Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Femke Wat een supernieuws! \:D/ :thumup: =D> :whistle: Ik bedoelde ook eigenlijk je operatie en niet je biopt, sorry... :oops:

Karlijn Leuke cadeautjes! (foto! ;))

Koeky Veel plezier met zijn allen op Center Parcs! Hebben jullie allemaal verschillende huisjes of meerdere gezinnen in 1 huisje?

Vannacht ging Ruben pas om 6.15 uur slapen om om 8 uur weer te gaan staan springen in zijn bed. Ach, ik hoop dat het weer snel overgaat. Vannacht kan ik in ieder geval slapen, want het is Marc zijn beurt om eruit te gaan ;) :)

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Femke, YES! Wat een goed nieuws! Ik ben er helemaal plaatsvervangend blij van!
    (Sorry dat ik er niet naar gevraagd had, was te druk met mezelf geloof ik.. :oops:)

Marloes Sverre ligt nu even te slapen, maar ik moest hem echt wegrukken bij zijn keukentje. :D Zo lief! Heb leuke foto's dus die zal ik binnenkort eens op Hyves zetten.

Tanya gelukkig dat jij vannacht kan slapen tenminste; en ook al is het een fase, 't blijft even doorbijten.

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Koeky en de rest die lekker naar CP gaan: veel plezier! :D Wordt vast een kippenhok met al die meiden en dreumesen. ;) Gezellig hoor.

Jody hoe is het met jou? En jouw oma? En met Owen's verkoudheid? Hoop dat 't goed met je gaat!

Hier zit ik volgens mij al weken in de lappenmand. :( Nu ben ik weer snotverkouden (en nog steeds misselijk en hoofdpijn en duizelig). Zucht.

4. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Kar, gecondoleerd met je oma.

Tan en Kar weer voor een brusje. Spannend hoor. Ik mis dat wel, heb schatten van kinderen, maar het zijn wel heel bijzondere tijden (hangend boven zo'n teststaafje, voelen of je al wat voelt enzo).

Kar, ik weet niet exact wat er was, maar fijn dat het goed is met Sverre. Ik begrijp dat je een tijdje in spanning hebt gezeten, maar de uitslag was goed. Fijn.

5. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    O ja, Femke, ik lees dat er bij jou ook goede berichtenm zijn. Ook dit heb ik niet helemaal gevolgd, maar aangezien ik op de rest reageer is het helemaal schandalig als ik jou nu niet feliciteer met het goede nieuws!

Hoe hebben jullie dreumesen Sinterklaas gevierd? Hier was het leuk, hoewel hij vandaag wel beetje onrustig was, dunne ontlasting had en uit zn doen was. Hij is helemaal wezenloos van zo'n speelgoedhondje, zo'n keffertje aan zo'n riempje waarvan je na 5 minuten al hoopt dat de batterij het begeeft. Haha, ach, voor nu laat ik de batterij nog even waar hij zit.

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Mamamarin, super meid!
    Wat zal dat een opluchting voor je zijn

Koek, wat toevallig wij zitten ook over 2 dagen op CP ;)
    (voor tantan, zitten elk in eigen huisje)

Tantan, wat vervelend dat Ruben weer besloten heeft dat doorslapen toch niets voor hem was, hoop dat hij het snel weer te pakken heeft

Kar, leuk dat Sverre zo blij was met zijn keuken.
    Hier waren we pas laat terug dus geen tijd voor Mirthe om te spelen en ze is ook beetje ziekjes dus die mag morgen op haar gemak kijken

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Femke, CP-en is centerparken ;).

Kar en Tan, sorry maar kep helemaal gemist dat jullie weer helemaal voor de 2e gingen. :) Hopen dat jullie snel zwanger zullen zijn!

8. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

KAr: gecondoleerd met je oma en veel sterkte bij de begrafenis morgen. Leuk dat Sverre zo gek is van zijn keukentje, ZoË speelt er op het kdv ook veel mee

Tan: balen dat ruben weer niet doorgeslapen heeft, hopelijk gaat het vlug weer wat beter.

FEmke: fijn dat de uitslag goed was, valt er gelukkig wat spanning van je af, denk ik...

Meiden in cp hoop dat jullie een heerlijke tijd hebben......

Marloes: hoe gaat het me je zwangere buik?

Hier eigenlijk geen sinterklaar gevierd, Zoë snapt het toch nog niet.

Verder gaat het wel goed. Gister zijn we opgestart voor een nieuw kindje. Nu tot vrijdag hormoontjes spuiten voor de eicel groei en dan zaterdag weer echo voor de meting. Even spannend dus nog, maar in het nieuwe jaar weten we meer!

twinny

9. Niet meer actief

Karlijn Heel veel sterkte vandaag met de crematie van je oma

Koeky, Marloes en anderen Heel veel plezier deze week op CP!

Twinny Owww wat spannend meid dat jullie ook weer begonnen zijn!

Hier nog steeds ziek, heb vanmorgen weer boven de WC gehangen (nee ben nog niet zwanger ;)). Helaas is Marc de hele dag in Vlissingen voor zijn werk dus ik sta er helaas alleen voor. Als Ruben vanmiddag op bed ligt ga ik denk ik ook even plat, het huishouden loopt (helaas) niet weg...

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Hoe gaat het ondertussen met je Tanya? Beetje opgeknapt?

Wij zijn niet mee naar cp. Op school kan ik geen vrij nemen naast de gewone vakanties. en center parcs is niet zo mijn ding.

Twinny, succes met de 1e behandeling weer. Na hoeveel behandelingen was je toen zwanger van Zoë?

11. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo,

Tanya veel beterschap! Ik kan me een beetje indenken hoe je je voelt al heb ik gelukkig nog niet overgegeven...

Marloes ik zie dat je 9 januari je echo hebt! :D Best snel! Zeker omdat december zo'n 'snelle' maand is. Wil je eigenlijk het geslacht weten?

Twinny jeetje wat spannend! Het lijkt me vreemd genoeg veel spannender om op jouw manier voor een tweede te gaan dan 'gewoon' met Alex te 'beginnen'... :oops: Raar eigenlijk toch?! Hou je ons op de hoogte?

Hier dus ook ziekig. :( Heeeeeeel moe, snipverkouden, misselijk.. Gelukkig kan ik morgen een beetje bijkomen.

De crematie vanochtend was precies goed, precies zoals oma het wilde. Sverre was gewoon mee en liep ook rond te rennen en te kletsen (schreeuwen :oops: ) maar iedereen behalve ik leek dat wel leuk te vinden. Oma wilde hem en Hugo er ook persé bij hebben, dat was een van haar laatste verzoeken.

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Nu nog positief nieuws: MIJN PROEFSCHRIFT IS AF! :D :D :D Woooohoooo! Wat kleine dingetjes controleren en afmaken en dan kan het naar de leescommissie... Ik vind het heel onwerkelijk. Maar wel leuk!

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    gfeliciteerd meis!
    Waar gaat het trouwens over?

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Het gaat over jaloezie en over hoe rivalen beoordeeld worden; en dan met name over onbewuste processen die daarin een rol spelen.

(Zie, ik kan 't in 1 zin samenvatten! Daar schrijf je dan 4.5 jaar aan! ;) )

15. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Kar: fijn dat de crematie voor je gevoel goed was, zoals ie moest zijn.
    Gaaf dat je je proefschrift af hebt, spannend meis als ie dadelijk naar de leescommissie gaat!
    Hoe is het gegaan met het piratenoog van Sverre? Liet ie de plakker een beetje zitten?

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte over onze pogingen. Heb nu al 3 spuitjes gezet en moet nog tot zaterdag, dan weer terug voor een echo en te kijken of er een eitje groeit etc. Bij Zoë was ik de 4e keer zwanger!

Dadelijk even mijn collega door de ochtend drukte heen helpen en dan naar de internist voor mijn schildklier. De rest van de dag lekker vrij. Zoë is op het kdv, dus even wat achterstallig poets en strijkwerk in halen en dan nog naar therapie. Hopelijk gaat het niet sneeuwen, anders moet ik met de trein gaan straks, want mijn koekblik vertrouw ik met glad/sneeuw weer niet hoor!

twinny

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Aaarrghh het is goed dat je het zegt Twinny! We zijn ALWEER vergeten Sverre's oog af te plakken, gisteren ook al. :( Morgen dus maar.

17. Niet meer actief

Kan je het niet alsnog doen vandaag Karlijn? Of moet je er echt meteen na het wakker worden mee beginnen? Heb je eigenlijk de BMR al gehaald?

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Super, Kar, dat het nu af is! Hopelijk is het helemaal in orde. Moet je het dan ook verdedigen? Ben je daarna dan gepromoveerd tot doctor?

ik wil heel graag weer weten of het een jongen of meisje is... voor vriendlief hoeft het eigenlijk niet zo...
    daarna mag iedereen het ook gewoon weten

19. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Ha marloes. Nog ff wachten dan en dan kun je het zien bij de 20wkn echo. Spannend hoor, wat zou je graag willen als je eerlijk bent?

San en ik hebben het er de laatste tijd ook wel eens over. Zou het voor een jochie wel leuk zijn, zo in zo'n meiden huis? MAar ach......als straks als het lukt, het maar gezond is! Maar een jochie zou ik wel leuk vinden, hihi....

twinny

20. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Tanya het moet echt van opstaan tot slapen gaan, dat afplakken. :( Dus morgen maar mee beginnen. En de BMR, dat zou eigenlijk ook morgen moeten. Probleem is dat Alex weg gaat naar 't Zuiden, en ik moet werken eigenlijk. Nu denk ik erover me ziek te melden en nog een dagje uit te zieken; dan zou 't dus kunnen.
    Pff ik word gewoon al moe door eraan te denken. ;)

Marloes ja, ik moet het verdedigen; 45 minuten lang! :confused: En dan mag ik mezelf dr. noemen ja! :D :D Best stoerrrrr. ;)

Twinny het voordeel is dat zo'n jochie natuurlijk niet beter weet of hij woont gewoon bij 3 vrouwen in huis! :D En 't maakt hem wel extra speciaal dan. ;)
    Jongens zijn echt superleuk!

Maar je hebt gelijk, als 't maar gezond is. Toen wij de uitslag van de MRI nog niet hadden besefte ik me weer hoe bijzonder het is als een kindje helemaal gezond en perfect wordt geboren...

Wij hebben vandaag een nieuwe wasmachine en wasdroger gekocht van onze eindejaarsuitkering - in 't voren dus. Heerlijk! En echt een superaanbieding ook nog. Ze brengen hem gelukkig ook naar de zolder toe.

Share This Page