Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Kar, als 1e gefeliciteerd met je zwangerschap, wat geweldig!
    Erperheide is echt super park, helemaal mee eens!
    Hebben jullie geen slot aan je buggy gedaan?
    Vorig jaar werden wij gewaarschuwd dus dit jaar maar weer alles vast gelegd.
    Belachelijk he dat ze daar gewoon jatten

@Twinny, nog steeds ziekenboeg bij jullie
    Kan Zoe niet naar iemand anders voor een dagje?
    Hier hebben schoonouders toen voor Mirthe gezorgd want idd ziek zijn en voor je kindje moeten zorgen is niet alles
    Hoop dat je cyste weg is

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Koeky en Monique: Nope, geen slot. :( Bij 't politiebureau zeiden ze dat we sinds 1 januari al de 7e waren die aangifte deden wegens iets bij Erperheide. :confused: Ook 2 gestolen buggy's maar ook inbraak in een huisje etc. Ze gaan nu camera's ophangen. Wij zijn dus niet gewaarschuwd van tevoren. :( Ach we zien wel. Ik vind 't gewoon onbegrijpelijk en ben er wel kwaad over geweest. Maar ja. Niets meer aan te doen.

Twinny, sterkte bij de gyn! Ik duim dat de cyste weg is. En succes bij het CB! Gaat vast super met Zoe.

Sverre heeft overigens geen last gehad van de BMR maar is al wel weer 3 van de afgelopen 7 nachten aan 't spoken geweest. :( Hij krijgt volgens mij zijn 2e set kiezen, maar is dat niet erg vroeg?

3. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Hoop dat de verzekering nog iets voor je kan doen Kar!

En wat bedoel je met de 2e set kiezen?
    De laatste 4 dus helemaal de achterste?

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Kar, onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap! Sorry voor het lekken en het hier moeten teruglezen!
    Balen van je buggy zeg. Wij nemen nooit een buggy mee naar het bad omdat we hier zo bang voor zijn. Eperheide doet er niets aan denk ik?

Nou dan toch even een klein stukje over mij aangezien er naar gevraagd wordt. Ik ben nu 23 weken zwanger, voel me top en dit kleintje lijkt niet dysmatuur te gaan worden. (voor zover ze daar nu al echt iets over kunnen en durven zeggen)
    Nicci doet het geweldig! Is een super bijdehand en ontwikkeld zich zoals het hoort.

Nou ik denk dat ik weer naar de achtergrond verdwijn!

Succes allemaal!

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Monique, ja, die laatste 4 bedoel ik. Volgens mij zag ik ze van de week zitten boven. Maar ik dacht dat ze die met 2 jaar pas kregen. Al was Sverre ook met zijn ondertandjes erg snel, dus wie weet..

Beebie, fijn dat het zo goed gaat! Ze houden het dus goed in de gaten? Fijn voor je. En nee, Erperheide zegt dat zij niet aansprakelijk zijn. Jammer maar helaas...

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Karlijn gefeliciteerd!

7. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Van harte Kar. Jmmer dat het zo is geloipen, want het was natuurlijk leuker geweest als het echt 'nieuws
    ' was geweest. Maar Toch van harte meid, ik hoop dat er over een maan dof 8 een heerlijk manneke of meiske geboren wordt (vorige keer was jij 1 van de eersten aan wie ik het geslacht vertelde, dus ik hou me deze keer aanbevvolen!)

8. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    beebie: fijn dat alles zo goed gaat met nicci en de kleine in je buik.

monique: mijn schoonouders ziet ze niet echt regelmatig, dus denk niet dat ze zich daar zo geborgen voelt, daarbij gaan ze vrijdag op vakantie en hebben ze het druk. Mijn ouders............ dat ligt gecompliceert. Vrees dus dat we gewoon met zijn drieën moeten uitzieken en dan hopelijk nog een relatie hebben als we beter zijn, want echt lekker loopt het hier momenteel niet!

Kar: balen van die buggy! Enne wat die kiezen betreft, denk dat Zoë er ook aan gaat beginnen en de kleine van mijn schoonzus heeft ze al vanaf 20mnd staan, nog voor de hoektanden, dus het kan zeker. succes en sterkte ermee......... Hoe voel je je verder?

twinny

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Kar, normaal komen de laatste kiezen later (maar dat is volgens het boekje he ;) ) het kan al wel hoor!
    Ben je wel lekker van de tandenellende af

@Twinny, jammer van je schoonouders en ouders (en dan niet alleen nu lijkt me als ik het zo lees)
    Vechten jullie elkaar het bed uit?
    Dan maar snel opknappen idd

Jippie, de magische 12wk grens vandaag!

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    proficiat Monique de 12 wkn. wat gaat het vlug hè! Wanneer ga je weer voor een echo?

twinny

11. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    kar, gefeliciteerd met je zwangerschap! helemaal geweldig! en wat snel ook hé. voel je je goed?

beebie, jij ook gefeliciteerd! ik wist nml ook niet dat je zwanger was... maar wel fijn dat deze niet dysmatuur lijkt te zijn. bij hayley hebben ze ook al die weken gezegd dat ze te klein zou zijn (op echo's liep ze 3-4 weken achter) en mevrouw woog gewoon 8 pond... en nici is echt een moppie, zie regelmatig foto's op hyves voorbij vliegen.

monique, gefeliciteerd met de 12 weken! weer een mijlpaal he meid!

twinny, heel veel beterschap meid. hopelijk knappen jullie alledrie snel op want dat ziek zijn is maar niks vooral niet als het hele huishouden ziek is.

sorry reactie op de rest komt een andere keer. die kleine van mij wordt nml zo wakker voor een voeding.
    dacht nu het hier wat rustiger is en hopelijk ook zo blijft kan ik em wel weer een x melden ;)
    vind het heel erg jammer dat het nu uiteindelijk zover is gekomen dat er dames zijn vertrokken. bijvoorbeeld tan en jody. ik lees nml nog steeds stiekum elke week mee met jullie. ik zit al dagen deze "rel" of hoe iedereen het ook wil noemen te volgen en mijn vingers kriebelen om te reageren op een aantal mensen. vooral de opmerking van ik geloof landa dat het 'hier nooit gezellig is geweest' was voor mij dé trigger. maar toen bedacht ik me dat ik me hier maar beter niet in kon gaan mengen en al helemaal niet weer opnieuw stof moet doen oplaaien nu het weer ff rustig is. wil alleen ff zeggen dat ik het hier WEL ooit heel gezellig heb gevonden. wij hebben hier toch heel wat weken/maanden lief en leed gedeeld. jammer dat dit af en toe leidde tot een ontploffing hier en daar maar goed in the real life kun je ook niet altijd met iedereen evengoed overweg toch?

zo nu probeer ik er niks meer over te zeggen/op mijn handen te gaan zitten.

xxx

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Twinny, de tijd vliegt echt om ja.
    Maandag heb ik de echo voor de prenatale screening

@Beebie, vergeet nog te zeggen dat jij van mij hier niet naar de achtergrond terug hoeft hoor, vindt het leuk om ook van jou wat te horen.
    Fijn dat de zwangerschap allemaal goed loopt

@Kim, niet op je handen gaan zitten, maar gewoon lekker knuffen met die 2 schatten van je!

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Kim! :D :D Wat leuk jou weer te zien! Jeetje, Hayley is ook alweer ruim een maand! Ik dacht er zondag nog aan (echt!). Wat een moppie is ze en wat lijkt ze op Aidan! Hoe voel jij je nu? Je had toch zo'n ellende met blaas-en borstontsteking enzo? Hoop dat je je weer de oude voelt.
    Geef je trouwens (nog) borstvoeding?

Monique Jippie! 12 weken! :D
    Vraagje, hoe zit dat met jouw echo's? Ik bedoel, die prenatale screening, krijg je die vergoed of betaal je die zelf? En die eerste echo, is die dan 'extra'? Ik heb net Menzis gebeld en ik kreeg heel duidelijk te horen dat die nekplooimeting etc echt niet vergoed wordt namelijk. Dus ik vroeg het me af..

Pienie ik gok dat 't weer een jongen wordt. Heb eigenlijk dezelfde klachten (geen) als bij Sverre namelijk. Maar, 't is nog vroeg dus wie weet. Ik herinner me ook jouw mail nog met 't geslacht! :D Ik zal 't onthouden. ;)

Ik mag al op 16 februari naar de VK! Dat is voor mijn gevoel enorm snel, want ruim 2 weken eerder dan bij Sverre (ben dan 8.5 wk). Dus wie weet ook wel een iets eerdere echo.
    Ik voel me goed trouwens, op mijn kiespijn na. :( Morgen mag ik naar de tandarts. Jippie. :(

Verder druk op 't werk. Dus even snel lunchen en weer verder werken.

14. Amle

Amle Niet meer actief

Karlijn: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan.

Lieff: sterkte en ik hoop dat je echo binnenkort goed nieuws brengt!

15. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Kar, je betaald idd voor die prenatale screening, alleen de termijnecho (de 1e) en de 20 weken echo worden vergoed en evt later met medische indicatie ook
    Fijn dat je je goed voelt!

@Lieff sterkte vandaag idd en hoop dat je goed nieuws heb

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Gefeliciteerd Karlijn!!!

17. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Moet toch even iets rechtzetten omdat Kim mijn reactie niet goed gelezen heeft.
    Ik schreef is het hier ooit NOG wel gezellig geweest? Ik schreef niet dat het hier nooit gezellig is geweest want dat is het zeker WEL.

Karlijn, Hartelijk Gefeliciteerd meid! Hopelijk heb je een voorspoedige heerlijke zwangerschap.

18. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Ohw meiden ik ben zo opgelucht.

Vorige week kreeg ik te horen dat het ws niet goed zou aflopen, het kindje was onmeetbaar, liep twee weken achter qua groei en een flauw kloppend hartje.

Vanavond weer geweest voor een echo en het had zich verdubbeld qua groei en zat nu van onmeetbaar op 1.3 centimeter.
    Het heeft 1 week groei ingelopen. HOe het kan weten ze niet, maar ach...dat maakt ook niet meer uit.
    Ben dus nu 1 week terug gezet en zoals het er nu naar uit ziet is de uitgetelde datum 3.9.09.
    Ohw ben zo blij, kan wel huilen van geluk.

19. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Kar, hartstikke gefeliciteerd met je zwangerschap. (ondanks dat velen al het vermoedden hadden) Net als ik een september mama.

Hoe voel je je? NOg nergens last van?
    Toch spannend weer hé die eerste weken. Fijn dat je al zo snel een echo hebt. Hoop dat je de misselijkheid en de moeheid bespaard blijft.

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Gelukkig Lieff! Wat een opluchting voor jullie zeg. :D Verdubbeld nog wel :) die heeft echt een inhaalslag gemaakt.

Deel Deze Pagina