Doornroosje is toch nog om 20.30u wakker geworden (3 kwartier later was ze weer rijp voor haar bedje ) @Koeky, moet steeds aan Riannen denken met d'r koppie over de deur heen @Kar wat leuk! Hopelijk vind Sverre het net zo leuk om langs de deur te gaan (had vrijdag al kinderen met Helloween aan de deur, 3 heksen, 1 punker, 1 mega mindy en 2 spoken )
ha jekkia Dat herken ik wel hoor, Zoë kan ook middagdutje doen tot 18u en dan vervolgens na het eten om 1915u gewoon weer naar bedje gaan. Hopelijk heeft ze vanacht lekker geslapen en niet meer te veel last van haar kiezen. Vind het zo rottig dat tandjes krijgen, Zoë heeft er veel last van altijd! En hier in Limburg is Halloween enzo allemaal niet zo in trek. Is hier nog nooit iemand aan de deur geweest. Zie wel hier en daar versieringen. Ook in speelgoed winkel grote skeletten enzo, Zoë vind machtig interessant, hihi twinny
Twinny Wat voor druppels zijn dat dan die je aan Zoë geeft? Ben nu aan het worstelen met hoestdrank, maar man wat is dat een crime om dat binnen te krijgen bij Ruben! Karlijn Ahhh hoe lief dat Sverre een lampionnetje beschilderd heeft! Hier is Halloween ook niet zo in, maar daarintegen wel weer carnaval (en daar heb ik helemaal niks mee) Koeky Ik moest wel een beetje lachen hoe je beschreef dat Rianne met de DVD bezig was. Sterkte met je gebroken nachten, lijkt me echt heel slopend voor je! Eef Ben benieuwd vrijdag dan naar je arbeidsvoorwaardengesprek (pfff lang woord). Ben ook benieuwd naar wat voor soort baan je gesollicicteerd hebt. Hoe is het nu met de bloedingen? Jekkia Heeft Raven de hele nacht doorgeslapen of heeft ze toch liggen spoken?
Raven heeft heerlijk doorgeslapen tot 7 uur Vandaag was bijna weer hetzelfde. Ze ging om 16u weer naar bed en sliep om 18u nog. Toen heeft Ivo d'r maar wakker gemaakt. Twinny wist ook niet dat hier aan Helloween werdt gedaan (nou zijn er ook niet zoveel kinderen hier aan de deur geweest) Ga je met Zoe naar St. Maartensoptocht? Kar ik geef Raven hoestdrank van vsm tussisin. Die vind ze hardstikke lekker en daar houdt ze de mond wagewijdt voor open. Heb je die al bij Ruben geprobeerd?
Hihi, denk dat je mij bedoelt . Ik heb hoestdrank van de apotheek, die vind hij dus niet lekker. Maar die is bijna op, dus ik kan altijd die van VSM proberen natuurlijk
wij hebben 'n hoestdrankje van vsm, zit een klein 'bekertje' bij en gaat best goed... al vindt hij het echt niet lekker... Is er trouwens al nieuws van Ana/Marianne.... zag dat ze nu al ruim 38 weken zwanger is van haar tweeling..
Ja, net half uurtje geleden was er nieuws op haar hyves. Weet niet of jij haar hyves hebt anders wil ik het verhaal wel kopieren voor je
tantan: ik geef ook tussisin van VSM, gewoon 10 druppels op een lepen en ze vindt het heerlijk. Jekkia: fijn dat ze zo lekker heeft doorgeslapen. Zoë slaapt ook van van 16 tot 1730u ofzo, gaat prima. Marloes: gaat alles goed met je zwangerschap? Wanneer heb je termijn echo? Evelien: succes met je gesprek. Wat voor een baan gaat het worden? twinny
Wil je het kopiëren? Ik heb haar hyves niet! Hoe heten de meisjes? (Ik neem aan dat er goed nieuws is natuurlijk..) En hoe zou het met Kim zijn? Gisteren een spannende dag voor hen..
Tanya: Hoestsiroop vindt Sverre wel lekker, maar met vlagen. En of het helpt.. Hij vindt die VSM druppels ook heerlijk, hij zuigt aan het flesje! Gelukkig dat Ruben weinig last heeft (had?) met slapen. Succes vandaag bij de HA, die plekjes lijken me echt heel naar! En zo irritant en onhandig ook dat ze onder je haar zitten, qua zalf enzo. Jekkia: wat een slaapkopje is die Raven! Ze zal wel weer veel ontwikkelingen doormaken op dit moment (15/17 mnd sprong?). Gelukkig dat ze 's nachts wel slaapt! Hier: alles goed. Ik heb alleen ontzettende volle holtes en hoofdpijn. Maar ook dat gaat wel weer over. Verder weinig te melden, sorry.. Fijne (werk)dag allemaal!
Ik denk niet dat Marianne het erg vind dat ik het hier neerzet wat zij gisteren geschreven heeft op d'r hyves. lief al jullie belangstelling! Ik hoop snel wat meer tijd te hebben (eeuwige illusie) en wat uitgebreider te schrijven. Inmiddels zijn Paula en Elena nu 10 dagen oud! Ik werd ma. 27/10/08 opgenomen om 09:00 uur om ingeleid te worden en bij de checkup bleek ik al 3cm ontsluiting te hebben, "ga maar bevallen" zei de Gyn. Ik naar de "ontsluitingskamer" waar ik zonder erg inmiddels al 6-7cm ontsluiting bleek te hebben, wel harde buiken maar geen centje pijn (dat was vorig jaar wel anders!). Heel gezellig gekletst met de vroedvrouw die verschillen alternatieven aanbood ipv oxitocine, aangezien de opdracht was "bevalling stimuleren", oa. het breken vd vliezen. Daar besloot ik mee te beginnen. Daarna kreeg ik vaker harde buiken (vroedvrouw: daar komt weer een wee, Ik: ah! verrek, ja buik is hard) en werd bezorgd of de bevalling wel op gang zou komen want ik voelde me helemaal niet alsof ik zo zou bevallen, ging recht opzitten, even lopen, dacht nog aan een trap op en af toen de vroedvrouw zei dat ik maar rustig moest blijven zitten, dat het elk moment kon komen en ze moest nog het hele team optrommelen (vanwege de 2ling en TTTS moest ik in de operatiekamer bevallen ipv de verloskamer). Agustín ging nog een broodje eten toen ik opeens een enorme druk onder voelde en er iets opgang kwam dat ik niet onder controle had. Bij de eerste perswee (die ik bij Anneke nooit heb gehad) kwam hij gelukkig net binnen en werd ik als een speer naar de OK gereden waar een heel welkomscomitee in vol ornaat op me stond te wachten. Tussen de weeen in op de tafel gehesen en toen ik eenmaal lag kwam Paula in 2x persen ter wereld om 14:00, even bewonderen en verder met de taak want bij de volgende wee kwam Elena tevoorschijn om 14:05... Zo, ik heb nog meer details maar moet nu even weer voor de meiden zorgen. Veel liefs! Vandaag dus idd bij de HA geweest, maar schrijf ik vanmiddag wel op. Ga zo (heerlijk) lopen met Tygo en Ruben, tis weer heerlijk weer! En ik wil de schoolmeute voor zijn (want wij zitten in de looproute naar school zeg maar). Tot vanmiddag!
Wauw Marianne! Gefeliciteerd met Paula en Elena! Wat een snelle bevalling zeg! En echt met weinig pijn dus?! Wauw.. Ik hoop dat je heel erg geniet van je meiden. Hoe vindt Anneke het?
Marloes, wat een mooie foto's! En zoveel! Zo te zien gaat alles dus goed, fijn hoor. Dus ben je dan nu een mei-mama? Of toch nog nét juni? Ik wil een lijst van wie zwanger of bevallen is van 2e/3e kindje etc. van de juli-2007 mama's! Eens zien.. Bevallen Jekkia - Matice, 21 augustus Zanoni - Dante, 2 oktober Jody - Owen, 3 oktober Marianne - Paula en Elena, 27 oktober Zwanger Kim - 21 december - meisje Sonya - januari? - geheim Eveline - 2 maart - geheim Landa- 16 april - verrassing Beebie - mei? - verrassing Marloes - juni? - verrassing Ehhh ik heb sterk het idee dat ik iemand vergeet nu...
En Eef, vertel eens over je arbeidsvoorwaardengesprek? Alles nu zoals jij wilde? Ben benieuwd naar je nieuwe carriere hoor!
Karlijn Leuk lijstje! Ik weet nog wel iemand die erop kan, maar ik weet haar zwp-naam niet meer , wel haar echte, die is Marieke (dochter heet Nova). Die is denk ik een week of 12 nu. Beterschap met je volle holtes en hoofdpijn *KNUFFEL* Eveline Ben ook wel benieuwd naar je arbeidsvoorwaardengesprek en op wat voor baan je gesolliciteerd hebt. Ben dus vanmorgen bij de HA geweest, heb een soort van schimmelinfectie / allergie. Ik heb een lotion meegekregen die ik de 1e week 2x per dag moet gebruiken, 2e week 1x per dag, 3e week 1x per 2 dagen enzovoort, totdat het weg is. Ook nog een soort van shampoo die ik ná mijn gewone shampo moet gebruiken en vóór mijn cremespoeling, en het moet 5 minuten intrekken. Had verwacht dat die enorm zou stinken, maar hij ruikt gewoon hartstikke lekker! Moet die speciale shampoo 2x per week gebruiken, ook 4 weken lang. En owja, ze gaf nog een gouden tip ( ) => niet krabben... Verder mag ik voorlopig ook mijn haar niet kleuren. Baal ik wel een beetje van want het is echt hoognodig want ik ben zo ontzettend lokaal grijs, tis echt geen gezicht...ach ja, effe doorbijten
Owww ik heb terug geprobeerd te zoeken maar kwam haar niet meer zo snel tegen. Het was niet Lieff? Wat is er trouwens van Kaartje geworden, die Lois had gekregen? Weet iemand dat? Ik vond het zo bijzonder dat we op dezelfde dag waren uitgerekend en uiteindelijk ook nog op dezelfde dag bevallen! 6 dagen te laat.