Hier is het ook lekker weer vandaag.. Hmm niet leuk dat je denkt dat Alex om een andere reden beneden slaapt Kar..toch niet om jou denk je? Dan zou ik het toch aan hem vragen hoor, lijkt me echt een nare gedachte waar je dan mee rondloopt. Joooody ik heb nog steeds geen sms'je van je, maar ik vind het nu wel heeeel spannend hoor..t kan en mag nu elk moment toch? Ik denk ook dat je er nog een jongetje bijkrijgt trouwens. Zanoni houdt het ook spannend..ik vermoed dat dat vandaag gebeurd..het is er zo'n mooie dag voor! En hoe gaat het met Kim?
Kar kom je even een dikke knuffel geven. Praat met Alex over je gevoel, tis wat Zanoni zegt anders ga je misschien nog gekke dingen in je hoofd halen. En wat Sverre betreft, probeer te genieten als hij slaapt. Tis helaas nou eenmaal zo dat jou mannetje geen ritme heeft (heb makkelijk l*llen, maar wat kun je anders doen?) Heb je wel een herkenbare dagverdeling voor hem of is dat niet mogelijk?
Waarom denken jullie toch dat het een jongetje wordt? Nog 2 dagen en dan mag het hoor! Noon: Jij eerder! Dat is een bevel, hahaha!
Marloes Gefeliciteerd met je zwangerschap! Jody Ook ik denk dat het een jongetje is Zanoni nog niks??? Karlijn Heb je ondertussen al met Alex gepraat? En heeft hij die pleisters voor Sverre nog gehaald? Hier Ruben heeft een ik-wil-helemaal-niks-en-niks-is-goed dag, pffffffffff
Het eten gaat nu beter (dankzij de introductie van een vork ). Maar vandaag heeft hij ik-wil-niks en niks-is-goed dag, pfff. Zal blij zijn als hij vanmiddag slaapt ( )
Goedemorgen! Marloes, gefeliciteerd! Ik had gisteren gezien bij de juni 2009 mama's shock dat je nog niet getest had, maar nu dus wel! Super joh! Tanya, sterkte met de hangdag van Ruben. Zou het het 15-maanden sprongetje al kunnen zijn? Jody, ik denk gewoon dat jij een jongetjes-mama bent. Maar wie weet is het ook wel een meisje. Lijkt me erg leuk om het nog niet te weten eigenlijk. Als er een volgende komt wil ik het niet van tevoren weten. Denk ik. Hier nog geen pleisters. En nog niet gepraat. Is wel hard nodig. Maar ik dring niet tot hem door op de een of andere manier. Hij neemt het gewoon niet serieus dat ik het niet meer zie zitten; hij wijt het aan het seizoen of aan nog andere dingen. Pfff...
Geen idee! Ik zie mezelf niet echt als een jongetjesmama, maar ik schat de kans wel 70-30 dat het een jongetje is. Een meisje zou ook zoooo gaaf zijn! Nog een paar dagen wachten en dan weten we het. Wat leuk dat je weer zwanger bent, Marloes. GEFELICITEERD! Bewuste keuze om het nu te doen? Dus je hebt net getest? DAn zal je nog wel zitten stuiteren, hahaha. Ik kan het me nog zo goed herinneren. Heerlijk gevoel. Geniet van je zwangerschap! Kar; Hoop dat je snel wat bereikt met Alex, want dit is niet leuk voor je. WAAR IS ZANONI? Toch aan het bevallen? Wordt wel tijd, hihi. Zet m op meis!
Ik ben achter de oorzaak van Rubens jengelende gedrag, er zijn vanmorgen 2 kiezen ineens doorgebroken
Ah die kiezen... wij zitten er ook op te wachten... de arts van Kind&Gezin zei dat ze allemaal klaarzitten en hebben hier dus ook soms wel een jengelende Ana-Lucia. Jody & Zanoni! Waar blijven jullie ukkies nu! We zijn nieuwsgierig hoor! Marloes, gefeliciteerd met je zwangerschap!
ja Kirby, als ik hem eruit kon denken dan was hij er allang geweest! Ik ben ook zo nieuwschierig naar de kleine man, hoe hij eruit ziet en hoe groot hij is... Ik had zo'n leuk pakje gekocht voor hem als eerste kleertje maar dat was maat 50, daar kan hij never nooit meer in Ik was er echt heilig van overtuigd dat hij eerder zou komen...