gaaf kar, dat alles zo goed gaat! Hopelijk gaat het middeltje voor het maagzuur ook snel werken voor je misselijkheid, dat zou echt fijn zijn.... 8 mei, is al lekker snel, spannend hoor. Wil je dan ook weten wat voor een geslachten het zijn? twinny
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Gisteren een bloedtest gehad. Mijn HCG niveau zat op 96. Ze zijn i n dit stadium al erg blij als je boven de 50 zit. Drie maal is dus scheepsrecht wat IUI-pogingen betreft bij mij! Dinsdag 12 mei mag ik voor de eerste echo komen. Ben dan bijna 7 weken.
Femke, GEFELICITEERD! Wat een ongelooflijk goed nieuws! Ik ben ook zo ontzettend blij voor je! Geweldig gewoon!
Het gaat trouwens goed hier op het forum, want ik zag dat Caruli bijv. ook weer zwanger is! En Elmo, en zo nog wat mensen. Echt super leuk!
Oh nog iets wat me al een paar dagen opvalt: opeens heet onze topic-openster niet meer Elma maar Amle! Hoe raar is dat?!
Waarschijnlijk omdat Elma haar nick heeft laten veranderen Kar, fijn dat de echo goed was! Nog twee weekjes en dan mag je weeral uitgebreid spieken! Voel je het al aan je lichaam dat dit een zwaardere zwangerschap zal worden dan van Sverre? Super he van Caruli en Elmo en Natasja niet te vergeten! (en alle andere zwangeren natuurlijk) Mamamarin, ook hier nog een keer gefeliciteerd
Dat is wel fijn ja, dat hij met gebarentaal alles duidelijk kan maken en dat jij hem ook goed begrijpt! En inderdaad je niet zorgen maken om het praten zelf, want ze beginnen toch pas als ze er zelf klaar voor zijn.
Ik ben er ook weer eens. @Kar, Mirthe heeft het wel hele dag over baby. Maar is zelf zwanger, papa is zwanger kortom iedereen heeft een baby in de buik Fijn dat je een proefdruk in huis heb, lijkt me idd wel heel vreemd om te zien, je eigen naam op een boek. Ik zeg ook elke keer, ze is nu zo leuk en elke keer wordt het leuker ja Super dat je kleintjes het zo goed doen!! @Jekkia, hoe is het met doorslapen gegaan?? Heb je bij kunnen trekken. Wat een naar bericht van je vriendin, bah @Twinny, ohhhhhhh die nee, ik wil het niet ik doe het niet fase, pffffff En wat knap dat ze al echte zinnen maakt! Buitenspelen staat hier ook met stip op nr 1 nou met dit mooie weer @Tantan, heerlijk is dat bewegen van de beeb he. Hier ook 1 die flink sterk is geworden en mijn buik volop als speeltuin gebruikt (ik geniet daar ook erg van) Knap dat je nog steeds meds vrij bent maar wel balen van je misselijk zijn, heb je wel goede dagen er tussen?? En joh dat praten komt idd vanzelf wel hoor. Lees ook dat hij toch wel zijn best doet om je dingen duidelijk te maken, dus zo gek is hij nog niet @Mamamarin, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Super joh, van harte gefeliciteerd! Hier gaat alles zijn gangetje. Beeb is echt sterk geworden en ik voel haar echt goed en heb het al een paar keer ook aan de buitenkant kunnen zien. Mirthe is (voorzichtig zeggen) weer meer te behappen en dus eventjes uit die peuterpubertijd. Komt ook omdat we elkaar beter zijn gaan begrijpen denk ik en ze idd beter is gaan praten. Je merkt trouwens wel dat wij haar begrijpen maar andere mensen vaak nog niet. Hubbie moest eerst ook aan mij soms vragen wat bedoeld ze nu, hij zit nou al 3 weken in de ziektewet en is dus ook hele dagen bij haar en nou zie je ook dat hij haar begint te begrijpen en volgen. Maar ja, wie snapt er nu ook dat peep een snoepje is, dat ze zelf BIJ heet, dat kak kak een vrachtwagen is, dat kok haar tut is
Haha wou dat ik zo positief kon zijn. Ik heb nog nooit zo in twijfel gezeten als deze keer. heb onwijze spierpijn in me buik en weeige pijn in me rug. Tis net alsof ik koorts heb. Maar ik merk verder helemaal niets. Ik denk zo dat me lijf me voor de gek houdt. Bahbahbah.... ja of niet natuurlijk.
Hoi! @Koeky: ik duim voor je dat je lijf je niet voor de gek houdt, en dat het raak is! @Zanoni, voor jou ook! (Dat je dat aandurft trouwens, zo snel alweer en dan 3!! kinderen! ) @Monique: jeetje joh, wat gaat het ook snel bij jou.. Wat leuk dat Mirthe wel snapt dat er een baby aan komt. Ik heb vanochtend nog even gepolst bij Sverre en nee hoor, in mama's buik zitten nog stééds alleen pillen. Ach, het komt wel. Hij is ook te druk met andere dingen denk ik. Ik: gisteren met een doos proefschriften de halve stad door gesjouwd (lopend) en ben daar vannacht en nu behoorlijk de prijs voor aan het betalen. Mijn hele buik doet zeer en ik voel de twee ook een stuk minder. Maar ja, ik ben dan eigenwijs en ga niet vragen of iemand dat voor me kan doen... Zucht. Leer ik het ooit?!