Dokkum is ook erg leuk, klein stadje, historsich en enooorm gezellig! Je kan ook even naar Lauwersoog rijden (toch wel een uurtje rijden maar wel heel gezellig..en als je toch in Dokkum bent is t niet zo ver meer) Dan kun je de waddenzee zien en lekker langs de dijk slenteren. In Veenwouden (waar ik dus woonde) heb je een grote indoor speeltuin "sanjesfertier"met ook een groot peuter/dreumesgedeelte erbij! Leuk voor de druilerige dagen dus. In Drachten heb je een hele leuke grote kinderboerderij en een stadsschouwburg + bioscoop enzo (in leeuwarden ook wel trouwens)
Nu naar een dorpje zó klein dat zelfs routenet het niet kende haha Maar t ligt tegen Franeker aan, dus meer zuid friesland! We hebben uitzicht over de weilanden, ons huis is vroeger een boerderijtje geweest..veel frieser kan t bijna niet dus
Daag me maar uit (via PB bijvoorbeeld). Ik durf te wedden dat ik het ken. hahaha Enneh..... Franeker is toch noord-west Friesland? Of laat mijn richting gevoel me ind e steek?
Hoi meiden Wonen jullie beide in Friesland? We gaan naar een camping aan het bergumermeer. Hebben daar een stacaravan gehuurd. Schijnt leuk zwembadje te zijn voor kids en wat diertjes. Verder zien we wel wat we gaan doen, beetje wandelen, lekker lezen en luieren en misschien een keertje naar Emmen naar de dierentuin. Dat is vandaar uit nog altijd dichterbij dan vanuit limboland, hahahaha! Zoë is helemaal gek van giraffen. Hier in het Gaiapark blijft ze altijd heel lang kijken, ze roept vaak ook dat ze giraffe kijken wil. Weet dat in Emmen de giraffen heel dichtbij komen. En daar hebben ze ook nog andere beesten die we hier niet hebben in de dierentuin. twinny
Ow Twinny, dan kun je net zo goed anar aquazoo gaan als t voor zoe is...dat is voor leeuwarden nog en ook erg leuk, kijk maar es op hun website. Ja ik kom uit Friesland, woonde vlakbij t bergumermeer..Is inderdaad een leuk meertje met leuke speeltuin erbij (jonas en de walvis dacht ik..) nou ik moet gaan
Twinny, Elise is ook helemaal gek van giraffen. Ben je wel eens bij de beekse bergen geweest? Daar hebben wij laatst de autosafarie gedaan. De giraffen kwamen gewoon tot aan de auto! Bij ons gingen er zelfs 1 de voorruit van de auto likken! Echt zo gaaf!
hoi hoi niva: lijkt me inderdaad ook leuk, maar wilde ook Zoë graag olifanten enzo laten zien, hihi Zanoni: stond inderdaad ook nog in de planning om naar de beekse bergen te gaan. Hebben we zelf al aantal malen gedaan, maar nog niet met Zoë. Heb je Elise toen voorin op schoot gepakt of in het stoeltje laten zitten? twinny
gewoon lekker op schoot pakken.. je rijdt zo zachtjes. Zo hebben wij het wel gedaan, dan kunnen ze alles veel beter zien.
O marloes ik zie dat jij ook niet lang meer hoeft! Hoe gaat het meis, is het zwaar? Spannend hoor...... twinny
het gaat wel hoor Twinny... soms is het om half 9 op en val ik lekker op de bank in slaap, maar dat is dat dan ook. Ben blij dat ik niet meer hoef te spugen. Het is deze keer gestopt bij 25 weken en de vorige keer tot 8 maanden... dus ik was al blij Loop nu wel bij de gyn, omdat ze in de gaten willen houden dat de baby niet te groot wordt.
fijn om te horen marloes dat alles goed gaat en je misselijkheid ook gestopt is. Nu ook wegblijven natuurlijk. Ojee......., zijn de vooruitzichten dat het een grote man gaat worden? twinny
Ook vanuit hier GEFELICITEERD! Ik hoop dat de bevalling goed gegaan is en dat alles goed is met moeder, dochter en grote zus.
Ik kom hier even spieken. Wat gaat de tijd hard. Marloes is al bezig met de laatste loodjes en Tanya zit al bijna op de helft. De dame van Landa scheelt precies 1 maand met Alyshia. Ja, die is alweer een maand. Het gaat echt allemaal zo hard. En Demelza gaat al richting 2 jaar. En ze doet het zo vreselijk goed. Ze is zo lief, zich zo goed aan het ontwikkelen en een hele lieve grote zus. Kinderen zijn zo leuk... het blijft me verbazen wat zo'n klein wezentje los maakt in je.