zelf uit bed kan kruipen. Mocht je wel een juniorbed nemen, zou ik dat zo snel mogelijk al neerzetten zodat je kunt oefenen met haar. Dat ze in bed moet blijven, zeker als het donker is. Zanoni hmm D-day is voorbij.. En nu?! Of heeft hij vannacht besloten toch maar te komen? Ik weet nog dat ik vorig jaar toen de datum voorbij was (5 juli, was jij niet ook op de 5e uitgerekend?) gewoon stopte met wachten. Zo van 'Okee, blijkbaar komt hij niet meer ofzo..'. Jody bij jou al iets?? Dat slijm is wel een goed teken toch? Toen ik mijn slijmprop verloor begon het dezelfde avond (weer)! Spannend! Hier is alles goed. Sverre slaapt zo goed de laatste tijd (afkloppen!). We letten echt goed op zijn eten nu, qua kunstmatige toevoegingen, en tot nu toe lijkt het te werken. Nu moet Pepper alleen nog leren door te slapen! Ze komt nog 2 keer per nacht omdat ze moet plassen. Kan me niet herinneren dat Morris zo lang 's nachts niet zindelijk was.. Maar ja, ik kan me wel meer niet herinneren uit die tijd. Ik ga iets doen! Sterkte vandaag allemaal!
Sonya, ik zou bij de ikea ofzo een ledikantje halen. zijn daar nog geen 100 euro. Toch handig dat ze niet kan gaan spoken 's nachts.
@Sonya, wij hebben ook gewoon een tweede ledikantje erbij gekocht (IKEA 40 euro, heel basic en nog niet eens lelijk) Matice slaapt nu nog bij ons op de kamer in een wieg (anders wordt Raven telkens wakker met verschonen 's nachts) maar als hij daar niet meer in past, en hopelijk 's nachts beter doorslaapt, gaat hij bij zijn zusje op de kamer. De geit was trouwens een succes. Smoeder was er heel blij mee en 't leverde leuke verhalen voor het bezoek op ha ha @Kar hoe was puppytraining? @Zanoni Dikke knuffel meid, hoop dat het snel doorzet. Die jongetjes nemen er wel de tijd voor ha ha. Had ook verwacht dat Matice wel eerder zou komen maar die bleef ook mooi zitten tot ze hem kwamen halen
We hebben hier een 2de ledikantje gekocht. Elise is ook pas 14 maanden. En erg druk in haar slaap. Die vinden we elke avond ondersterboven in haar bed. Die kan echt nog niet in een juniorbedje slapen, daar zou ze echt uit vallen.
*ZWAAI* Ik ben er weer! Ik heb al die tijd wel meegelezen, maar van reageren kwam het er niet van. Ik ga proberen om het vanaf nu weer bij te gaan houden. Jekkia Ook hier feliciteer ik je met de geboorte van Matice. Wat doet hij het al goed zeg, goed gegroeid en lekker aangekomen ! Zanoni en Jody, alvast succes met de bevalling! Ik hoop voor jullie dat het snel door gaat zetten! Kim Ik had inderdaad op hyves gelezen dat je nu volledig thuis zit en rust moet houden. Ik ben blij om te lezen dat het helpt! Kirby Beetje late reactie misschien, maar wat sneu/erg dat Ana-Lucia hersenvliesontsteking had! Knap van je dat je nog steeds BV geeft ((Lieff, jij ook!). Ik sluit me aan bij de rest van de dames, lekker laten l*llen! Als jij het fijn vind en Ana-Lucia ook, gewoon lekker blijven doen! Karlijn Een hele dikke stevige knuffel voor jou! En Tygo geeft een knuffel en lik aan Pepper! Marianne Leuk om weer wat van je te lezen! Ben blij dat het goed gaat. Kriebels Zijn hier ook al aanwezig maar het is gewoon nu niet verstandig om aan "het trajec't" te gaan beginnen (traject = afbouwen meds, dan naar gyn voor de onderzoekjes, dan naar internist om Fragminspuiten op te starten), dus ook hier staan de plannen in de ijskast. Met Ruben gaat alles prima! Hij is vanmorgen naar het CB geweest voor de 14 maanden APK. Hij woog 11,88 kilo en was 81,4 cm lang. Verder is hij weer helemaal goedgekeurd. Hij heeft geen prikjes gehad vanmorgen Ons CB had om 8 uur doorgekregen dat ze de BMR-vaccins niet meer mochten gebruiken, omdat er landelijk geconstateerd was dat er in sommige de dosis die erin zat niet klopte. Ze zouden vandaag een nieuwe lading krijgen. Dus ik wacht maar af wanneer hij ze wel krijgt. Net als sommige hier zie ik er ook tegen op... Verder heeft hij onwijs veel last van zijn kiezen, er stonden er 3 (!) tegelijk op doorbreken, waarvan er nu al 1tje door is. Zijn stand is nu 8 tanden en 2 kiezen. Die eetproblemen zijn herkenbaar, alleen is het hier met alles, dus brood, fruit, avondeten, toetje en pap. Hij is nu onwijs verkouden dus melk drinken is nu ook minder. Ruben is een zeer ondernemend mannetje met een zeer sterke eigen wil. Als hij iets niet mag en hij is het daar niet mee eens laat hij dat duidelijk merken. Vorig week gooide hij zich dramatisch voorover op de grond , nadat wij tegen hem zeiden dat hij niet aan de drinkens- en etensbak van Tygo mocht komen. Hij loopt nog niet los, maar kan wel al een langere periode los staan. Dus dat lopen zal ook wel snel gaan gebeuren. Hij heeft af en toe al 1 of 2 stapjes los gezet. Mijn fotoalbum hier is nog leeg, maar ik zal er snel een paar up-to-date foto's in zetten. In augustus hadden we weer een fotoshoot bij Esther (sterrekind) en dat resultaat kun je zien op : http://www.sterstijl.nl/shoots/Ruben2 En natuurlijk staan er op mijn hyves ook recente foto's. Liefs, Tanya
Tan de link doet het jammer genoeg niet Ruben gaat ook hardstikke goed zo te lezen, wat een hoop tanden heeft hij al! Ach, die prikken. Raven heeft daar helemaal geen last van gehad. Dus ik hoop dat Ruben er net zo weinig last van heeft. Leuk he, die drama buien. Raven is er ook een ster in Beeb van Zanoni, kom eens eruit!! Vandaag is een mooie dag! )
Hier opnieuw de link: http://www.sterstijl.nl/shoots/ruben2/ Ja inderdaad beeb van Zanoni, tis een mooie dag om je mama van de buitenkant te bewonderen!
Hm ik vind dat Zanoni en Jody zich wel verdacht stil houden hier.. Zou er dan toch actie zijn?! Tanya, welcome back! Leuk dat je er weer bent. En wat is Ruben een grote knul zeg. Of is Sverre nou zo klein..? Sverre is gisteren bij de orthoptist geweest. We krijgen nu plakkers voor zijn ogen. Elke dag moeten we een ander oog afplakken, om en om dus, en alles bijhouden qua gedrag. Dus of hij huilerig is als hij hem op zijn linkeroog heeft, of overal tegenaan loopt als hij hem op zijn rechteroog heeft. Dat moeten we 2 weken lang doen. Want ze kon niet zeggen welk oog nou het slechte oog was. Duh! Dat zie je toch zo?! En ze zei ook totaal tegenovergestelde dingen dan de neuroloog laatst. Zeer vermoeiend. En Sverre is er de dupe van. De plakkers zijn wel stoer trouwens, met autootjes en krokodillen. We beginnen denk ik donderdag of vrijdag met plakken. Arme Sverre..