Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Aahh Twinny, wat jammer nou... :( Ik had het zó gehoopt voor je.
     
  2. Tantan

    Tantan Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Eef gefeliciteerd! Wat is de roepnaam? Gioya of Alyshia? (omdat het bij Demelza ook andersom was, daarom vraag ik het nu even )

    Twinny Ach nee hè? Had het zo gehoopt voor jullie! *knuffel*
     
  3. pienie

    pienie Fanatiek lid

    29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Twinny, wat balen. Je klinkt nuchter, voelt dat ook zo. Tis in jullie geval toch anders dn wanneer je 'gewoon klust' en daarbij vond ik het vreselijk als het niet raak was. Als je wil, wil je NU!

    Tan, fijnd at je wat voelt! Is wel heel speciaal, toch?
    Eef dr dochter heeft als roepnaam idd Alyshia (begreep ik van derden).

    Eef, ook hier even een hele dikke felicitatieknuffel van mij! Na al die tijd lekker genieten van je mooie gezin. Je prachtige meiden, Jer, jezelf (je hebt je eigen lijf weer terug) etc etc. Je hebt het top volgehouden en niet zonder resultaat, een gewone bevalling! Nu rustig aan de kraamtijd over je heen laten komen...
     
  4. Monique27

    Monique27 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    2.095
    27
    48
    Gemert
    @Twinny, so he Zoe praat echt al goed he!
    Jammer dat de bloedtest negatief was

    @Tantan, welkom terug!
    En wat balen dat je nog zo misselijk bent zeg, hoop dat het snel over is
    Je kleintje nou al voelen, wow!

    @Evelieveling, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
     
  5. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    [​IMG]
    Klik op de foto voor een grotere versie!
    Dit is haar dan... ze was het wachten waard. Of ze echt alle ellende waard was, dat zal de toekomst gaan uitwijzen ;)

    Ze heet Gioya Alyshia, roepnaam Alyshia. En Gioya spreek je uit als Djoja.

    Lijkt ze niet enorm op Demelza?

    We zijn supergelukkig!
     
  6. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Eef gefeliciteerd! Weer een mooie meid rijker!

    Twinny, balen. Kan je het at "handelen"?
    Ik vermoed dat het bij ons ook niet gelukt is. Over 3 dagen weten we meer.
     
  7. pienie

    pienie Fanatiek lid

    29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    spannend mama marin...
     
  8. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    O eef, wat is het een schatje. GEfeliciteerd met je heerlijke nieuwe aanwinst. Zo te lezen was het een zware bevalling, maar fijn dat het resultaat er wezen mag, hihihi.........

    MAmamarin: heel veel succes met de laatste paar dagen wachten...

    Vind het heel jammer dat het niet gelukt is, kan het nog altijd niet zo goed geloven eerlijk gezegd. Eerst maar eens ongi worden en dan dringt het denk ik pas echt door, helaas. We lassen nu ff een pauze in, want mijn schildklier moet ff rust krijgen. De hormoonbehandeling en mijn schildklierziekte gaan niet zo goed samen, helaas..........

    twinny
     
  9. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Voor jezelf is een maand minder in spanning ook wel ff fijn toch? Ik weet eigenlijk al wel zeker dat het niet gelukt is. Heb alle voortekenen van ongesteld worden.
    Ook wij slaan minimaal 1 maand over nu. FF hoofdje weer op orde maken.
     
  10. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Eef ze lijkt inderdaad veel op Demelza! :D Ze ziet eruit als een heerlijk poppetje! Ze lijkt me vrij stevig ;), hoeveel woog ze? En hoe vindt Demelza het?
    Nogmaals van harte!

    Twinny en Femke: :( Ik vind 't echt jammer voor jullie. Had er zo op gehoopt...

    Hier een echte rotdag. :( Voel me enorm moe, misselijk, gewoon naar. Alex is weg; gelukkig pas sinds half 4. Sverre is recalcitrant, Pepper is hyperactief en heeft net weer een plint vernield. :(

    Sverre gaat nu steeds vaker z'n naam zeggen, zo lief. Als je vraagt 'Wie ben jij?' zegt hij 'Berre'. :D Hij is nu ook heel erg bezig met iedereen uit het gezin benoemen. Mama, papa, Pepper, Berre.
     
  11. pienie

    pienie Fanatiek lid

    29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Hihi, Berre... Siebe noemt zichzelf Diede! Dan loopt hij dat steeds te zeggen als hij met zn telefoon aan zn oor loopt, hoe cute!

    Twinny en mamamarin, des te vervelender als het niet is gelukt als je daarna een pauze wil/moet nemen. Dan wordt de druk/het verlangen nog groter, lijkt me.
    Mamamarin, mag ik vragen wat je bedoelt met je hoofd leegmaken? Is dat mbt de gewenste zwangerschap?
     
  12. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Het is definitief einde IUI-poging 2. Ben vanmorgen ongesteld geworden.

    Pienie, in de meische molen zitten is een heel geforceerd iets om met een kinderwens bezig te zijn.
    Je wordt ongesteld, wat een enorme telurstelling is. Meteen maak je alweer afspraken voor een volgende poging. je krijgt dan vanaf de tiende dag inwendige echo's waarbij de de follikelgroei bekijken. Uiteindelijk krijg je na een aantal echo's ene tijdstip mee waarop je jezelf een bepaald hormoon moet toedienen voor de eisprong. Zodat die geforceerd op een bepaald tijdstip komt. je partner moet vervolgens naar het ziekenhuis om de boel in te leveren. Dit wordt bewerkt, en jij moet het tussen de middag weer ophalen. Dit eerste deel kan ook nog (zoals bij Twinny) ondersteund worden door het dagelijks spuiten/slikken van hormonen.
    Omdat je natuurlijk precies weet wanneer je geïnsemineerd bent, weet je ook precies wanneer je wat eventueel zou kunnen/moeten voelen. Het is moeilijk met name die laatste week om dat even los te laten en er niet mee bezig te zijn.
    Gaat het mis, ben je meteen weer bezig met het plannen van de volgende afspreken.
    Je ziet, er is weinig mogelijkheid om zulke teleurstellingen te verwerken, je moet eigenlijk meteen door naar de volgende poging. En die zijn niet onbeperkt.
    Ik merk nu dat steeds meer dat de teleurstelling per behandeling harder aankomt. Ook toen we de vijf jaar bezig waren om Marin te krijgen, werden we natuurlijk regelmatig teleurgesteld door het ongesteld worden, maar dit is voor mijn gevoel nóg intenser. Mede omdat je weet dat de voorwaarden voor een bevruchting haast niet optimaler kunnen zijn. Maar dit is dus allemaal heel klinisch.
    Ik moet er niet aan denken hoe heftig het elke maand zal zijn voor de mensen bij wie IUI geen optie is maar waar de enoie mogelijkheid IVF/ICSI is.
     
  13. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Twinny, jammer dat het niet gelukt is. Even pauze zal je vast goed doen! Knuffel!

    Eef, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
     
  14. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    MAmamarin: balen meis dat je al ongi geworden bent. Dat was wel snel zeg..... ik snap heel goed dat je ff pauze wil inlassen om dingen op rijtje te krijgen. Je wordt ook beetje geleefd op deze manier. Voor ons ligt het iets "makkelijker" denk ik, omdat wij er vrijwillig voor kiezen. Dan is de "druk" waarschijnlijk toch anders. Veel succes in iedergeval al voor de volgende keer.
    Bij ons zal het iets langer duren dan maandje. We willen 2 cyclussen over slaan en dan kun je het al snel over 15 weken hebben. Ben heel onregelmatig........

    Hier nog altijd niet ongi, wel al 3 dagen krampjes enzo. wacht maar af, maar het mag wel komen hoor!

    Kar: vervelend dat je zo misselijk bent. Hoe is het nu? Leuk hè dat benoemen. Zoë is er al tijden heel bedreven in en ook foto's vindt ze schitterend om te benoemen, haar nichtjes etc etc. Ook komen regelmatig alle kinderen en juffrouwen van het kdv voorbij, hihihi. En vaak wijst ze met haar vinger iedereen aan en zegt dan wie het is.......zo schattig!

    twinny
     
  15. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik begrijp dat jullie er vrijwillig voor kiezen, maar dat maakt het niet minder spannend.
    Groot verschil is denk ik dat er andere opties voor jullie open staan als zelf inseminatie denk ik. of zie ik dat verkeerd?
     
  16. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Andere optie zou inderdaad zelf een man zoeken zijn, maar eerlijk gezegd zie ik dat niet zitten.

    twinny
     
  17. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    nee, snap ik. als het zo kan, is dat wel het handigste
     
  18. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Twinny en Mamamarin... een dikke knuffel vanaf hier. Het lijkt me vreselijk om in jullie situatie te zitten. Ik ben een van de mensen die nooit in zo'n situatie heeft gezeten. Dus ik kan me er alleen een voorstelling van maken en ik zie het bij diverse mensen om me heen. Maar het verdriet en de pijn zelf moet vele malen groter zijn dan dat ik me kan voorstellen.

    Dus daarom een dikke knuffel voor jullie. Hang in there.

    Verder wil ik iedereen bedanken voor de lieve felicitaties.
     
  19. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Ben vandaag ook ongi geworden, dus nu eindelijk echte bevestiging. Ben er wel verdrietig van.........

    twinny
     
  20. Tantan

    Tantan Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Twinny en MamaMarin :
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina