Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

uitslapen...heerlijk he.....we moeten er maar van geniten van de nachtrust.

haartjes...... ik ben ook zo blij dat er nu haartjes groeien op haar hoofd. kreeg vaak te horen of ze een jongen was :confused:

zieke kindjes..... ja helaas lees ik dat het er veel zijn.
    zal ook wel met het het weer te maken hebben.

ach ja we gaan 2009 fris en fruitig tegenmoet!

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hier ook idd bouwvakker is wel 't juiste woord hihi. Ze is gek op oudere meiden want ze vind zichzelf volgens mij ook al 8 :). Ze duwd d'r leeftijdsgenoten gewoon opzij. Ook op het KDV overigens.

3. sonya one love

marin weegt 13 kilo!
    dat is flink..
    hier een van 12 kilo en ik kreeg van het cb op mijn kop.
    mag haar geen pap meergeven....
    vond het belachlijk..... ze lopen het erzelf wel van af toch...

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi dus Sonya de woorden "Ach wat een heerlijk knulletje" komen je bekend voor :) hier ook hoor. Kon er zelf nie zo mee zitten maar manlief baalde er wel van.

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

shhhh hier ook nog steeds hoor

Ze lopen en rennen 't er idd vanaf. Zou me er niet te druk om maken. Hier soms vaak snachts nog een voeding. En ik denk dat ze nog geen 12 kilo weegt. Maar dat kan ik ook helemaal fout hebben.

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    euhm mamamarin gelóóf me..ik scheer écht niet alle schrijvende mama's hier over één kam hoor, ik heb wel dégelijk de verschillen door. Erg goed zelfs! Als ik ze allemaal over een kam zou scheren (en dus als t zelfde zou zien) hier zou ik me hier al lang niet meer laten zien..thank god is het overgrote deel mama's hier gewoon erg leuk en niet van de steekjes en prikjes

O ja en ik heb je even gepost

7. sonya one love

ja nog al...zelfs als ze helemaal roze is aangekleedt en ze heeft nota bene nog oorbelletjes hahahah

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    pb-tje terug Niva.

ook hier vaak de opmerking hoe oud hij is en hoe hij heet. Ondanks de roze gebloemde muts!
    Marin is 13 kilo maar wel in proportie. dat vinden ze bij ons cb het belangrijkste. madam zit met een aantal kledingstukken nu in maat 92. De rest is 86 als het groot valt. Schoenmaat 21,5
    Verder geen snoeper. Ja, een brintakoekje en rozijnen. Moet er bij marin echter wel voor waken dat ze niet teveel fruitsuikers binnenkrijgt. kind is gek op kiwi, druiven, banaan, mandarijnen, mango etc.

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ook oorbellen naja dat kan je helemaal niet missen dan zou je zeggen natuurlijk. Vind Chedella trouwens een echt meidenkoppie hebben.

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    dit is toch geen knul?

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik vind ook hoor zolang ze niet dik zijn is er toch niks aan 't handje. En er zijn zat volwassenen die "pap" of hoe heet die brintatroep eten.

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nee helemaal geen knul.

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Nou, ben ik even een middagje/avondje naar de bios, breekt meteen de pleuris uit hierzo... Ben van schrik meteen alles verder vergeten wat ik heb bijgelezen, en word hier nogal verdrietig van, voel me niet meer safe hier...

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Is geen pleuris hoor lexi. Valt allemaal echt wel mee. Tis meer even een pittig gesprek geweest.
    je moet je hier gewoon lekker blijven voelen.

15. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
  16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    welcome (bespeur ik daar nu een knipoog? :) )
    ff plaagstootje hoor

17. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ik had het over niet zichtbare knipoogjes..déze knipoogjes zijn wat mij betreft geen probleem hoor

maareh..lees anders je post even voordat je oordeelt! (komt ie: ;) )

18. Niet meer actief

*heb mijn bericht gewijzigd*

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    was grapje, plaagstootje. We moeten het hier toch weer even luchtig maken? Was misschien minder geslaagd plaagstootje.

20. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    nee joh hij was leuk...IK HAD ER NIET VOOR NIKS OOK WEER EEN KNIPOOG ACHTER GEZET :) (effe voor de intonatie de caps gebruikt...sorry mods)

Deel Deze Pagina