Femke, ik ben idd niet zo heel erg gek op mijn schoonouders. En ik vind het soms ook wel erg lekker om even alleen thuis te zijn. Heb 10 jaar alleen gewoond, denk dat dat toch zijn sporen heeft nagelaten. Bovendien moest Alex dit weekend in Eindhoven zijn voor een toernooi; het kwam dus wel goed uit. Kirby, nee, het besef dringt maar langzaam door.. En de consequenties van twee tegelijk beginnen nu ook te dagen. Van de week bijvoorbeeld het financiele aspect toen we de 'offerte' van het KDV kregen voor de twee nieuwe aanwinsten... Slik. Eef, wat een lieve/mooie foto's! Zo te zien is Demelza inderdaad een trotse grote zus.
Kirby Wat is jouw kleine meid groot en zwaar in vergelijking met Demelza. Zijn jij en je man/vriend zo groot? Demelza is maar 79 cm. en 9,4 kilo!
Ze is idd groot, maar eerder licht voor haar lengte, ze is echt aan de magere kant. Hubbie is 1m78 en ik 1m80 of 81
Ik zie nu overigens pas dat jij nog steeds borstvoeding geeft! Super hoor. Rechtstreeks of afgekolfd? En dan was ik al trots op die 8 maanden die ik heb gegeven Dat valt in het niets bij jouw prestatie!
Ja nog steeds borstvoeding! Is niet zo'n prestatie hoor, die eerste maanden zijn redelijk zwaar maar daarna gaat het steeds makkelijker en na het eerste jaar is het helemaal leuk Jij mag trouwens trots zijn op de acht maand hoor! Is toch ook supermooi!
Nou, ik moet er niet aan denken hoor, die tanden van Demelza Zit nu alweer op een week borstvoeding geven en afkolven. En inderdaad, het begin is het zwaarst. Mijn tepels hebben het nog even zwaar te verduren en het is soms nog wat pijnlijk, maar het is gelukkig maar heel kort. Het blijft een mooi iets, dat borstvoeding geven. Zo heerlijk intiem!
Prachtige foto's eef. En wat heeft Demelza een geweldige bos haar! Goh als jij Ana-Lucia een flnkerd vindt, wat voor reus moet Marin dan in jouw ogen zijn. Marin is 3 weken jonger (was de 16e uitgerekend, ze is de 30e geboren), 8 cm langer en 4 kilo ( ) zwaarder. Maar ja, wij zijn beiden ook 180cm+ en qua kilo's ook geen 65....
Ik vind het soms best grappig, als je bedenkt dat ik maar een paar dagen voor jou uitgerekend was Femke, en onze beebs zes weken in leeftijd verschillen.. Ana-Lucia vier weken te vroeg geboren en Marin ongeveer twee weken te laat. Dus ze lopen eigenlijk best gelijk
Met veel dingetjes wel he. Maar wat ik bij de walvissenbeebs zo leuk vind is dat die verschillen steeds minder opvallend worden. Vind je ook niet? Tot het moment dat ze gaan lopen zijn de contrasten nog zo groot.
Ja dat is waar, nu alle kindjes wat ouder worden, worden de verschillen echt kleiner, zal ook leuk zijn als ze elkaar zien, kunnen dan ook al beter met elkaar spelen.
Fem, als Marin de 30ste is geboren, dan klopt je banner toch niet? Dan moet ze nu toch 1j 7m 1w en 1d zijn? Of heb ik dat nu zo verkeerd...
Wat een verschil dan, tussen Demelza en Ana-Lucia en Marin! Ik heb dus geen idee hoe zwaar en lang Sverre is.. Ach, hij groeit goed, te zien aan z'n kleren. Hebben jullie kindjes ook een sixpack?! Alex en ik zijn er nogal jaloers op... Borstvoeding: ik heb zo goed als besloten dat ik er dit keer niet eens aan ga beginnen. Ten eerste omdat 't een tweeling is en ten tweede omdat ik mijn AD in huis wil halen en evt. meteen wil kunnen gaan slikken. Ben erg bang dat het weer fout gaat en een kraamtijd from hell wordt.. En deze keer kan ik me dat helemaal niet veroorloven.
Kar je hebt groot gelijk hoor. Het zal best druk worden dadelijk, en als je dan ook nog niet lekker in je vel zit is dat het laatste wat je erbij kunt gebruiken toch.
hoi meiden hihhi, heb ik een kleine boedha, hahaha. Zoë was met 18mnd controle 80cm en 11900gr. twinny
Karlijn, ik geef je groot gelijk dat je er niet eens aan wil beginnen. Met de fles worden ze ook groot en waarom moeilijk doen met 2 ukkies als je nog een kleine rond hebt lopen en je er nu al tegenop ziet.