Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Monique gefeliciteerd, wat leuk!

Ojeetje, Owen verkouden, hoop dat het vlug overgaat

Kar, kan me voorstellen dat je geen zin hebt in al dat gerook!

Succes trouwens morgen met de uitslag van Sverre zijn MRI, hopelijk komen jullie nu eindelijk wat te weten!

twinny

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    De uitslag van de MRI is verschoven naar maandag. :( We kregen gisteren een brief dat de afspraak verschoven is. Zonder opgaaf van reden. Dus ze zullen het wel te druk hebben. Dusss nog langer wachten.

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Pfff even klagen hoor.. :(

Gisteren mijn laatste AD genomen, en sinds een uur of 2 merk ik dat. :( Wil eigenlijk alleen maar huilen de hele tijd. Ben godsgruwelijk chagrijnig en lui, lui, lui. :(

Ik voel me echt zo'n mislukkeling. Word bijna 33 en wat heb ik nou bereikt in mijn leven?! Pfff.... :cry:
    En dan ben ik ook nog zo jaloers op alle zwangeren hier - en vooral ook op collega's! - terwijl ik het met één kind al amper red. :( :(

Nou. Dat was het weer. Ik ga mijn sportkleren aan doen en mezelf naar de sportschool slepen. Zucht.

4. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Nou het sporten had mijn humeur gisteravond wel goed gedaan. Maar sjeeeesss wat is dat afkicken verschrikkelijk. Ik had het niet verwacht van deze dosis, maar pfoe. Hoofdpijn, duizelig, chagrijnig, huilerig... Ik hoop dat het binnen nu en twee dagen over is. Alex kan niets goed doen op dit moment - maar hij doet dan ook veel fout. ;)

Alles goed verder met iedereen? Het wordt weer een beetje een monoloog namelijk voor mijn gevoel...

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    succes de komende dagen kar. En hopelijk ga je een gezellig weekend met je gezin tegemoet. (je hebt nu wel even een geldig excuus om gigantisch op alex te gaan zitten foeteren :))

6. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Monique, van harte!

7. Niet meer actief

Nou, mijn rampmaand is compleet hoor! Gisterochtend stootte ik koffie over het toetsenbord van de laptop heen! Ik meteen alles schoon gemaakt en drooggemaakt in de hoop dat er geen schade zou zijn. Alles deed het nog, mooi dacht ik. Ik wilde een mailtje gaan typen en merkte dat bepaalde letters het niet meer deden. Dus ik opnieuw opstarten, en toen begon hij achterstevoren te schrijven (alsof de home-knop vast zat ofzo). Dus ik toch maar Marc gebeld en die zei dat ik de externe toetsenbord eraan kon hangen (die kan je aansluiten op een USB poort). Ik gedaan, ging prima, kon nog wat maailtjes versturen en rekeningen betalen. Toen bleef er weer een toets hangen en resette ik de PC weer. |En toen begon hij als een idioot te piepen wat vaak betekend dat het m oederbord naar de knoppen is. Ik weer Marc gebeld, hij wéér kwaad op mij, hij zou er 's avonds wel naar kijken. 's Avonds en hoop toetsjes losgehaald en nu bleek dat er een aantal toetsjes vast zaten geplakt waardoor de PC begon te piepen. Nu doet het hele toetsenbord het slecht, en zo af en toe blijft er een toetsje van het oude toetsenbord hangen. We hebben nu dus ook standaard Word openstaan zodat je meteen kan zien welke toets er blijft hangen. Morgenochtend word de laptop opgehaald en gereinigd door een professioneel bedrijf. Kost wel weer geld, maar ach, als daar alles weer mee doet heb ik dat er wel voor over. Maar dit kon er ook nog wel bij, bij deze K*Tmaand, gisteravond heb ik ook echt knallende ruzie met Marc gehad. Tot overmaat van ramp was Ruben vannacht weer wakker, van 2 tot 5.15. Daarna sliep hij een half uurtje en was toen weer wakker...............................

Karlijn Ik hoop dat je gauw afgekickt bent zodat je je wat beter gaat voelen!

Morgenochtend word dus de laptop opgehaald en we krijgen hem pas na het weekend terug, dus ik ben er voorlopig even niet

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Tanya met zo'n rampmaand kan het dus vanaf maandag alleen maar beter gaan! ;)
    Nee hoor, ik vind het allemaal echt rot voor je. Hopelijk is de Sintviering leuk, ben ook benieuwd hoe Ruben Sint en Piet vindt! :D

Hier nog steeds chagrijnig. Heb volgens mij Alex nu echt kwaad. :oops: Ik lijk het er wel om te doen, ik zeg echt zúlke vreselijke dingen.. :(

Verder kan ik echt om alles huilen. Sverre stootte net zijn hoofd, moest huilen en ja hoor, mama huilt keihard mee. Als Alex er was had ik vast hem de schuld gegeven. :oops: Pfff.. Nog even doorzetten maar. En dan gaat het hopelijk weer beter.

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Kar, gelukkig zit je op Cp in aparte huisjes.
    Hoop dat Erperheide veel goed maakt, dat is echt super!
    Balen dat ze die uitslag van de MRI zomaar hebben verplaatst zeg, pffffff
    En meis jouw tijd komt ook nog, eerst zorgen dat je alles zelf weer aan kan.
    Doorzetten he en ook jij bent de moeite waard, hoofd omhoog hoor

Jody, hoop dat Owen die verkoudheid snel kwijt is, lijkt mij ook niet echt goed als hij het al zo lang is
    En lekker toch dat Mick nog zo slaapt!
    Ben je al tante?

Tantan, kruip je voor de laatste dagen van deze maand dan in je bed en kom er maar niet meer uit ;)
    Wat een maand heb je achter de rug zeg.

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Jeetje balen kar :( hoop dat je snel weer beter voelt. Vervelend dat die uitslag ook is verschoven.

Tanya! Niet meer bewegen hoor :) Wat rot zeg zeker je keyboard :S

Moon ook hier gefeliciteerd!

11. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

Kar, klote meid dat je je zo voelt. Afkicken is ook niet leuk en alex moet er maar begrip voor hebben, vind ik!
    Ik vind het wel superknap dat je jezelf naar de sportschool hebt kunnen slepen, dat blijft mij maar niet lukken, terwijl ik het hard nodig heb!
    En meis, je mag best effe jaloers zijn hoor, maar verlies niet uit ogen wat je allemaal wel bereikt hebt en kan. Je bent echt niet minder dan de rest....
    Sjips dat die uitslag nu weer verzet is, ik duim voor je voor maandag......
    knuffie van twinny

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen,

Bedankt voor de lieve woorden iedereen. :D (Maar die verdien ik niet echt hoor... ;))

Twinny, hoe is het met jou? En je werk? Wat een rare buurvrouw heb jij trouwens zeg. Hoe haalt ze het in haar hoofd Zoë te verbieden te spelen (of zo goed als verbieden dan, door te klagen bij jou.)! :confused:

Monique, ben je al helemaal gewend aan het idee van de zwangerschap?! Spannend he? Is het nu anders spannend dan de eerste keer?

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Mijn moeder kreeg vanochtend een telefoontje van mijn oom dat het nu echt slecht gaat met mijn oma. :( Dus die is daar nu naartoe. Ze heeft het nog lang volgehouden, en ook relatief gezond en 'vrolijk'. Ze werd alleen de laatste dagen toch bang. Zielig hoor.

14. Niet meer actief

JAWEL!
    Sterkte met je oma! *KNUFFEL*

15. Niet meer actief

Hier eindelijk eens goed nieuws. Mannetje voor PC is langsgeweest vanmorgen en hij zei dat het waarschijnlijk niet schoon te maken was omdat het overal in zat. Hij heeft het toetsenbord eruit gehaald (wat tot mijn verbazing echt heel makkelijk ging) en nu zijn we van alle problemen zoals vastgelopen toetsen en moeilijk kunnen typen af. gelukkig hadden we dat USB-toetsenbord nog, dus we kunnen gewoon typen. Marc had al op internet gekeken voor een nieuw toetsenbord en die zou €69,- kosten. Dus het valt allemaal wel mee, PC doet het weer gewoon helemaal normaal, we kunnen weer fatsoenlijk typen en de kosten vallen ook nog mee. Maar ik ga dus nooit meer iets drinken bij de laptop, dat snap je wel ;)
    Gisteren hebben we de oude videocamera van mijn broer gekregen, dus we kunnen ook weer filmen, wat ook heel geweldig is! Dus al met al toch ook wel positieve dingetjes nu deze maand. Ook niet te vergeten dat Ruben vannacht weer doorgeslapen heeft van 20 tot half 8 vanmorgen, dus ook dàt zat mee :)

16. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Natuurlijk verdien jij lieve woorden Kar!
    En is nog steeds gek idee dat ik weer zwanger ben, voelt wel heel anders dan bij Mirthe.
    Toen stond de wereld echt even stil en had ik zoiets van en nu?
    Nu is er ook wel spanning maar dat is meer of alles goed bljift gaan.
    Bij Mirthe was er ook nog de spanning van oh mijn god, kan ik dit wel en hoe moet het allemaal

Hoe is het nou met je oma?

Tantan, yeah eindelijk weer eens wat positiefs!
    Toch nog een goede afsluiter van de maand

17. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Tanya, eindelijk ook goed nieuws! Joepie! :D

Monique, ik wilde nog even zeggen dat ik die foto's van Mirthe op haar Hyves zo geweldig vond! Al die koppies op een rij van elke maand! :D Je kunt zo goed zien dat ze bij haar geboorte al gewoon dit meisje was. (Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel hoop ik. ;))

Nog geen nieuws van oma. Ik zal zo eens bellen. Want mijn ouders hebben Pepper ook mee, omdat Alex en Sverre een nachtje bij zijn ouders logeren. Ik heb dus het rijk alleen!
    Kan ik mooi even gaan sporten straks, en aan mijn proefschrift werken. En... uitslapen! :D :D :D Maar ik moet dus even weten van mijn vader of en wanneer Pepper weer thuis komt.

Gedoe allemaal. Ik voel me heel verdrietig ook. En heel alleen. Straks gaat ze dood, zit mijn moeder in Rozendaal en Alex & Sverre in Den Bosch... :( :(

18. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Kar: tuurlijk verdien jij lieve woorden. Ook lief dat je naar mij vraagt. Het gaat nog altijd op en neer, maar we komen er wel! Het werk is in iedergeval leuk en nu ik wat minder uren werk, gaat dat ook prima!

Tan: heerlijk ook ff wat positiefs op jou pad, verdien je ook meid

Monique: ook bij een tweede vrees ik dat ik me naast zorgen over het goed gaan, ook zorgen zal maken of ik het wel kan! Maar tja, je hebt je handen natuurlijk ook vol aan die andere, dus minder tijd om overal bij stil te staan natuurlijk!

twinny

19. Niet meer actief

Karlijn Hoe is het met jou? En je oma?

Hier weer een klaarwakkere Ruben...:( Ik lag net een uur op bed (maar sliep nog niet) toen hij begon met huilen. Dus ik er weer naast gaan zitten, maar dat pikte hij natuurlijk niet. Elke keer als ik hem weer terug legde omdat hij weer stond te springen in bed was het luid protest. Na een half uur heb ik het opgegeven en hem mee naar beneden genomen. Zal vast wel niet goed zijn, maar ik weet het ook niet meer wat ik nou moet doen. Ik heb een keer 2 uur naast zijn bed gezeten, en toen was hij nog aan het huilen en protesteren. Het enige wat ik eraan overhield was enorme rugpijn en ijskoude voeten (ondanks sokken en pantoffels). Ik hoop zo dat deze fase snel overgaat, dat zijn laatste 2 hoektanden er snel door zijn (1tje staat echt op doorbreken en de andere is alleen nog maar een rode bobbel). Zo heel af en toe slaapt hij wel een hele nacht door. Ook erg vermoeiend, want dan weet je ineens weer wat het was, doorslapen. Ik merk gewoon dat het me erg opbreekt nu. Ook al doen Marc het om en om sinds deze week, ik merk dat ik al te moe ben. Sorry voor mijn geklaag hier, maar ik ben gewoon een beetje ten einde raad. Ik weet ook gewoon niet meer wat het beste is. De een zegt laten liggen en laten huilen, de ander zegt ernaast gaan zitten, een volgende zegt meteen eruit halen, en een ander zegt weer wat anders. Ik luister maar naar mijn eigen gevoel denk ik. Ik probeer het doen wat me het beste lijkt en ik kan alleen maar hopen dat alle tanden snel door zijn en dat dàt de oorzaak was. Marc opperde al om hem weer een nachtje uit logeren te doen, maar ik vind dat ik dat niet kan maken naar diegene toe waar hij dan zou slapen. Maar misschien moet ik het toch maar eens gaan overwegen. Aan een keikapotte moeder heeft Ruben natuurlijk ook niets...

Ik ga maar Paul de Leeuw kijken, die zendt de hele nacht uit, heb ik weer mazzel mee ;)

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoi Tan,

Ik ben in slaap gestoord met Paul. Hele sjaggie Roen nu.

Wat het slapen betreft. Meid 't komt goed en luister echt naar je gevoel en naar Ruben. Jij hoort 't beste of ie echt wat mankeerd of zich gewoon alleen voelt of honger heeft of boos is of dat er stiekum helemaal niks is. Bij ons duurde die fase een paar maanden helaas maar hij begint nu over te gaan. Wij merkte met die tandjes dat Rianne stopte met eten en dus wakker werd van de honger (ook niet altijd hoor). Dus die krijgt soms snachts nog wat te eten. Dat is iets wat wij nu aan 't afwennen zijn. Ik hoor t wel vaak trouwens dat de kids slecht slapen van deze leeftijd.

Hoe is 't met de andere dames?

Share This Page