Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Volgens mij is dat niet raar hoor, het is toch ook zo gebeurd. En misschien triggert dat de boel ook wel een beetje ;) Succes morgen!

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Gisteren naar de gyn geweest.
    bloeddruk 120/80
    nu nog maar 1,7 kilo aangekomen
    Ze heeft op mijn verzoek even inwendig gekeken en ik blijk al 2cm ontsluiting te hebben! En alles is al week.
    Ze heeft meteen gestript! Helaas nog geen echte uitwerking daarvan ondervonden.
    Morgen om 6:30 uur moet ik naar het ziekenhuis bellen om te kijken of er een kraamsuite vrij is en dan mag ik er om 7 uur naar binnen.
    Dan word ik ingeleid. Waarschijnlijk, omdat ik al ontsluiting heb, dmv het breken van de vliezen en dan heb ik het kleine mannetje binnen 24 uur in mijn armen!
    Als het breken van de vliezen niet het gewenste resultaat oplevert word ik ook aan het infuus gelegd.
    Verder mag ik gewoon het spuitje of ruggeprik als de weeen te erg zijn en verder loopt het als een gewone bevalling!
    Dus voor mij is het nog heel even wachten. :D

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Zanoni Eindelijk! Hoop dat er morgen een kamer vrij is zodat je eindelijk je zoontje in je armen hebt.

Alvast heel erg veel succes meid, hoop dat je een fijne en snelle bevalling hebt!

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Oh, zodra ze je vliezen breken kan het hard gaan hoor.
    Marin was 2 weken te laat. 3x strippen werkte niet. Vliezen werden gebroken en binnen 10 minuten had ik de weeen om de 2 minuten. En 6,5 uur later was ze er.
    Succes morgen! (ha, en toch niet op 4 oktober, want dat had je partner toch liever niet?)

5. Niet meer actief

Oeh Zanoni, nu zijn het echt de laatste loodjes! Ik zal morgen aan je denken en ook ik hoop dat je een snelle en voorspoedige bevalling hebt! Ik kijk uit naar je smsje! Toitoitoi!

Jody Succes vandaag bij de vk!

6. Niet meer actief

Heee Femke, hoe is het met jou?

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Vandaag kop vol snot, maarover het algemeen prima.
    Marin doet het ontzettend goed. Heeft gisteren weer vele harten gestolen op het VUTfeesr van mijn vader. babbelt je de oren van je hoofd en doet wat looppogingen.

8. Amle

Amle Niet meer actief

Lees hier nog zeer regelmatig, vaak te druk/lui om uitgebreid te reageren.

Wil nu Jody en Zanoni ff sterkte wensen met de laatste loodjes!

9. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Dank je wel!

Heel veel succes morgen Zanoni!
    We zullen aan je denken. En lezen het graag van je buddy als er nieuws is. SPANNEND!

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ik ben inmiddels weer thuis van de vk.
    Alles was goed en de 1e cm is een feit!
    Het was al goed week van binnen alleen stond er nog een tuitje :-s , maar dat schijnt normaal te zijn met een tweede.
    Mijn bloeddruk stijgt nu iets (100/80) en als er niets gebeurd de komende dagen moet ik maandag weer terug komen.

Ik ben daarna doorgereden naar de Deka voor wat boodschappen. Wil ik afrekenen, je raad het al; geld vergeten #-o . Ik ben ook zo'n sukkel!
    Heb ik mijn moeder maar gebeld of ze even kon komen :( . Zij past ook al op Mick vandaag..... maar goed, de boodschapjes zijn afgerekend.

Stiekem hoop ik dat het inwendig onderzoek wat in gang zet [-o< .

11. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ooooooh wat spannend! :D

Zanoni, 2-10-2008 wordt jullie datum! :D Ik hoop dat het heel snel gaat morgen. En wat een luxe, pijnbestrijding! :confused: Dat was bij mij dus gewoon niet eens bespreekbaar!
    Heeeeeel veel succes! Ik zal aan je denken! Breken van de vliezen had bij mij trouwens niets opgeleverd hoor.. Het duurde daarna nog ruim 9 uur, dankzij een infuus. :(

Jody, het woelen daarbinnen heeft vast wel íets opgeleverd! :D Dus ik denk dat jij ook wel binnen nu en 4 dagen een zoon erbij hebt! ;)

Hier alles okee. Sverre zou vanochtend BMR prik krijgen, maar omdat hij volgende week de MRI heeft hebben ze het (wéér) uitgesteld. Hij heeft alleen de Men. gekregen dus nu. Verder is hij nu 10,9 kilo en 79 cm! In een maand dus 3 ons en 0.5 cm gegroeid. Keurig gemiddeld.

Verder weinig te melden, gewoon druk, dus see you later!

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Noontje meis heel veel sterkte :D en een dikke knuffel :D

13. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Zet m op Zanoni!

14. Niet meer actief

Hey Koeky Jij was nog laat op!

Jody Heeft het inwendig onderzoek nog wat in gang gezet?

Ben heel benieuwd hoe het nu met Zanoni is, vind het echt spannend!

15. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Spannend, Zanoni je leest het warschijnlijk/hopelijk pas veel later maar succes meid! Zet hem op!

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ik heb net het KVD gebeld. Het is de bedoeling dat Mick daar vanaf januari voor 1 dag heen gaat. Ik had hem al een ruime maand geleden ingeschreven, maar nog niets van gehoord. Is toch raar?
    Blijkt dat ie wel de middag terecht kan, maar niet de ochtend :confused: , lekker dan.
    Dus maar geschoven met wat dagen en hopen dat ze het nu wel goed regelen.

Nog even wat anders:
    Hoe gaat het tandenpoetsen bij jullie kleintjes?
    Ik vind dat het best moeizaam gaat. Ik wil er niet te veel drama van gaan maken, want dan wil hij het natuurlijk helemaal niet meer. Zijn wij de enige die daar mee zitten of herkennen jullie het? Ik poets ze als hij in bad zit. Eerst boven en dan onder, maar dan gaan de kaken op elkaar en lukt het niet meer. Dan geeft ik hem maar de borstel en zeg dat ie hetzelf moet doen en dan ga ik ook mijn tandenpoetsen ('lekker samen poetsen') en dan probeert ie het wel, maar ik vind het maar matig. Kan het al heel veel kwaad op deze leeftijd? Hebben jullie tips?

17. Niet meer actief

Eergisteren schreef ik dit op mijn blog op hyves:
    Ik heb even advies nodig van mijn mede-mama's onder mijn vrienden

Het tandenpoetsen van Ruben is een drama! Gillen, huilen, krijsen, hoofd wegdraaien, tandenborstel wegslaan, pfff...
    Wie heeft er een hele goede (werkende) tip voor mij? Het gaat al weken achtereen heel slecht, dat poetsen. Soms zijn er avonden (zoals vanavond) dat er amper tandpasta in zijn mond komt, en wij denken dus dat het niet goed zijn werk kan doen. Wij hebben al veel geprobeerd, zingen, afleiden, zelf laten doen, andere plek (bv box, stoel, badkamer), dat hij het tegelijkertijd met ons mag doen (dus ook tandenborstel in onze mond stoppen), muziek, niets lijkt te helpen. Het is altijd goed gegaan, tot een maand of 2 geleden. Toen begon de ellende.

Wie o wie?

Dus ik lees ook hier even mee als er tips komen ;)

:oops: :oops: Ik heb Ruben even voor baby-TV geparkeerd want hij is zoooooo jengelig en vervelend vandaag! :oops: :oops: Er staat een hoektand op punt van doorkomen...(dat verklaart waarschijnlijk ook het slechte poetsen van de afgelopen tijd, doorkomen van kiezen en hoektanden)

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik slaap slecht komt door een niet nader te noemen peutermonster! :evil:
    Waarom zijn kinderen ook alweer leuk?

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hier wordt ook voorlopig even niet gepoetst want das echt drama gewoon. Ik geef 'r tegenwoordig de borstel maar en dan kauwt ze d'r maar ff op ofzo. Kweet 't ook nie meer.

Pfffffff wie heeft rianne trouwens gezien? dit wat hier rond loopt is volgens mij een vermomde draak :evil:

20. Niet meer actief

Kreeg net een sms van Zanoni:

Hoi allemaal. Dante is geboren om 17.10 uur! Hij weegt 4220 gram. Ik moet zo wel naar de OK want mijn sluitspier is geraakt. Verder alles goed.X

Share This Page