Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Oh Kar wat rot voor jullie pfff... sterkte hoor meid.

    Knuffel
    Kirby
     
  2. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Twinny, ik duim voor jullie hoor!
     
  3. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Karlijn, wat een rotbericht! Ik hoop dat het iets onschuldigs is.

    Ik ben weer terug uit het ziekenhuis.
    Ik hield niets binnen, geen eten en ook geen medicijnen tegen de blaasontsteking.
    En zo kwam ik van donderdag tot gistermorgen in het ziekenhuis te liggen.

    Voel me vreselijk bedonderd door de andere gyn's in het ziekenhuis. Er werd niet naar me geluisterd, ik werd niet serieus genomen. Vandaag moet ik naar mijn eigen gyn en dan hoop ik dat hij wel nieuwe afspraken wil maken en zich eraan houden.
    Ben het spuugzat. Want ja... ik hou nog steeds weinig binnen!
     
  4. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

    Lieve Kar, wat ontzettend naar voor je meissie........ hele dikke knuf van ons en sterkte.....

    Evelien: hoop dat je eigen gyn wel luisterd en dat het vlug wat beter gaat. Had op je hyves al gelezen dat je in ziekenhuis lag, balen meis....

    MAmamarin: hoe is het vandaag gegaan? Nu maar afwachten hè!

    Hier heb ik er een raar gevoel over. Het zou wel eens raak kunnen zijn, maar aan de andere kant zal het me ook erg verbazen. Ppfff nog anderhalve week en we weten meer!

    twinny
     
  5. Monique27

    Monique27 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    2.096
    27
    48
    Gemert
    @Evelieveling, hoe is het met jou?
    Ik lees nu verder en zie dat het verhaal voor jou nog geen einde heeft.
    Jeetje he, ik hoop ook dat je eigen Gyn wel wilde luisteren

    @Jekkia, Matice ook al bijna weer een half jaar, jeetje zeg
    En wat leuk om te lezen dat ze zo leuk samen zijn!

    @Twinny, wat grappig dat Zoe als het gelukt is aanwezig was bij het "maken" van haar brusje.
    Ik duim dat je toch een ei heb gehad.
    FF twijfelde bij mij ook de ronde van Mirthe

    @Mamamarin, he wat geweldig dat jullie ook weer de stap hebben durven zetten om te beginnen!
    Spannend hoor, hoop dat het snel raak is

    @Sonyaonelove, 's nachts om de 2 uur voeden, pffffffffff kan ik nog terug ;)
    Maar leuk dat Chedella zijn goede zus is!

    @Kar, hoe is het nu met je?
    Las op hyves dat het bloeden gestopt is, hoop zo dat het er gewoon nog lekker zit!

    Hier alles oke, vrijdag de 1e keer hartje gehoord bij Vk, toch weer heel bijzonder.
    Heel af en toe denk ik ook al iets te voelen, zo heerlijk weer.
    Misselijkheid was vertrokken, maar nou door verkoudheid weer aanwezig, ik hoop dat dit echt tijdelijk is.
    Morgen naar 9 maandenbeurs ben benieuwd
     
  6. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hier is het niet zo goed. Ben niet misselijk meer, gisteravond buikpijn gekregen en ook weer meer (oud) bloed.. Ik denk dat het door gaat zetten.

    Het frustrerende is dat de vk gezegd heeft dat ik gewoon een week moet afwachten. Dus niets echo om te checken ofzo.. :(

    Die onzekerheid vind ik nog het ergste.
     
  7. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Shit Kar, dit ziet er idd niet positief uit. Hoe dubbel ook, ik hoop dat het bloeden nu flink door gaat zetten. Dan weet je exact waar je aan toe bent.
    Neem je wel de tijd voor jezelf? Ik ben toen na mijn miskraam twee weken thuis gebleven. Vond de wereld wel even best en heb de boel de boel gelaten.
     
  8. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Verdorrie, ik hoopte zo dat het gestopt was Kar. Maar weer oud bloed.

    Ik vind het eigenlijk 'onmenselijk' dat ze je laten afwachten. Weet even niet hoe ver je nu zou zijn, maar volgens mij toch ver genoeg dat er hartactiviteit zou moeten zijn?
    Met 1 simpele echo zouden ze weten hoe het er nu voor staat.

    Sterkte wijffie!

    Monique, hoe was de 9 maandenbeurs? Nog speciale dingen? Leuke aanbiedingen of was het vooral veel van hetzelfde en is het leuker als je een eerste kindje verwacht?

    Twinny, ik hoop dat je een mooi ei hebt gehad en dat alles goed gaat deze maand!

    Mamamarin, super dat jullie de stap hebben gezet. Hoop dat het snel met een positief resultaat is.

    Jekkia, Matice kan nog geen half jaar zijn hoor. In mijn beleefwereld lag het geboortekaartje gisteren pas op de mat. De tijd vliegt echt!
    Merk je veel verschil in de ontwikkeling van hem en Raven? Omdat hij toch op tijd geboren is en Raven te vroeg...

    Sonya, pffff, om de 2 uur voeden. Lucky you ;)
    Wel erg fijn dat het zo goed gaat.

    En dan kort over mij. Mijn gyn heeft goed naar me geluisterd en me serieus genomen. Weet nu waar ik aan toe ben en weet dus ook dat ik al vergevorderde ontsluiting heb. De voorweeen zijn dus gewoon echte weeen en stoppen steeds weer. Maar ze werken dus wel. Hij verwacht eigenlijk dat ik voor het weekend mijn beeb in handen heb, maar dat zei hij woensdag en voorlopig... nog niets.
     
  9. pienie

    pienie Fanatiek lid

    29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Hier weer bericht van mij.

    Eef, ook hier even: ik hoop dat het gaat doorzetten en dat je 'gewoon' mag bevallen en zsm je uk in je armen mag hebben.

    Kar ik had het al gelezen, maar lees hier dat de VK een echo niet nodig vind. Ongelooflijk. Ik hoop voor jou dat er niks doorzet en je straks een echo hebt met een kloppend hartje. Ik duim heel hard mee.

    Twinny, spannend! Laat je het wel zsm weten?

    Hier weer een beetje in het ritme komen na onze 5 weekse reis naar st Maarten, Anguilla en Dominica en weer wennen aan elkaar en het gezinsleven na 7 maanden niet thuis te zijn geweest als gezin. Tis even wennen, maar wel heerlijk, voelt bijna als een luxe om 'gewoon' met zn vieren te zijn. En we kunnen naast 6 lange maanden van elkaar weg ook terug kijken op een geweldige, bijzondere en gave reis met mn gezinnetje.

    Zoonlief gaat ook wat meer praten, maar een echte prater is hij niet. Hij doet wel in álles zijn zus na. Echt 2 handen op 1 buik die 2, met hier een daar een 'ruzie' wat ik dan ook weer erg lachen vind om te zien!

    Met al die (bijna) zwangeren ga ik bijna terug verlangen naar dat echte baby-achtige en die schopjes in mn buik. Voor jullie wordt de juli beeb een 'oudste' terwijl hij nog een beetje mn beeb is!
     
  10. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

    Evelien: spannend hoor en fijn dat je nu serieus genomen wordt. Heel veel succes alvast!

    Pienie: leuk weer ff wat te horen. Kan me voorstellen dat het lekker is weer als gezin gewoon thuis te zijn.

    MAmamarin: hoe is het bij jou, voelt het goed aan? Hier voelt het eigenlijk wel goed, al denk ik nog altijd dat niet kan!

    Kar: sluit me bij evelien aan, je bent ver genoeg om hartactiviteit te registreren, wat lullig dat ze je zo laten spartelen. Hoe is het nu meissie?

    Hier dus toch nog spannend. Voel allerhande vreemde dingen in me onderlijf en begin toch stiekem wat hoop te krijgen. Afwachten tot volgende week vrijdag dan maar!

    twinny
     
  11. Monique27

    Monique27 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    2.096
    27
    48
    Gemert
    @Kar, hoe is het nu?
    Joh meid kan de HA niets voor je doen dan, echo in het ziekenhuis ofzo?
    Dit is toch niet menselijk, bij jou kunnen ze op deze termijn meteen zien of er iets mis is of niet.

    @Evelieveling, de beurs tja....... was leuk geweest als niet heel Nederland had besloten om ook die dag te gaan ;)
    Maar wat je zegt toen ik er was bij de zwangerschap van Mirthe en nog strontonzeker had ik er veel aan en nou was het vaak o ja, of dat zie ik straks wel als de beeb er is.
    Fijn dat je eigen Gyn "echt" naar je luisterde en ik hoop dat het snel doorzet.
    Spannend hoor!

    @Pienie, welcome back!
    En zal idd best weer even wennen zijn maar wel heerlijk!
    De 2e is er nog niet hier, maar vind Mirthe nou al niet echt beeb meer hi hi

    @Twinny, wordt nog een spannende week dus!
    Ik hoop het echt voor jullie, zou dus wel een super verrassing zijn
     
  12. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi meiden,

    He Eef, ik vind dat ze jou weleens aan de wee-opwekkers mogen leggen, al is het maar om 't eerste echte zetje te geven.. Die meiden van jou zijn behoorlijk eigenwijs he?! ;)

    Twinny, spannend hoor, ik duim voor je! :D Nog een weekje wachten, duurt lang...

    Pienie, wat fijn dat jullie weer samen zijn. Kan me voorstellen dat 't erg wennen is. Wat grappig dat je kids zo'n verbond hebben, nu al. :D Dat wordt nog wat.. Doet me een beetje denken aan Sverre en Pepper (de hond). Als de één huilt gaat de ander ook. ;)

    Hier: is het rustiger. Geen bloed meer. Beetje lichtbruinig nog. Wel buikpijntjes maar ik denk dat ik dat zonder die bloeding gewoon aan het groeien van de baarmoeder zou wijten. Dus ik probeer dat te negeren.
    En, goed nieuws: Ik heb dinsdag een echo! De VK kwam er zelf ook mee dat wachten tot 9 maart wel erg lang was na deze ervaring. Dus heeft ze dit geregeld. Nog 3 nachtjes wachten dus. Maar stiekem denk ik eigenlijk dat ik nog wel zwanger ben.. Ik ben zo ontzettend misselijk (ook overgeven sinds een paar dagen) en moe. Niet dat dat iets zegt maar ik klamp me vast aan alles.

    Het rare is, vorig weekend begon ik zo sterk het gevoel te krijgen dat ik wellicht 2 baby's in mijn buik heb.. Geen idee waar dat vandaan komt. Maar we zullen zien dinsdag, en ik laat jullie natuurlijk ook weten hoe en wat.

    Jullie zijn lief!
     
  13. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Oh Kar, ik hoop het helemaal met je mee dat je gelijk hebt meis! Wat je nu vertelt klinkt sowieso bemoedigend. (sorry voor mijn goedbedoelde maar misschien wat negatieve opmerking van eerder....)
    Je gevoel van 2 zou toch heel goed kunnen?
    Mijn nichtje had ook een bloeding, en was in eerste instantie zwanger van een tweeling waarvan (bleek later) `1 vruchtje was afgestorven.
    Hoe ver zou je nu zijn?
     
  14. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

    Kar: tjee meis, ik ga heel hard voor je duimen en mee hopen.. KAn me voorstellen dat je je aan alles vastklampt. MAar dat je die symptomen nog hebt, dat wil toch ook wat zeggen! Fijn dat je dinsdag mee zekerheid gaat krijgen. Hoe laat mag je?

    MAmarin: hoe is het bij jou? Heb je er al een gevoel bij of de inseminatie gelukt is?

    Hier alles rustig. Merk wel dat ik wachten steeds moeilijker vindt, pppffff waarom duurt een week dan inene zo lang! Voel me niet super, allerlei vage dingen, maar die kan ik ook net zo goed mezelf inprenten!

    twinny
     
  15. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dat had ik de vorige poging ook tijdens mijn laatste wachtweek.
    Ik had allerlei kwaaltjes die ik aan zwanger zijn kon wijten, maar ook aan ongesteld worden en aan pregnyl. Dus je hebt er helemaal geen zak aan en toch gaat je hoofd met je aan de haal.
    Stiekempjes ben ik wel positiever dan de vorige poging. heb zelfs al stiekem doorgerekend....Maar neem mezelf ook wel wat in bescherming. Ik moet nog 9 dagen geduld hebben.
     
  16. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Twinny en Mamamarin, ik duim voor jullie. Hoop dat jullie snel met positief nieuws kunnen komen.

    Karlijn, fijn dat je morgen mag komen. Ik hoop zo dat het allemaal positief is.

    Hier gaat het niet lekker. Voel me echt vreselijk waardeloos. Heb het gevoel dat je gewoon je eigen gyn moet hebben en niet met anderen te maken moeten hebben. Die nemen mij niet zo serieus als mijn eigen gyn. Ben vreselijk klaar met deze zwangerschap.
    Als ik nou niet zo misselijk was en alles uit zou spugen dan zou het al enorm helpen, maar daar krijg ik dus gewoon niets voor omdat ik al zo ver ben.
    *zucht*
     
  17. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    tjee evelien, wat vervelend voor je. Kan me voorstellen dat je er genoeg van begint te krijgen. Ik duim voor je dat de kleine snel in je armen mag liggen....... succes
    twinny
     
  18. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    tjee evelien, tis wel een flashback naar 1,5 jaar terug he. het wil bij jou maar niet doorzetten.
     
  19. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Het is inderdaad net een flashback. Met het verschil dat ik me toen aan de vermoeidheid kon toegeven omdat je niet zo'n klein wondertje thuis had rondlopen. En ik toen niet meer misselijk was.

    Maar goed... er zal vast ooit wel een eind aan komen! ;)
     
  20. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Eef, ik blijf het vreemd vinden. Er moet toch gezien jouw voorgeschiedenis wel iets op papier staan daar in het ziekenhuis?! Ik vind het zo gemeen! :evil: Ik kan me zooooo voorstellen dat je er klaar mee bent. En dan het idee dat de bevalling nog moet komen! Het zwaarste karwei dus! :(
    Ga je na de bevalling wel lekker in bed liggen en daar BLIJVEN liggen de eerste dagen? Doen hoor! Nogmaals sterkte...
     

Deel Deze Pagina