Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Tan, dear, je weet toch dat ik liever onzeker ben dan ongewenst? Dus dan vraag ik het maar even.
     
  2. Koeky

    Koeky Fanatiek lid

    :) waar is je avater nu van eigenlijk? moet ook wel ff wennen hoor geen shaun. :D Kep 't trouwens regelmatig op tv nu shaun hihi moet steeds aan je denken als ik 't liedje hoor hihi
     
  3. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ach ja t werd tijd voor wat anders he? Dus ik vond Little Miss Brainy wel een mooie, vooral omdat Elin dat soms ook is.
     
  4. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    wow, bijna een hele pagina bijlezen...

    Leuk, Lexi, dat je ook, al is het af en toe) mee komt kletsen. Gaat het al weer iets beter met Elin?

    Voor Tanya: ik geloof NIET in de sprongen

    Kar, succes morgen in de winkel... wij moeten ook nog...
     
  5. niva

    niva Fanatiek lid

    16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    goh grappig wat hier allemaal weer ineens terugkomt na al die tijd..vreemd, alsof mensen ineens allemaal weer een beetje tijd hebben,
    is deze leeftijd dan toch écht makkelijker ?

    Zanoni wat is Elise een mooie meid zeg, en jemug dat haar! Ze lijkt zó een jaar ouder alleen al door die bos prachtige haren

    Jody: Hoi :) *zwaai* Hoest met je prinsjes?
     
  6. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hey niva,

    Ja, heel goed hoor. Behalve dan dat ze ziek zijn.
    Vannacht weer maar 2 uur geslapen. Ik ben bang dat wij kerstavond in bed gaan beleven :) .
    Owen groeit heel goed en is een heel rustig en makkelijk mannetje. Ik ben gestopt met de bv (moet weer gaan werken :cry: ) en de fles vindt hij gelukkig prima.
    Mick heeft de buikgriep goed te pakken. Arm ventje. Er zijn dagen dat ie 4 keer in bad moet. Is trouwens ook best een uitdaging met een 2e erbij en zelf ook ziek zijn :( .
    Hoe is het met jullie?
    Het is een leuke leeftijd he?!

    Wat leuk om weer wat te lezen van de meiden die -tijdelijk- even weg waren!
    Hoe is het met de harde kern?
     
  7. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedenavond!

    Jody jeetje jij moet ook alweer aan 't werk! :confused: Owen is natuurlijk volgende week alweer 3 maanden. Wat zielig dat ze allebei ziek zijn, Mick dus nog steeds? :( Arm ventje. Geef hem maar een dikke knuffel van mij.

    Koeky ook vakantie! :D Lekker!

    Wij hebben 't winkelen overleefd. ;) Waren meteen vanochtend om half 9 gegaan nadat we Sverre op 't KDV hadden afgezet (waar hij vanmiddag met nog maar 1 ander kindje was! :confused:). DRUK! Niet normaal zeg.. Vanmiddag nog even kerstkleren voor mezelf weten te scoren, ook al zo druk natuurlijk.

    Verder heb ik nu 3 mogelijke data voor m'n promotie: 27 april, 14 mei en 18 juni. Andere dagen zijn of feestdagen, of m'n promotor kan niet. :( Erg ver weg dus nog.

    M'n moeder zat al te zeuren dat ze in juni wel op vakantie wilde. JA IK OOK! :evil: Maar dit lijkt me toch wel iets belangrijker. Ze deed ook al moeilijk in 2007 toen bleek dat Sverre in de zomervakantie geboren zou worden. :( Tss.
     
  8. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ook lekker van je moeder zeg...! Get your priorities straight zou ik zeggen. Dan ga je maar in september op vakantie toch?

    En shoppen in deze tijd, ik begin er niet aan. We hebben niks in huis maar eten toch de hele kerstdagen bij anderen, en kleren kopen kan ik toch niet want m'n geld is op, dus ik mijd de stad als de pest! Dapper dat je toch durfde te gaan!
     
  9. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    :D :D :D Kijk, dat bedoelde ik Lexi, heerlijk nuchter en recht-door-zee! ;)

    Dat heb ik dus ook wel tegen haar gehint.. maar ze hoopt toch dat het 14 mei wordt. Tja. :( Ze draait wel bij hoor, was bij Sverre ook zo.
     
  10. Koeky

    Koeky Fanatiek lid

     
  11. Niet meer actief

    LexWat mij betreft ben je hier gewenst hoor :D! Hoe is het met Elin? Nog ziek?

    KarlijnNou ja, rare ideeën heeft je moeder af en toe... Hoe is het met jou? Nog ziekjes? Enne, ik kan alle 3 de data dat je eventueel zou promoveren ;)

    KoekyWoeiiiiiii vakantie! Hoe lang heb je vakantie?

    Jody *zwaai* Hoe is het met je oma? En heb je een nichtje of neefje erbij gekregen? oei, beide mannetjes ziek, sterkte en beterschap!

    KerstVandaag geen plannen, heerlijk met zijn 3tjes. Morgen komt de hele familie (mijn ouders, mijn broer+schoonzus, mijn oma, mijn schoonmoeder en mijn schoonbroer) hier naar toe.

    Gisteren heb ik huilend de HA weer gebeld, ik had zo'n pijn! Kreeg ik eerst op mijn sodemieter van de assistente. Want het was half 4 en je kan voor gewone dingen tot 15 uur bellen. Dus had ik de spoedlijn gebeld (vond mijn geval toch redelijk spoed...). Kreeg ik eerst een preek dat ik voortaan voor 3 uur moest bellen. Ik heel sjaggie, ja nou daar heb ik nu weinig aan. Affijn, HA belde me later terug en ik heb nu ook spierverslappers gekregen. Vannacht heel erg sh*t geslapen, heb elk uur van de wekker gezien. Ruben sliep gelukkig tot 7.45! Hij was heel blij om ons te zien dinsdag! Alleen toen was hij gevallen, komt naar me toe en klampt zich vast aan mijn broekspijpen (ik stond op dat moment). Maar ik kan niet optillen, alleen maar over zijn bol aaien. Op een gegeven moment gingen die armpjes zo wanhopig omhoog...echt hartbrekend vond ik dat... :cry: . Gisteren is hij met wandelwagen en al in de kerstboom gevallen :confused: ! Wij hebben een 3-wiler en Marc was eerst naar de apotheek geweest en kwam toen even naar huis om Tygo op te halen. Dus had hij Ruben even geparkeerd. Maar die probeerde een kerstbal te pakken en toen BAM, zo met wagen en al in de kerstboom...
     
  12. Niet meer actief

    Mijn kerstcadeautje van vandaag:
    [​IMG]

    \:D/ :whistle: :)

    Gewoon echt ongelooflijk, gewoon al in de 1e ronde...
     
  13. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    JAAAAAA GEFELICITEERD TANYA!

    Ik ben zooooo blij voor je! En voor Marc en Ruben natuurlijk. :D :D Dus voor jullie hele speciale kerstdagen dit jaar! Geniet er van!

    Nu je rug nog. :( Hopelijk gaat dat ook snel beter.
    Succes morgen met alle visite, laat ze maar lekker voor je rennen en regelen. ;)
     
  14. Niet meer actief

    Tnx! Nog niks op mijn hyves zetten hoor, wil het op een leuke manier aan de familie vertellen (nee niet morgen ;))
     
  15. Monique27

    Monique27 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    2.095
    27
    48
    Gemert
    Sorry, geen tijd om bij te lezen, kwam iedereen even fijne kerst wensen.

    Maar............................ wow Tanya!
    Super meid, van harte gefeliciteerd, echt super.


    En bijdeze dus
    Fijne kerstdagen!
     
  16. Koeky

    Koeky Fanatiek lid

    Tanya GEFELICITEERD! Hopen dat je rug snel overgaat.

    Ik heb trouwens tot 5 januari vrij :)
     
  17. pienie

    pienie Fanatiek lid

    29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Van harte TAN! Dat zijn de leukere kerstcadeau's...

    Niet helemaal bijgelezen, las wat over hoe vaak een naam voorkomt. Van mn meisje heb ik dat nog even bijgehouden, maar bij zoonlief nog niet eerder gekeken. Ga ik zo doen/.

    Verder veel foto's gezien van Zanoni, mooi hoor.

    Lees binnenkort verder bij, alle zwangeren van harte, alle andere (en zwangeren) fijne kerstdagen met de hummels...
     
  18. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

    Wat ontzettend leuk dat het hier inene weer zo lekker druk is. Heerlijk om iedereen weer beetje voorbij te zien komen!

    Kar: je moeder draait wel bij en jij gaat lekker promoveren! Enne, dat jullie kdv de hele dag nog open was! Onze ging om 13u dicht gister, maar Zoë gaat sowieso niet op woensdag, hahaha!

    Tanya: waaauuuww meid, wat gaaf! Geniet maar al stilletjes en strooi wat HCG deze richting op, wil je? K van je rug, hoop dat het vlug beter wordt! En wat zielig van Ruben en zijn val, pppffff dat zal wel schrikken geweest zijn!

    Wij zijn gister met Zoë naar de kleutermis geweest om 17u! Het duurde eigenlijk te lang voor de kinderen, was oude zeur pastoor! Maar Zoë vond het wel interessant die kerk en die muzien en de andere mensen allemaal. Ze heeft zich keurig gedragen en elke keer als het stil was riep ze: uit! Tijdens de collecte hebben we haar ff in het gangpad laten lopen, was toch lekker rumoerig enzo....... Daarna naar huis, kippenpasteitje gegeten en kadootjes uitgepakt met zijn drietjes. Zoë was helemaal weg van haar driewieler. Ze heeft al bijna door hoe ze moet trappen :confused: !

    Dadelijk als Zoë uitgeslapen is gaan we naar mijn ouders kerstvieren en morgen naar die van San.............

    Zalig kerstfeest allemaal :({|=

    twinny
     
  19. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Klinkt niet logisch van de kerk, Twinny, een oude zeur de kleutermis laten doen...

    Meiden, voor jullie ook allemaal fijne kerstdagen!

    en lest best: TANYA, GEFELICITEERD MEID! SUPER NIEUWS!
     
  20. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    WAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH TAN, GEKKE MEID!

    Ubercool man, hopelijk niet te lang meer last van je rug...
     

Deel Deze Pagina