Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ze konden me vandaag 1 alternatief bieden... ik mocht opgenomen worden.
    Dan kon ik daar rusten, met pethidineprikken slapen en geen last hebben van de voorweeen en hopelijk door de rust weer wat eten binnen houden. :rolleyes: Ja... dat was echt waar ik op zit te wachten met een klein dreumesje thuis.

    Woensdag gesprek over ks en dan donderdag of vrijdag word ik op zijn vroegst geholpen. Maar eigenlijk hoop ik dat de kleine er voor die tijd gewoon uitvalt!
     
  2. pienie

    pienie Fanatiek lid

    29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Eef, sterkte met je eindloze bevalling. Wat ik zo raar vind is dat je al 5 cm hebt toch? Hoe kan dat dan? Kan dat dan geen kwaad, dat je daar zo lang mee loopt? Tja, ik weet het ook niet hoor.

    Kar, morgen meer duidelijkheid dus? Tijdens mijn miskraam (tussen dochter en zoon in) heb ik hier veel meegeschreven op miskraamforum. Daar hoorde je idd weleens het verhaal dat een miskraam 'slechts' van 1 van de 2 van een tweeling was. Nou meis, je hoort iig wel vaker dat mensen na bloedingen een paar maanden later toch een gezond hummeltje op de wereld zetten dus daar duimen we dan maar voor. Sterkte, want het zal best spannend zijn voor je zo.

    Twinny, hoe zit het nu allemaal bij jou? Al (goed) nieuws?
     
  3. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Kar, ik duim voor goed nieuws vandaag! Sterkte meid!
     
  4. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Bedankt, lief van jullie..

    Dat van de tweeling had ik ook al bedacht, maar dit is dus een collega van mij overkomen. Zij had bij 6 wk een miskraam, haar HCG bleef hoog en toen is er 7 wk later toch maar eens een echo gemaakt, zat er dus een kerngezonde baby van 14 weken! :D Die op 11 februari jl geboren is. :D
    Het idee dat het twéé mensen op 1 afdeling kan overkomen vind ik dus statistisch gezien onmogelijk, dus ik ga er maar van uit dat dat het niet is. ;)

    Ik heb vannacht ontzettend veel gedroomd. De ene keer een echo die mis was, dan weer eentje die goed was, dan was 't weer een tweeling, dan gewoon eentje.. Pfff. En toen was Sverre ook nog om 5:00 wakker. :(

    Ik laat het jullie straks weten! Hopelijk kan ik dan weer een banner neerzetten ook. Ben vandaag 9 wk 5 dg.
     
  5. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    veel succes Kar
     
  6. Monique27

    Monique27 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    2.095
    27
    48
    Gemert
    Heel veel sterkte Kar, ik duim ook dat je terug komt met goed nieuws!
     
  7. kimkivits

    kimkivits Fanatiek lid

    28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    kar mijn duimen draaien ook voor je!
     
  8. Zanoni

    Zanoni Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.646
    0
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Veel sterkte Karlijn!
     
  9. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

    KAr: heel veel succes vanmiddag, duim voor jullie

    Eveline: gesprek over ks? Overwegen ze dan toch om een ks te doen?

    Pienie: hier nog alles rustig. Moet echt nog paar dagen wachten met testen, denk zondag of zo. Heb nog altijd rare kwaaltjes en pijntjes en me smaak begint nu ook te veranderen! Ppfff.....wordt beetje moe van mezelf, hahaha.....

    twinny
     
  10. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Zie mijn banner! :D :D :D

    Het zijn er dus TWEE! Allebei precies op schema, we hebben de hartjes gezien en gehoord, en ze bewogen ook! :D

    We zijn allebei verbijsterd. En blij!
     
  11. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    wow Karlijn, een tweeling...
    gefeliciteerd meid!
     
  12. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Kar, want ontzettend gaaf! KReeg er tranen van in mijn ogen!

    Ben zo blij voor jullie! Hoe vinden jullie het om een tweeling te krijgen?


    Hele dikke kus

    twinny
     
  13. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Van harte gefeliciteerd Kar! Echt fantastisch nieuws! Ik zit hier gewoon helemaal in kippenvel haha en met de tranen in mijn ogen! Gewoon zooo super!
     
  14. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    We vinden het vooral RAAR! ;) Ik had zelf dus wel een voorgevoel maar Alex stond echt met zijn ogen en oren te klapperen. ;) :D

    Ze zei op een gegeven moment 'En volgens mij is het er ook maar 1'. Toen ging ze toch nog even kijken en zei ze 'Alhoewel...' en ik zag het zelf ook meteen. Alex vroeg nog 'Wat bedoel je?'. :D

    Het is echt zoooo aanpassen, het is nog erg onwerkelijk natuurlijk. Nu moeten we een nieuwe kinderwagen, extra bedje etc. etc. Bizar.
     
  15. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jullie zijn zoooo lief. Ik ben zo blij dat we er nog zijn hier. :D
     
  16. lieff

    lieff Actief lid

    8 nov 2006
    292
    0
    0
    Ohw Kar wat gaaf en bijzonder! Super zeg...Jeetje, gewoon 2...
    En super fijn dat alles gewoon goed is!
     
  17. Monique27

    Monique27 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    2.095
    27
    48
    Gemert
    Wow :confused:
    Ik had geduimd voor goed nieuws, maar dit is super nieuws :D

    Echt leuk hoor, kan me wel voorstellen dat je even moet wennen
     
  18. Zanoni

    Zanoni Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.646
    0
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Wat een super goed nieuws!
     
  19. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Super Kar! Dubbel geluk en alles nog binnen boord!

    Konden ze nou ook iets zeggen over die bloedingen? Of was dat "gewoon" een gesprongen adertje?
     
  20. pienie

    pienie Fanatiek lid

    29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Hihi Kar, we hebben wel errug hard geduimd hier. Dames: mocht ik oooooooit in zo'n situatie komen: duim maar niet zo hard voor mij, haha!
    Nee hoor Kar, tis jullie van harte gegund, ik ben erg blij dat het goed zit en als het net zulke moppies zijn als hun broer dan komt het wel goed toch?

    Twinny, ja rotfase is dat he, dan zoeken naar signalen: is het wel of is het niet. Je kan jezelf helemaal gek maken ermee. Maar ik duim (heel hard?) mee dat het raak is hoor!

    Mijn zoon heeft weer wat nieuws: hij gilde altijd als hij iets wilde. Nu leer ik hem steeds: ,,o, je wil de bal, zeg maar MAMA bal". Niet dat hij al die woorden moet leren, maar mama kan hij dus dát benadruk ik, om te gebruiken. Nou dat leek aardig te werken. Tot hij vanavond bij onze kip (we hebben zo'n kukeleku snoeppot die we de kip noemen) terwijl mijn man naast hem stond te wijzen naar de kip en zei maar: ,,mama, mama". Haha zo duidelijk gevalletje: leuk geprobeerd, poging mislukt.
     

Deel Deze Pagina