Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Fijn dat het zo goed gelukt is!

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    THANKS! :D :D Leuk he?!

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Eef, wat goed van Demelza! :D Zo te lezen heeft ze dus geen slaapzak aan? Ik zie Sverre nog niet met slaapzak en al op bed klimmen namelijk. ;) En wat een snoepie dat ze zelf gaat slapen overdag! :confused: (Nogmaals, dat zie ik Sverre niet doen...)
    Jeetje joh, 35 weken alweer! :confused: Nog even..

Twinny Joepie van de cyste! :D Ik ga hard voor je duimen komende maand.

Pff hier een hels weekend gehad. Qua pijn. Deze napijn was nog erger dan de pijn van de ontstoken kiezen zelf. Plus daarbij verstopte voorhoofd- en neusholtes die de druk op mijn kaak en oren vergrootten en je hebt een Karlijn die niet meer kon eten, praten, slapen, met Sverre spelen..
    Alleen af en toe een hysterische huilbui ging me nog goed af. ;) Ik leefde van paracetamol naar paracetamol en was daar natuurlijk weer reuze onzeker over ivm de zwangerschap. :(

Nu is de pijn gelukkig grotendeels weg, de verkoudheid nog niet maar dat wordt ook al beter. Ik moet echt proberen van die paracetamols af te komen nu, slik al 2 weken... :oops: (Niet de maximale dosis natuurlijk.)

Deze week even hard werken, want 3 feb vlieg ik naar Florida voor een kleine week! :D Ik dacht dat ik er veel zin in zou hebben maar nu het dichterbij komt.. Ik weet helemaal niet of het wel zo leuk is om bij Sverre weg te zijn. :(

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Karlijn, paracetemol kan echt geen kwaad in de zwangerschap. Zelfs niet als je er elke dag 1 teveel zou nemen. Dit is mij door de gyn. en de vk. verteld.
    Het is het enige wat je mag, dus als je het nodig hebt gewoon doen.
    Ik hoop dat het nu met de napijn weer wat beter is.

Florida... probeer er toch wat moois van te maken en er zoveel mogelijk op te steken. Anders ben je EN van Sverre en Alex weg EN heb je er nog niets aan gehad ook.

Twinny, positief nieuws van de cyste! Nu maar hopen dat de IUI snel gaat pakken!

Demelza ligt idd. zonder slaapzak in bed. Dit omdat ze de rits toch openmaakte en dat ding uit deed. Na een tip over de zak achterstevoren aandoen heb ik dat geprobeerd. Maar ja, zo'n zak sluit achter bij de nek hoger dan bij de hals en zo zat het dus niet lekker voor Demelza.
    Zodoende dus maar zonder slaapzak.

En Demelza en zelf slapen... ze is verslaafd aan slapen. Ze vraagt vaak genoeg met haar knuffeltje in haar hand 'boivuh bettie' (boven bed?).
    Ideaal, wij hebben zelden een strijd om haar te laten slapen. Wij boffen daar maar mee want ik besef me heel erg goed dat dit ook anders kan.

5. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Eef, lekker hoor, dat ze zo makkelijk slaapt! :D

Gistermiddag wilde Sverre weer niet slapen; hij begint dan met 'uit uit' roepen, dan roept hij mij of Alex, en als dat niet helpt gaat hij het hele arsenaal uit de kast halen: Pepper, opa, oma, zijn favoriete leidster van het KDV, zijn knuffels (Ernie, Elmo, tuttel..). Allemaal om hulp roepen dat hij toch écht uit bed moet.. ;) :) Het is heel grappig om te horen. Maar als dit ook niet werkt gaat hij meestal keihard krijsen uit woede en dan is slapen dus echt uitgesloten. :(

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Kar, zag je naam weer voorbij komen in een column van Daphne Deckers in het 'tijdschrift' Vrouw, dat bij de telegraaf zit. Als je het wilt hebben, moet je het even zeggen, dan stuur ik het wel op

7. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Wat?! Waarover ging het? Weer over die oprijende jongens? Of toch over m'n eigen onderzoek.. ?

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hihi ik zit hier zure uien te eten.. :) Bij Sverre at ik in 't begin elke dag een zure haring. Daar heb ik nu ook wel zin in... ;)

Ik heb sterk het gevoel dat 't weer een jongen is.
    Onthoud deze uitspraak! Over 15 weken weten we meer... ;) :D

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    weer die jongens.... titel was SCHUREN

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Wat had jij nou gezegt Kar? Ze trekken vaak alles zo uit 't verband.

11. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Ja ben ook wel benieuwd... Moet eerlijk bekennen dat ik het wel een grappige column vind... Behalve natuurlijk dat jij tot 2x toe benoemd wordt in een context waarin je wellicht liever niet benoemd wil worden.

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hmmm heb het net even gelezen.
    Ik had al niet veel op met Daphne, maar nu natuurlijk helemaal niet meer. ;) Mijn mening:

Ze heeft overduidelijk mijn punt gewoon niet begrepen, ze heeft niet gelezen dat ik ook juist de kant van de vrouwen wel belicht heb.

Het is oud nieuws, om daar nu nog een column over te schrijven, en ze had mij gewoon moeten benaderen als ze de details van mijn punt had willen horen. Wat ze niet wil natuurlijk.

Zucht. Ik dacht dat we wel klaar waren met dit onderwerp eigenlijk. :(

13. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Kar, jouw onderzoek ging toch over jaloezie?

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, precies. Dat hele gedoe rond die oprijende jongens is niet eens mijn eigen onderzoek. Ik ben gewoon als 'expert' van evolutionaire psychologie gevraagd om mijn mening. :( Die nu overal anders geinterpreteerd wordt.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    mag dat dan zo maar Kar? Dat ze overal je naam maar inzetten, of moeten ze daar toestemming voor vragen?

16. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Alle verhalen over jou waren tot nu toe toch positief? In dit stukje vind ik het niet eens nodig dat je naam wordt aangehaald. Sterker nog, ik krijg er een nare smaak bij.

Ik vraag me dus hetzelfde af als Marloes... kan en mag dit zomaar?

17. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, dat mag. Want ik heb met naam en toenaam in het oorspronkelijke stuk gestaan. En daaruit quote iedereen (verkeerd).

Ach, het went. Krijg waarschijnlijk rond mijn eigen promotie weer een hele bak str*nt over me heen. Dus ik heb besloten dat ik maar een soort van mediatraining ga doen, om me voor te bereiden op 'aanvallen'.

Ik vind het zelf nog wel meevallen hoor, wat Daphne allemaal schrijft. Het is gewoon een domme doos. Bovendien is het gewoon heel gevoelig, evolutionaire verklaringen van menselijk gedrag.. ;) Maar zeg je eens een keer dat 't eigenlijk best geemancipeerd is van die mannen, is het weeeer niet goed. :(

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Wat ik overigens wel jammer vind is dat ik dus niet op de hoogte gesteld wordt als mijn naam weer genoemd wordt ergens. Ze hoeven me geen toestemming te vragen maar 't zou toch leuk zijn het te weten. (Soms dan.)

Pfff ben net weer naar de tandarts geweest. Mijn wortelkanaalbehandeling is herhaald. Hij begon eerst zonder verdoving. Ik zat tegen het plafond! Helemaal huilen, hyperventileren.. Ik was totaal overstuur. :cry: Daarna dus toch maar verdoving.

Nu doet het alleen nog meer pijn dan ervoor. :( :(

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nou dat is zeker irritant dat je 't niet weet. :( Wel slim van je van die mediatraining. Had ik niet eens aangedacht.

Hoop dat de pijn snel over is.

Share This Page