Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh jawel hoor, maar als papa niet snel genoeg reageert dan gaat hij heel hard 'Alekss' schreeuwen (klemtoon op lekss). :D
    Hij verbetert zichzelf nu ook als hij zijn eigen naam zegt: eerst Berre, daarna meteen Ferre.

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee - twee jongens kunnen ook twee-eiig zijn, of twee meisjes. Maar je hebt wel gelijk dat het in de zwangerschap niet te zien is - tenzij ik een meisje en een jongen zou krijgen. Verder kijken ze dan na de geboorte of ze erg op elkaar lijken, en zo ja, dan 'besluiten' ze dat ze een-eiig zijn. Zei de VK vanochtend hoor. ;)

Vervelend van je werk, dat het zo heftig is. :( Hopelijk snel weer iets rustiger. En geeft toch niets dat je Devin leuker vindt dan ons? ;) Alleen maar een goed teken lijkt mij! :D
    Helemaal gewend in je nieuwe huis nu?

3. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ik kan me voorstellen dat je zwangerschap nu heel anders is kar, allemaal nieuwe weetjes enzo, andere controles etc. Fijn dat het tot nu toe zo geod gaat. Denk je nog weleens terug aan nog maar een paar weekjes terug toen je nog dacht dat het helemaal mis was. Wat een contrast he?

Verhuizen slokt nu eenmaal veel van je tijd op, niva. Ik zou met jouw huis wel willen ruilen, maar dat gedoe rondom zo'n verhuizing! Nee, bedankt!

4. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Twinny He bah een hele week ziekgeweest! Gelukkig gaat het nu een stuk beter! Wanneer gaan jullie weer opstarten met de IUI? Dat puberen herken ik hier heel goed. Is hier ook al een tijdje aan de gang. Werkelijk boos kunnen worden aan alles. Zich op de grond gooien compleet met huilen. Als iets niet mag met dingen gaan smijten (wat uiteraard ook niet mag waardoor hij nog kwader wordt). Aan mijn broekspijpen gaan hangen. Net zoals je zegt, even doorbijten.

Pienie Fijn dat alles goed gaat met je manneke!

Karlijn Van harte gefeliciteerd met je 33e verjaardag!

Hier weinig nieuws. Buik groeit goed, ik heb zowaar af en toe goede dagen ertussen zitten dat ik maar heel erg weinig misselijk ben. Ik heb de misselijkheid al geaccepteerd ondertussen, want ik weet dat het over max 24 weekjes weer overgaat ;). Met Ruben gaat ook alles goed. Groeit goed, moet nog 3 kiezen en dan is hij helemaal compleet, wil nog steeds niet praten. Onderneemt van alles en kan alke dag steeds meer. Slaat zo af en toe zijn middagslaapje over. Alleen maar positieve dingen van mij dus.

5. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Kar, gefeliciteerd!
    En jaaaaaaaaaaaaaa ik ben al helemala gewend hier, zit hier zó op mn plek..we moeten alelen nog even de systemen herontdekken (wanneer komt t oud papier, hoe praktisch doen we het met handdoeken, ochtendjassen en kleren nu we een badkamer benmeden hebben etc etc hihi) Maar goed, daar wennen we snel genoeg aan!

Pien, niet jaloers zijn..jij hebt een wipkip in je tuin, die heb ik niet :p (en een caravan..gnagna)

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    P.s. Pienie..je hebt nog een foto in je album van de zwangerschap van je meisje..lekker up to date!

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Tan: we starten waarschijnlijk pas weer in mei op, maar op dit moment weet ik eigenlijk niet meer zo zeker of ik nog wel een tweede wil. Merk dat het psychisch heel veel van me vergt zo'n kindje en zit niet lekker in me vel......

Niva: fijn dat het zo goed gaat met Devin, geniet er maar lekker van tussen alle drukte door......

Kar: gefeliciflapstaart meis........

twinny

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lastig he Twinny. Neem je tijd hoor. Ook al is zoals je al eerder zei het uitgangspunt voor deze behandelingen anders als bij ons, het hakt er even hard in als je zo teleurgesteld wordt.
    FF een pauze inlassen is dus heel verstandig. knuffel.
    Wij beginnen weer zodra ik ongesteld word. Zal eind van de week zijn verwacht ik.

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Twinny toch, dikke knuffel voor jou. Luister goed naar je eigen gevoel. Dan komt het goed.

Tan, wat heerlijk om te lezen dat alles goed gaat! En zelfs af en toe minder misselijk.. keep it up!

Thanks voor de felicitaties, Sverre had op het KDV gisteren nog een mooie tekening gemaakt voor me! :D En gezongen natuurlijk, 's ochtends: Hoewa! Hoewa! :)

Verder is alles goed. Heb alleen een ontzettend zware buik vandaag. Pfff.. Maar.. mijn proefschrift is bij de drukker! Woehoe! Ik vind het heel spannend, heb er nu natuurlijk geen controle meer over. Nog een week of 3 en dan heb ik 't 'boek' in handen. :D

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

MAmarin alvast heel veel succes weer.......

KAr, spannend hoor met je proefschrift en lief dat Sverre zo'n mooie tekening gemaakt heeft. Heb je ook een leuk kadootje gekregen?

Wat een pokke weer vandaag, tis net alsof het niet meer licht wordt buiten en het blijft maar regen, sneeuwen, hagelen etc! Ppppffff......wat doe je de hele dag binnen met zo'n kleine meid?! Heb haar vanmorgen maar in bad laten spelen en straks als ze wakker is ff naar oma toe!

Waar spelen jullie kids graag mee tegenwoordig?

twiinny

11. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Femke Heel veel succes met jullie nieuwe ronde!

Kar Woehoe :whistle: nog heel effe en dan is hij eindelijk af, ben heel erg benieuwd!

Twinny
    Ruben speelt met van alles zolang het niet zijn speelgoed is ;) . Lege bakjes, wasknijpers (in combi met een leeg bakje erg leuk, bakje open, wassknijper erin, bakje dicht, bakje open, wasknijper eruit, bakje dicht, enzovoort) , plastic wat om de folders gezeten heeft (alleen onder toezicht) , lege wc-rolletjes (hij wil eigenlijk alleen maar volle maar krijgt lege van mij, flauw hè), houten pollepels om overal lekker om te kunnen trommelen. Gisteren een lege plastic fles gevuld met rijst en pasta, maakt leuke geluidjes en hij is er dol op. Als hij wel met zijn eigen speelgoed speelt zijn zijn blokken (zijn houten en zijn megablocks) favoriet hier.

Ja, ik dacht ook dat afgelopen weekend de lente begonnen was...tis gewoon erg triest weer

12. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    t is hier toch echt voorjaar hoor! (effe om niemand jaloers te maken hihi)

Pff Twinny hoe vermaak je zo'n uk he? ;) Euhm als wij binnen zitten vindt Devin het leuk om net als Ruben vanalles en niks te doen met vooral niet haar eigen speelgoed (die little people spullen? ze kijkt er nooit naar om) met de kat te kroelen, met een balletje te spelen, te tekenen, tv te kijken, verstoppertje te spelen, mij te helpen in het huishouden, met muziekspeelgoed te spelen/dansen en met dr auto en/of poppenbuggy en/of poppenwiegje te spelen..De pop is op dit moment erg gewild, zo ook dr lievelingsknuffel.
    dat beest drinkt de hele dag nep kopjes thee en krijgt heel de dag net broodjes :)

Strax gaan we idd ook even naar opa en oma..tja, dat binnenspelen ben ik zelf ook snel zat hoor

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hahahaa niva. Zoë sleept altijd met knorretje. Knorretje poept en moet ook schone billen en luier, knorretje moet voetenvegen als we binnen komen, knorretje moet ook kleuren en knorretje wordt ook gevoerd en krijgt te drinken. zo lief!

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    heb net de vakantie geboekt! We gaan een paar dagen naar Friesland......

heb er best wel zin in, maar moet tot half augustus nog wachten!

Waar gaan jullie dit jaar met jullie peuters heen?

twinny

15. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ow leuk, waar ga je heen in Friesland?

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ja, ben ook wel benieuwd

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

we gaan naar Bergumermeer. Bekend?

twinny

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ja. Natuurlijk is dat bekend. Ik neem aan dat je naar Het Bergumermeer gaat. Welke plaats? Of gaan jullie zeilen ofzo?
    In Drachten kan je met rotweer wel leuk een middagje winkelen. leeuwarden is ook erg leuk om een dag doorheen te zwalken. Als je geinteresseerd bent in WOII dan kan je een wandelroute door de stad krijgen. Kom je door leuke authentieke straatjes.

19. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ja zeker bekend...zo'n 3 km van mn oude dorp :) (waar ik sinds n maand dus niet meer woon)

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    waar ben je heen verkast Niva? Wel nog in het Friese land?

Deel Deze Pagina