Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

    kimkivits Fanatiek lid

    28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey kar gefeliciteerd dan maar! wow 2 babys in je buik! grappig ook dat je zelf al een voorgevoel had. gaat helemaal goed komen! nog veel succes met de zwangerschap!

    mijn vriendin is btw 3 februari bevallen van een tweeling. had er toen al een van een jaar en bleek ook ineens zwanger van 2 te zijn!zonder behandelingen.
     
  2. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    **** inbraak****

    Lieve Kar, wat een fantastisch nieuws! Ik had je natuurlijk al gefeleliciteerd via PB, maar dit is een dubbele felicitatie waard.

    Lieff, jij natuurlijk ook gefeliciteerd!


    ****uitbraak****
     
  3. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

    Hihi, pienie dat pak je goed aan, lol! Zoë kan al heel veel praten, maar als iets niet lukt gaat ze ook schreeuwen en stampen. Heb haar nu geleerd dat ze naar me toe moet komen en vragen om te helpen! Die kleintjes leren zo ontzettend snel!

    Gister was de lattenbodem van de steuntjes af geklapt, Zoë was zich dood geschrokken en moest heel hard huilen. Ze stond nog rechtop toen ik binnen kwam. Zegt ze 's avonds aan tafel tegen San:mamasan, rooije (=Zoë) bedje kapot, boem.
    Was zo schattig. Ze was er echt enorm mee bezig en keek heel wijs en ook wel gekweld dat haar bedje kapot was. Heb haar toen meteen uitgelegd dat mama bedje had gemaakt. Keek ze me heel serieus aan en zei: mama bedje make.
    Lief hè!
     
  4. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Heb je al gefeliciteerd, maar zal het ook hier nog even doen ;)

    Karlijn, VAN HARTE!
    Wat een mooie verrassing, alhoewel je zelf al een raar vaag vermoeden had.

    Nu zal je idd. bij een gyn. gaan lopen. Dus de controles verlopen heel anders. Hier bij de gyn moet ik iedere keer een potje urine inleveren, krijg ik iedere keer een echo en heb je gewoon meer zekerheid (alhoewel... na mijn mail zal je daar ook wel anders over denken ;))

    Probeer optimaal te genieten van je zwangerschap, want ik gok zomaar dat dit je laatste zwangerschap zal zijn.

    Hele dikke kus.
    Enne... gooi via hyves of hier via pb nog even je mobiele nummer door, dan krijg je gelijk bericht van me als G.A. geboren is!
    Want ooit zal ze er toch wel uitkomen?
     
  5. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
  6. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ja... nog even geduld voordat de naam van G.A. bekend wordt ;)
    Ik wacht al heel lang tot ze eindelijk naar buiten komt!
    Maar zodra ze er is krijgt Karlijn dus een berichtje en wellicht is ze zo lief om jullie hier op de hoogte te brengen (alhoewel... wat is de meerwaarde gezien sommigen mij nog steeds liever kwijt dan rijk zijn ;) :D ) --> let op.... grappig bedoelt... geen steek, geen rel...
     
  7. Tantan

    Tantan Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    [​IMG]





    Ik ben weer terug! Ik miste het forummen teveel...:oops:


    ===============================================
    MamaMarin & Twinny mijn duimen draaien voor jullie! Ik hoop op een positieve test voor jullie beiden!

    Karlijn Ook hier nogmaals supergefeliciteerd!

    Evelieveling Succes met de bevalling, ooit zal G.A. er wel uitkomen

    Hier Alles gaat goed. Ukkie Junior groeit goed. Heb al 2 goede echo's gehad. Mijn rug is ook weer goed, na diverse kraakbehandelingen bij de manueeltherapeut. Nog steeds supermisselijk helaas. Hou weinig binnen, maar net genoeg om niet uitgedroogd te raken. Ben ook al weer flink afgevallen maar wederom maakt de gyn zich geen zorgen. Met Ruben ook alles prima!
     
  8. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Tantan, ik zal zo even de naam van mijn medicijnen pakken tegen de misselijkheid.
    Geweldig spul.
    Heb maar 39 weken zonder moeten doen en nu eindelijk krijg ik het!
    Emasefane hielp bij mij niet, maar dit wel.
    Wie weet helpt het voor jou ook, je kan er altijd om vragen!
     
  9. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hello!

    Tan, welkom terug! :D Gezellig!

    Pienie, ja dat gejengel en gedram is herkenbaar! Wij zeggen nu ook tegen Sverre dat hij woorden moet gebruiken. 'Je kunt praten, zeg het maar gewoon met woorden'. Zoiets. (Persoonlijk vind ik dat gejammer enorm irritant...! :oops:)

    Twinny, wauw, wat praat Zoë al goed! :confused: En wat grappig dat ze nu zichzelf Rooije noemt! :) Arm meisje, kun je nagaan wat een impact van die kleine dingen op ze hebben..

    Eef, ik heb jou al gemaild met mijn mening over de hele 'situatie' met G.A.! ;) Heb er geen woorden voor. :evil:
    Ik zal je zo even mijn mobiele nummer pb-en. En tuurlijk plemp ik het hier dan op de site! ;)

    _______________

    Met mij gaat 't goed. Beetje hersteld van de schrik. Al blijft het een raar idee. Ik had nog met de VK gebeld vandaag en de echo van 9 maart gaat gelukkig gewoon door. Dan ben ik bijna 12 weken dus ik vind 't wel lekker dan weer even te kunnen kijken.

    Een andere VK uit de praktijk vertelde me gisteren ook doodleuk dat ze niet gaan proberen om 't hartje te luisteren op mijn laatste afspraak daar (23 maart). Want dat je toch niet weet welke foetus het is en je eigenlijk twee apparaatjes nodig hebt.. bla bla.
    Ben er niet rouwig om dat ik naar de gyn wordt doorverwezen straks. Tss.

    Verder gisteren twee identieke lieve witte pakjes gekregen van mijn ouders, zoo schattig. En toen besefte ik me ook weer: ik krijg gewoon echt een tweeling! Twee van alles! :confused:

    Ik ga nog even werken en dan uit eten met een collega. Tot morgen!
     
  10. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Niet ineens twee keer bestellen in het restaurant he? ;)
     
  11. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier zit iemand te vissen. hahahaha
     
  12. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Tan, Primperan is het middel wat ik nu eindelijk heb gekregen tegen de misselijkheid. En ik moet zeggen dat het redelijk helpt.
    Stukken beter dan emasefane!
     
  13. pienie

    pienie Fanatiek lid

    29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Eef, ik zal het ook wel posten als ik het hoor, dan is het zsm bekend (we wachten tenslotte al eindeloos op GA).

    Tan, ik liep toevallig vanmorgen te denken dat het me verbaasde dat je écht niet meer terug kwam. Maar blijkbaar had ik je dus goed ingeschat, want juist nu kom je terug! Alles goed?

    Kar, ik vind dat gejammer ook irritant hoor! Pfff, bij mij krijsen ze dan nog eens vaak sámen ook (blijkbaar werkt krijsen en jenken aanstekelijk). Deze moeder staat dus ook weleens mee te krijsen dat ze nu hun mond moeten houden hahahaha!
     
  14. Tantan

    Tantan Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Eveline TNX voor de medicijninfo. Zal het in mijn achterhoofd houden als ik weer op controle moet

    Pienie Ja, miste het forummen toch wel. Gaat wel goed hier hoor. Met de zw is alles prima, heb al een buik waar je U tegen zegt. Ben nog wel heel erg misselijk en ook al weer veel afgevallen. Maar verder alles prima!
     
  15. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo,

    Twinny hoe is het, al getest?! Spannend hoor!

    Hier een drukke dag gehad vandaag, ik had de hele dag cursus. En daar is dan zoveel discussie (over onderwijs geven) dat ik merk dat mijn mening enorm zwart-wit wordt vanwege ergernis etc. :( Waar ik zelf dus ook erg moe van word. Pff.

    Verder erger ik me (nu al!) kapot aan de zooi hier in huis en in de tuin. :( Maar ik heb op dit moment de energie niet er iets aan te doen.

    Ik moet ook nog vertellen aan de onderwijs-coordinator bij ons dat ik zwanger ben en het eerste semester geen les kan geven.. terwijl zij vorige week een echte rotopmerking over zwangeren gemaakt schijnt te hebben. Gezellig. :(

    Ehh.. nee ik heb verder niets te klagen geloof ik, dat was 't weer. ;)
     
  16. pienie

    pienie Fanatiek lid

    29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ai, dat wordt gezellig dan Kar! En hoe zit dat bij tweelingen met verlof? Is dat langer? Meestal komen die ook iets eerder toch? Hoe werkt dat allemaal?

    Tan, een flinke buik en toch afvallen En je weet zeker dat het er bij jou geen 2 zijn, dat die buik zo flink is? Ach ik had beide keren maar vooral de bij zoonlief een enorme toeter. Hij was dan ook wel wat zwaarder en groter, maar toch. Nou ja, je kan iig extra lang buikpronken...

    Van eef nog niks gehoord. Vanmorgen nog niks, maar ja, dat kan in deze fase zomaar veranderen natuurlijk...
     
  17. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Fijn Kar, zo'n anti-zwanger mens! Hopelijk valt het gewoon reuze mee.

    Tan, leuk dat je er weer bent. Sjips dat je zo misselijk bent. Was je dat bij Ruben ook?

    Hier niet getest hoor, wilde tot zondag wachten, omdat niet zeker ben over me eisprong. Heb echter nu al ontzettend koppijn en krijg meestal migraine voordag ik ongi ga worden, dus vrees dat niet gelukt is......

    Ben wel stiekem bloed gaan prikken vanmorgen in België................... krijg over een uurtje de uitslag!

    twinny
     
  18. Tantan

    Tantan Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Twinny Ohhh wat spannend! Mijn duimen draaien hier voor jullie!

    Pienie Ja, ik heb de pech (of mazzel, tis maar net hoe je het bekijkt ;)) dat ik vooral in mijn gezicht, schouders, bovenbenen en billen afval. Bij mijn buik is het zo als het er eenmaal op zit gaat het nooit meer weg :D. En ja, ik weet zeker dat het er maar 1tje is, tenzij de 2e zich al 2x verstopt heeft op de echo's hihi

    Eef nog geen nieuws?

    Hier Volgens mij voelde ik gisteren voor het eerst beweging :whistle:! Bij Ruben voelde ik het met 16 weken en toen had ik ook nog eens een voorliggende placenta.. Nu heb ik sterk het vermoeden dat de placenta aan de rechterkant ligt, omdat ik daar nooit wat hoorde met de angelsound en links wel
     
  19. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    De bloedtest heeft uitgewezen dat ik niet zwanger ben. Helaas, volgende keer dan maar beter!

    twinny
     
  20. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Eveline is bevallen! :D :D

    Ik kreeg om 13:42 een sms:

    Ze heeft een prachtige dochter, die Gioya Alyshia heet. Ze maken het allebei goed én mochten ook al snel naar huis!

    EEF, GEFELICITEERD!
     

Deel Deze Pagina