Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo,

Tanya jeetje wat een ellende met Ruben weer.. :( Nu wilde Sverre gisteravond ook niet slapen dus wie weet zit er storm ofzo aan te komen? Was het wel gezellig bij Melanie?

Marloes veel plezier bij de VK!

Femke he bah.. :( Had zo gehoopt dat het je mee zou zitten nu. Gelukkig is je hoofdpijn iets minder. Sterkte nogmaals.

Twinny bij Sverre is het overgaan op 1 slaapje voornamelijk door het KDV 'gepusht'. Hij slaapt nu meestal van 12-14, soms gaat hij er iets eerder in (zoals vanochtend) en soms iets later. Maar hij slaapt dan zo'n 2-2.5 uur. Langer mag van mij dus ook echt niet. Misschien moet je gewoon proberen op de momenten dat Zoë aangeeft dat ze slaap heeft haar af te leiden - boodschappen gaan doen, buiten wandelen/fietsen, naar de kinderboerderij etc. En zo telkens een stukje rekken. Tot ze op 1 slaapje uit komt. Maar mijn ervaring is ook dat kindjes het zelf aangeven hoor. Sverre heeft er erg lang over gedaan om van 2 naar 1 slaapje te gaan.

Alex vond 't prima gistermiddag dat Sverre om 15:00 nog sliep, ik niet. En gisteravond weigerde hij dus om 19:15 naar bed te gaan. :( Uiteindelijk zijn mijn ouders nog langs gekomen - m'n moeder belde net toen Sverre naar beneden werd gedragen door Alex, zij helemaal blij dus meteen in de auto gesprongen. ;) En toen wist Sverre natuurlijk zeker dat hij gelijk had dat hij niet wilde slapen! ;) :D Ach, het was 21:00 toen hij na een kwartier krijsen ging slapen. Valt wel mee dus.

Hij begint alleen weer vroeger wakker te worden. Jammer hoor, het was half 8 en nu hebben we geluk als hij 7 uur haalt.

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Mijn hoofdpijn is er nog, maar kan ik onder controle houden met paracetamol. De duizeligheid lijkt ein-de-lijk ietsje minder te worden. En mijn humeur lijkt te stabiliseren.

Pfff... als het goed is worden we (Alex) dus NU gebeld over die MRI. Toch best spannend merk ik. Kan me niet echt concentreren hier op mijn werk...
    Bij meer nieuws laat ik het weten.

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    En kar, is er al meer nieuws?

twinny

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Monique: ze is inderdaad een schat van een meis, maar tis mijn eigen onzekerheid die het soms zo moeilijk maakt. Beter gezegd, ik maak het mezelf gewoon af en toe onnodig moeilijk, helaas!

En ze stapt nog altijd heerlijk en is verschrikkelijk beledigd als ze niet (verder) mag stappen, omdat we bijvoorbeeld bij de auto zijn ofzo, hihihi! Wordt ze helemaal driftig, maar leg het haar dan uit en dan trekt ze redelijk snel weer bij, gelukkig!

twinny

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    :evil: ZE HEBBEN ONS GEWOON NIET GEBELD! :evil:
    Alex is nu onderweg om mij op te halen hier, dus die gaat morgen zelf wel even bellen.

%^#(*!#%$#)#*!

6. Niet meer actief

Jeetje! :confused: :confused: :confused:

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja belachelijk toch?! Blijf je daar de hele middag voor thuis.. :( Er stond in de brief dat als ze ons niet konden bereiken tussen 12 en 14, dat ze dan later op de middag zouden proberen. Pfff..

Echt belachelijk. Moet je hen horen als wíj niet komen opdagen op een afspraak! :x

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    (Ik had mijn telefoon niet bij me dus kon je niet sms-en Tanya! En bij thuiskomst bleek hij leeg en mijn oplader ligt op mijn werk. :( Zucht. Ik had mijn sleutels ook al vergeten vandaag. Gaat lekker. ;))

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Tjee Kar! Ik hoop dat Alex ze morgen ff flink de waarheid verteld als hij belt! Jullie zitten al zolang in afwachting, dat doe je toch niet! En het is druk vind ik echt geen excuus hoor, ze hebben het al een keer verplaatst!

Twinny

10. Niet meer actief

Karlijn, weet je al iets?

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nou, ze hebben om half 7 eindelijk gebeld!

En Sverre is helemaal in orde! :D Ze hebben geen afwijkingen gevonden in zijn hersenen en ook niet in de zenuwen. Dus er is niets beschadigd o.i.d., wat betekent dat het niet door de bevalling komt.

Sverre heeft waarschijnlijk wel 'een' Horner, maar geen Syndroom van Horner. Dat is op zich goed nieuws, want hij kán er overheen groeien. De pupilverschillen blijven, maar het hangende ooglid en de 'starheid' van zijn oog kunnen nog sterk verbeteren.

We moeten nu wel gaan afplakken, vanaf maandag. Elke dag een ander oog, van opstaan tot naar bed 's avonds. Dus een lui oog behandeling. 2 weken lang, kijken wat het effect is, en dan terug naar de orthoptist hier in Assen.

De neuroloog wil hem nog wel een keertje zien over 2-3 maanden maar denkt dat hij daarna niet meer bij de neurologie poli hoeft te komen. :D :D

Alex heeft overigens ook die verschillende pupillen, en zijn vader ook. Dus 't is waarschijnlijk een erfelijke variant van Horner.

Ik ben zoooo opgelucht! :D Mijn kleine ventje is in orde! En met een lui oog kunnen we wel leven! :D

12. Niet meer actief

:D \:D/ :whistle: :thumup: =D> :thumup:

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ben ook zo blij dat er niets bij de bevalling is gebeurd ofzo.. Daar voelde ik me zo schuldig over. :oops: Het was al vrij moeizaam omdat mijn lichaam blijkbaar uit zichzelf niet snapte wat er gebeuren moest, maar als 't dan ook nog iets bij hem kapot zou hebben gemaakt.. Brr.

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Kar, super nieuws!

Ben benieuwd wat het resultaat van het afplakken zal zijn.

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goed nieuws Kar!

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    O kar wat ontzettend fijn dit goede bericht. Nou afplakken dan maar, wordt ie een klein piraatje, hihi.....

twinny

17. Niet meer actief

Ruben heeft al 2 nachten doorgeslapen! :whistle: \:D/
    (alleen voelt zijn moeder zich hondsberoerd nu... :( )

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    o Tan, heerlijk. Heb jij dan ook een beetje geslapen?

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Goed nieuws voor je kleine man.
    En met een lui oog is idd goed te leven zegt deze ervaringsdeskundige

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen!

Tanya, waarom voel jij je zo beroerd? Heb je zelf slecht geslapen of komt het door iets anders? Sterkte in ieder geval!

Nog steeds opgelucht en blij hier. :D Zie wel op tegen het afplakken, maar ook dat komt vast wel goed. Zal een foto maken als hij zo'n sticker op heeft, en hier laten zien. ;)

Wij zijn trouwens nu definitief 'begonnen' voor een tweede. :) Het voelt heel anders dan met Sverre.. Op de een of andere manier vind ik het zelfs spannender!

Deel Deze Pagina