Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique27

    Monique27 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    2.095
    27
    48
    Gemert
    @Tantan, so meid dat is niet niks
    helpen de pijnstillers een beetje?

    @Twinny, ook jij succes met je rug en fijne vakantie!

    @Lexi, welcome back !

    Hier gaat het zijn gangetje en hoort het misselijk zijn weer gewoon bij mijn leven.
    Je went er aan, maar leuk is anders
    Met Mirthe gaat alles weer beter, ze hangt niet meer zo en ook het mopperen is ver weg.
     
  2. Zanoni

    Zanoni Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.646
    0
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Twinny, nee Elise wordt niet wakker, als die echt slaapt dan wordt ze nergens van wakker. Helaas slaapt ze in het begin van haar nacht wel erg licht en dan kan naar het toilet gaan al ervoor zorgen dat ze klaar wakker is.
    Succes bij de fysio, hoop dat het gaat helpen!

    Moon, gelukkig gaat het weer beter met Mirthe!

    Karlijn, geweldig is die sjieke kleding voor jongens he! Ik heb het nu ook in een mini uitvoering. ben zo benieuwd hoe het Dante gaat staan! Hier nog geen problemen met vlekken dus hij kan het mooi 2 dagen aan ;) :D
     
  3. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hihihi, ja die tijd herinner ik me ook nog - vaag ;). Toen ze alles nog 2 dagen aan konden.. En broekjes zelfs nog vaker soms! :D
    Maak je een foto van Dante?!

    Monique als je in de sprongetjes 'gelooft' zou je denken dat Mirthe daar dus nu doorheen is. Joepie, de laatste! :D
    Nu begint gewoon de peuterpuberteit - non-stop zeuren en mopperen en NEEEEE! ;)
     
  4. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sverre heeft hier trouwens een nieuw trucje geleerd om papa en mama naar boven te krijgen als hij niet wil slapen. Hij gooit zijn tuttel uit bed (z'n lievelingsknuffeltje) en roept dan heel hard 'Oh nee!' En 'Oh-oh!' En 'Tuttel! Weg!'.

    Tot je naar boven gaat om hem zijn tuttel terug te geven. :( En dan pakt hij je natuurlijk meteen in. ;)

    Ik vind het super grappig en heel geslepen van hem.. Ik trap er ook elke keer in. :) Ook omdat hij echt gaat huilen als je niet gaat 'helpen'.
     
  5. Zanoni

    Zanoni Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.646
    0
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Karlijn, dat is heel slim van Sverre!


    Even kijken of de foto lukt
    [​IMG]
     
  6. Zanoni

    Zanoni Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.646
    0
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Deze is niet zo scherp

    [​IMG]
     
  7. Niet meer actief

    Karlijn Wat geslepen van Sverre! Hahahha

    Over sprongetjes gesproken, er is een leuke discussei aan de gang op http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 , misschien kunnen we die hier ook wel voeren. Dus...wie gelooft er in sprongetjes en wie niet?

    Zanoni Dus Elise slaapt ook zo licht? Nog meer dreumessen hier? Ruben namelijk ook. als wij net op bed liggen en ik hoest bijvoorbeeld even, dan is hij wakker.

    Ik heb vannacht klote geslapen, omdraaien was een ramp! Vanmorgen heb ik ook huilend staan douchen, alles deed zo'n zeer! En Marc moest me afdrogen, kon het zelf gewoon niet... :cry: . Over een half uurtje vertrekken we richting zeeland, ons kleine manneke ophalen! :whistle:
     
  8. Niet meer actief

    Ahhh wat een leuke lieve foto's!
     
  9. Zanoni

    Zanoni Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.646
    0
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    ik toch bezig ben, even showen ;) :)

    [​IMG]
     
  10. Zanoni

    Zanoni Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.646
    0
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
  11. Zanoni

    Zanoni Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.646
    0
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
  12. Zanoni

    Zanoni Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.646
    0
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Balen dat het nog zo slecht gaat Tanya.

    Veel plezier met het ophalen van Ruben!
     
  13. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Tjee zanoni wat heb jij een mooie kids zeg! En wat heeft Elise al mooi lang haar........

    ben maar trots hoor, dat begrijp ik helemaal!

    twinny
     
  14. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Tanya je bent nu vast weer bij Ruben! Was hij blij jullie weer te zien?! Vast wel, en anders jij wel volgens mij! :D
    Het lijkt altijd zo lekker, 't idee van geen dreumes om je heen. Maar je mist ze zooooo enorm he?!

    Zanoni wat is Dante al groot! :confused: En echt zo'n wijs, serieus manneke! En Elise, WOW! :D Prachtige haren inderdaad, maar gewoon helemaal een mooi meisje. Groot gelijk dat je trots bent.

    Ik word volgens mij weer ziek. :( Hoofdpijn, keelpijn, volle neus.. Pff 't lijkt gewoon alsof de ene verkhoudheid over gaat in de volgende.

    Was net even in de supermarkt - nog niet eens voor 'kerstboodschappen' maar jeetje wat een drukte. En iedereen is dan ook zo heerlijk chagrijnig. :( Waardoor ik het dus ook word. ;) Morgen maar samen met Alex boodschappen doen, die houdt mij meestal rustig.
     
  15. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hey meiden,

    even tussen door: dat je kan zien hoe vaak een bepaalde naam is uitgegeven in een bepaald jaar wist ik al, maar kan je ook zien hoeveel kindjes er geboren zijn op dezelfde datum?
     
  16. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi Jody, ik zou het eigenlijk niet weten. Niet in die documenten die ik had gevonden, maar misschien wel op de site van de SVB?
     
  17. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Was ik aan het kijken, maar kan niet de juiste pagina vinden. Ga het nog even proberen.
     
  18. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Het is ook moeilijk te vinden vond ik. :( Je moet kijken bij 'Kinderbijslag' en daar kun je dan verder klikken. Succes!
     
  19. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zanoni: mooie kindjes hoor, ik ben ERG jaloers op al dat haar van Elise...

    Kar: jij ook al van de ene verkoudheid in de andere? Hier nog zo een, en vooral nu lekker zonde van je vakantie he?

    Tan: ik hoop dat het gauw beter gaat met je rug zodat je je menneke weer kan knuffelen, want je door je man moeten laten afdrogen is geen pretje als het van de pijn is (voor de lol wel maar dat is helaas nu niet aan de orde).

    Elin is ook weer ziek, ze had de hele dag op het kdv niet geslapen van de keelpijn (denk ik) en het hoesten (weet ik zeker), ik had alleen na het kdv een afspraak geregeld bij de kapper en op weg terug daarvan zat ze in het fietsstoeltje te slapen. Dus haar maar op bed gelegd, ze was echt heel zielig. Ging elke keer ook beetje huilen als ze ging hoesten dus net nog een tijd met haar gezeten. Gelukkig slaapt ze nu weer, en ik hoop dat ze straks nog wel wat wil eten, want ook op het kdv had ze weinig gegeten.
    Hopelijk is het morgen weer over want ik wil graag dat ze gewoon naar het kdv kan, ik wil namelijk gaan lunchen met een paar vriendinnen nu ik vakantie heb. En de dag erna moeten we natuurlijk het halve land doorkachelen op weg naar mijn moeder voor het jaarlijkse kerstdiner. Maar als ze nog zo zielig/ziekig is (Elin dus, niet mijn moeder) dan slaapt ze wellicht in de auto ook nog even lekker en komen we fit in de achterhoek aan.

    Jullie nog leuke plannen voor de feestdagen?
     
  20. Koeky

    Koeky Fanatiek lid

    Hoi Lexi!

    Plannen nee niet echt ja bij me ouders en schoonouders.

    Tan ik hoop dat je rug snel overgaat :(.

    Kar, nee hoor niet ziek worden.

    Ben blij dat 't voorbij is people IK HEB VAKANTIE! WOEHOE!
     

Deel Deze Pagina