He, wat stoer Jody is ook gewoon aan de gang! Zet hem op meis, als je al niet gewoon lekker je kleintje in je armen heb. Hier laten we Mirthe als ze geen zin heeft in tandenpoetsen ook gewoon op de borstel kauwen (wel ook met tandpasta erop), was volgend het Cb ook goed. Die dreumespubertijd is hier ook in volle gang, wordt er zo pffffffffff van soms. Gelukkig is het niet de hele tijd maar gaat het op en af. Waar ik zo'n moeite mee heb is dat ze echt alles aan het uitproberen is en je dus constant op je hoede moet zijn. Post meteen oprapen anders is het krrrrrrrrt, snoetenpoetsers/billendoekjes uit haar bereik anders ligt je hele kamer vol. Vandaag zaten we heel gezellig te eten, grist ze mijn boterham van mijn bord en gooit die zo door de kamer. Traphekjes goed dicht doen, vaatwasser goed dicht doen. En dan tranen, tranen als je nee dat mag niet tegen haar zegt. Ik kan er zelf de ene dag ook beter tegen dan de andere.
[u]Buddynieuws:[/u] Jody is gister bevallen van zoontje Owen. Owen is 50 cm lang en dik 3700 gram Alles gaat goed met mama en zoon
Jody, gefeliciteerd met OWEN! Geniet er van! Aaaah wat leuk, ik zei het toch, nog een jongen erbij! En ook een leuke combi, Mick en Owen! Ik hoop dat jullie een hele fijne kraamtijd hebben.
Jody van harte gefeliciteerd met de geboorte van Owen! Mooie naam! Hoop dat alles goed ging, je verhaal lezen we tzt nog wel. Geniet lekker van je kraamtijd!
Heeeel herkenbaar! Ik heb dat ook hoor, de ene dag is het makkelijker dan de andere. Soms is het namelijk ook gewoon errug grappig. Maar ja, dat mag hij dan weer niet merken natuurlijk. En die ondeugende oogjes als ze iets gaan doen waarvan ze weten dat het niet mag... Sverre raakt soms ook zomaar uit het niets gefrustreerd. En heeft dan de neiging iets of iemand te willen bijten. Heel vervelend en wij worden daar ook erg boos om. Van de week heb ik hem zelfs in de gang gezet omdat hij tot 4 keer toe niet wilde luisteren dat hij niet met Peppers waterbak mocht spelen. Krijsen natuurlijk in de gang. Hij snapt het denk ik ook nog niet. Voelde me toen erg schuldig...
Monique en Kar Ow ow wat herkenbaar. Raven is ook zo'n draak. Tissues en lotiondoekjes liggen hier ook regelmatig verspreid door de kamer, pas opgevouwen was haalt ze uit de mand zodat ik weer opnieuw kan beginnen, verstopt vanalles in onze schoenen, doopt vanalles in ons drinken (kunnen niets meer op tafel leggen), driftbui als iets niet lukt of mag of als ik haar niet wil oppakken dan blijft ze driftig jankend aan mijn been hangen/springen. Gelukkig kan ze soms ook erg lief zijn dat maakt het allemaal weer goed maar soms... Jody, Gefeliciteerd met Owen. Mick en Owen, klikt lekker Zie je toch een jongen! Zou de volgende juli mama ook weer van een jongen bevallen zijn tot nu toe alleen maar jongens ha ha
is Sonya de volgende? nee dus Ana is de volgende en die krijgt 2 meisjes... dus even een jongens-stop
Gelukkig is het soms ook erg grappig ja, anders hield je het niet vol. Hier kan ik het ook aan de oogjes zien of ze weer in zo'n bui is. Straf snappen ze denk ik idd nog niet, dat is ook het probleem. Jij hoeft je echt niet te schamen hoor, ik ken dat gevoel ook heel goed. Gisteren ben ik weg gelopen zelfs, was met haar yoghurt bezit, had de roosvicee er doorheen geroerd en ging zitten, hoppa weg was de lepel en de yoghurt vloog in het rond. Dit was al na een dag terror, kon het even niet meer aan en heb haar gewoon bij hubbie achter gelaten.
2 persweeen maar?! Wauw! Dat is zeker cool... Om jaloers op te worden! Ik ben erg benieuwd naar de foto's van Dante en Owen. Wanneer moet Ana bevallen eigenlijk? Kim is toch eind/half december aan de beurt? Die krijgt ook een meid! Owww dat van dat soppen in ons drinken, dat doet Sverre ook! En vanavond ook weer met de yoghurt. En zijn bord omkeren. En lekker met de vingers 'kneden' in je eten, ook zo fijn. Ik kan daar gelukkig erg goed tegen, in tegenstelling tot Alex, die niet van gezeur met eten houdt. Ik geloof dat we nog maar met een klein clubje meiden van juli 2007 zijn die niet zwanger zijn trouwens...! Er komen er steeds meer bij!
Jody: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon/broertje: OWEN. Lekker herstellen en genieten!
JODY GEFELCITEERD MET DE GEBOORTE VAN OWEN!!! foto's en bevallingsverhaal komen van de week een keertje! moet helaas hier eerst de foto's verkleinen voordat ik ze kan plaatsen...
Ik heb je foto's op Hyves bekeken! En ik ben jaloers! Wat een vent zeg! Ooowww kleine jongetjes zijn zoooooo leuk! Hoe vindt Elise het? Snapt ze er iets van?
Kar wat is dat toch met die mannen? Ivo kan er ook niet tegen als Raven met haar eten "speelt". (en zoiets hoor ik ook van andere vriendinnen met kinderen) Ivo voert haar dus nogsteeds. Van mij mag ze lekker met haar handen eten, pogingen doen om met bestek te eten en knoeien. Zolang het maar niet door de lucht vliegt
Hier ook een mannetje die er wat slechter tegen kan als er met eten geprutst word hoor. Heb er zelf ook geen probleem mee. Jeetje, 2 persweeen, wauw! Jody en Zanoni gefeliciteerd met jullie jongens! Geniet ervan hoor!