hihi ja kar uitslapen is een luxe geworden Leuk dat je 't zo gezellig hebt gehad! Hier valt 't wel mee Ri is gewoon altijd druk en niet anders dan normaal. Tan, trek 't je niet aan. Lekker laten l*llen. Focus on the good stuff like morningsickness
Uitslapen kan op zcih hier wel. Mevrouw is in principe niet voor zeven uur/half avht wakker maar kan zelfs wel tot negen uur slapen. En als ik nog wil blijven liggen, krijgt ze een papfles en leggen we haar terug. Geeft ook nog wel weer een uur extra.
Ahh balen femke . Tis toch al zo rot als ze ziek zijn. Er heerst een gemeen griepie op 't moment die duurt maar kort maar is flink hevig.
ff afkloppen, maar moet bekennen dat marin eigenlijk nog nooit echt goed ziek is geweest. Wel snot, diaree of verhoging maar verder niets.
We hebben hier in principe een goede slaapster hoor. We kunnen de gebroken nachten op 1 hand tellen. Ze sliep ook al vanaf twee weken door. (ok, van 12 tot zes/zeven)
Lekker hoor. Hier nog steeds geen makkelijke doorslaper hoor. Ze slaapt overal hoor dat is 't niet maar 't doorslapen is lastig. Ach 't "went"
Sonya Leuk om je hier te zien! ook hier gefeliciteerd met je mijlpaal! Karlijn Vanmiddag zijn we na het middagslaapje even naar het bos geweest (even frisse neus halen en de gedachten verzetten, want ). Ruben heeft er weer een blauwe plek bij...nu op de andere kant van zijn hoofd. Hij viel zo voorover en de grond is natuurlijk keihard, met als gevolg schaafplek+blauwe plek Femke Ahhh wat sneu dat Marin ziekjes is. Ik hoop dat ze zich morgen wat beter gaat voelen! En dat ze dan ook weer beter gaat eten! Uitslapen Watisdaookalweer? Verder wil ik iedereen bedanken die me een hart-onder-de-riem-PB gestuurd heeft (en dat zijn er nogal wat!). Dat deed mij zo goed, echt enorm bedankt!
Wat zijn we hier toch altijd goed in steekjes onder water geven...jammer hoor, doe dan maar recht voor je raap (ook niet altijd de leukste manier), maar die zogenaamd onopvallende dubbelzinnige prikjes wat dan weer kleine knipoogjes naar anderen moeten zijn enzo.....blegh! weet weer even wrom ik hier niet zo actief meeschreef alleen af en toe meelas om van sommige kindjes/ mama's op de hoogte te blijven.. Mensen t is net kerst geweest, bijna oud en nieuw, over heel de wereld houden ze wapenstilstanden 'omdat het kerst is'tijdens oorlogen..en hier wordt er juist weer een nieuwe op poten gezet.. Ik steek zuchtend nog maar weer een kaarsje aan..
Vind anders dat het heel rustig was opgelost. Dit valt eigenlijk voor mijn gevoel meer onder stemmingmakerij en de boel nog weer een beetje opporren. Jammer dat je alle schrijvende mama's hier over de zelfde kam scheert....
heerlijk he als dat begint te groeien. ben blij dat marin haar haar ook bijna omgetoverd kan worden in een kapsel
Hier wordt de hele dag als ze de kans krijgt met een stofzuiger gezeuld Dus die staat verstopt nu is dus de poppen wagen helemaal geweldig en tasjes. En ook de auto
marin heeft wel een pop in een maxicosi maar vidnt buiten grote auto's ook geweldig. kan dus alle kanten op. heb echter niet de indruk dat deze dame zich ooit tot meisjemeisje zal ontwikkelen.
zo was het dus niet bedoelt, en ik kan kiezen óf namen gaan noemen en mensen dus persoonlijk aanvallen waarvoor ik dan weer iedfereen op mn nek krijg, of het een beetje algemeen houden in de hoop dat dat beter ontvangen zal worden. maar óók niet dus..Was niks van stemmingsmakerij bij hoor, het was exact zoals ik het zei..jammer dat er steeds van die steekjes onder water worden gegeven. En daarmee wil ik je dus ook meteen duidelijk maken dat t dus in mijn ogen helemala nog niet opgelost was maar dat er toch nog een aantal steekjes gevallen waren Ook had ik t niet alleen over dit odnerwerp maar was het een constatering dat er hier regelmatig steekjes gegeven worden wat ik jammer vind.. Elk zn eigen beleving, blijkbaar is die van jou een stuk rozer dan die van mij
Ben het met je eens en zie dit als een compliment. Maar daar zit al wel veel forumervaring in. Veel dingen worden gewoon anders opgevat als bedoeld omdat je geen intonatie kunt lezen tenzij je nmet hoofdletters gaat werken. Blijft toch altijd moeilijk met zoveel verschillende persoonlijkheden in een topic. Ik persoonlijk zie knipoogjes niet als steek onder water maar gebruik ze soms wel om een bepaalde boodschap wat luchtiger in te kleden. En hoe het hier gaat? Over het algemeen weer gezellig maar dat verandert zodra bepaalde personen ten tonele verschijnen. En dat is gewoon zonde.
marin is soms eerder een bouwvakker met een lief koppie en een lief stemmetje. Maar kan ook behoorlijk bullebakkerig uit de hoek komen. En als 1,5 jaar oudere neefje erbij is verandert ze in een stuiterbal. Geloof dat jij dat met je pretletter ook wel herkent. Blijft wel mijn meisje met haar 13 kilo"s.