@Kar, hoe is het nu met je? @Evelieveling, so he die Demelza praat al wel geweldig goed! Hier echt nog losse woordjes En idd als de placenta nog steeds ervoor ligt, kom dan ook maar op met alles. Sterkte met het verwerken van het verlies van Leo @Lma, flinke jongen is Brennan dan he! En lekker dat je mannetje wat dichter bij huis gaat komen Toetje Hier roept Mirthe na haar avondeten zelf al pap, hi hi Maar wij zijn zelf ook toetjes mensen. Wij geven dat hier nog steeds, want Mirthe die draait haar lepel nog altijd, is niet zo'n succes met yoghurt of vla op haar lepel Knap dat Elin en Demelza dat al zelf kunnen! Wij mogen volgende week donderdag 8 januari voor de 1e echo!
Monique wauw wat snel al! Spannend! Leuk leuk... Sverre probeert ook zelf te lepelen - met meer of minder succes inderdaad, maar wil dus ook absoluut niet meer gevoerd worden. Dus we moeten soms creatief zijn met manieren om iets bij hem naar binnen te krijgen...
Redelijk - mijn darmen zijn nog van slag en ben nog vaak misselijk. En de hoofdpijn is ook aanwezig maar iets minder bonkend. Dus tegen de tijd dat 't maandag is zal ik weer gewoon naar m'n werk kunnen. En met jou en je gezin? Allemaal hersteld?
Als MArin genoeg heeft van het "gewone"eten roept ze papaaaaaaaaaaaaa en terwijl ze op de tafel slaat met platte handen roept ze toetje toetje toetje!
Marin is wel gek op haar toetje dus Hier niet zo'n toetje monster ze eet 't wel maar vla drinkt ze liever
Ik wil iedereen een vrolijk, fijn, gezond, vruchtbaar, gelukkig en liefdevol 2009 toewensen! Voor sommigen een heel bijzonder jaar, waarin hun beebs geboren gaan worden (Lieff, evelieveling, monique, marloes, Sonya, ikke), voor sommige hoop ik dat ze (gauw) zwanger zijn (Twinny, Karlijn, Femke).
Ik wil iedereen een vrolijk, fijn, gezond, vruchtbaar, gelukkig en liefdevol 2009 toewensen! Hihi heb 't gestolen, scheelt weer! Maar goed, van mij dus hetzelfde! Wederom een spannend jaar, net als 2007. Met babies en mijn promotie! Zijn er ook nog mensen van plan te trouwen eigenlijk? 2008 mag eerlijk gezegd van mij niet snel genoeg voorbij zijn... Wat een k**jaar vond ik het zeg..
idem dito ladies! En mocht de kroost wakker worden vannacht, dan wel even genieten van die verbaasde gezichtjes als ze het vuurwerk zien he.
Eef, leer jij Demelza geen torenklok? Wat een belachelijke opvoedstijl heb jij. Ik train dagelijks een uurtje met zoonlief op die woorden... Elma, ik kan het niet helemaal terugvinden, maar gaat je mannetje nu toch ergens anders werken? Ik hoop dat het gauw wat rust in de tent gaat brengen, want zoals je weet, besef ik me maar al te goed hoe fijn het is als papa af en toe wat uit handen kan nemen! Ik wil iedereen ook een goed jaar toewensen, maar wil wel even klagen (rel?): voor sommigen is het helemaal niet zo aardig om een VRUCHTBAAR nieuwjaar te wensen hoor, hahaha! Kar, de hoofdpijn wordt bij jou minder? Ik heb nog steeds een bonkhoofd. Te bedenken dat ik bijna 3 weken geleden ziek werd. Pfff, ben het erg zat. Dochter klaagt ook steeds over hoofdpijn, terwijl kinderen dat eigenlijk zelden hebben (meer buikpijn ofzo). Dus het hoort echt nog bij die hardnekkige griep die we hadden, maar fijn vind ik het niet.
Sorry, slechte mams ben ik hè Maar een uurtje vind ik zelf wel erg weinig per dag. Denk dat je best wat langer met hem kan oefenen Het toetje zelf doen... ik denk dat dit 1 van de voordelen van de rapley methode is geweest. Demelza wordt eigenlijk nooit gevoerd en doet bijna alles al met een lepel of vorkje, tenzij het echt te lastig is (doperwten), dan pakt ze die met haar handjes. En de taal van Demelza, het zijn een paar zinnen die ze dus eigenlijk van ons heeft overgenomen (een telefoongesprek van Demelza is als volgt 'hallo, wa ben je, oké, dag') Maar ze spreekt ook veel onverstaanbaar en chinees/maleis uit Goed, ik ga hier een stinkluier verschonen en dan gaat madam maar vast even slapen met een nieuw paracetamolletje. IEDEREEN EEN FIJNE JAARWISSELING EN EEN PRACHTIG 2009! (ow en Karlijn.... jij vroeg of er nog mensen gingen trouwen... ik vraag me stiekem nog steeds af of jullie nou dit jaar in mei nog zijn getrouwd zoals de bedoeling was...) En voor de mensen die het willen, een vruchtbaar 2009! Fijne bevallingen, fijne menstruatieperiodes, goede gezondheid etc. etc.
Tan ik pik 'm ook ff van je Ik wil iedereen een vrolijk, fijn, gezond, gelukkig en liefdevol 2009 toewensen!
Nee, en ook niet op 10-10 zoals we daarna dachten. Hadden zelfs de datum al vastgelegd toen ik cold feet kreeg. Nu is het uitgesteld/afgesteld, ik wil in ieder geval niet. Alex nog steeds wel. Tja... Wat we wel echt moeten doen is eens naar de notaris toe. Maar ook dat stel ik uit. Gedoe...!
Ben je nou serieus Kar? Ik vond een kind krijgen samen echt veeeeeel spannender en een verbintenis opleggen dan mijn huwelijk. Da't vond ik een peuleschil vergeleken bij kinderen krijgen. Wat kunnen mensen toch anders in elkaar steken... Nou wordt vervolgd dus?
Ja ik ben serieus! Ik denk dat ik het idee heb dat ik dat kind desnoods ook wel alleen groot krijg (vast wel ), terwijl trouwen.. tja. Ik heb ook altijd gezegd dat ik nooit zou trouwen - ik krijg het benauwd van zo'n verbintenis geloof ik. Wie weet, wordt vervolgd. Maar reken er maar niet op.
iedereen de beste wensen voor 2009.. veel geluk. gezondheid en liefde gewenst! hier in 2009..geen trouwen...maar we gaan in juni wel de 2 spruiten laten dopen! en aangezien het hier een gedeelte op zijn surinaams zal gaan..zal dit zeker sgeen klein feestje zijn
Karlijn, trouwen op huwelijkse voorwaarden dan? Dan hou jij verder jouw dingen en hij de zijne. Maar dan is alles goed geregeld voor Sverre. Is dat een idee?
hoi meiden LAs weer een paar leuke verhalen over woordjes en toetjes etc etc. Heerlijk hè onze kids en hoe groot ze al worden, maar ook hoe verschillend. REageer ff niet afzonderlijk, voel me niet zo lekker, griepje denk ik. Zoë eet paar happen toetje. Verder eet ze alles zelf met haar vorkje of we prikken het erop en geven het aan. Ze hapt ook echt al in boterhammen, hihi. Als eten op is roept ze klaar en slaat dan ook met de handen op tafel en roept toetje. Ze is echter geen echt toetjes mens, vind het gewoon leuk om te roepen volgens mij! Ze zegt al veel, ook soms 2 a 3 woorden achter elkaar. Ze kan heel veel opdrachtjes uitvoeren en vindt dat super leuk. Wij moeten de 22e naar het CB. Hopelijk duurt het niet lang, want dat is ook de ochtend van het zwemmen! Ga nu weer ff liggen. WEns iedereen een heel fijn en liefdevoel, gelukkig 2009 grts Twinny
Meiden... maak er allemaal een gezellige avond van! 2009, onze kindjes zullen hun 2e verjaardag gaan vieren, worden er broertjes en zusjes geboren... kortom het wordt weer een mooi jaar
Hier zal er ook nooit getrouwd worden hoor. heb dan echt het gevoel "klem" te zitten denk ik. Vind het een benauwend idee om "mijn vrouw" genoemd te worden. Ikke is ikke en daar hoeft geen papiertje bij. gelukkig heeft vriendlief zich erbij neergelegd. We hebben overigens verder alles wle goed geregeld ind e vorm van samenlevningscontracten en testamenten. Vind het trouwens ook eng om bijvoorbeeld na een hele poos te gan trouwen. Heb toch het idee dat er dan iets verandert in je relatie. Maar ik ben een aparte hoor. Kreeg het ook benauwd toen we samen een huis kochten. Vond het wel heel definitief voor elkaar kiezen en je vastleggen. En trouwen voor het feestje vind ik wel een erg prijzig grapje. kan veel beter zo een leuk feestje geven. Hoef ik ook niet om een jurk te denken hahahaha