Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zo wat is er weer veel verteld!
    Femke, tjee meis, heel veel sterkte met alles, lijkt me geheel geen pretje! Enne driftbuien, hier wordt vaak driftig gestampvoet en geslagen en gegooid en jas aantrekken......dat kun je goed weigeren, haha! En dan heel hard oowie zeggen!

Kar: hopelijk is de buikpijn al weer wat beterder, succes met strakjes weer ongi worden!

Tan: en is de tattoo mooi geworden? Oh, slaapt ruben zo lang nog?

Zoë wordt steeds wijzer en zegt steeds meer woordjes, maar nog altijd niet achter elkaar, haha! Ze weet in iedergeval heel goed wat ze wil. Lopen durft ze steeds beter, maar nog altijd niet uit zichzelf los, hoogstens van de bank naar de tafel en terug enzo. Ze loopt wel van ons naar elkaar toe, dan is ze heel trots.....

twinny

2. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Hier weer eens ee berichtje van mij. Tis al 100 jaar geleden geloof ik...

Twinny bezig voor de tweede, Sverre die al telt en zingt (terwijl mijnes eigenlijk nog amper iets zegt...). Ik heb geloof ik wel veel gemist...

Hoe gaat het met jullie allemaal?

3. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    O ja, en hier even een felicitatie voor Marianne en de meiden...

Zie dat er meer wanger zijn dan ik tot nu toe had meegekregen. Fijn, hoop dat alles goed met jullie gaat.

4. Niet meer actief

Karlijn Hoe is het nu met je buikpijn? Pfff, dat volwassenen Sverre omver liepen... :-# . hihi, 1, 2, 3...8! :)

Femke Hier af en toe een driftbui waarbij hij zich dan dramatisch op de grond werpt, gaat slaan of met spullen gaat gooien... :( . Pff jeetje, die biopt. Heel veel sterkte volgende week donderdag!

Jekkia Yup, de tattoo is heel goed gelukt! Ben erg ook errug blij mee. Ik heb er nu wel flink last van, maar ach, gaat ook wel weer voorbij. Ben wel benieuwd naar de foto's van je meeting!

Twinny Ruben slaapt normaal 1,5 - 2 uur 's middags. Maar ik denk dat hij gisteren bekaf was van het kappers-avontuur (was een en al krijsen, hij vond het echt NIET leuk :rolleyes: ).

Pienie Leuk om jou ook weer eens hier te zien! (vind het sowieso wel grappig dat er steeds meer hier hun gezicht laten zien). Met mij gaat het (as you know) hartstikke goed. Ben jij al helemaal uit de lappenmand? En je kids ook?

Hier We zijn onze video-camera kwijt sinds dat weekendje weg. We kunnen hem nergens meer vinden en we vrezen dan ook dat hij daar is blijven liggen :cry: :cry: :cry: . Ik heb al 2x contact gehad met Landal en ze zouden ons terugbellen, maar tot op heden nog niks. De videocamera is vervangbaar, alleen de 4 volle bandjes van Ruben die nog in die tas zaten niet... Ik hoop zo dat die tas nog boven water komt!

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    oh sjit, dat is balen zeg.
    Is ook een angst van mij hoor, om alles kwijt te raken. Heb alle foto's al op een dvd bij mijn ouders staan. Voor het geval er eenkeer barnd uitbreekt, of de computer volledig crasht.

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Kar, het gaat hier op en af met het slapen, de ene nacht slaapt ze heel goed, dan wordt ze wel wakker, maar gaat na even te drinken meteen weer slapen zonder morren. Andere nachten zit ik toch nog twee uur met haar op. Laten huilen helpt hier echt niet, want ze houdt het gegarandeerd langer dan een half uur vol.

MamaMarin, ik had zo gehoopt dat alles goed was, maar dus toch niet. Veel succes volgende week en hoop dat het dan meteen goed is!

Tantan, ow de camera en tapes verdwenen :( Daar ben ik ook altijd zo bang voor! Hoop dat je alles nog terugvindt!

Hier overigens nog geen driftbuien...

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goh, pienie dat is lang geleden. Probeer me nu heel hard te herinneren hoe je kindje ook alweer heette :oops:

Tan wat ontzettend balen van die bandjes........hopelijk krijg je vlug goed nieuws!

twinny

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Tanya ach nee, wat rot van die camera! :( Of tenminste, van die bandjes! :( Ik hoop echt dat ze nog boven water komen. Je broer of ouders hebben ze toevallig niet?
    Ik heb een foto van je tattoo gezien en vind hem echt erg mooi! :D :D Ik blijf het stoer vinden dat je 't doet. De betekenis vind ik ook mooi.

Femke wat vervelend dat je er zelf zo'n slecht gevoel over hebt. Nogmaals heel veel sterkte met het hele traject dan.. :(

Hier ben ik vanmiddag toch maar ziek naar huis gegaan. Ik heb voorhoofdsholteontsteking, en ws ook koorts, en heb de hele middag in bed gelegen. Ook geslapen, maar vooral genoten van het feit dat het zo WARM was in bed. ;) Sverre was op het KDV dus het kon ook eventjes.

Oh, trouwens, voor de geïnteresseerden, mijn onderzoek wordt binnenkort vermeld in MIND magazine. Weet nog niet wanneer. :D

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik was het zelf helemaal vergeten maar van de week herinnerde Alex me eraan: morgen heeft Sverre zijn MRIscan! :( :(
    Deze keer lijkt het echt door te gaan. We moeten om 7:30 in het ziekenhuis zijn en dan heeft hij om 8:00 zijn MRI. Hij mag niet eten. :(

Ik zal jullie laten weten hoe het gegaan is.

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Veel succes morgen! Hoop dat alles vlot verloopt!

Mag je er bij blijven tijdens de scan? Toen Ana-Lucia haar hersenscan had mocht ik bij haar blijven, wel met een loden schort aan. Ging heel vlotjes van haar, ze vond dat ding dat ronddraait zo fascinerend dat ze muisstil lag :) Was wel superblij dat ik haar handjes kon vasthouden want ze was wel doodsbang van die man die de scan nam.

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Heel veel sterkte Kar.

Jody ook nog veel sterkte met je oma. Hoe gaat het nu met haar?

12. Niet meer actief

Môgge...

Karlijn Heel veel succes vandaag! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat Sverre niet van slag is en uit zijn ritme raakt! Ik zal aan je denken!

Nog geen nieuws van de camera. Had woensdag Landal weer aan de lijn en er was niks ingeleverd. Áls hij in het huisje is blijven liggen ligt hij onderin een kast helemaal achteraan. En we hopen dat hij gewoon nog niet opgemerkt is door anderen, dat dat kastje niet veel gebruikt is ofzo. Ze konden pas vandaag kijken want die mensen die er nu inzitten gaan er vandaag weer uit. Ze zouden mij bellen maar ik ga gewoon zelf bellen begin van de middag. Woensdagavond kwam pas eigenlijk het besef dat we die videobeelden misschien wel voorgoed kwijt zijn, ik heb toen ook enorm zitten huilen...

Ruben was vannacht wéér om 2 uur wakker... :( ... ik hoop dat hij er geen gewoonte van gaat maken net als bij Rianne en Sverre. Om 4 uur is hij weer gaan slapen en ik zit nu nog steeds beneden. Het was verstandiger om ook nog even naar bed te gaan, maar ik kan het niet. Mijn been doet pijn van die tattoo, zit me zo onwijs zorgen te maken over die videobeelden, zitten gewoon even zóveel dingen in mijn hoofd waardoor ik niet kan gaan slapen. Misschien vanmiddag als Ruben op bed ligt, dat ik dan ook even op de bank ga liggen. Nu is het eigenlijk al te laat om te gaan slapen, want Marc zijn wekker loopt af om 6 uur, 6.09, en 6.18 uur :)?)

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

KAr, succes vandaag met Sverre en de Mri. Moest er toevallig van de week nog aan denken!

Tan: kan me voorstellen dat je er verdrietig van werd hoor. En wat vervelend dat Ruben zolang wakker was vanacht.

Zoë is weer verkouden aan het worden en spookt al twee nachten. Gister lag ze al om 1845u in bed. Veel hoesten en dan huilen omdat ze wakker wordt, de hele nacht. We staan er niet voor op, want ze valt snel weer in slaap, maar ik ben er wel steeds wakker van!

twinny

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedenavond!

Het ging heel goed vandaag! Ik ben erg opgelucht dat we er vanaf zijn.
    Het moment dat hij in slaap viel was erg naar, hij begon op een gegeven moment zo te huilen en worstelen. :( Gelukkig was hij daarna snel weg. Het duurde veel langer dan ik dacht, een uur terwijl ik op een half uur had gerekend.

Ze zouden hem slapend bij ons brengen en dan zou hij wakker worden als wij erbij waren. Maar op een gegeven moment hoorde ik hem hoesten, en toen ik de gang in liep (op dit moment was ik echt óp van de zenuwen omdat het zo lang duurde) begon hij zelfs te huilen! :( Gelukkig werd hij vrij snel rustig toen ik hem vast had, en hij werd erg snel wakker. Heeft een boterham naar binnen gepropt op de verkoeverkamer. ;) :D

We waren om half 8 in het ziekenhuis en om half 12 weer buiten. Blij dat het achter de rug is! Op 27 november krijgen we telefonisch de uitslag. Ben benieuwd...

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kar

Had vanmiddag al een paar x gekeken of je al wat geschreven had.
    Fijn dat het achter de rug is en mee gevallen is.
    Hopelijk valt de uitslag mee.

Dikke kus

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Kar, fijn dat het vlot is verlopen. Ik hoop dat de uitslag zal meevallen.

Vind het trouwens vreemd dat ze hem daarvoor onder narcose hebben gedaan... van Ana-Lucia was er gewoon een soort velcro bandje rond haar hoofdje en ik mocht er gewoon bij blijven. Nog zolang wachten op de uitslag pfff... vind het ongelofelijk dat dat zolang moet duren! Willen ze jou de kast op jagen of zo.

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kirby

Britt kreeg toen ook een roesje.
    Maar die was toen 3 maanden.
    Is voor dat ze stil blijven liggen en het dan sneller gebeurd is.

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ben blij dat 't goed is gegaan Kar. Lijkt me wel heftig.

Hoi Moon hoe is 't met jullie? :)

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hey Moon :)

Van Ana-Lucia was het ook zo gepiept hoor, ze lag superstil, ze vond het echt fascinerend dat ronddraaiende ding :)

De verpleger zei wel dat hij nog maar zelden zo'n klein kindje had gezien die zo stil lag tijdens de scan :)

Maar volgens mij doen ze de kleintjes zo weinig moeilijk in een roesje hier in België.

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja ik vond het ook niet leuk, die narcose. Maar Sverre moest echt bijna een uur onder dat ding; er is een heel uitgebreide scan gemaakt en er is ook nog contrastvloeistof gebruikt, wat een kwartier extra duurde. Zo lang kan hij dus nooit stilliggen. En ik mocht er ook absoluut niet bij vanwege de magnetische kracht. Ik mocht zelfs mijn horloge en ring niet omhouden toen ik hem daar binnen bracht. Dus al met al zou 't nogal traumatisch zijn geweest voor hem denk ik zonder roesje.

En de uitslag.. tja, de neuroloog moet het met de radioloog bespreken en omdat het dus een exploratieve scan was is er nogal wat te bekijken blijkbaar. :(

Hij heeft vannacht trouwens erg goed geslapen, hij was alleen wat vroeg wakker, rond 6:30, terwijl 't de laatste weken telkens 7:30 was. Maar als dat alles is... :D

Deel Deze Pagina