Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Marloes gefeliciteerd met je zwangerschap!

Beeb van Zanoni: KOM NOUUUUUU! :)

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    marloes gefeliciteerd..wat leuk alweer een juli mama zwanger..! Zou bijna jaloers worden ;)

Owww ik vind dit sprongetje zó duidelijk, mevrouw kan van de een op de andere dag ineens vanalles wat ze een week geleden nog echt niet kon..ongelooflijk wat een megasprong is dit (geweest?)

Hier nog steeds maar 4 voortandjes trouwens..daar is ze niet de snelste mee ;)

Jekkia, hoe gaat het met Matice? met je nieuwe gezinnetje? is het leuk ? zwaar?

Jody heb je deze keer ook van die mooie zwangerfoto's laten maken?

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    hier nog niets...

Jody, rommelt het bij jou al?

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Nee, nog niet. Wel veel harde buiken. Gisteren even lekker gesekst, maar ook dat heeft niets opgeleverd :-k .
    Vandaag ga ik aan de ananas en bitterlemon. Vanavond nog maar even seksen en dan wordt het hopelijk morgen geboren [-o< . Bij Mick had dat ook geholpen, dus nu misschien wel weer.

Die kleine man van jou houdt het wel uit zeg! Je hebt vast heel lekker vruchtwater :) .

Ik ben zo benieuwd hoe en wanneer het gaat beginnen en wat voor een klein ukkie er dan uit mijn buik komt. Hopelijk is hij/zij net zo gezond, sterk en mooi als Mick!

@Niva: ja, we hebben weer foto's laten maken.
    Er staat er 1 in mijn album, de rest kreeg ik niet verkleind. Ik zal het nog even proberen.

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Niva, was in begin wel wennen om met z'n viertjes te zijn. Matice is zo lief en stil dat ik soms bijna vergeet dat hij er is :D
    Raven is hardstikke lief voor hem, knuffeld veel met hem, aait hem vaak en pakt vaak zijn handje vast (dan moet hij van haar zwaaien ha ha)
    Ze wordt zelfs boos als een ander kindje Matice een kusje geeft en zegt sttt (met vinger voor de mond) als we bij Matice kijken en hij slaapt. Zoo lief!
    Maar soms ook zwaar, ze wilt veel aandacht als Matice wordt gevoed en tis soms een hele toer om met hun op tijd de deur uit te komen en zwaar als ze allebei liggen te brullen en je moet dan je aandacht verdelen. Nachtvoeding geven terwijl Raven weer heel vroeg op is en overdag geen dutjes meer kunnen doen om bij te slapen is ook weer helemaal wennen.
    Maar als ze allebei liggen te slapen en ik zie die lieve snoetjes liggen dan smelt ik elke keer weer en ben ik zo trots op die 2 mooie kleintjes van mij. :D

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nou Jody ik hoop dat 't sexen helpt. Mooie foto's ook :D

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goh jekkia als ik dat zo lees petje af hoor. Dat zou ik toch echt niet trekken.

8. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    En jody? Is het brusje er al?

9. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hahaha, nee. Bij jou dus ook nog niet.
    Ik heb wel regelmatige harde buiken, maar twijfel nog of het ook weeen zijn. Verder ben ik al 3 keer in korte tijd naar de wc geweest en had echt het gevoel dat bij het poepen de kleine ook mee wilde. Bizar gevoel. En ook weer het nodige slijm. Mick gaat nu naar bed, dus dan kan ik me er iets beter op concentreren. Misschien lukt het dan toch nog vandaag [-o< .
    Mocht ik zelf niets meer laten horen en als er nieuws is dan zal ik Niva smsen.
    Anders ben ik er zelf morgen weer.

Fijne avond!

10. Niet meer actief

Zanoni en Jody Zet hem op! Ik hoop dat de voorweeën nu eens eindelijk ingezet worden in echte weeën!

Ohhh Jekkia Wat beschrijf je dat mooi!

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedenavond meiden,

He, geen baby's vandaag.. :( Jammer hoor. Zet hem op! Het kán gewoon niet lang meer duren.
    Zanoni, je bent er in ieder geval binnen nu en een week 'vanaf'. En Jody, bij jou nog max. 3 weken!

Ik weet nog dat ik vorig jaar zó jaloers was op iedereen die later dan ik was uitgerekend en gewoon eventjes voordrong! ;) Al wist ik ook gewoon zeker dat ik over tijd zou lopen. 6 dagen viel me nog mee...

Ik mag voor een artikel in de Universiteitskrant naar de film. Leuk, naar 'Het echte leven', omdat dat ook over jaloezie gaat. Maar, dan moet ik wel morgenavond! Of straks nog. En nu zouden er net morgen een paar collega's komen eten, en Alex is er ook niet. Dus moet ik die collega's afzeggen, oppas regelen voor Sverre.. Pff. De deadline is namelijk al dinsdag. Kom er dan eerder mee! :evil: Ik moet er nog even over nadenken dus..

Ik had net mijn zusje aan de telefoon, die komen een weekje hier naar Emmen en we willen dan naar de dierentuin. Ik kan gewoon géén gaatje vinden in mijn agenda! Heb nu iets afgesproken, maar daar moet ik dus 2 afspraken voor verzetten. :( Zou ik het soms té druk hebben? ;)

12. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Zeg Koeky, hoe voelt het nu om al een ruime week een getrouwde vrouw te zijn?! :D Ben je nu in een zwart gat gevallen, nu je niets meer hoeft voor te bereiden?

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Balen nog geen beebs :( ;)

Kar, haha hoe weet je dat ;) ik verveel me serieus te pletter maar gelukkig kan ik ook niet heel veel op 't moment ben onwijs ziek :( Voor de bruiloft was ik al ziek maar heb ik van de HA antiB gekregen om te helpen. Maar goed na de bruiloft weer aan 't werk omdat ik dacht dat 't over was. Nou mis ik kreeg 't dubbel en dwars terug dus ik lig nu al een paar dagen plat op bed. Moet van Husband :D ;). Rianne is ook flink ziek hoewel ze niks kunnen vinden bij d'r. Ze heeft ook donderdag d'r prikkies gehad en heeft zich gelukkig van haar beste kant laten zien :D blokjes test deed ze uitstekend en ook de eerste woordjes deed ze daar :D natuurlijk was ik er niet bij :( want ik lag zelf met flinke koorts gedrappeerd over de bank. Maar goed eerste woordjes zijn let op: Pizza en koelkast whahahaha dat verzin je toch niet. En over slaapproblemen gesproken kar hier ook zo 1 die 't vertikt om te slapen. :( Ik trek 't zelf niet meer maar 't komt goed ooit gaat ze weer doorslapen en anders ga ik voor de oordoppen.

Maar goed ik ga weer ff liggen want er zit volgens mij weer een hoestaanval aan te komen.

14. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Nou, nog geen baby hier :( .
    Wel de hele avond om de 3 min lichte weeen gehad. Maar het werd maar niet pijnlijk, zeg maar. Dus besloten om naar bed te gaan en ik heb best goed geslapen. Ik vraag me af hoe het vandaag gaat. Zal het weer beginnen of ga ik over tijd lopen?

Noon: Hoe is het bij jou?

Koeky: Hopelijk voelen jullie je snel beter. Mick heeft ook een tijdje lastig geslapen. Idat het door de prikjes en kiezen kwam. Nu gaat het heel goed en heeft hij al 2 nachten tot half 8 geslapen :confused: . Wij weten niet wat ons overkomt :) . Normaal is hij om 6u wakker.

Kar: Jij hebt t wel druk ja ;) . Veel plezier in de dierentuin (als het zo ver is).

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen!

He Jody, het klinkt wel alsof er iets gebeurt in je buik.. Maar niet genoeg! Por die baby eens even op! ;) Gelukkig maar dat je nog wel redelijk hebt kunnen slapen. Anders ben je zoooo moe tegen de tijd dat je dan eindelijk kunt gaan bevallen. (Zoals ik :()

Koeky, hahahaha :D Pizza en koelkast?! :D Wel een lang en moeilijk woord hoor, knap van haar! Had ze de BMR gehad? Bah. Sverre moet dinsdag. :(
    Heeeeeel veel beterschap dan maar.. Klinkt niet lekker allemaal. En dat slapen van Rianne gaat écht weer beter, geloof me. Sverre's 'probleem' is zo goed als over. (Afkloppen ;)) Hij slaapt, net als Mick, ook opeens tot half 8 of zelfs later! :confused: Maar hij gaat ook later naar bed nu, rond 20:00 uur.

Alex is ziek; ik ga die film dus afzeggen. Helaas, maar had hij maar eerder moeten komen met zijn plannetje (die journalist dus).

Nu vlug even werken en dan op tijd naar huis om hem te verzorgen en Sverre en Pepper bezig te houden.

Fijne dag!

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    hier nog niets/.....

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ach jee, wanneer gaat de vk wat doen?
    Kan me voorstellen dat je binnenkort wel gestript kan worden in de hoop dat het dan gaat beginnen.
    Wanneer moet je weer?

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Jody en Noon, balen dat er nog niks is :( :(

Ja 't slapen komt ook wel weer goed ik houd goeie hoop :) er schijnen ook een berg tanden klaar te zitten volgens de dokter dus die zullen ook niet mee werken. Voorlopig krijgt ze een molletje als ze naar bed gaat, en 't lijkt te helpen.

Kar, ow allemaal ziek :( ook balen! :( hoop dat 't snel over is.

19. Niet meer actief

Zanoni Hoe was het bij de gyn vanmorgen? Heeft hij/zij nog iets voor je kunnen doen om de boel te bespoedigen?

Jody Al enige activiteit bij jou na al je inspanningen van de afgelopen dagen? ;)

Karlijn Oww balen dat Alex ziek is (heb je 2 kindjes om te verzorgen). Slaapt hij nu nog steeds beneden? En hoe vindt Sverre zijn pleister op zijn oog, of heb je die nog niet in huis?

Koeky Dat zwarte gat na de trouwerij herken ik maar al te goed. Maanden ben je druk bezig met de voorbereiding, de dag zelf vliegt zo voorbij, en dan ineens........ben je getrouwd en daar is dat gat. Vind jij het nu ook raar/gek om te zeggen 'mijn man'? Ik wel, nog steeds na 3 jaar :oops: . Het klinkt ineens zo 'oud' vind ik. Betershap, ik hoop dat je snel opknapt!

Oooohhhhhh wat een takkeweer :cry: ! Ik hou normaal gesproken wel van de herfst, maar nu even niet... Ben vandaag al 2x natgeregend (combinatie paraplu, buggy en labrador gaat niet zo goed samen), ik ben blij dat ik niet meer naar buiten hoef vandaag! Enne owja, Ruben kan nu ineens zomaar vanzelf gaan staan! Dus eerst op handen en voeten, en dan omhoog komen! Vervolgens gaat hij staan lachen omdat ik hem overlaadt met complimentjes! Lopen gaat echt niet meer lang duren denk ik zo.

20. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Nee, geen activiteit Tanya. Ik denk dat ik overtijd ga lopen. Ik heb echt niet het gevoel dat het vandaag of morgen gaat komen.
    Morgen moet ik wel naar de vk. Is het raar om haar te vragen of ze 'even kan kijken'? Misschien moet ik nog maar even gewoon geduld opbrengen. Het kan nooit lang meer duren natuurlijk.

Wat leuk dat Ruben nu zelf gaat staan! Ineens hebben ze het door en lopen ze.

Deel Deze Pagina