Mamamarin, ik snap je reactie wel maar toch hoop ik dat het open blijft. Ik zou het jammer vinden als ik hier niet meer zou kunnen lezen hoe het met mijn mede julimama's gaat en niets meer zou horen van hun kids. Het is toch niet hele tijd gegil en geruzie geweest en hoop dat die tijd dus ook weer terug mag komen
Blijkbaar wordt er over 'onbelangrijke' dingen heen gelezen, was ook wel te verwachten wellicht! Ik heb me, als topic-startster, meerdere keren laten horen hier. Ik schrijf nu niet meer uitgebreid mee, maar lees nog regelmatig en feliciteer de zwangere meiden en de nieuwe mama's. Maar wat jullie met dit topic willen doen, ik vind alles prima!
Doet me toch goed om te zien dat een aantal meiden toch nog blij is met dit topic. Hoop dat het positieve hier weer de overhand gaat krijgen. Misschien was deze por over het slotje even nodig om iedereen wakker te schudden. ben dus eigenlijk erg blij met de kritiek op mijn slotje vraag.
Goh, bijzonder dat het ene wordt omschreven als (uitlokken van) een rel en het andere als een 'por', maar goed, fijn dat we het erover eens zijn dat er geen slotje komt en dat iedereen die het op prijs stelt gewoon meeschrijft/leest/wat dan ook. Over tot de orde van de dag: mijn zoon gaat éindelijk meer praten. Zegt de naam van zijn zus (lijkt er absoluut niet op, maar zegt het wel consequent en hij waarschuwt zichzelf regelmatig! Dan zegt hij met stemverheffing min of meer zijn naam (net bijv nog bovenaan de trap, want daar mag hij niet spelen).
Grappig dat praten. Tegenwoordig hoor ik denk ik "voor jouw" als ze iets geeft althans de klanken lijken erop Maar verder nog steeds alleen maar Moldavisch. Ja ze weet van een hoop hoe 't heet of hoe hij zij heet. Dat wel want als ik op het KDV vraag waar haar vriendje is dan rent ze erop af en gaat ze staan wijzen
PPPPPpppppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff......................... Ik zie wel degelijk het verschil tussen een por (even iedereen wakker schudden) en (het uitlokken van) een rel, want dat laatste is persoonlijk en vaak ook gemeen bedoeld, maar goed. Eveline Ben blij dat je weg bent en weg blijft. Maar ik wilde tyoch nog even zeggen dat je niet denkt wie het is die zwanger is. Surpise! Heb naast de juli-mama's hier ook nog andere juli-mama's in mijn vriendenkring, namelijk de 2 vrouwen met wie ik in het ziekenhuis heb gelegen in mijn 39e week van de zw (bevallen 7-7-7 en 18-7-7) en vrouwen van de pufclub. Beetje krom dat jij meteen denkt dat het over iemand anders gaat. Nee Eveline, ik heb ook nog een leven naast het forum, gek hè? ASls het een bekende zu zijn van mensen hier had ik mijn mond gehouden, want dan is het inderdaad niet aan mij om dat te zeggen. En ja, ik reageerde gisteren meteen op je opmerking, omdat ik het idioot vond dat je het hypocriet noemde dat ik hier even niet meeschreef (waar heel de harde kern van op de hoogte was trouwens) en bij de sept-mama's wel. En ja, ik zie het wel als controleren wat je deed, al mijn berichten napluizen. Misschien eerst maar eens dingen navragen voordat je conclusies gaat trekken (zoals een zwangere mede-juli-mama?). En eerlijk gezegd geloof ik er geen ene snars van dat je ook maar 1 seconde bezorgd om me was, sorry.............. Lamda78 Ja het is hier recent geleden nog gezellig geweest, totdat een paar mensen het nodig vonden om mijn zwangerschap af te kraken hier en weer een rel te veroorzaken.
Meiden, ik heb geen zin meer om steeds te moeten gaan vechten tegen Eveline en consorten. Ik heb de puf niet meer om alles weer recht te zetten wat vooral door Eveline verdraaid wordt (zoals bijvoorbeeld die zwangere mede-juli-mama, de doodswensingen, dat je mij vooral geen Pb moet sturen omdat ik alles verdraai enzovoort blablabla). Ik voel(de) me hier niet meer veilig. Werkelijk alles wat ik zeg of schrijf wordt door bepaalde personen tegen me gebruikt, ieder woord wordt ontleedtm, verdraaid en terug in mijn gezicht gesmeten. Ja, ik weet dat het een openbaar forum is en dat iedereen zomaar mee kan lezen. En nee, ik ben niet vies van discussies en dingen hoeven niet altijd in mijn straatje te passen. Ja ik trek het me wel aan, waarom? Omdat het echt persoonlijk geworden is. Het lijkt op digitaal pesten, treiteren of weetikveelwat. Ik vind dat erg jammer. Ben hard aan het nadenken of ik nog wel mee wil schrijven hier. Ik twijfel dus omdat alles verdraaid wordt door sommige, maar ik twijfel ook omdat het hier wèl gezellig was, voordat mijn zwangerschap afgekeurd werd door Mirjam en Eveline. Dus ik twijfel nog even verder. Maar nu weten jullie wel de reden van mijn (tijdelijke) afwezigheid
hoi meiden Heb ff in vogelvlucht de afgelopen pagina's gelezen. Ik zal het jammer vinden als topic dichtgaat, want ben altijd toch wel benieuwd naar iedereen en de ontwikkelingen van de kindjes. Ga verder ff nergens op in. Hier ligt hele huis in quarantaine, want we hebben allemaal de griep (gehad). twinny
Zo dat is lang geleden zeg! Ik wilde hier niet schrijven, maar gezien een aantal beschuldigingen die niet terecht zijn kom ik toch één en ander rechtzetten. Tanya Ik was het die door een bericht van jou begreep dat een bewuste juli mama zwanger is, niet Eveline!! Hoewel ik hier nooit meer schreef las ik hier nog wel eens, en ook andere topics. Dus die beschuldiging klopt niet!! Eveline weet het dus van mij omdat zij en ik inderdaad vriendinnen zijn, ook IRL. Dus ja, dan praat ik daarover. Niet over alle nieuwtjes die ik lees maar wel als het iemand betreft die zij het allerbeste toewenst. Dat jij je aangevallen voelt door berichten van Niva of Eveline, dat kan. Ik kan niet in jouw hoofd kijken hoe het daar gaat en zal ook niet (openlijk) oordelen hierover. Ik heb wel mijn beleving over één en ander. Hoe vaak moet iemand schrijven dat ze je zwangerschap niet afkeuren maar er vraagtekens bij hebben? Een zwangerschap afkeuren is niet de taak van iemand die niets met de zwangerschap te doen heeft. Zorgen uiten op een forum waar zogenaamd met elkaar wordt meegeleefd is iets anders. En wat betreft die doodwensingen. Pas op met wat je ontkent! Voor je het weet worden privé berichten hier geplaatst. Ik wil hiet alleen mee zeggen dat het niet alleen voor jou een moeilijke periode is geweest hier. Ook anderen hebben klappen opgevangen, vergeet dat niet. verhuisservice ik weet ff niet meer wie het schreef hoor en maakt ook geen reet uit op zich. Eveline kan absoluut hard en eerlijk zijn. Te eerlijk misschien naar je smaak, maar ze is wel eerlijk!! Dat kan niet van iedereen gezegd worden. Haar eerlijkheid werd wel gewaardeerd toen veelcijferige Melissa hier een aantal personen begon af te zeiken. Eveline nam het toen voor ze op. Tuurlijk was ze toen hard!! En natuurlijk is het makkelijker als het niet tegen je gericht is. En de grootste rel in dit topic, die gezorgd heeft voor de grote breuk, stond zij volledig los van. Dat was in de periode dat ze geen internet had. Dus dat kan haar niet verweten worden. Ik weet hoe schijnheilig het misschien is om nu wel te posten maar soms is het net de druppel. Ik zal het niet op hormomen gooien want dat is te makkelijk! Ik geloof niet dat ik er veel last van heb, als zal manlief dat tegenspreken! Hahaha! Tot slot vind ik dat iedereen die zich hier thuisvoelt om te schrijven ook zou moeten kunnen blijven schrijven.
Huh, verdwijnen hier nu steeds berichten? Er stond net toch een hele lapt tekst naar Beebie of niet ?
Gefeliciteerd nog met je zwangerschap! Of had ik dat al gezegd? Oh, ik ben nog steeds een zeef haha, komt vast nooit meer goed met mij
Misschien is het wel beter zo Het mag hier nu wel weer gezellig gaan worden, dus iedereen die nog relletjes (of wat dan ook) wil uitvechten, moet dat maar per pb doen
tnx lief van je. We zitten hier alleen nog een beetje in onzekerheid of het wel goed zit. Vorige week niet zo'n goeie echo gehad. Dinsdag weten we meer.
Oh sorry meid, dat wist ik niet, ik duim iig dat het gewoon goed is. Kan het zijn dat je minder ver bent dan je denkt?
Tanya, in principe heb ik je een bericht terug gestuurd. Maar het staat in de wachtrij. Ben hier te lang niet actief denk ik! De tekst die er stond vond ik naar mij toe verder niet kwalijk hoor, had ook hier mogen staan.