Wij doen dus maar geen kerstboom... Niet alleen vrees ik voor Sverre's onderzoekingsdrift, maar ook voor Pepper's baldadigheid! Die laat die boom echt niet met rust.. Ach, wie weet volgend jaar, dan is iedereen weer een jaartje ouder ..
Jekkia, hoop dat Raven weer snel gaat slapen (wat is dat toch met die kids?) Wat balen zeg dat Ivo weg is met de feestdagen Hoe is het gegaan met je spiraaltje zetten Koek, zit Ri al boven in de boom Hier probeerd ze af en toe maar als ik nee zeg blijft ze er keurig af Heb bij Mirthe BI gehad, maar na de bevalling meteen weg Tot nu toe (even afkloppen) ook nog geen last Kar, ik ben bij Mirthe de eerste 16 weken strontmisselijk geweest. Zag daarom ook heel erg tegen een nieuwe zwangerschap op. Nou is het wat later begonnen, maar weet er wel beter mee om te gaan (ervaring he ) Heb de granules van VSM vanmorgen gehaald en net genomen, en jaaaaaaa ze slaan weer aan. Ben ook heel nieuwsgierig naar het geslacht, hubbie wil zo graag een jongen (maar als het een meisje als Mirthe werd dan mocht het ook van hem), zelf denk ik nou een meisje Jammer van je test Ik zou even je bloeddruk en suiker en ijzer laten testen
Ze heeft er niet meer aangezeten Maar voor hoelang Ik dacht ook dat je alleen maar last had van BI tijdens zwangerschappen aangezien 't te maken heeft met banden die door hormonen losser worden enzo. Snap er niks van. Binnenkort maar eens de HA bellen.
Nou het zal mij verbazen als ik niet ongesteld word.. Ik heb me toch een PMS volgens mij! Ik voel me echt beroerd door die buikpijn en boze/verdrietige buien. Nog 1 dagje werken en dan... vakantie! Ik ben er ook echt aan toe. 2 weken niets doen! Heerlijk.
Zwanger nee. Ik ben nog niet toe aan een 2e. Ja bij vlagen vooral als ik jullie dan zo zie keuvelen en de spanning van een testje doen. Maar ik zou 't dan niet voor de juiste redenen doen. En dat moet wel. En dan zou er hier iets moeten gebeuren verbouwen of verhuizen. Nee ben er nog lang niet uit. hahaha De boom ja die staat nog alleen die bal heeft 't moeten ontgelden. Was een beertje dus 't geeft niet maar toch. De rest blijft tot nu toe veilig. Nou maar hopen dat 't snel doorzet dan. Kan je daarna weer aan de klus.
Ha meiden KAr: balen van je test, ff afwachten dan maar en als niet dan weer lekker proberen toch! KOeky: kan me voorstellen dat je moe bent, kan gelukkig niet meepraten over een niet slapend kind, denk dat ik volkomen door zou draaie want heb me slaap echt nodig, ppffff..... Vind wel "grappig" dat jullie kids aan de boom komen. Zoë is tijdens het spelen ff met haar schoudertjes/nekje aan de boom blijven hangen en vond het heel grappig. Ze mag van ons niet aan de boom, maar heeft het nog niet geprobeerd. Gelukkig luisterd ze echt heel goed tot nu toe, want bij alles wat ze niet mag zeggen we "boos" nee en dan blijft ze er van af! Ze heeft trouwens een kerststal van My Little People en daar mag ze lekker mee spelen...... Zo ga nu maar weer naar België. Als ik het voor mezelf moet zeggen, dan is me eisprong al geweest hoor. Ik ga altijd uit van mijn afscheiding en die heeft het echt al aangegeven. Laat me dadelijk benieuwen, maar vrees het "ergste"............ Hopelijk kunnen we dan wel volgende ronde opstarten, want zal dan ongi worden rond de jaarwisseling en moet voor het opstarten weer gaan voor een echo of er geen cystes zijn. Weet niet wanneer ze daar weer beginnen met werken.......! Duimen meiden! twinny
Hier geen kerstboom, die zou het toch niet overleven met ons katertje en Ana-Lucia beseft het nog niet echt volgens mij, volgend jaar komt er wel een! Kar, hoe voel je je? Twinny, jij gaat vast aan de andere kant van België naar de gyn, dus ik kan niks zeggen over het werken tussen Kerst en nieuw. Waar ik woon, nemen ze geen vakantie en doen dus gewoon verder met alle behandelingen.
Goedemorgen, Twinny, he bah dat zou vervelend zijn, als je je ei al gehad hebt! Ik hoop het niet voor je. Sterkte zo meteen! Koeky, heb je al gebeld met de HA over je klachten? Wel op tijd bij zijn denk ik. Wellicht kan fysio helpen? Of rugspieren versterken? Denk dat Rianne de boom nu wel met rust zal laten, de nieuwigheid is eraf natuurlijk.. Alhoewel, in een onbewaakt ogenblik.. Ik voel me nog hetzelfde. Misselijk vanochtend, maar kan ook van de honger komen. Ik heb ook telkens de hik. Zal zo even de huisarts bellen om een afspraak te maken, en dan zal ik wel bloed kunnen gaan prikken morgen ofzo. Ik laat ook even op B12 testen. (Als ik dat voor elkaar krijg.. ) Fijne dag allemaal!
Kar... misselijk... hmm, ben benieuwd, wanneer ga je weer testen als je niet ongi wordt? Nou, ik ben in elk geval klaarwakker nu, ik kreeg net telefoon van mijn paps. Ik krijg er op 20 juli een broertje of zusje bij! Ben er echt blij mee
Twinny Weet je al iets? Heb je de echo al gehad? Ik las net op de hyves van Kim (waar ik haar nog even sterkte wilde wensen met de laatste loodjes van de zwangerschap), dat ze vannacht (?) bevallen is van een meisje met de hele mooie naam Hayley Noelle! Wauw!
Kirby Wauw! Een broertje of zusje erbij! Gefeliciteerd! Karlijn Ik denk nog steeds dat je zwanger bent, net zoals jij dat van mij denkt! Ook ik ben al dagen misselijk, en heb vanmorgen weer heel fijn met de WC-pot geknuffeld, terwijl Ruben stond te krijsen in de box...weet ik meteen wat me te wachten staat als ik straks zwanger ben . Ook heb ik al sinds de eisprong "last" van mijn buik, beetje kramperig gevoel maar ook weer net niet, en ook best wel erge rugpijn die heel laag zit (SI gewricht), Tygo is weer superaanhankelijk en vraagt veel aandacht (kan ook zijn dat er slecht weer aankomt, hij voelt dat toch aan) We zullen het wel zien volgende week.
Koeky Zijn al ej ballen nog heel? Heb je de HA al gebeld voor je klachten? Ruben trekt dus hier de ballen uit de boom, nadat hij de 1e dagen de kerstboom deed bekogelen ( ) met zijn speelgoed... . Hij komt nu wel telkens de ballen netjes naar ons brengen en afgeven. Maar zo heel af en toe gooit hij ze naar ons (wederom ) en tja, ik kan niet goed vangen... Tygo en de katten blijven van de boom af. Alleen het 1e jaar (dus 11 jaar en 6 jaar geleden ) zaten ze er heel even aan. Maar nu laten we de boom eerst een uurtje of 2 kaal in de woonkamer staan zodat ze kunnen snuffelen en ruiken wat ze willen. Dan tuigen we (correctie ik, want Marc heeft er een hekel aan) hem op en dan talen ze er niet meer naar.
Tanya en Kar, het blijft toch wel spannend bij jullie hoor. Ben benieuwd of er een zwangere bij zit! Tanya: heb jij de box nog staan? Dat Ruben daar nog in wil! Zoë laat de boom echt gewoon met rust, ze heeft er zeker wel notie van, want ze vindt hem heel oooooiiiiii, hihihi! Onze katten laten hem ook staan, dat scheelt weer! Kirby: gaaf dat je er een broertje of zusje bij krijgt. Wordt ana-lucia al tante, leuk! Heb je nog zo'n jonge moeder? Wat een gaven naam heeft kim verzonnen. Was ze dan al uitgeteld? Hopelijk is alles goed gegaan, zal dadelijk ff rondspeuren of ik iets kan vinden. Bedankt voor het vertellen van het nieuws..... Ei was nog niet gesprongen. in het weekend voeren ze geen inseminaties meer uit, wordt dus morgen. Vanavond pregnyl injectie........ Bij Zoë was het ook raak toen we het meteen de dag erna deden, vind het dus niet erg! Gelukkig kon Zoë nog terecht op het kdv morgen middag. We hadden haar eigenlijk afgemeld, omdat we morgenvroeg moeten afzwemmen: teddybeer brons, hahaha! Maar morgen middag gaat ze dus wel, ligt wel zo rustig lol! Ga nu ff opruimen en dan naar therapie..... grtjs TWinny
Twinny, dit wordt een kindje van mijn paps en zijn vriendin, mijn ouders zijn al 20 jaar uit elkaar. Paps is 48, zijn vriendin bijna 34. 't Is trouwens net omgekeerd, Ana-Lucia krijgt er nog een tante of oom bij
Jazeker staat de box hier nog. Het is superhandig ivm Tygo, zo kan ik bijvoorbeeld even naar boven als ze beide beneden zijn. En Ruben vindt het absoluut niet erg om in de box te spelen. Lijkt op zijn mama, ik vond het ook heerlijk en heb er ook heel lang ingezeten. En hij staat hier ook niet in de weg, plus het feit dat hij het leuk vind en hij het handig vind heeft ons doen besluiten om hem niet weg te doen. Lig ze morgen ! KirbyDan was jouw paps ook jong toen hij jou kreeg (23?)
Kar, wat zei de Ha, heb je een afspraak? Tantan, ook al zwangerverschijnselen, zou toch wel heel gaaf zijn als jullie beide zwanger zijn! Twinny, gaat spannend worden dus, veel succes morgen! Hier staat de kerstboom nog keurig, af en toe een nee en het gaat prima. Box is hier weg, daar wou ze al een hele tijd niet meer in