Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen!

Hoe is het met iedereen?

Hier wel okee... Alleen met Sverre minder. Hij was vannacht weer wakker van 23 tot half 4! :confused: En gisteren overdag niet te genieten. Hij krijgt namelijk wéér 2 kiezen erbij. Boven, achterin. Grote dingen dat dat zijn! Arme jongen. Hij kon vanochtend zelfs zijn boterham niet eten omdat hij zoveel pijn had. :( :( Ik hoop echt voor hem dat ze snel door zijn en dat hij dan weer pijnvrij is. We smeren wel met Dentinox, vandaag moet Alex maar even Chamodent kopen ook.

Ik ben heel druk deze week. Moet een studie draaien in het lab - hopelijk echt mijn allerlaatste. Maar ik moet nog 40 mannen zien te ronselen. :( Heb ik altijd zo'n hekel aan. En ik kon het niet opbrengen vanochtend make-up op te doen en me mooi aan te kleden, dus het wordt nog een karweitje... ;)

Goeie dag allemaal! :D

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goeiemorgen allemaal!

Allereerst

Jody gefeliciteerd met Owen!!!!!

Kar hier ook nog geen kindjes hoor ;) ik heb 't druk genoeg met dramadraak. Hoewel ze heel erg ziek is geweest. Gaat nu stukke beter.

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Jody, van harte gefeliciteerd met Owen!!!

4. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    40 mannen ronselen klinkt bijna sexxxxxxxxxxxxy

5. Niet meer actief

Goeimiddag :D!

Jeetje Karlijn van 23 tot half 4 :confused: , pffffffffffff. Ik hoop voor het ventje (en jullie nachtrust) dat zijn 2 kiezen snel doorkomen! Die 40 mannen, moet je die 'live' spreken zeg maar of kan het ook via email? Anders kon ik het aan Marc vragen.

Dreumesdraakjes Owja, wat jullie schrijven is zo herkenbaar! Ik wil eigenlijk het liefst ook niet meer mèt Ruben om boodschappen ( :oops: ), want dan probeert hij alles uit de schappen te graaien. Dan pak je het af en leg je het terug en dan zet meneer toch een keel op :confused: ! Ik voel dan gewoon alle hoofden mijn kant opdraaien. Meestal parkeer ik de kar in het midden van het gangpad, maar ik geloof dat andere klanten daar niet zo blij mee zijn... Ik vrees ook dat het straks een echt supermarkt-krijsertje zal zijn, en zich dan dramatisch op de grond laat vallen als hij iets niet mag...

Tandenpoetsen gaat al iets beter. We hebben een extra tandenborstel gekocht en we poetsen zijn tanden als hij in bad zit. Zelf doet hij tandenpoetsen-kauwen en wij af en toe poetsen ;)

Zanoni Ik heb je foto's bekeken van Dante op je hyves, mooi manneke!

Op de hyves van Ana staat dat ze vandaag 33 weken en 6 dagen is. Dus dat al nog maar een paar weekjes duren aangezien ze een tweeling draagt. Geen idee wie de volgende is want er zijn er zoveel zwanger nu...

Ow ow, er staat zo'n leuk filmpje op mijn hyves! Die moet je echt even zien (ik ben zo trots :) *glunder*glunder*). Mocht je het niet kunnen zien moet je maar even een gil geven, dan plaats ik de link van dat filmpje wel hiero.

6. Niet meer actief

Owja Karlijn, leuke cijfers heb je in je banner (1 jaar, 2 maanden, 3 weken, 4 dagen) :)

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik geloof gelijk dat je trots ben Tanya :D

8. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Dames, bedankt voor al jullie felicitaties!
    Ik heb nog even voordat Owen weer gevoed wil worden, dus kom kort vertellen hoe het gaat.

De bevalling ging inderdaad vlot. Alles binnen 4 uurtjes afgerond. 2 persweeen, niet uitgescheurd of ingeknipt.
    Owen deed het gelijk heel goed. Ondanks dat de bv bij Mick niet goed ging heb ik het toch weer aangedurft en nu gaat het gelukkig (nog) wel goed.
    Owen zit nu nog 20 gram onder zijn geboortegewicht en dat is heel goed. Hij slaapt veel en drinkt goed. Verder is ie veel rustiger dan Mick. Da's ook wel lekker voor het evenwicht haha. Het geeft natuurlijk geen garanties voor de toekomst.

Ik voel me best goed. Heb vandaag de (beruchte) 4e dag overleeft. Maar 1 huilbui en tieten die ontploffen....
    Verder ben ik lichamelijk al wel redelijk herstelt. Het bloeden is minimaal en ik kan gewoon plassen, wassen en zitten omdat ik de bevalling ook van onderen goed overleefd heb.

Mick is heel lief voor Owen en wil hem troosten als ie huilt. Hij klimt vaak bij Owen in het bedje en gaat er dan naast liggen (voor 2 tellen, want t blijft een druk baasje).

De kraamtijd is wel anders dan vorig jaar. Je hebt het toch drukker met die kleine man erbij. Maar al met al gaat het dus uitstekend hier!

Ik kom binnenkort weer bijlezen en reageren op jullie. Voor nu red ik dat niet, sorry.

Liefs van een bijzonder trotse moeder van 2 prachtige zonen!

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ohhh Jody, dat klinkt erg goed allemaal hoor! :D En wat stoer dat je toch weer BV durft te geven, petje af hoor. Ik hoop dat dat goed blijft gaan. Fijn dat Mick zo lief is voor Owen! :D Als je meer tijd en rust hebt, kom je dan een foto van Owen (& Mick) laten zien? Geniet er nog even van!

Ik moet weer snel weg nu, proefpersonen testen. Sverre is nog steeds ziekig. Zonder koorts, maar nu met blaasjes op handen. :( Er schijnt mond-voet-en handziekte te heersen op het KDV. Maar hij heeft geen blaasjes in zijn mond en ook geen koorts. Dus wat het is.... Hij houdt ons in ieder geval goed bezig (en wakker! :().

Fijne dag allemaal...

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Jody, wat een droombevalling joh!
    Fijn dat de bv deze keer wel goed loopt en dat Owen zo'n super beeb is!

@Kar, blijft ook lekker rommelen he bij jullie
    Hopelijk is Sverre hier ook zo weer vanaf

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hahaha, ja Monique, wat een zegen he, een kinderdagverblijf kindje.. ;) :( Alle leuke, onbekende ziektes komen wel een keertje langs!

Ik heb eens zitten denken maar tot nu toe is Sverre bij elk sprongetje ziek geweest; ook nu weer nu hij bijna 15 maanden is. Hij kan opeens veel meer woorden nu bijvoorbeeld. En weer anders met zijn speelgoed omgaan. Dus wie weet is zijn weerstand telkens net eventjes lager bij zo'n sprong..

Wat ik wel naar vind nu is dat hij echt weinig tot niets eet.. :( Gisteren kreeg ik er een paar rozijntjes in en wat bananen/yoghurt/pap-prut. Vandaag 3 stukjes brood.. Gelukkig drinkt hij wel goed.

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Mirthe is ook snotverkouden en jaaaaaa dat komt ook van een kindje waar ik op pas en die ook nog naar KDV gaat.
    Maar aan de andere kant als ze nooit niets zouden hebben dan is het ook weer niet goed.

Weet niet of de weerstand ook met de sprongen te maken heeft.
    Ik let hier niet zo op die sprongen.

Als hij maar drinkt, dat eten dat komt weer wel.
    Is meer vervelend voor jou dan dat hij er last van heeft

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Jody wat een bevalling zeg, heerlijk!

Kar Hoop dat Sverre snel weer er vanaf is

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen,

Sverre voelt zich overduidelijk véél beter... Gisternacht wilde hij pas om half 1 (!) gaan slapen. Elke keer sliep hij boven 20 minuten en werd dan weer wakker. :( Uiteindelijk is hij dus maar beneden blijven spelen. Die hoestdrank had misschien een averechts effect deze keer! ;)

We hebben de MRI weer af moeten zeggen omdat die blaasjes besmettelijk zijn. Dus afwachten maar weer voor een nieuwe oproep. Het lijkt wel of het niet zo mag zijn ofzo..

Verder heb ik niets te melden eigenlijk.. Dus ik ga maar eens aan de slag!

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Kar, hoe gaat het nu met Sverre?

Niva, gefeliciteerd met je verjaardag!

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi dames

wist helemaal niet dat hier nog geschreven werd. Leuk dat ik jullie weer terug gevonden heb.
    Kom best vaak op het forum, maar raar genoeg nooit meer op deze plek gekeken!

Gaaf jody dat je een Zoon erbij hebt en dat alles goed gegaan is. Leuk dat er al zoveel andere zwanger zijn!

San en ik beginnne volgende cyclus ook weer op weg naar de tweede, spannend hoor!

Kom voortaan weer regelmatig kijken en mee kletsen als jullie dat goed vinden?

grjts
    Twinny

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Gezellig Twin. :) Spannend dat jullie voor de volgende gaan.

18. Niet meer actief

Hee Twinny, ja tuurlijk joh, gezellig! Spannend voor jullie dat jullie weer gaan beginnen!

Karlijn Hoe is het met Sverre en zijn blaasjes? Ik las op je hyves dat het niet goed met je oma ging, sterkte daarmee!

Koeky Gaat met jou alles goed? Aangezien je www's op je hyves? Sterkte met datgene waar je mee zit/worstelt.

Zanoni Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal!

Jody Jeetje dat ging echt vlot de bevalling! Gelukkig dat de BV nu wel goed gaat, top!

Hier geen nieuws, voel me goed, alles gaat goed, Ruben doet het prima, begint steeds meer te stappen en te kwebbelen (nog wel onverstaanbaar), de zon begint nu te schijnen, Ruben slaapt lekker, Marc en Tygo zijn gaan wandelen dus ik ga me even op de vloer storten (lees dweilen)

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dank je Tan. Alles komt goed hoor :) de eeuwige twijfelaar moet gewoon eens stoppen met twijfelen over alles. ;)

Karlijn idd sterkte met je oma.

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Lief he! Samen in de box (ging gelukkig goed, was beetje bang dat Raven Matice zou gaan verpletten) en de eerste foto waarop Matice lacht :D

Deel Deze Pagina