Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Landa, gefeliciteerd!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Bevallen
    Jekkia - Matice, 21 augustus
    Zanoni - Dante, 2 oktober
    Jody - Owen, 3 oktober
    Marianne - Paula en Elena, 27 oktober
    Kim - Hayley, 18 december
    Sonya - Royenna, 1 januari
    Eveline - Alyshia - 27 februari
    Landa- Jara - 27 maart

Zwanger

Beebie - mei - verrassing
    Marloes - 29 mei - 'n jongen!
    Monique - 4 augustus - 'n meisje!
    Lieff - 3 september - verrassing
    Tanya - 5 september - verrassing
    Karlijn - 24 september - 2 x 'n verrassing

3. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Marloes, volgens mij is lieff een week terug gezet en is zij nu de 3e september uitgerekend. En ik ben de 5e uitgerekend. Maar dat van Lieff weet ik niet zeker, van mezelf wel ;)

4. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Klopt hoor Tan :D We zijn twee dagen naar elkaar. Grappig. 3 juli mama's in september.

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Heeee wat lees ik nu: krijgt Monique weer een meisje erbij?! :D :D
    GEFELICITEERD! Wat leuk! Zelf dacht je toch een jongen, of niet?

Eef, wat goed om weer iets van je te horen! Jeetje joh.. Alyshia alweer een maand! (Ruim!) Wat fijn dat je meiden het zo goed doen, ook samen. Hoe is het nou, om twee kinderen te hebben?

Mijn datum is ook een dag naar achteren gezet, effe aanpassen:

Bevallen
    Jekkia - Matice, 21 augustus
    Zanoni - Dante, 2 oktober
    Jody - Owen, 3 oktober
    Marianne - Paula en Elena, 27 oktober
    Kim - Hayley, 18 december
    Sonya - Royenna, 1 januari
    Eveline - Alyshia - 27 februari
    Landa- Jara - 27 maart

Zwanger

Beebie - mei - verrassing
    Marloes - 29 mei - 'n jongen!
    Monique - 4 augustus - 'n meisje!
    Lieff - 3 september - verrassing
    Tanya - 5 september - verrassing
    Karlijn - 25 september - 2 x 'n verrassing

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Eef, ik deel dat gevoel met je :)

Matice is alweer 7 maanden oud, Raven wordt over 2 maanden alweer 2 jaar.

Soms als ik naar Matice kijk mis ik mijn kleine baby want het gaat allemaal zo snel. Matice eet nu samen met ons brood en de warme hap. Raar met z'n 4-en aan tafel te zitten eten.

Toen het een paar dagen geleden regende was raven in haar uppie in de tuin aan het spelen (regenjas en regenlaarsjes aan en in de plassen stampen ;)) kreeg ik even de tranen in mijn ogen. Ze is al zo groot maar nogsteeds mijn kleine meid.

Ze is zo lief voor Matice en gedraagd zich ook als een echte grote zus maar soms is ze minder lief pakt ze zijn speelgoed af of zijn soepstengel. Al die maanden misselijkheid hebben we er 2 lieve engeltjes voor terug gekregen.

7. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    aaach jekkia ...Ook al zo ontroerend ..*snif*
    Ik herken je gevoel, kan soms ook zomaar ineens overvallen worden door tranen in mn ogen als ik Devin bezig zie met iets..ze wordt al zo groot, ze snapt al zoveel en ze kan al zoveel..
    Voordat ik t weet fietst ze zelf naar de basisschool ..*zucht*

..ik dwaal af..Je hebt twee prachtige kindjes jekkie, wat een lieve foto!

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Marloes, ik had het hier nog niet verteld, dus bedankt voor het brengen van het nieuws.

Maar we krijgen er idd een meid bij!
    Alhoewel er een kleine twijfel is ingebouwd omdat de beeb ons geen goede blik gunde tussen de benen.
    Of het had de benen bij elkaar, of de navelstreng er tussen getrokken en de laatste keer zelfs een voet ervoor, dwarskontje :D
    Maar de keren dat de echoscopiste even kon spieken kwam ze toch elke keer bij een meid uit.

9. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Gefeliciteerd met je meisje! Ga je het nog laten tjekken dmv een pretecho? Hoe voel je je verder?

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ik heb 21 april nog een sessie bij Fontys Hogeschool, geen idee wat ze moeten oefenen maar wie weet kan ik het dan zien/vragen.

Maar ik zag zelf ook geen pielewoos voorbij komen, zag er zover ik kon zien hetzelfde uit als bij Mirthe, dus die pretecho komt er niet.
    Voor mijn gevoel is het van voor af aan een meid geweest dus zou echt een mega verassing zijn als het straks toch een jongen blijkt te zijn, hi hi

Verder voel ik me super, misselijkheid is geheel weg.
    Merk alleen dat het wandelen wat ik nu met het goede weer ben gaan doen niet echt goed is voor me, dus tandje terug daar in.

En bij jou?

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik vind 't echt leuk voor je Monique! :D Twee meiden, gezellig hoor.
    Snapt Mirthe al iets van 't feit dat ze een zusje/broertje ;) krijgt? Of hebben jullie nog niets verteld?

Hier neem ik nog elke dag zwangerschapsvitaminen, en Sverre is mateloos geinteresseerd in die 'pilluh'. Ik vertel hem dat dat voor mijn buik is, want dat daar twee baby's in zitten. Als ik dan even later vraag wat er in mama's buik zit zegt hij 'Pilluh!'. :) Hij heeft natuurlijk wel gelijk. ;)

12. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Hoe was het bij de gyn Kar, moest je daar gisteren niet heen (staat in je onderschrift :))
    Voelt het nu heel anders zwanger zijn van 2?

Haha, lekker bijdehandje is Sverre zeg, Pilluh...

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Hi hi die Sverre.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik zag het staan bij de augustus mama's Monique... ;)

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha Kar, wel pilluh in de buik, maar geen baby's?

18. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    leuk monique, nog een meisje erbij!

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Bij de gyn was alles helemaal goed! De twee blijken elk een eigen placenta te hebben, en elk in twee vliezen te zitten. Dat is voor tweelingen de meest gunstige situatie .Verder liggen ze mooi op schema qua groei en gaaEn ze ook mooi gelijk op. En ik vond het heel bijzonder om te zien dat ze echt al helemaal af zijn nu, alles erop en eraan! Bij Sverre hadden we natuurlijk alleen die 12 en 20 wk echo's. Dan is zo tussendoor wel erg leuk hoor.

Zwanger zijn van twee voelt in zoverre heel anders dat ik me veel beroerder voel dan bij Sverre. :( Ik ben erg misselijk en moet ook nog overgeven. Het is sinds 't weekend weer veel erger, zal wel vermoeidheid zijn. Verder groeit m'n buik explosief! Zo dik was ik bij Sverre pas rond de 24 weken ofzo. En ik kan voelen dat het hard groeit, ik heb veel banden- en spierpijn.

Gisteren nog even gevraagd hoe dat nou met inleiden zit enzo. Dat doen ze dus pas bij 40 weken! :confused: Dus als ze niet uit zichzelf eerder komen, loop ik gewoon tot 40 weken door! Dat was wel even slikken..

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

nou Kar me buufie die heeft 't tot 38 of 39 weken gered met 2 ;) dat was eerst flink wat buik en toen pas zij hihi was wel onwijs mooi om te zien. Vooral als ze aan de deur stond te kletsen hihi buik buiten de deur zij nog binnen. Me buuf is ingeleid op een gegeven moment zwangerschapsvergiftiging en uiteindelijk is 't een KS geworden dacht ik. Maar als ik die nu rond zie racen met die 2.

Deel Deze Pagina