Geeft helemaal niks Karlijn. Ik ben allang heel erg blij dat Sverre de afgelopen 2 weken wel een beetje goed heeft geslapen! Ik word ook erg kortaf van weinig slaap oops, kan weinig hebben, alles irriteert me en dan lijkt het net alsof echt alles tegenzit dan. Ik moet eigenlijk zeggen dat door alle shit de laatste tijd het toch nog steeds goed met me gaat Mèèèèèèèèèèèn wat een weer! (en ik MOET staks nog naar buiten met kind en hond...)
Zal ik me dan ook weer eens melden Heb wel alles gelezen maar niet altijd tijd om te reageren nog. @Tantan Wat ontzettend rot dat hele gedoe met je filmcamera. Maar wat staat er in je verzekering dan? Ben je toevallig ook niet gewoon verzekerd bij verlies van spullen? Gek dat ook Ruben ook die slaapproblemen krijgt. En je man komt trouwens van dezelfde planeet als die van mij Hoop dat het snel weer over is (tandje?) Je tattoo is dan aan het genezen idd (hij is mooi he), niet krabben hoor! @Kar, wat fijn dat Sverre beter begint te slapen he!
Daar wil de verzekering wel heel makkelijk onderuit komen he. In principe is verlies toch bijna altijd terug te leiden naar nalatigheid, mag dit zomaar? Heb je geen rechtsbijstand dat je die eens belt om te vragen Slapen hoor je idd veel op deze leeftijd dat ze 's nachts wakker zijn. Ik hou mijn vingers hier nog steeds gekruist dat wij gespaard blijven hiervan, mijn nachtrust is ook heilig hier. Smeer je de tattoo ook nog in? Goed vet houden kan ooit ook helpen en stiekum beetje ruisen deed ik idd ook He, dan heb jij nou mijn zon Toen jij het typte had ik zon, nou wind, donker en regen
Raar is dat eigenlijk he, dat als ze nog zo ienieminieklein zijn, het geen probleem is om 's nachts op te staan en te voeden, maar dat als ze eenmaal doorgeslapen hebben het zoooo moeilijk is om er weer uit te moeten 's nachts... Blegh hier ligt de hagel op de vensterbank. En nu sneeuwt het! Het is wel mooi om te zien, ik zit op 4 hoog dus het lijkt wel leuk. Monique ik zag op je hyves dat jullie bij Zanoni langs gegaan zijn! Hoe is het met haar? En Dante? Ik vond die foto's zo leuk van die 4 dreumesjes op een rij!
Toen ze nog beeb waren voelde het anders idd. Mirthe heeft tot dik 10 of 11 maanden niet doorgeslapen of heel vroeg wakker. Nou slaapt ze prima en zou ik er idd heel erg moeite mee hebben om er weer uit te moeten. Komt denk ik omdat je weet dat ze het wel kan. Sneeuw? Vindt dat altijd zo'n mooi gezicht, vooral als je thuis bent en niet meer de deur uit hoeft. We zijn idd bij Zanoni geweest, gaat echt super met haar en haar kindjes. Ze is zelf weer helemaal genezen en volgens mij geniet ze volop van Elise en Dante. Dante is een voorbeeldige beeb doet het prima. Was nog een heel gehannes om ze met z'n 4-en zo te laten zitten, gelukkig kwam de chips goed van pas Is nog steeds een geweldig gezicht ja om ze zo te zien (herkende je ze allemaal?)
Monique jaaaa ik herkende ze! Luca, Rianne, Myrthe en natuurlijk Elise! En Dante! Leuk hoor. Sverre heeft vandaag nieuwe schoenen gekocht met Alex! Hij heeft alweer, schrik niet, maat 23! Hij heeft nu stoere 'laarsjes' gekregen. Vanochtend in zijn schoen had hij een kooksetje gekregen (met Sinterklaasavond krijgt hij een keukentje), hij heeft er echt de hele dag mee gespeeld zei Alex! Vanavond tijdens het eten ook. Zo lief!
Goedemorgen, Iedereen een leuk/goed weekend gehad? Hebben jullie veel sneeuw gehad? Bij ons is bijna niets gevallen! Alleen vannacht iets. Maar dat vind ik niet erg, ik haaaaat sneeuw als ik de weg op moet. Ik had het voor Sverre en Pepper wel leuk gevonden, voor beide de eerste keer sneeuw! Verder weinig nieuws. Ik baal alleen van mijn cyclus. Op 11-11 spiraal eruit, op 13-11 gaan bloeden. Dat was net weer over, dus ik dacht, hoppa de eisprong komt eraan. Maar toen ben ik dus gisteren weer enorm gaan bloeden! Pff... Maar weer afwachten dan. Wel irritant want heb er ook echt pijn bij.
Môgge! Ja hier een goed weekend gehad! Ruben was de nacht van vrijdag op zaterdag wakker van 1 tot 4, de nacht van zaterdag op zondag pas om half 8 en afgelopen nacht weer wakker van 3 tot iets over 5-en. Gisteren is er hier heel veel sneeuw gevallen op een paar uur tijd, zo'n 8 cm! Ik zal Rubens gezicht nooit meer vergeten, toen hij naar bed ging begon het net met sneeuwen maar bleef het nog niet liggen. En 2 uur later was echt alles wit, zo leuk toen hij uit zijn slaapkamerraam keek! Gisteren heeft hij in de sneeuw lekker gespeeld met het overbuurmeisje van 13,5 maanden, ze zaten samen op de slee, zo schattig! En na het eten zijn we nog een keer naar buiten gegaan. Tygo vond het ook geweldig! Nog 1 voordeel, je zag Tygo nu goed in het donker (heb jij straks ook met Pepper, Karlijn ). Vanochtend was het 1 grote vieze natte drab buiten, en as I speak, het sneeuwt hier nu weer enorm ! En het blijft wèèr liggen. Gisteren zouden we naar een verjaardag gaan van mijn schoonzus in de buurt van Breda. Het was zo ontzettend glad in Roosendaal en op de snelweg, je kon niet harder dan 40 km/u en we zijn ook een paar keer weggegleden. We hebben besloten om meteen weer van de snelweg af te gaan, want het was niet leuk meer. Schoonzusje afgebeld, en ze begrepen het geloof ik niet helemaal hoe ernstig de situatie was. Dat kwam pas nadat mijn ouders (die vroeg in de middag daar al waren) belden dat ze er 3,5 uur over gedaan hadden om van Breda naar Terneuzen te rijden (normaal is dat een dik uur). Ruben heeft zaterdag voor het eerst gevingerverfd! En hij heeft nog 4 echte tekeningen gemaakt ook! De 1e hebben we natuurlijk zelf gehouden en de 2e is voor mijn ouders, de 3e voor mijn broer en schoonzus en de 4e voor mijn oma. Die zouden we dan dus gisteren geven dus ik had ze al beschreven, dus ik kan niet een tekening aan mijn schoonmoeder geven, die moet hij nog maar een keer maken dan. Karlijn Balen dat je nu weer aan het bloeden bent, ik hoop dat je cyclus gauw op orde is! Zie je al op tegen donderdag, als je de uitslag krijgt van de MRI? En ga je nu deze week voor een herkansing van de BMR? Monique Leuk dat de kraamvisite zo leuk was! Ik heb de foto ook gezien op je hyves van 4 op een rij, cute! Ja, ik smeer mijn tattoo nog dagelijks in met vaseline. De velletjes zijn er bijna helemaal af, maar op 1 plek is het naast de tattoo nog rood. Gelukkig kan ik nu weer een lange broek aan, is wel lekker met deze kou! Goede tip van de rechtsbijstand, zal het eens uit gaan zoeken Twinny Hoe is het nu met jou? Ben je al wat rustiger? Jody Hoe is het met je oma? Femke Hoe was je biopt gegaan afgelopen week, viel het mee? Wanneer kreeg je nou ook alweer de uitslag ervan?
Goeiemorgen allemaal Zoals jullie kunnen zien hebben wij doorgeslapen Jammer dat 't bij jullie nu zo'n drama is zeg. Maar meiden er is licht aan 't einde van de tunnel.
Ga jij nu zeggen dat je tot half 1 op bed gelegen hebt? Blegh, de sneeuw blijft half half liggen, het is nu een nòg grotere drabzooi buiten...
Sverre in de MRI. Lijkt me heel naar. Heb gemist waarom. Zou je me een pbtje willen sturen? Afgelopen donderdag geopereerd. Het wilde niet goed dicht, dus de gyn heeft extra lang de boel dicht moeten branden. Loop nu nog een aantal dagen de kasn dat het weer open springt en zal dan gerug moeten. Mara tot nu toe gaat het goed. Wel last vand e narcose. Conditie naar de knoppen en hoofdpijn. 4 december krijg ik de uitslag.
Femke, zorg goed voor jezelf! Ik hoop dat het dicht blijft zitten en dat de uitslag goed was. (Ik zal je een PB sturen over Sverre. 't Is helemaal niet erg dat je dat gemist hebt hoor! )
Dank je. Je hebt inmiddels ook PB terug. Goed voor mezelf zorgen. Blijken wij mama's niet altijd even goed in te zijn he. Gelukkig is Marinneke een makkelijke. We zitten nu samen in de achterkamer, hekje voor de doorgang naar voren en een ontplofte duplobom op de grond. Zometeen ff fgehaktballetjes maken en krantje aan tafel lezen.
Femke jeetje wat naar allemaal. Hoop dat 't allemaal dicht blijft zitten 4 december de uitslag das toch best snel al, gelukkig. Hoop dat je hoofdpijn snel zakt.
Tis eindelijk weer wat rustiger hier in huis. Raven heeft de strijd opgegeven na 5 dagen 3,5 uur krijsen als ze naar bed moest en gaat nu 's avonds braaf slapen na 5 minuutjes klagelijk te huilen. Maar jammer genoeg dooet ze geen dutjes meer overdag (hoef maar de woorden; slapen, moe of bedje te zeggen en dan krijgt ze enorme driftbui . Nu hangt ze even op de bank als ze moe is en gaat daarna weer spelen) Matice wilt niet zo goed uit de fles drinken als ik aan het werk ben. De ene keer drinkt hij zijn fles leeg en de andere keer maar de helft met een hoop gesputter en gehuil. Heb al een paar keer een wanhopige Ivo aan de lijn gehad, die niet meer wist wat hij moest doen. Denk dat Matice beetje borstverslaafd is Het afbouwen van bv lukt hier nog niet echt. Ivo geeft soms kv maar we zijn er niet consequent in. Ik merk dat ik te lui ben om een flesje klaar te maken en geef dan liever de borst. Wel slaapt hij nu elke nacht van 00 tot 7.30u! Eindelijk weer een beetje fatsoenlijke nachtrust. Ben zelf ook flink opgeknapt. Zat er even doorheen door het slaap tekort en krijsende kindjes (allebei sprongetje) die allebei erg veel aandacht opeisten en Ivo was ook nog eens amper thuis vanwege zijn werk. RAVEN HEEFT VANDAAG HAAR EERSTE STAPJES GEZET!!!! en ik was er niet bij omdat ik op mijn werk was Koeky Beterschap met Rianne Tan Fase van wie voorbij gaat Ruben of Marc Wij (eigenlijk ik, Ivo valt ook onder a,b,c) hebben ook dat slaapdrama met raven gehad. Femke hoop dat het mooi dicht blijft en dat die hoofdpijn snel weg is.
Hahahaha, ik kan me dus totaal niet voorstellen hoe dat voelt! Ik vond juist BV zo'n enorm gedoe altijd... (Nou ja, wel 3 weken lang. )
Jekkia Wat fijn dat je je weer iets beter voelt. En die Raven, wat een sprong inderdaad! En niet meer slapen overdag, én lopen! Voel je alsjeblieft niet schuldig dat je dat gemist hebt hoor, die eerste stapjes. Ze gaat er vast nog veel meer zetten. Jij hebt weer andere dingen meegemaakt die Ivo misschien gemist heeft. (Maar 't voelt natuurlijk wel erg naar...) Wat een leuke foto trouwens van Raven en Matice, in je banner! Matice kijkt altijd zo blij op foto's waar hij Raven op ziet, zooooo schattig!