@ Kar, je heb goed gezien wie de hoofdrolspelers waren bij Noni! Hoe is het met bloeden? Wel balen ja @Tantan, hoe is het nou met slapen van Ruben? Had de sneeuwfoto's gezien op hyves, leuk! Nog contact gehad met rechtsbijstand? @Mamamarin, hoop voor je dat de wond dichtblijft en je 4 dec een goede uitslag krijgt! Duim voor je @Jekkia, de 1e stapjes yeah! En hoop dat de sprongetjes zo over zijn bij jullie en je weer lekker kan genieten
Hier hadden we vanmorgen een heel heel mooi kadootje Totaal niet verwacht, wel heel erg gehoopt Was gestopt met de pil en we zouden de laatste maanden van het jaar zelf wel proberen en dan in Jan. de fertiliteitsarts bellen. Is ons gewoon weer een klein wondertje gegund. Is nog wel heel onwerkelijk en hoop dat het goed blijft gaan
Monique Nee nog geen contact gehad met de rechtsbijstand, komt nog wel. Eerst maar even dat slapen van Ruben (vannacht was het weer "feest" tussen 0.15 uur en 3.15 uur... ) Wat voor zw-test was dat? Ik had zulke ook gebruikt bij Ruben toen (hier besteld via zwp), maar ik kan ze nergens meer vinden en ik wil ze straks ook weer gaan gebruiken. Ik zie het namelijk niet zitten om over zo'n staafje heen te plassen en deze vond ik wel makkelijk met dat druppelen en ook de grootte. Als het goed is mag ik van de week beginnen met de Fragmin-spuiten, net aan het begin van de nieuwe cyclus, dus ik hoop ook zo gauw zo'n foto te kunnen plaatsen! Echt een heel leuk sinterklaascadeautje! Wanneer zou je uitgerekend zijn? Augustus? Yashica Kan me heel goed voorstellen dat je het niet leuk vond dat je de 1e stapjes gemist hebt! Verder sluit ik me helemaal bij Karlijn aan! Femke Ik hoop ook dat alles dichtblijft èn dat je hoofdpijn gauw over is Ik duim met je mee de 4e december! Hier is het nu spiegelglad buiten! Gistermiddag is alles gaan vastvriezen en ik zag vanmorgen al verschillende mensen (en kinderen) op hun plaat gaan. Zometeen maar oppassen als ik moet gaan lopen met Tygo
Balen zeg dat het slapen met Ruben ineens zo pet is. Is hij dan klaarwakker of aan het huilen? Die testen van de site had ik toen ook, baalde al dat die weg waren Kom ik thuis met deze zijn het idd gewoon dezelde Zijn die van kruidvat, 2 voor 5 euro Ik ben uitgeteld op 4 augustus, hoop dat je me snel mag volgen!
Testen ik had die van MatCare 2 (!) jaar geleden; die waren ook prima, die kon je in de urine 'dippen'. De streepjes staan er nu nog! Mijn collega die net 2 weken weg is geweest vond dat ik was afgevallen. Integendeel zou ik willen zeggen.. Heb nu naast mijn nieuwe sportschoolabonnement wel de hometrainer van mijn moeder thuis staan. Dus mijn conditie ZAL verbeteren. Moet ook wel, anders trek ik een evt. zwangerschap echt niet. Wij gaan in januari een weekje naar Center Parks. Leuk. Alleen.. de ouders en broer van Alex zijn er dan ook. Pff. (Dat is natuurlijk ook de reden dat wij op die tijd daarheen gaan. Ik kreeg het idee niet uit zijn hoofd.)
Bevallen Jekkia - Matice, 21 augustus Zanoni - Dante, 2 oktober Jody - Owen, 3 oktober Marianne - Paula en Elena, 27 oktober Zwanger Kim - 21 december - meisje Sonya - januari? - geheim Eveline - 2 maart - geheim Landa- 16 april - verrassing Beebie - mei? - verrassing Marloes - 29 mei - verrassing Monique - 4 augustus - verrassing
Monique Wauw gefeliciteerd!! Kar & Tan Voel me niet schuldig dan ik die stapjes heb gemist, vond het eventjes jammer maar ach..krijg ze ook nog wel te zien Ivo mag ook wel eens een primeurtje hebben
Mijn conditie is ook niet "juh van het hoor", maar zal best goed komen Kan je niet zo lekker over weg met de ouders en broer? Cp is anders wel leuk hoor, welke ga je?
We gaan naar Erperheide; da's wel leuk dus. En ach.. die schoonouders... Zij rookt. Ook waar baby's en kinderen met astma bij zijn. Hij (schoonpapa) is gewoon raar. En die broer, die heeft volgens mij het brein van een 6-jarige, en ADHD - maar ook een dochter van 8 mnd. Ik weet niet wie er volwassener is van die twee. Om over zijn vriendin maar niet te spreken. Ik ben gewoon bang dat Alex continu tijd met hen wil doorbrengen. En daar heb ik dus zoooo geen zin in. We zitten wel in aparte huisjes, godzijdank. Maar we zien wel.
Monique: GEFELICITEERD! Wat gaaf en zo snel weer raak. Hoop dat je een goede zwangerschap zult hebben. Geniet ervan! Verder: Ik heb veel gelezen, niet alles is blijven hangen, sorry. Ik moet telkens in etappes bijlezen en dan vergeet je nog wel eens wat als beide kindjes eindelijk tegelijk liggen te slapen . Owen is al sinds week 2 verkouden en dat is nog niet over. Gisteren maar met hem naar de HA gegaan, maar we moeten nog maar even afwachten. Moet vanzelf over gaan . Hij is al meer dan zijn halve leven verkouden. Dat kan toch niet? Mick is ultiem lief de laaste dagen. Anders is hij ook heel lief, maar nu nóg meer. Hij slaapt nog altijd 2 keer en gaat zonder morren voor anderhalf tot 2 uur per keer zijn bed in. 's Avonds gaat ie om 19u naar bed. Hij heeft veel slaap nodig denk ik . Owen is wakker. Dat was 'mijn' tijd......... Oh, trouwens: ik ben nog geen tante. Mijn schoonzusje is al een week overtijd. Liefs aan jullie allen!
Ach, wat zielig.. Arm ventje. Maar wat als het nou niet vanzelf over gaat? Ik denk wel dat het vrij normaal is hoor, zeker met Mick in de buurt die natuurlijk ook het één en ander bij zich heeft (gaat hij al naar het KDV eigenlijk?). Maar leuk is anders. Heel veel sterkte!
Jody trek je het wel een beetje allemaal? Hoe is het nu met je oma? En met jou, lichamelijk? En natuurlijk ook psychisch? Voel je niet schuldig ofzo dat je niets onthoudt van wat je hier leest, is toch niet meer dan normaal! *Knuffel* en zorg goed voor jezelf en je mannen.