Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Gezellig hoor Jekkia, dat we je nog af en toe zien! :D Ach nu al een tandje? Vroeg!
    Trouwens, Sverre was ook 4 maanden.. Kreeg meteen een dubbele oorontsteking toen. :(

    Monique hoe is je echo vanmiddag geweest? Goed nieuws?

    Marloes alvast heeeeeel veel plezier bij je 20-wkn echo morgen! En laat je even weten als je weet wat het is? Als je dat ook wil vertellen, natuurlijk. ;) Geniet er van!
     
  2. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen dames

    Evelien:"tjee meis, dat lijkt me heel zwaar. Jezelf niet goed voelen, hoogzwanger (want dat vind ik je stiekem lekker toch) en dan ook nog een zieke hangpeuter! Hopelijk gaat het vlug beter. Succes met de echo en duim dan voor jou dat de placenta verschoven is en je de bevalling krijgt die je graag wil. Hier ook een ks ervaring en vond het oké, maar dat zal ook wel mijn eigen redenen hebben :oops: . Maar inderdaad hechten lijkt me anders.......

    Kar: kan me voorstellen dat je moeilijk afscheid vond nemen van je autootje!

    Sonya: wat een heerlijk meisje. Geniet maar lekker van je gezinnetje en ik duim dat ze morgen lekker naar huis mag

    Monique: hoe was de echo?

    Marloes: veel plezier vandaag bij de echo.......

    Zoë riep toen maandag het eerste pak sneeuw viel, de hele tijd buiten, buiten, buiten. eenmaal buiten vond ze het wel raar, vooral om in te lopen. Ze vind het verder wel grappig en is er na een paar dagen nu wel aangewend!

    grtjs
    twinny
     
  3. Monique27

    Monique27 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    2.095
    27
    48
    Gemert
    @Kar, wat een stoere vent was Sverre bij de BMR!

    @Jody, kan me voorstellen dat je je even rot voelde over KDV
    Hoop dat hij zo gewend is en het er heerlijk naar zijn zin krijgt
    Succes met lijnen!

    @Evelieveling, bah afzien dus even voor jou en Demelza, hoop dat de waterpokken vlug over zijn
    Ben ook benieuwd naar wat je vandaag bij de VK te zien krijgt!

    @Sonya, wat een mooie meid is het zeg!
    Hoop dat ze zaterdag mee naar huis mag!

    @Jekkia, so die Matice is op tijd met zijn tanden!

    Mijn echo was gisteren helemaal goed!
    Hartje klopte mooi en beeb lag precies op schema
    Had ook al 2 armpjes met handjes en 2 benen met voetjes, zo geweldig om te zien!
     
  4. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Monique wat een geweldig nieuws! Heerlijk! :D Nu nog die misselijkheid enzo weg, en dan kan het genieten echt beginnen. Heb je nou de volgende echo pas met 20 weken?

    Marloes spannende dag voor jou...! :D

    Eef wil je dan nog meer kinderen?! ;) Kan me je afwegingen wel heel goed voorstellen hoor. Een 'gewone' bevalling is ook SUPER. Tenminste, als 't kindje eenmaal op je buik ligt. En 't persen, dat was wel even hard werken maar niet pijnlijk bij mij. Die weeën.. nou ja, daar weet je alles van. Voelen jullie je al beter?

    Twinny wat lief hoe Zoë reageerde.. :) Volgens mij is het echt een heel wijs meisje!
     
  5. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb dus inderdaad behoorlijke indalingsweeën gehad. Meestal blijft een 2e of volgend kindje langer ronddobberen, maar madam heeft zich al goed genesteld. Ze kan nog wel iets dieper gaan liggen maar echt los zal ze niet meer komen.
    Dus... het goede nieuws... de placenta is er weg. Hij ligt wel vlak naast de ingang maar goed, dat hoeft geen probleem te vormen.
    Waarschijnlijk was mevrouw nieuwsgierig. Ze zag dat de placenta weg was en dacht 'dat stukje van de baarmoeder heb ik nog niet bekeken' en dook gelijk dat gat in ;)
    Of ze had zoiets van 'waar is mijn liga (moederkoek) nou gebleven, wat moet ik nu eten' ;)

    Ik mag het dus gewoon gaan proberen. Het is natuurlijk niet zeker dat het dan gaat lukken, maar we mogen het in ieder geval proberen!

    Kar, mooie wagen hebben jullie hoor! Een echte burgerlijke gezinsauto ;)

    Meer kinderen dan 2? Nee eigenlijk niet, maar het is wel lekker als de optie open blijft. Stel je nou voor dat het financieel opeens zo goed gaat dat die mogelijkheid er is en we zouden toch de wens wel hebben... dan zou het nog kunnen.

    Monique, heerlijk dat jullie echo in orde was. Nu gaan genieten!

    Hier is bij mij het ergste voorbij, alleen Demelza is er nog slecht aan toe. Verkouden, koorts, hoesten, waterpokken die vreselijk jeuken, hangerig en een vreselijke hang naar mama en papa.
    Ben blij dat ze even slaapt.
     
  6. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    onze 2e is een gezonde JONGEN!

    echo duurde lang en was heel onduidelijk. Kwam door onze kleine man, hij ligt nog achter mijn schaambot, helemaal in een hoekje en in een stuit.
    Wilde niet uit het hoekje komen, zelfs niet na veel gepor en liggen op m'n zij...
    ze hebben wel alles kunnen controleren, maar het ging moeizaam...

    maar alles ziet er goed uit
     
  7. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Marloes... van harte! Fijn dat alles er goed uitzag. Jammer dat het allemaal wat onduidelijk was.
    En hoe gaaf... een ventje (duh, alsof een meisje niet gaaf is ;))

    Heel erg leuk...
    En nu ben je gewoon over de helft. En kan je gaan aftellen.
     
  8. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jaaaaa! Weer een jongen!

    Oh wat super voor jullie! :D En heerlijk dat alles goed is! :D
    Oh leuk leuk leuk een jongensgezin! :D 2 kleine mama-fans! ;)
     
  9. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jody owww Mick is ook alweer anderhalf! Gisteren helemaal vergeten. Bij deze dus: weer een mijlpaaltje! :D
     
  10. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wat fijn dat er goed nieuws was bij Eef, Marloes en Monique!

    Hey Kar, het is ook helemaal langs mij gegaan hoor ;) .

    Heb net bericht gehad dat een goede bekende van ons plotseling is overleden. Ik zit nog vol ongeloof.
     
  11. jekkia

    jekkia Fanatiek lid

    :)
    zie het al bijna voor me ha ha

    beterschap voor jullie

    Marloes wat gaaf jij ook een jongen :) fijn dat het allemaal goed was
     
  12. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jody, gecondoleerd.. :( En heel veel sterkte de komende tijd.
     
  13. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    Bevallen
    Jekkia - Matice, 21 augustus
    Zanoni - Dante, 2 oktober
    Jody - Owen, 3 oktober
    Marianne - Paula en Elena, 27 oktober
    Kim - Hayley, 18 december
    Sonya - Royenna, 1 januari

    Zwanger
    Eveline - 2 maart - geheim
    Landa- 16 april - verrassing
    Beebie - mei - verrassing
    Marloes - 29 mei - 'n jongen!
    Monique - 4 augustus- verrassing
    Lieff - 27 augustus - verrassing
    Tanya - 3 september - verrassing
     
  14. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zohee ik heb even wat gemist geloof ik. Ik zal snel bijlezen en reageren, maar zit even met wat schooldingen die me teveel bezig houden. Het ene is de berg examenbrieven van mijn H5 leerlingen die becijferd moeten worden, het andere is van ergere aard en wilde ik even met jullie delen. Het gaat over een collega van mij. Dit is gequote uit het mailte dat ze aan ons stuurde. Als je dit leest ben je (ik in elk geval wel!) blij dat er hier goede echo's zijn geweest, toch?

    J en ik hebben in de eerste week van de vakantie de 20 weken echo gehad en die bleek niet goed te zijn. We zijn doorverwezen naar het ziekenhuis in Vlissingen en uiteindelijk naar het Erasmus in Rotterdam. Daar werd een cyste in de hersenen gevonden die mogelijk een blokkade heeft gevormd, waardoor een aanlegfout in de hersenen is ontstaan. De consequenties zijn nog onduidelijk, er zijn mensen die dit hebben die er gezond oud mee worden en er zijn mensen die zwaar gehandicapt zijn en alles daar tussenin is ook mogelijk.
    Ik heb een vruchtwaterpunctie gehad en er is een MRI-scan van de hersenen gemaakt in het Sofia Kinderziekenhuis. We krijgen in de loop van komende week de uitslagen te horen en hebben dan nog gesprekken in verschillende ziekenhuizen, dan hopen we meer te weten.
     
  15. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Tnx voor de reacties op mijn verhaal. Ben ook blij dat we het gewoon mogen proberen.

    Gisteren met Demelza naar de huisartsenpraktijk geweest. Het ging verre van goed met haar. En inderdaad, naast de waterpokken ook een keel- en oorontsteking. Dat verklaarde waarom ze zich zo ellendig voelde. En nu gaat het met het kuurtje antibiotica wel weer een stukje beter.

    Jody, sterkte!

    Goede echo's zijn altijd fijn. Je beseft je te weinig dat het ook weleens volledig mis kan zijn.
    Ik hoop ook dat het voor de collega van Sigrid met een sisser af zal lopen en dat uit de onderzoeken blijkt dat het een gezond kindje is wat heel erg oud en gelukkig zal worden.
    Wel frapant dat juist jij iets quote uit een privé mail ;)
     
  16. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Lexi Brr wat een naar verhaal.. :( En wat een moeilijke beslissing die eventueel genomen moet worden. Pff. Dan ben je inderdaad blij dat er hier zoveel goede echo's langskomen..

    Eef ach die arme Demelza! :( Gelukkig helpt die AB goed, bij Sverre ook altijd binnen een dag. Nu allebei snel opknappen zodat jullie je energie op de komst van de nieuwe baby kunnen richten! :D
     
  17. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee Eef, ik zie nu net dat je hier wel cruciale informatie weggeeft over je nieuwe uk..! ;)
     
  18. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    hahaha... een oplettend iemand!
    Yeps...
    Ik ben gewoon een meidenmama.

    Jerry weet het inmiddels ook! En hij is er heel erg blij mee dat hij een harem om hem heen krijgt ;)
     
  19. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Haha ach ik heb de namen weggelaten en dan lijkt het me verder sterk dat jullie haar kennen. ;)

    Ik hoop ook op een goede afloop, wat ben je dan blij dat je een gezond kind hebt en/of krijgt he?!
     
  20. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jody ik zie nu pas je avatar, en de foto van Owen in je album! :D Wat lijkt hij daar veel op Mick! Tenminste, zoals Mick nu is. ;) Mick's babygezichtje vond ik wel anders.
     

Deel Deze Pagina