*zucht* t is niet snel goed he? (euhm...moet hier nou een knipoog, een grinnik of een smile acher? en dan cursief, vet of in caps?....ik weetutnietmeer)
Femke wat een cutey! En nee hoor, geen knulletje. En Rianne heeft HAAR! Woehoe! Hier trouwens ook mensen die vragen 'Hoe oud is ze?'. Sverre is hier thuis gewogen rond de 13.4 kilo. Lekker stevig en met. korte beentjes want hij heeft broekmaat 80 en shirts 86. Hier ook een fruitmonster. Hij eet eigenlijk de hele dag door. Moeten we even paal en perk aan stellen. Maar mama geeft ook een slecht voorbeeld... Lexi... Niet onveilig voelen. Al voelt het voor mij ook als pleuris en als een stuk minder prettig hier, nu. Welke film heb je gezien?!
Hmpf is iedereen weg nu? Jammer... Dan ga ik ook maar naar bed. Mijn voorhoofdsholte-ontsteking komt weer terug.. bonkend hoofd en aangezicht. Zucht. Hebben jullie tips deze aanhoudende reeks van verkoudheden te voorkómen of te laten stoppen?
beterschap Kar Mjah, ik zou zeggen duik bij een oud buurvrouwtje de kast in voor kamille om te stomen, menthol voor op je buik en slaap, lavendel voor onder je kussen (wel verwijderen als je gaat slapen) en heeeeeeel veel uitjes naast je bed!
Balen Kar hoop dat 't niet terugkomt hoor VHH is toch al zo pijnlijk. Stom dat mensen dat niet zien he. Kijk met baby's zonder haar tja dat maakt 't niet makkelijk om te zien of 't een jongen of een meid is. Ja als je 't weet. Maar als 't dan zo moeilijk is vraag 't dan. Vind Sverre overigens overduidelijk een jongen. Zal Ri dan ook zwaarder zijn kep ech geen idee zou eigenlijk niet eens weten wanneer ik weer naar 't CB moet. Blegh ga met steeds grotere tegenzin naar dat CB.
Môgge! Koeky Yippie! Rianne heeft haar ! Wij hebben met de 18 maanden weer een APK. Dan komen ze hier aan huis en ben heel benieuwd of ze Ruben dan ook gaan meten en wegen. Overigens komen ze niet in heel NL aan huis. Zo weet ik dat MelanieM naar het CB moet en dat Karlijn helemaal geen 18 maanden APK heeft. We hadden ook een vragenlijst thuisgestuurd gekregen die we moesten invullen hoe we dachten dat het met Ruben ging op verschillende punten, zoals socialiteit, eten, slapen, spelen, concentratie en dat soort dingen. Femke, Sonya en Koeky Ik vind dat jullie meiden echte meiden zijn hoor! En Karlijn Hoe kunnen ze Sverre nu in hemelsnaam aanzien voor een jongen? Sonya Hier ook nog een papeter. Ruben krijgt 's ochtends een volledige voeding pap en 's avonds vlak voor het naar bed gaan een halve voeding pap. Hij wil 's ochtends geen brood dus krijgt hij pap van ons. Niets aantrekken van het CB. Chedella doet het goed en als ik zo haar foto's zie oogt ze helemaal niet dik! Lexi Ik snap je gevoelens helemaal, maar probeer het net als ik van je af te zetten en gewoon gezellig mee te schrijven. Hoe was je dagje weg met de meiden van het FD-forum? Karlijn Ja dat wil ik ook... . Heb helaas geen tips voor je verkoudheden. Ik hoop voor je dat die voorhoofdsontsteking gauw weg is, zodat je je lichamelijk wat beter voelt! Tis al zo lang dat je je nu lichamelijk ellendig voelt, *KNUFFEL* Verder heb ik flink nagedacht vannacht over wat er gisteren allemaal gebeurd is, omdat ik er toch wel mee zat. Deed me zeer dat sommige mensen mijn zwangerschap niet goedkeurden, of zelfs afkeurden. Ik weet nu dat ik daar sch**t aan moet hebben, maar ow wat is dat moeilijk! Ik ben toch zo'n persoontje die dingen gauw aantrekt en ook belangrijk vindt wat anderen van mij denken. Maar zoals Marc gisteren ook zei, het is onze zwangerschap en niet die van hun. Daar heeft hij helemaal gelijk in! (maar het blijft niet leuk als mensen je zw afkeuren...en al helemaal niet door mensen die wéten dat het niet zomaar een beslissing was om zwanger te worden)Er zullen altijd wel mensen zijn die iets afkeuren wat ik doe of beslis, so be it. Ik wil, net als Karlijn en vele anderen hier, dat het gezellig is. Ik hoop dat ik daar aan kan/mag bijdragen, met smileys en al ! Over zw gesproken, straks (op een fatsoenlijk tijdstip ) ga ik de gyn bellen voor een afspraak. Als het goed is krijg ik met 6 weken de 1e echo! Heb er nu al zin in! Ruben sliep al een tijdje weer goed, maar vannacht was hij wakker van half 3 tot 5.45 uur. Het laatste uur heb ik voor mijn rekening genomen (jaja, ondanks mijn ischias), want Marc was zo moe dat hij supersjaggie was . Ik heb besloten dat ik nu maar wakker blijf. Over een uurtje ga ik proberen Tygo uit te laten, zodat Marc nog lekker kan blijven liggen.
Ik had het laatst toch over dat shirt wat ik besteld had voor Ruben? Om het op die manier te vertellen dat we weer zwanger zijn? Ik heb even een plaatje samengesteld hoe hij eruit gaat zien (Had ik dat shirt maar alvast, wil het zooo graag vertellen...)
Ben benieuwd wanneer je voor 't eerst naar de gyn kan Tanya! Zal wel komende week zijn? Spannend hoor, meteen een echo... Sverre vanochtend weer gewogen, en nu was hij 11.4 kilo. Ik denk dat Alex vorige keer verkeerd gerekend heeft maar 't kan ook aan onze weegschaal liggen. Bij de MRI waren ze laatst helemaal gepikeerd omdat we niet wisten hoeveel hij precies woog. Ja sorry hoor, maar ik zíe toch dat hij groeit?! Dan hoef ik niet te wegen vind ik.
I rest my case! *ge-edit* Daarnaast heb ik besloten om niet voor 1 iemand hier weg te blijven. Niet dat ik hier veel kwam, maar vind het op zijn tijd best leuk om een beetje bij te lezen en te weten hoe het met anderen gaat. Iedereen al plannen voor oud en nieuw of hebben jullie er net als ik geen zin in om op sjouw te gaan met een ukkie? Wij gaan het heerlijk rustig aan doen!
Ik heb ooit eens Nasonex gehad van mijn huisarts, maar dat was meer voor mensen die een soort van gevoelig neus slijmvlies hadden of astma, en dat kan in de winter lijken op een chronische verkoudheid. Worth asking your doc?
Jammer dat er dan zo met twee maten gemeten wordt... Ik vind het namelijk ook op zijn tijd best leuk om een beetje bij te lezen, maar blijkbaar is dat alleen hier toegestaan.
Bij 'de tuinen' is iets van Weleda Rhinodoron te koop. Dat werkt bij mij erg goed. Als ik weer last van mijn poliepen heb dan krijg ik ook zo'n voorhoofdsholte ontsteking gevoel en ik kan het daarmee dus goed onderdrukken/wegkrijgen. En je mag het voor langere tijd gebruiken zonder dat het je neusslijmvlies kapot maakt. Misschien dat het voor jou een tip is.
Femke: niks geen jongen hoor! Tan: cool T-shirt zeg! Kar: ik ben naar 'Australia' geweest, geen oscarwinnaar maar wel een onderhoudende film met vreselijk mooie beelden.
Lexi, misschien is dat een verschil, dit is een open forum waar iedereen die juli 2007 mama is (en ook buiten dat) hier kan schrijven en lezen. En dat andere een besloten forum is! Misschien maar een idee! + het feit dat ik niet alleen lees, maar ook weleens dingen vertel? Overigens Karlijn... ik zou dus ook niet weten hoe zwaar Demelza is. Ik ga zelf al niet wekelijks op dat ding staan en dat doe ik ook niet met Demelza. Als ze groeit en goed eet dan zit het toch wel goed lijkt mij? En ze hadden het ook tegen je kunnen zeggen dat je moest weten hoe zwaar hij was. Ik zal Demelza morgen voor de gein weer eens op dat ding zetten. We hadden haar wel pas gemeten en ik kwam toch echt op 77 cm uit. Terwijl ze dat met 14 maanden ook al bij het cb was. Dus of hun hebben erg ruim gemeten of ik erg krap!
Had ik een heel verhaal weg Dus even in 't kort. Tan, Wat heeft Marc dat goed gezegt. Cule shirt! Balen dat je zo weinig geslapen hebt. Kar, vind 't niet gek hoor kweet ook niet hoeveel Ri precies weegt. Ze groeit. oud & nieuw, vier ik bij me ouders. Ik heb zo nergens zin in kan er niks aan doen maar kan me nergens toe aanzetten.
Ow Koeky, ik heb gewoon hetzelfde. Gewoon nergens zin in. Moet mezelf echt een mega schop onder mijn hol geven. De gedachte dat ik zo naar buiten moet voor de boodschappen maakt me al niet vrolijker. Het is daar KOUD!