Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
  2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
  3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Oh, want spannend koeky!! Ga voor je duimen hoor........... en stilletjes beging het dan hier ook weer te kriebelen!

KAr: hoe is het vandaag met de buik en de spierpijn. Echt niet meer doen hoor!!!
    grappig dat Sverre nog altijd denkt dat er pillen in je buik zitten, hihi!!

Monique: leuk dat mirthe zo lekker mee zwangert!

Zanoni: o meis, wat leuk dat je nog een derde zou willen, spannend hoor. En wat een mooie foto's van je meissie en lekkere knul!!

Vandaag met Zoë tijdens ontbijt ff gesprekje gehouden over naar het kdv gaan. De laatste 2 keer ging ze heel hard huilen als ik weg ging. Nu heb ik haar uitgelegd dat mama altijd terugkomt en dat ze niet verdrietig hoeft te zijn. Dat ze gewoon lekker mama kan uitzwaaien en dan spelen. En warempel het heeft gewerkt!! Merk sowieso dat Zoë heel veel baat heeft bij uitleg en aankondiging van te voren! Je kunt echt heel goed met haar gesprekjes houden enzo, zo grappig! En ze kan ook al : op een grote paddestoel, zingen! Zo lief..........

twinny

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Twinny, heel herkenbaar! Het huilen bij het weggaan op het KDV, dat heeft Sverre hier ook opeens sinds deze week weer. En ook het uitleggen: als je hem vertelt waaróm dingen moeten of gebeuren legt hij zich er veel makkelijker bij neer. Het is natuurlijk voor die kleine hummeltjes ook een grote, onbegrijpelijke wereld.

En hier ook liedjes! Lang zal ze leven, slaap kindje slaap (foutloos!!), Sint Maarten (ja, nog stééds), Piet Piraat etc. Zooo schattig als je hem dan in de tuin of in bad hoort zingen. :D

Zanoni, wat een leuke foto's! Elise kijkt echt zo van 'Is er iets? Ik ben gewoon aan het spelen hoor!'. :D En Dante lijkt me echt een vrolijk gezellig manneke.
    Tja, 3 kids.. Raar idee hoor, ik had er altijd maar 2 gepland. ;) Dus ik vind het altijd heel stoer van mensen dat ze bewust voor 3 of meer kids kiezen.

Hier alles goed; baal alleen ontzettend van mijn werk en ik ga ook elders solliciteren. Ik heb nu definitief die beslissing genomen.
    Alvast een fijn weekend allemaal!

5. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Kar, Mirthe snapt niet hoor dat er een baby aankomt.
    Die heeft alleen geleerd dat als mensen vragen waar de baby is ze dan naar "een" buik moet wijzen :D
    Je lesje weer geleerd dus met sjouwen moet daar ook echt aan wennen hoor dat je lichaam soms niet wil wat jij wil.
    Succes met solliciteren

@Twinny, zitten jullie nog in de "rustpauze" ??
    En wat super dat je Zoe dingen kan uitleggen en ze het dan begrijpt.
    Hier leggen we ook dingen uit maar kan niet zeggen dat ze het snapt, aangezien ze vaak gewoon weer verder gaat met iets waarvan we net gezegd en uitgelegd hadden dat ze het niet mag ;)

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Spannend Kar! Waar ga je solliciteren?

Twinny, zijn jullie gestopt dan?

Wat een leuke kids heb je toch noon.

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Meiden stop maar met duimen. :( ben ongi geworden :(. Ik ga mezelf zo eerst eens trakteren op een pizza.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Femke, super nieuws meid!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    balen koeky!!!! Hopelijk heeft de piza wel lekker gesmaakt.......

twinny

10. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Femke van harte!

Koeky, wat een domper zeg. Jouw tijd komt nog wel, maar voor nu gewoon even flink balen...

Hoe gaat het met iedereen? Ben al effies niet geweest, moet nog beetje wennen aan nieuwe site. Iedereen lekker vakantie? Hoe gaat het met de zwangeren?

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    @koeky: He bah.. :( Had het je zo gegund. Even lekker zwelgen erin mag best hoor!
    Ik ga overigens in Heerlen solliciteren, helemaal aan de andere kant van het land! Maar solliciteren zegt nog niets natuurlijk.

@zanoni: en, bij jou wel goed nieuws?!

@pienie: nope, hier nog geen vakantie. Ik heb wel donderdag t/m dinsdag vrij (genomen) en heb daarvoor een college moeten verschuiven. Hier werkt iedereen gewoon op 1 en 4 mei. :( Tenminste, de uni is gewoon open.

Ik vind de site nog steeds niets, ik erger me tijdens dit typen ook enorm aan de flitsende reclames rechts in beeld. :evil: Maar, het went al wel een beetje hoor.

@femke: hoe is het nu?? Wanneer had je nou je eerste echo, komende week of over 2 weken?

Hier: alles prima. Misselijkheid is ein-de-lijk verleden tijd! :whistle: Alleen als ik teveel eet/snoep heb ik last, maar wie niet? ;)

Ik voel vooral baby 1 continu, en ook elke keer op andere plaatsen dus ik ben heel benieuwd of dat zo'n druktemaker blijft. Ik denk nu zelf dat 't een jochie is maar we zullen zien over twee weken.. :D Baby 2 ligt iets dieper geloof ik dus die voel ik nog minder.

Het is hier op mijn werk stilte voor de storm denk ik. Persbericht zal deze of komende week wel uit gaan en dan vrees ik dat het los gaat barsten.. Ook wel leuk natuurlijk. Verder krijgt mijn baas woensdag een lintje, dus zal hij wel helemaal naast zijn schoenen gaan lopen. :( Ik kan niet wachten om óf in de ziektewet te gaan óf gewoon ander werk te vinden...

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier ook alles goed. Vandaag weer bij de gyn op controle geweest. alles was weer in orde. Deze keer een gewone controle, volgende keer weer een groei echo. We mogen nl weer een grote baby verwachten, maar moet natuurlijk niet te groot worden, vandaar met 37 weer een groei echo (de derde)... dus ben benieuwd. Vandaag was alles goed, baby ligt al met z'n hoofdje naar beneden, heeft nog voldoende vruchtwater en nog véél ruimte om te groeien.

Fijn dat je niet meer misselijk bent Kar, hier was het deze zwangerschap ook sneller voorbij, wel met 25 weken ;) Vorige keer toch wel 8 maanden aan het spugen geweest.

Hier nu lekker vakantie en dan weer lekker lang verlof. Als baby op tijd komt dan moet ik over 24 weken weer aan de slag.

Wat voor baan zou je willen vinden, Kar?

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Marloes: fijn dat alles zo goed gaat, tis niet meer lang hè!!! Spannend hoor........ hoe vindt Sam het, of snapt hij het nog niet zo goed? Krijgt hij nu een nieuwe kamer, of blijft hij op zijn oude kamertje?

Pienie: leuk je weer ff te zien. Tin inderdaad ff wennen op de nieuwe site, maar ach...... Hier gaat alles lekker. Zoë is heel eigenwijs en bij de hand, maar om op te eten, hihi!!! Hoe is het bij jullie?

Kar: waar ga je solliciteren in Heerlen? Andere kant van het land is heel dicht bij hoor!! Kunt altijd ff op de koffie komen als je leuk vindt, PB me maar......

Zoë nu naar kdv, ik heb vakantie, maar voor de continuiteit laat ik Zoë gewoon lekker gaan. Kan ik zelf ook nog eens ff grondig wat in huis doen......

grtjs
    Twinny

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen!

Twinny, hier gaat Sverre ook altijd naar het KDV, ook al ben ik vrij. En Alex is natuurlijk al vanaf augustus thuis, en Sverre gaat/ging gewoon naar het KDV. Idd voor de continuïteit en omdat hij het gewoon ontzettend leuk vindt. :D En heerlijk toch, even het huis voor je alleen?

Marloes, jeetje dat schiet alweer op zeg! :confused: En weer zo lekker lang verlof, goed gepland hoor! ;) Ben benieuwd naar je groeiecho. Ik krijg die ook vanaf de 20-wk echo, daarvoor heeft het blijkbaar bij een tweeling geen zin (en wellicht bij eenlingen ook niet).

Pfff mijn buik zit me enorm in de weg - zal wel een groeispurt zijn. Maar vannacht heb ik er ook slecht van geslapen. En mijn misselijkheid is ook terug. :( :(

Van die nieuwe pillen krijg ik maagpijn dus ik neem die om de 2 dagen ofzo. Maar ja, daardoor is het maagzuur ook terug en dat versterkt de misselijkheid etc etc.. GRRR! :evil:

15. Hey dat is lang geleden!

ik heb ook met jullie mee geschreven in juli 2007!
    Ik was 10 juli uitgerekend maar ons zoontje is geboren op 07-07-2007

Inmiddels ben ik zwanger van de 2de en dat wordt dus een mei kindje...
    Zal niet lang meer duren nu en wordt erg spannend!

hoe is het met jullie allemaal ?
    en met de kids ?

Groetjes Marloes

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en nu gewoon al weer bevallen Marloes...

van harte met de geboorte van jullie meisje; Jill!

toch nog een april kindje!

17. Amle

Amle Niet meer actief

Ladies,

Lees nog steeds regelmatig mee hoor...

Femke: van harte gefeliciciteerd met je zwangerschap!
    Koeky: balen dat het 'm niet is geworden deze keer... hoop dat de pizza heeft gesmaakt ;) En positief op naar de volgende ronde
    Marloes22: begrijp dat je ondertussen dus al bevallen bent van de 2e?! Gefeliciteerd en geniet ervan.
    Marloes80: fijn dat alles goed was bij de gyn

Heb inderdaad mijn screenname veranderd. Het is Elma achterstevoren! Hierdoor hoop ik op iets meer privacy!

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Wou marloes dat doe je goed GEFELICITEERD!!!

Hier ben ik wel weer mezelf hoor ga er deze maand weer flink tegen aan :)

Trouwens Pizza heeft gesmaakt.

Hier is de uni dicht. Was wel toe aan vakantie. :D

19. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Hey Marloes! Dat is grappig zeg, dus nu alweer bevallen. Van harte hoor! Een meisje, heerlijk hoor. Alles goed gegaan? Hoe heette jouw zoon ook alweer?

Kar een groeispurtje dus. Ik snap best dat het je nu af en toe zwaar valt, met een peuter in huis en 2 in je buik. Pfff, neem maar voldoende rust hoor, wanneer het kan.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Bevallen
    Jekkia - Matice, 21 augustus
    Zanoni - Dante, 2 oktober
    Jody - Owen, 3 oktober
    Marianne - Paula en Elena, 27 oktober
    Kim - Hayley, 18 december