Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Tanya, wauw, zou je schoonmoeder het dan echt gaan leren?! Lekker even tijd voor jezelf, fijn hoor! :D

Kirby, leuk om je weer te zien! Hoe is het met jullie? En ja, 200 euro voor zo'n super lief meisje valt wel mee.. Maar toch blijf ik vinden dat dit gewoon totaal vergoed zou moeten worden, hoe dan ook. Qua IVF is het dan wel weer een stuk beter geregeld dan bij ons.

Pff ik heb ook al email gekregen over dat onderzoek van nu.nl en telegraaf.nl.. :( 't Is geexplodeerd op internet lijkt wel - Google 't maar eens. 't Staat zelfs op de Volkskrant! :confused:

En het IS niet eens mijn onderzoek! Ik ben alleen naar mijn mening over dit 'fenomeen' gevraagd. :( Pfff... De reacties op Telegraaf.nl gingen gelukkig over de jongens die zo hufterig doen, niet allemaal over mij.. ;) Standaard opmerkingen als 'Betalen we daar belastinggeld voor' krijg je altijd. Dat went.

Oh, we hebben vanmiddag een nieuwe auto gekocht! :D :D Nou ja, we moeten hem stevig financieren hoor. :( Maar, 't is wel een erg mooie auto en supergeschikt voor een gezin. Dus, voorzichtig blij - we moeten nog toetsing bij BKR krijgen eerst.

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    wel stoer hoor Kar dat je na 4,5 jaar werk nu zelfs in al die rkanten genoemd wordt! Gaaf!

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Kar, met ons gaat alles goed, alleen het slapen nog steeds een pak minder...

Ja gelukkig zal IUI nu ook helemaal vergoed worden, nouja, op zo'n 30 euro na of zo.

Gefeliciteerd met je nieuwe auto en met je proefschrift nog!

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    He Kirby ik had zo gehoopt dat het slapen bij jullie ook weer beter zou gaan! :(

Monique sorry maar ik had jou nog helemaal geen welcome back gewenst! :oops: Sorry! Heb op je Hyves mooie foto's gezien van waterpret enzo! :D
    Hoe voel je je verder? Heb je veel last van kwaaltjes?

Hier was Sverre niet te genieten vandaag! :evil: Jeeeeeee wat was dat kereltje chagrijnig, hangerig en vooral ook mijn schaduw. Als dit geen sprong is... Pfff.

5. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Erperheide had idd een heel leuk zwembad!

Heb helaas sinds dit weekend weer de bekende misselijkheid, vandaag echt duidelijk aanwezig, blegh

En er is nog een 17 maandensprong, dus zou goed kunnen hoor.
    Hoop dat hij morgen weer zichzelf is

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Vandaag lekker vroeg, ben al vanaf 3uur wakker! Zoë ligt lekker te slapen hoor, maar San en ik zijn beide verkouden. En als San verkouden is gaat ze nog harder snurken, durf zelfs te zweren dat de babyfoon bij Zoë erop reageerde! Ben toen om 4u maar op de bank gaan liggen, maar dat vonden de katten ook leuk en zelfs spelen wilden ze en wuppies uit de kerstboom halen! Als ik de woonkamerdeur had open gelaten, dan hadden ze er alleen maar aan staan te krabben, was dus ook geen optie! Moet om 6u sowieso opstaan, ben me om 535u na nog niet geslapen te hebben, maar gaan wassen en aankleden! Hopelijk wil Zoë vanmiddag ff lekker dutten en dan doe ik zelf ook de oogjes nog wel ff dicht!

Kar: gaaf dat jullie nieuwe auto hebben en als je geen grote schulden hebt, sta je ook niet bij BKR geregistreerd volgens mij, dus zal wel goed komen. En tja........17mnd sprong is inderdaad een rottige sprong, ff je schaduw volhouden dan maar, hihi

Tan: fijn dat je schoonmoeder normaal kon doen en kadootje voor Ruben meegenomen had, waar hij wat aan heeft.

Monique: fijn dat het goed gaat, vervelend ff van je misselijkheid.......

Kirby: leuk je ook weer ff te zien. Kon me helemaal niet herinneren dat jullie ook IUI gedaan hadden. Pppffff......wij hebben het in België gedaan, maar ons Nederlandse ziekenfonds vergoede het gewoon allemaal......

Welk park is Erperheide? Of heet dat park ook zo?

Hoe reageerden jullie mupjes op de kerstversiering? Wij hadden samen met Zoë een boom gaan kopen en versierd toen zij in bedje lag het ;s middags. Ze vond het echt 3x niks dat haar woonkamer zo veranderd was! In de boom hangt een lijstje met een foto van haar eerste kerst, die vindt ze wel heel erg leuk, ze staat er steeds naar te wijzen en te roepen en dan rondjes te draaien, hahaha!

Zaterdag hebben we haar eerste echte dure schoenen gekocht, gelukkig kan ze er goed op lopen.....

Geven jullie kleintjes ook aan als ze naar bed willen? Zoë gaat naar het traphekje en roept open..... Als je dan vraagt wat ze wil gaan doen zegt ze: oo-ie slape...... zo lief!

Zo dadelijk de auto maar eens ontdooien en dan naar België....... ben benieuwd of er nu dan wel een folikel groeit!

twinny

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Twinny... we hebben nochtans nog samen geschreven op het IUI topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen, samen met Minou (die nu eindelijk ook zwanger is en een twin verwacht!).

Kar, helaas gaat het slapen hier nog niet beter... alhoewel afgelopen nacht weer een redelijke nacht was. Ik ga deze week eens naar de bib, kijken of ze Lekker slapen zonder huilen van Elizabeth Pantley hebben. Niet dat ik denk dat het gaat helpen hoor... Ana-Lucia is gewoon super leergierig en heel actief en daardoor raakt ze gewoon moeilijk weer in slaap 's nachts. Overdag slaat ze nu ook steeds meer haar middagdutje over, ze trekt het dan gewoon hoor... lekker vrolijk de hele dag door spelen. Ach, ik maak er mij niet druk om... ooit gaat ze wel weer lekker slapen :)

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    O kirby: dat kon ik me dus niet meer herinneren. Heb ook veel meer bij de julimama's geschreven toen :oops:

Monique: ze zag nu 1 eitje zitten, maar was nog klein. Ze hoopte dat het door ging groeien. Moet nu donderdag weer terug, wordt waarschijnlijk zaterdag insemineren.....

twinny

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo!

Twinny hier nog geen kerstversiering, dus ook nog geen reactie van Sverre. Ik denk ook niet dat er een boom komt, want ik raak nu al telkens half in paniek van alle hondeharen, vieze vingers etc. overal. :( Naalden erbij trek ik niet denk ik.. Dit heb ik anders nooit dus ik erger me dan ook zwaar aan mezelf. :( (Zou ik zwanger zijn?!)
    Maar, Sverre vindt kerstbomen wel heel 'Mooooiii'. En hij wijst alle ballen aan, en hij wilde de nepsneeuw in de boom bij de dealer zaterdag aaien, zo lief! 'Aaaiiii'. :D :D

Monique was helemaal kwijt dat jullie ook naar Erperheide gingen (wij dus ook half januari)! Weet ik een beetje wat ik kan verwachten. Nu nog een badpak kopen... ;)

Kirby gelukkig dat Ana-Lucia wel vrolijk is. En ze klinkt inderdaad als een kindje dat 's nachts alle indrukken moet verwerken. Ook wel weer schattig natuurlijk. Hoop dat ze het boek hebben en je er tips uit kan halen!
    Sverre was vannacht ook weer wakker maar ik heb niets gehoord. :oops: Ik slaap - ook vanwege een notoire snurker! ;) - met oordopjes in en was blijkbaar erg diep in slaap, meestal hoor ik hem toch echt wel als hij huilt..

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Vanavond kom ik op televisie! :confused: En ik ben ook al op de radio geweest vandaag. Ik word echt letterlijk plát gebeld door de pers. Allemaal vanwege dat stomme onderzoekje. :(

Ik vind wel leuk hoor, maar 't was natuurlijk leuker geweest als 't over mijn proefschrift zou gaan... :( Ach. Mijn ouders zijn supertrots! ;)

12. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nog eventjes dan: wanneer zouden jullie testen?! Ik heb ook buikpijntjes, en allerlei kwaaltjes die ik ook bij de zw. van Sverre had - ijskoud, chagrijnig, poetserig dus :)?).. Ik heb zelf de neiging eerder dan vrijdag te testen, maar kan dus ook maar zo ongesteld worden natuurlijk. Moeilijk.....

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Tjee Kar, want spannend. Wist niet dat jullie al begonnen waren, alleen dat jullie wel weer wilden. Maar tja, bij jullie hetero's is het natuurlijk makkelijker, hahahaha.....

Waar kom je op tv?

twinny

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kar, ik zou pas na je nod testen... als je dan niet ongesteld geworden bent, weet je misschien al een beetje, dat je kans hebt op een mooie posi test...

twinny: hopelijk maakt je eitje nog een mooie groeispurt..en gaat alles volgens plan. gekke vraag hoor... jij vertelde dat jullie nu weer dezelfde, anonieme donor hebben. Maar heb je dat al aan moeten geven toen je voor Zoë bezig was? Want de zaadjes van meneer de donor kunnen toch ook op raken?

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Toch mooi dat wij drietjes zo vanuit de vruchtbaarheidsbehandelingen een juli2007 mama zijn geworden he.
    En eindelijk topnieuuws bij Minou. Goed he.
    Jullie kunnen de meiden uit de vruchtbaarheidsbehandelingen trouwens terugvinden bij de walvissenmama's. o.a. lenneke, Elmo en Natas zitten daar.

Groetjes Femke

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Supergoed van jullie! :D

Twinny ik was op TVNoord; ik kwam maar 5-10 minuten in beeld en mocht maar weinig zeggen.. Maar 't was een heel avontuur. Zit nog dik in de schminck. ;)
    Sverre geeft trouwens echt niet zelf aan dat hij moet slapen hoor! We moeten hem er echt toe dwingen zowat. :( Hij gaat gewoon door als wij hem niet afremmen..

Sverre had heel lief 'Mama, mama!' geroepen toen hij mij op tv zag. En elke keer als ik even uit beeld verdween zei hij 'Weg!'(met een zachte g, net als papa).

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ja super he :)

Ik weet dat jullie bij de walvissenmama's schrijven, maar ik durf daar eigenlijk niet zo goed mee te schrijven, weet eigenlijk niet goed waarom.

18. Niet meer actief

Twinny Ik duim met je mee dat je eitje goed groeit! Ruben zijn reactie op de kerstversiering is dat hij de ballen uit de boom wil trekken...vanavond trok hij er 2 uit en smeet ze zo kapot voordat wij ook maar de kans hadden om ze af te pakken. En zoals je weet praat Ruben nog niet zo veel, dus geen woordelijke reactie op de kerstversiering en het naar bed gaan. Hij geeft, buiten het gapen om, niet aan dat hij naar bed wil

Karlijn Ik heb je gezien op TV! Wij zaten vanaf 23.20 naar TV-Noord te turen en ineens was je daar hihi. Wat zag je er mooi uit, zo helemaal opgemaakt! Ik zag wel dat je een beetje zenuwactig was omdat je zo aan je mouwen zat te frunniken, maar ik vond het wel heel leuk om jou zo te zien! Ik neem daar mijn petje voor af, dat je dat zomaar durfde! =D> =D> =D>
    Ik zit trouwens met hetzelfde dilemma als jou qua testen...Bij Ruben testte ik 1 dag voor NOD positief. Nu wil ik echt wachten tot de NOD zelf want dat is 1e kerstdag...;)...(alhoewel...kerstavond zou ook mooi zijn... :-k ...;))

Ik ga slapen, morgen meer!

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Hier geen tv-noord, dus niet kunnen zien. Lijkt me inderdaad wel een hele ervaring. En lief dat Sverre je zo herkende op tv, hihi....

Ojee Tan, Ruben de boom al aan het afbreken, lol!

Marloes: we zijn inderdaad toen Zoë een paar weken oud was zaad gaan reserveren voor als we een tweede wilde hebben....

Hier testen in het nieuwe jaar, maar eerst moet dat eitje het doen, hihi.......

Ben ziek, heb de griep en barstende koppijn. Heb Zoë vanmorgen naar het kdv gebracht en het werk afgemeld. zoë was wel lief, sliep om 815u nog, nadat ze om 7u weer in slaap gevallen was. Gisteravond wilde ze nog niet meer voorgelezen worden, ze was zo moe. Ze ging direct vanuit de kinderstoel naar de trap toe. en huilend kwam ze me dan alsnog welterusten zeggen, maar meteen weer terug naar de trap. 4 minuten en ze was vertrokken, hihi........... Ze worden nu zo leuk als ze kunnen lopen en praten, kan er echt van genieten!

twinny

20. Niet meer actief

Twinny Beterschap!

Karlijn Is de rust weer een beetje terug gekeerd? Of wordt je nog steeds platgebeld door de pers?

Deel Deze Pagina