Ik doelde op mezelf hoor, weet niet waar jullie een aanval ofzo in lezen maar zo was het dus niet bedoeld..heb het puur over mn eigen beleving. zoals ik me ook afvraag of het dan echt zo abnormaal is om alleen een pop en een blokkendoos voor je kind dr eerste verjaardag te kopen, na het volgen van forums etc etc..dus please mensen die er iets anders in lazen, dat is toch echt niet waar ik op doel. IOn die zin zie ik dus ook niks verkeerd.. En ook dat van die twee groepen was niet naar bedoeld maar niks meer dan dat ik het interressant vond om te weten of die andere groep ook stand had gehouden ..of daar nog vriendschappen uit zijn gekomen enz enz..
Je weet best wat ik daarmee bedoelde. Ik had misschien beter kunnen zeggen "die groep waar jij ook in zit"
Jekkia, wat fijn dat Raven zo lekker slaapt nu! Niva, het is normaal toch dat je beïnvloed wordt door mensen waar je veel mee te maken krijgt, maar om nu te zeggen dat je louter en alleen voor een kindje zou gaan omdat de anderen van het forum er ook nog eentje krijgen hmm Ik moet zeggen dat bij mij het verlangen naar nog een kindje wel aangewakkerd wordt door de andere zwangere dames hier, maar dat is alleen maar omdat het verlangen er echt al was/is. Maar net als bij Monique, beslissen alleen hubbie en ik wanneer die beeb er komt... en Moeder Natuur natuurlijk, die moet ons ook nog goed gezind zijn. En ik klets ook nog steeds heel gezellig op een eigen forum met een aantal meiden. Kar, succes morgen bij de gyn en met het slapen van Sverre. Tan, heel vervelend van jullie auto, hoop dat jullie na vandaag geen problemen meer krijgen ermee.
kar heel veel succes met de 5 minuten regel. En misschien gewoon ook ff de buren waarschuwen dat het een paar nachten lawaaierig kan worden. Hoef je je daar ook geen gedachten over te maken. Hebben mijn ouders destijds ook gedaan bij mij. Ik wilde ook niet slapen en toen moesten ze van het cb tegen de buren zeggen (flat) dat ik een paar nachten heel hard zou gaan gillen, omdast ze me niet meer uit bed gingen halen! Maar het heeft wel geholpen, want daarna sliep ik door, hihihi twinny
groepjes uit de hyvesgroep zijn redelijk wat vriendschappen bestaan, van dit forum volgens mij ook en dat andere groepje (dat msngroepje waar oa kim en peetje inzaten) heb ik geen idee maar volgens mij hebben zij elkaar ook eens ontmoet Enne Niva, denk niet dat er iemand hier over zoiets in de aanval gaat. Tis nou eenmaal dat je nooit op papier kunt zetten wat je precies denkt, soms komen dingen verkeerd over (tis maar net hoe je het leest, niet verkeerd lezen he, dit is positief bedoeld) Over kinderen krijgen beslis je altijd nog zelf en moedertje natuur tuurlijk, kan wel denken als je de leuke verhalen hier leest dat het soms iets meer gaat kriebelen. Alles op zijn tijd en wat anderen kopen of vinden is tuurlijk alleen maar een leidraad. Sommige kopen blokken of een pop en anderen wat los en vast zit.
@Kar, ook jij kan zelf beslissen dat weet ik zeker, wat een ander ook doet of zegt. Wel fijn dat Alex er klaar voor is! Ben heel benieuwd of die 5 minutenregel gaat helpen, dat had ik anders hier ook gaan proberen in Mirthe haar ik wil niet slapen periode, maar die ging ineens slapen. Hou ons op de hoogte! @Jekkia, lekker is dat he dat ze zo uitslapen! Laat Matice je ook uitslapen, dan kan je lekker even bijtanken @Niva, je had het over mensen, vandaar dat ik mijn mening gaf Hier ook iets heel simpels voor haar 1e verjaardag en misschien slaan we thuis Sint zelfs wel over(kan ook niet he ) Groepje van Peet en Kim is geen msngroepje maar wij hebben toen gewoon een eigen forum geopend (ik ben daar ook heen gegaan en zit er nog steeds) En ja wij hebben elkaar al een aantal keren ontmoet, wat super leuk was. Ons volgende uitje op de kalender is kraamvisite bij Noni
oh echt? wat leuk! Dus jullie mannen doen ook mee? grappig dat zoiets kan voortvloeien uit zo'n forum he? Heb er zelf een paar erg goeie vriendinnen aan overgehouden, en dat terwijl ik hier toen per ongeluk kwam omdat ik al 6 weken overtijd was en me afvroeg of dat normaal was
Leuk voor jullie dat dat forumgedoe allemaal zo gezellig is, en zoveel vriendschappen heeft opgeleverd. Hier een goede nacht vannacht, zoals verwacht. Heb zelf alleen erg veel rugpijn dus minder lekker geslapen. Misschien toch maar eens op zoek naar een ander bed.. Vanmiddag gynaecoloog, hopelijk kan die spiraal eruit. Ik heb net medicijnen besteld, de laagste dosis die er is. Die mag ik een maand dagelijks slikken en dan om de dag gaan slikken. Dat ook een maand, en dan stoppen. (Tenzij ik zwanger word, dan stop ik wel cold turkey ) Zit dan op 34,5 mg terwijl ik in januari nog op 150 mg zat. Toch knap vind ik zelf. Ik spreek jullie vast later nog, fijne dag vandaag!
Jeetje, op vakantie met elkaar, wat leuk! Ik heb ook een paar goede vriendschappen overgehouden van de juli-mama's, en daar ben ik heel erg blij mee Karlijn Gelukkig had Sverre een goede nacht ! Succes vanmiddag bij de gyn, wil je (me) laten weten hoe het was? En wat betreft je medicijnen =>
Hmpf . Ik heb alleen een echo gehad - alles zag er goed uit. Maar nee hoor, hij kon die spiraal er echt niet uithalen, het was alleen een echo-spreekuur. Dus ik moet terug naar de huisarts. Pfff.. Dat wordt wel volgende week ofzo. Raar trouwens om een echo te krijgen en geen babytje te zien!
Raar hè kar, vond ik ook toen ik een echo van mijn gal kreeg. Zelfde procedure: blote buik, veel gel en zoeken maar en zo raar geen beeb te zien en geen hartje te horen, hahaha! Balen dat je nu weer terug moet, bah! twinny