GEFELICITEERD! Wat een leuke naam! Wel vervelend dat je naar de ok moet. Hoop dat je snel herstelt en met je mannetje naar huis mag. Hij heeft het goed gehad in jouw buik, wat een prachtig gewicht. Ben benieuwd naar je verhaal.
Zanoni, Ruud en Elise, van harte met jullie zoon en broertje! Jeetje, wat een flinke knul! En wat een heftige bevalling dat je naar de OK moet... Ik hoop dat je goed en snel herstelt en dat je ons dan foto's komt laten zien van je ventje! Zorg goed voor elkaar!
Gefeliciteerd! En ik kan uit ervaring spreken, het komt allemaal weer goed hoor! Lekker aan de rode biefstuk als je thuiskomt, dan voel je je snel weer beter. Laat je lekker vertroetelen meis!
Hier ook een terrortubbie in huis. Gillen en krijsen. Nee betekent ja etc. Verder mag ik beslist nbiet uit haar vizier. Dan si het nog harder gillen. Wat wel goed gaat is het tandenpoetsen. Liggend op het aankleedkussen. Vervolgens leg ik de gebruikte tandenborstel op een doekje voor de volgende ochtend. Dan kauwt ze bij het aankleden de tandpasta er uit. Is toch ook poetsen? In de kiezentijd is het trouwens wel meer kauwen dan poetsen hoor.
Zanoni gefeliciteerd met dante! Auw, sluitspier hoop dat je snel hersteld bent! Maar geniet ze van jullie knul en veel beterschap! Tandenpoetsen hier ook een drama, kan als ik geluk heb een paar keer met de borstel over de tandjes gaan en dan gaan de kaken op slot. Geef haar nu ook de borstel om op te kauwen. Tandpasta zuigt ze gelijk van de borstel af. Koeky, zou het een virus zijn? Raven is ook al veranderd in een kein monsterje (incl. grr geluid)
Zanoni: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon/broertje DANTE. Hoop dat je snel herstelt en lekker kunt gaan genieten!
Gisterenavond hebben we het nog even gezellig gemaakt met zijn 2en. Het was heerlijk......tot het einde . Mijn vent probeerde nog even (bij 9 maanden zwangerschap ) of ik mijn knieën naast mijn oren kon krijgen, dat lukte dus wel, maar het gevolg is dat ik het gevoel heb alsof de 2 botten van mijn schaambeen uit elkaar zijn gerukt . Ik moet zeggen dat de pijn nu onder doet aan de pijn van de WEEËN! Ja meiden, ik denk echt dat het begonnen is. Ga zo maar eens een tabelletje tijden maken en als er regelmaat in zit mijn vent bellen (vooralsnog vind ik het wel prettig in mijn eentje, met jullie op de achtergrond). Het duurt nog minstens een uur voordat hij thuis is . Mick is net opgehaald door mijn moeder, maar heb haar nog maar even niets gezegd , die zit op hetere kolen dan ik . Zal jullie op de hoogte houden zo lang het gaat. Misschien ben ik vandaag wel weer mama! Ben zoooooo benieuwd wat het geslacht is en hoe hij/zij er uit ziet: kan niet wachten!
Ow wauw Jody! Super! =D> Succes met alles wat komen gaat, ik hoop echt dat je vandaag bevalt! Ik hou dit topic in de gaten!
JAAAAA! Jody! Wat spannend! Wij zijn ongeveer even benieuwd als jij denk ik! Heel veel succes! Hoop dat 't net zo'n goeie bevalling wordt als bij Mick - zet hem op!
Korte up-date: Om 15u had ik 4-5cm. Ze komt zo terug. Dan prikt zo ook de vliezen door. Nog een paar uurtjes en dan is onze kleine er!
EN?! Is er al nieuws?! Spannend spannend spannend.. Hahaha ik weet nog dat ik dacht oh al 4 cm! Dan nog maar een paar uur... En toen moest ik nog ruim 14 uur! Ik ben zoooo benieuwd naar de bevallingsverhalen van Zanoni en Jody. En ik word er helemaal jaloers van... Is dat niet raar?!
Hahaha Kar, dat dacht ik ook toen! Had 4 cm, en ik dacht oowww over 6 uurtjes mag ik persen! Ik kon er dus een 1 voorzetten En nee, is niet raar
oooh spannend hier weer. De geboorte van Mick ging toen echt snel he... ben benieuwd hoe deze gaat...
Ja dat herinner ik me ook nog, 8 uur in totaal ofzo? Dan zou de baby er nu toch moeten zijn! Bij jou gaat 't ook 'snel', gewoon alweer ruim 5 weken! Juni lijkt me een mooie maand om te bevallen... Hoe voel je je deze keer? En hoe is het met Sam?
voel we goed. word weer misselijk van de moeders voor moeders flessen... bah bah. verder wel wat moe, maar ja, doen we niks aan he. sam gaat super. Is een heel lief mannetje, heel rustig, maar soms ook wel eens ondeugend. en Sverre? Hoe gaat het afplakken?
Het afplakken is nog stééds niet aan de orde. Alex moet nog het ziekenhuis bellen om om nadere instructies te vragen. Pff. Dus maandag op zijn vroegst plakken denk ik. Sverre is ook super lief, maar totaal niet rustig. Echt een wervelwind. Vandaag is hij trouwens met zijn voorhoofd op de stoep gevallen! Echt een joekel van een bult en blauwe plek op zijn hoofdje, ziet er enorm eng uit. Maar hij viel, en stond meteen weer op en rende verder zei Alex. Je mag ook gewoon aan die bult komen, dus pijn doet het niet blijkbaar. Maar ik schrok echt toen ik thuis kwam. Arm ventje.